قیمت ایمپلنت دندان در تهران چقدر است؟

0
رپورتاژ

ایمپلنت دندان به دلیل مزایای فروانی که داراست یکی از بهترین روش های جایگزینی دندان های از دست رفته است. این مزایا شامل طول عمر زیاد، موفقیت در جراحی بالا، استحکام و… است. همچین با کمک ایمپلنت میتوان بسیاری از درمان های ترکیبی به همراه انواع لمینت، بلیچینگ و… را انجام داد. اما قیمت ایمپلنت دندان یکی از مشکلاتی بوده که بیماران بسیاری از استفاده از این روش درمان خودداری می کنند.

ترکیب ایمپلنت و لمینت سرامیکی
ترکیب ایمپلنت و لمینت سرامیکی

ایمپلنت های کره ای

ایمپلنت های آلمانی و سوئیسی دارای بالاترین کیفیت درمان هستند اما هزینه آنها نسبت به رقبا بیشتر است.  ایمپلنت های کره ای در ضمن برخوردداری از کیفیت مطلوب دارای قیمت بسیار به صرفه ای هستند که انتخاب بسیار مناسبی برای بیماران است. در حال حاضر محبوبیت ایمپلنت های کره ای از رقبا بسیار بیشتر است و اصلی ترین دلیل این میل به استفاده از این نوع ایمپلنت های دندان، کیفیت مناسب و قیمتی به صرفه است. برای مشاهده انواع کیفیت و قیمت ایمپلنت های کره ای میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

اوردنچر

به علل متفاوتی برخی بیماران ممکن است نسبت به مراجعه به پزشک و ترمیم دندان های آسیب دیده خود اقدام نکنند و بسیاری از دندان های خود را از دست داده و یا دچار آسیب جدی شوند. همچنین ممکن است این اتفاق در سوانح ناگوار پیش آمده باشد که اکنون بیمار تمایل به درمان این آسیب ها دارد. روش های گوناگونی روبروی بیمار قرار دارند از جمله: اوردنچر، ایمپلنت، پروتز دندان(دندان مصنوعی) و… که روش پیشنهادی ما اوردنچر می باشد. اوردنچر در مقایسه با ایمپلنت از قیمت به مراتب کمتر و در مقایسه با پروتز از مزایای بیشتری برخورددار است که میتوانید جهت آشنایی با این شیوه درمانی و مشاهده قیمت اوردنچر اقدام کنید.

مرکز تخصصی ایمپلنت های دندانی در تهران

در کنار اهمیت بالای کیفیت ایمپلنت مورد استفاده، یک جراحی موفق و بدون درد نیاز است. مهارت و تجربه پزشک به همراه کارگیری تجهیزات تخصصی عناصر مهمی در این راستا هستند. عبلاوه بر این، امروزه با پیشرفت مهندسی و تکنولوژی در علم پزشکی روش های مختلفی جایگزین روش های سنتی کاشت ایمپلنت شده اند. این روش ها علاوه بر کوتاه کردن مدت دوره نقاهت و طول جراحی حتی تا سه دقیقه، از هزینه های کاشت ایمپلنت نیز می کاهند. در برخی موارد، دندانپزشکان عمومی به واسطه تجربه در کار خود اقدام به کاشت ایمپلنت می­کنند که ممکن است موجب خطر های فراوانی شود. برای کاشت ایمپلنت باید به متخصص ایمپلنت های دندانی (periodontist) مراجعه کرد. این افراد سابقه کاشت ایمپلنت را در بیشتر دوره کاری خود داشته اند و نسبت به بقیه متخصصین درصد موفقیت جراحی بیشتری دارند. یکی از این افراد بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد است که با سابقه کاشت بیش از 30,000 واحد ایمپلنت دندان یکی از رکورد داران این حوزه است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5