تأثیر سئو در فروش و نجات کسب‌وکار اینترنتی

0
رپورتاژ

بیشتر کسب‌وکارها ممکن است با اصطلاح سئو آشنا باشند، اما احتمالاً نمی‌دانند که تأثیر سئو در فروش دقیقاً چیست. سئو به زبان ساده، تکنیکی برای بهبود کیفیت وب‌سایت بوده که باعث بالارفتن رتبه آن در موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل، می‌شود. همچنین سئو بخشی جدایی‌ناپذیر از بازاریابی دیجیتال است.

رتبه بالاتر در موتورهای جستجو به معنای بالارفتن تعداد کلیک‌های افراد مختلف بوده که در نتیجه فروش شما را افزایش می‌دهد. به‌علاوه، محتوای بهینه و سئو شده، به‌راحتی توسط ربات‌های گوگل پیدا و ایندکس می‌شوند. کلمات کلیدی و عبارات مختلفی که در وب‌سایت‌ها به کار می‌روند، توصیف‌کننده کسب‌وکار شما، ماهیت آن و محصولاتتان هستند.

با این کار، الگوریتم گوگل وب‌سایت شما را به مشتریانی که به دنبال محصولات مشابه و مرتبط با شما می‌باشند، پیشنهاد می‌دهد. در ادامه بیشتر به بررسی تأثیر سئو در فروش خواهیم پرداخت.

 

سئو چه کمکی به فروش محصولات شما می‌کند؟

بر اساس گزارش‌های، 81 درصد از مردم برای کسب اطلاعات در مورد محصول، قبل از خرید، در گوگل جستجو می‌کنند. ازاین‌رو احتمال زیادی وجود دارد که به سه سایت برتر در ابتدای فهرست جستجو بروند. سئو باعث می‌شود که سایت شما در شمار برترین نتایج جستجو قرار گیرد. بدین ترتیب مشتریان روی وب‌سایت شرکت شما کلیک کرده و ممکن است به خریداران بالقوه تبدیل شوند. به همین دلیل بهینه‌سازی موتورهای جستجو و فروش به هم مرتبط هستند. تأثیر سئو در فروش سایت شما برای مدت طولانی باقی‌مانده و بر بخش‌های مختلف آن تأثیر می‌گذارد.

سئو مزایای متعددی را به ارمغان می‌آورد که به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کنند. برخی از اثرات بلندمدت سئو بر فروش، عبارت‌اند از:

 

1.    افزایش ترافیک وب‌سایت و نرخ مخاطبین

هدف اصلی بهینه‌سازی موتورهای جستجو این است که ترافیک را به وب‌سایت شما هدایت کند. بدین ترتیب مشتریان می‌توانند با بررسی نتایج جستجو به آنچه می‌خواهند برسند. 3.78 میلیارد نفر در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعال هستند، بنابراین کسب‌وکارها باید محتوای خود را بهینه کنند. تأثیر سئو در فروش، برگرفته از همین موضوع است.

با کمک استراتژی‌های مختلف سئو، محتوای وب‌سایت شما بهینه شده و در موتورهای جستجو مانند گوگل، رتبه بالاتری به دست می‌آورد. در واقع، سئو باعث هدایت ترافیک ارگانیک به سمت وب‌سایت شما خواهد شد. سئو، سایت را به نسبت کلمات کلیدی مرتبط بهینه می‌کند.

 

2.    کم‌هزینه است.

دومین تأثیر سئو در فروش، کاهش هزینه‌ها است. وقتی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کنید، باید بودجه را عاقلانه خرج کرده تا به حداکثر نرخ فروش و مشتری برسید. استراتژی‌های سئو و سایر تاکتیک‌های تبلیغات دیجیتال، ارزان‌تر از سایر استراتژی‌های بازاریابی هستند. به همین دلیل هزینه کمی صرف کرده و می‌توانید هزینه‌های باقی‌مانده را برای سایر نیازهای فروش به کار ببرید.

بدین ترتیب، در درازمدت سئو بر کسب‌وکار شما تأثیر بسیاری گذاشته و به رشد آن کمک می‌کند. سئو با هزینه‌ای کم، فروش بیشتری را ارائه می‌دهد.

