کارخانه چینی آیفون -فاکسکان- در بحبوحه خشم نسبت به محدودیت‌های کرونا، پاداش‌های کارگران را چهار برابر کرد

0

تامین کننده اپل، فاکسکان، پاداش‌های روزانه را به 55 دلار افزایش می‌دهد تا نارضایتی‌ها را کاهش دهد، زیرا اقدامات سختگیرانه در مورد کورنا باعث شد برخی از کارگران از کارخانه گریزران شوند

تامین کننده اپل، فاکسکان گفت که پاداش‌های پیشنهادی برای کارگران کارخانه ژنگ ژو در مرکز چین را به دلیل تلاش برای فرونشاندن نارضایتی از محدودیت‌های کووید و حفظ کارکنان در ابرکارخانه تولید آیفون، چهار برابر کرده است.

بر اساس حساب رسمی وی چت کارخانه ژنگژو فاکسکان، پاداش های روزانه برای کارمندانی که بخشی از یک واحد فاکسکان هستند که مسئولیت ساخت لوازم الکترونیکی از جمله گوشی های هوشمند در این سایت را بر عهده دارند، از ۱۰۰ یوان به ۴۰۰ یوان (۵۵ دلار) در روز برای ماه نوامبر افزایش یافته است.

فاکسکان، بزرگترین سازنده آیفون اپل است که 70 درصد از محموله های آیفون در سراسر جهان را تولید می کند. این شرکت اکثر گوشی‌ها را در کارخانه ژنگژو می‌سازد که حدود 200 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند، هرچند که سایت‌های تولید کوچک‌تر دیگری در هند و جنوب چین دارد.

کارخانه ژنگ ژو با نارضایتی از اقدامات سختگیرانه برای جلوگیری از گسترش  کرونا (کووید-19) مواجه شده است، به طوری که چندین کارگر در آخر هفته پس از شکایت از روند درمان و تدارکات تریج داده‌اند در کارخانه کار نکنند.

فاکسکان چاره‌ای جز پیروی از دستورالعمل‌های دولتی که کارگران را در «شرایط بدی» قرار داده بود، نداشت، یک فرد آشنا با وضعیت دانشگاه به رویترز گفت که این شرایط مدیریت را غافلگیر کرد.

این منبع که از افشای هویت خود خودداری شده، گفت: «در ابتدا به اندازه کافی برای خوردن یا نوشیدن زمان وجود نداشت،  آنها مجاز به صحبت با رسانه ها نیستند. سپس از آن زمان پس از این که کمبود باعث ایجاد “احساس اضطراب” شد، مواد ضروری به محوطه دانشگاه فاکسکان ارسال شد.»

یکی از مدیران فاکسکان که بر بیش از 1000 کارگر نظارت می‌کند، به یکی از واحدهای خبری مالی Yicai گفت که کارخانه برای جداسازی افراد آلوده با محدودیت های ظرفیت مواجه بود.

مدیر ناشناس گفت: همچنین به دلیل شایعات در رسانه‌های اجتماعی و تصور اینکه در صورت ابتلا به ویروس در معرض خطر بیماری شدید قرار دارند، وحشت در بین کارگران گسترش یافت.

طرح اولیه پاداش ابتدا در مقاله ای در روز دوشنبه توسط هنان دیلی، با استناد به یکی از مدیران ارشد فاکسکان که نامش فاش نشده، تشریح شد.

فاکسکان فاش نکرده است که آیا هیچ یک از کارگران سایت ژنگژو به کووید-19 مبتلا شده اند یا خیر، اما مدیر اجرایی به روزنامه گفت که هیچ عفونت شدیدی وجود نداشته است و شرکت تیمی را برای انتقال کارکنان آلوده به قرنطینه تشکیل داده است.

فاکسکان فوراً به درخواست اظهار نظر در مورد مقاله هنان دیلی پاسخ نداد. هنان دیلی روزنامه رسمی استان هنان است که ژنگژو مرکز آن است.

رویترز روز دوشنبه به نقل از یک منبع گزارش داد که تولید آیفون در ماه نوامبر به دلیل این وضعیت ممکن است تا 30 درصد در کارخانه کاهش یابد و فاکسکان در حال تلاش برای افزایش تولید در کارخانه دیگری در شنژن برای جبران کسری است.

اطلاعیه فاکسکان در روز سه‌شنبه همچنین می‌گوید کسانی که بیش از 25 روز کار می‌کنند می‌توانند حداکثر پاداشی معادل 5000 یوان برای ماه دریافت کنند که از حداکثر 1500 یوان قبلی، بسیار بیشتر است.

در این اطلاعیه افزوده شده است، افرادی که در ماه نوامبر “تمام تلاش” خود را انجام دهند، از جمله صرف‌نظر از هرگونه مرخصی، می توانند بیش از 15000 یوان در ماه پاداش دریافت کنند.

یک کارگر معمولی فاکسکان بین 3000 تا 4000 یوان در ماه درآمد دارد.

یکی از کارگران روز سه‌شنبه به رویترز گفت که علی‌رغم پاداش‌های پیشنهادی تصمیم به استعفا گرفته است زیرا آنچه با آن‌ها روبرو شده‌اند “وحشتناک” بوده است. او افزود، با این حال، برخی از همکاران او متقاعد شدند که برای پول اضافی بمانند.

رویکرد صفر چین در قبال کووید-19 مستلزم آن است که محلی‌ها قرنطینه شوند، اما به کارخانه‌ها در مناطق آسیب‌دیده اجازه می‌دهد تا در شرایطی باز بمانند که تحت یک سیستم «حلقه بسته» که کارکنان در محل زندگی و کار می‌کنند، باز بمانند. با این حال، کسب و کارها از مشکلات سیستم و عوارض کارکنان شکایت کرده اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

و باز هم قسمت دیگری از عکس‌های کمتر دیده شده تاریخی – گالری عکس

این عکس‌هایی که تحت عنوان عکس‌های کمتردیده شده درج میشوند، باز هم عکس‌های خوش‌شانس تاریخی هستند. لابد صدها برابر آنها عکس وجود دارد که اصلا فیلم آنها برای همیشه گم شده و خراب شده یا در آرشیو مجلات و روزنامه‌ها با تصور بی کیفیت بودن یا در…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

برآورد میزان موفقیت قرارهای عاشقانه زوج‌ها با هوش مصنوعی و اندازه‌‌گیری میزان همسانی پاسخ‌های سیستم…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5