3.    برند شما را به افراد بیشتری می‌شناساند.

هنگامی که کسب‌وکار شما در رتبه‌بندی‌های برتر قرار گیرد، بسیاری از افراد نام برند شما را خواهند دید. این امر منجر به افزایش آگاهی از برند شما می‌شود. این موضوع، برای رشد کسب‌وکار بسیار مهم است. افزایش آگاهی باعث بالارفتن اعتماد مردم و تأثیر سئو در فروش می‌شود. مردم معمولاً عادت دارند که محصول موردنظر را از شرکت‌های آشنا خریداری کنند.

 

4.    سئو طول عمر بیشتری دارد.

در مقایسه با سایر استراتژی‌ها، سئو برای مدت طولانی‌تری دوام می‌آورد. تبلیغاتی همچون آویزان کردن یک بیلبورد، چاپ بنر در روزنامه یا توزیع تراکت بازاریابی، مدت زیادی دوام نمی‌آورند. در واقع آنها تبلیغاتی زودگذر هستند که مدام باید برای تمدید آنها هزینه کنید. در ضمن، ممکن است گاهی اوقات این دوره‌های تبلیغاتی ثمربخش نباشند. سئو بدین شکل نیست.

زمانی که شما یک مقاله یا محتوای کسب‌وکار خود را در وب ارسال می‌کنید، برای همیشه در اینترنت باقی می‌ماند. البته این محتوا هر از چند گاهی نیاز به بهینه‌سازی دارد، اما بااین‌حال، همیشه یک منبع تبلیغاتی مناسب است.

 

5.    بازخورد و بررسی آنلاین

تأثیر سئو در فروش، برگرفته از نقش موتورهای جستجو در فرایند خرید است. آنها در حال حاضر به‌عنوان ابزاری برای یافتن اطلاعات درباره محصول به کار می‌روند. موتورهای جستجو به تصمیم‌گیری در مورد خرید یا عدم خرید یک محصول کمک می‌کنند.

همان‌طور که قبلاً گفتیم، 81٪ از مردم قبل از خرید یک محصول به جستجو درباره آن می‌پردازند. به طور مشابه، آنها به دنبال نظرات افراد مختلف نیز هستند؛ بنابراین با سئو، کسب‌وکار شما در رتبه بالاتری قرار گرفته و افراد زیادی را جذب می‌کند. ازاین‌رو احتمال زیادی وجود خواهد داشت که بتوانند محصول شما را بخرند و نظر خود را ثبت کنند. بدین ترتیب، با مطالعه نظرات آنها توسط دیگر کاربران، ترافیک بیشتری به سایت شما جذب می‌شود. در نتیجه، این امر باعث شکوفایی کسب‌وکار شما خواهد شد.

 

چگونه سئو سایت خود را برای افزایش نرخ فروش، بهینه‌سازی کنیم؟

تأثیر سئو در فروش بر کسی پوشیده نیست. نکته اصلی این است که سئو و افزایش فروش با هم در ارتباط هستند. اگر مردم نتوانند کسب‌وکار شما را پیدا کنند، چگونه کسب‌وکار شما رشد می‌کند؟ غیرممکن است. ما در دنیایی دیجیتال زندگی می‌کنیم که مردم قبل از خرید، درباره محصول در اینترنت تحقیق می‌کنند.

می‌دانیم که سئو فروش و ترافیک را افزایش می‌دهد، اما مشکل اصلی این است که اکثر صاحبان مشاغل نمی‌دانند چگونه شروع کنند. ازاین‌رو ما خدمات سئوی پیشرفته و تخصصی را به شما عرضه می‌داریم. شرکت سئو نبض مارکتینگ در این عرصه از افرادی باتجربه و متخصص بهره می‌برد. برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت ما مراجعه نمایید.

همکاری بهترین کار‌آفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹1 باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکار‌های سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این 9 سال با بهترین کار‌آفرینان و صاحبان برند‌های مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از 300 پروژه سئو، بیش از 15 هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از 50 حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به یک مشاور حرفه ای سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو حرفه ای، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

 

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.