سریال های جدیدی که می‌توانید سال ۲۰۲۳ را با دیدن آنها شروع کنید

0

تازه چند روز بیشتر از سال ۲۰۲۳ نگذشته است. اما سریال‌هایی که در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۲ پخششان شروع شده، آنقدر زیاد هستند که فعلا احساس کمبودی نمی‌کنیم. کمی که بگذرد سریال‌های جدید ۲۰۲۳ را هم به این فهرست خواهیم افزود.

سریال گنج ملی: لبه تاریخ
National Treasure: Edge of History

سریال های ۲۰۲۳ جدید

دختر بیست ساله بلندپروازی به نام جس والنزوئلا قدم به یک ماجراجویی می گذارد تا معمای تاریخچه خانوادگی اش را کشف کند و با کمک دوستانش گنج گمشده تاریخی را به دست آورد. «گنج ملی: لبه تاریخ»، بر پلتفرم دیزنی پلاس عرضه شده است.

سریال گنج ملی: لبه تاریخ به کارگردانی ناتان هاپ و مونیکا ریموند در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال لیزت اولیورا، جاستین بارتا، بریدا وول، لیندن اسمیث و داستین اینگرام به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال پادشاه تولسا
Tulsa King

یک رئیس مافیا پس از آزادی از زندان به شهر تولسا در ایالت اوکلاهاما تبعید می شود و در آنجا یک امپراتوری خلافکاری تازه برای خود بنا می کند.

سریال پادشاه تولسا به کارگردانی آلن کولتر و بن سمانوف در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال سیلوستر استالونه، آندرئا سوج، مارتین استار، جی ویل، مکس کاسلا، وینسنت پیازا و الن سی پیترسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال دکل نفت
The Rig

مه اسرارآمیزی گروهی از کارگران در یک دکل نفت دورافتاده در اسکاتلند را محاصره می کند و نیروهای فراطبیعی بر آنجا سایه می افکنند.

سریال دکل نفت به کارگردانی جان استریکلند و الکس هولمز در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال امیلی هامپشایر، ایان گلن، کالوین دمبا، آبراهام پوپولا و رچندا ساندال به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال می توانم کمکتان کنم؟
May I Help You

زنی که مسئول برگزاری مراسم خاکسپاری است توانایی ویژه دیدن و حرف زدن با انسان های از دنیا رفته را دارد.

سریال می توانم کمکتان کنم؟ به کارگردانی پارک سون-یونگ و کیم سو-یون در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال لی هیه‌ری، سانگ داک هو، کیو هان لی و لی جون-یونگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال برف سیاه
Black Snow

در سال 1995، ایزابل بیکر هفده ساله به قتل رسید. این جنایت مردم شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد. پرونده این قتل هیچگاه حل نشد و قاتل هیچگاه یافت نشد. در سال 2020، با باز شدن یک محفظه اشیا قدیمی، رازی آشکار می شود که باعث می شود کارآگاه جیمز کورمک جستجویش را برای یافتن قاتل آغاز کند.

سریال برف سیاه به کارگردانی شین دیویس و متیو ساویل در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور استرالیا و در ژانر جنایی و اکشن می‌باشد. در این سریال تراویس فیمل، بروک سکول، اریک تامسون، کیستی مرسی و الکساندر انگلند به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ترولی
Trolley

یک اتفاق ناگوار ناگهانی باعث می شود زندگی همسر یک نماینده مجلس در معرض دید عموم قرار بگیرد و او مجبور می شود با رازهای خانوادگی و گذشته ناراحت کننده خود مواجه شود. «ترولی»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

سریال ترولی به کارگردانی کیم مون کئو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال کیم هیون جو، پارک هی سون، مو یئول کیم، کیم می کیونگ، چوی میونگ-بین و جانگ وون سو به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال اکو 3
Echo 3

وقتی امبر چِسبرا در مرز کلمبیا و ونزوئلا ناپدید می شود، برادر و همسرش به هر دری می زنند تا در بحبوحه یک جنگ مخفیانه او را پیدا کنند. مجموعه «اکو 3» بر پلتفرم اپل تی وی پلاس عرضه شده است.

سریال اکو 3 به کارگردانی مارک بول در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این سریال میخیل هایسمان، لوک ایوانز، جیمز یودام، جسیکا ان کالینز، مارتیناگوسمان و کارلوس باردم به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال گاوس الکترونیک
Gaus Electronics

مجموعه «گاوس الکترونیک»، درباره کارمندان تیم 3 بازاریابی دفتر مرکزی شرکت لوازم خانگی گاوس الکترونیک است که یک شرکت چند ملیتی است. در این مجموعه شاهد بالا و پایین های کار در یک شرکت بزرگ و عشق و دوستی میان کارکنان آن هستیم.

سریال گاوس الکترونیک به کارگردانی پارک جون سو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال کواک دونگ یئون، کو سونگ هی، مین آه کانگ، بائه هیون سونگ، هیون جین بک و کیم هی جانگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال تمرین
The Rehearsal

ناتان فیلدر به انسان ها این فرصت را می دهد که در این دنیا که هیچ چیز طبق انتظار ما پیش نمی رود، زندگی را تمرین کنیم. «تمرین»، بر پلتفرم اچ بی او مکس عرضه شده است.

سریال تمرین به کارگردانی ناتان فیلدر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و کمدی می‌باشد. در این سریال ناتان فیلدر به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال مکسین
Maxine

«مکسین»، داستان معاون مدرسه ای به نام مکسین کار است که نامزدش ایان هانتلی به خاطر قتل دو نفر از دخترهای مدرسه به زندان می افتد.

سریال مکسین به کارگردانی لورا وی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال ناتالی بریتن، جما کارلتن، لزلی کانروی، استیو اج و مالی مک کن به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال سرزمین آتش
Fire Country

یک زندانی جوان برای یافتن رستگاری و همچنین کوتاه کردن دوره حبسش، به برنامه آتش نشانی می پیوندد. او و دیگر زندانیان در کنار آتش نشانان ماهر کار می کنند تا آتش سوزی هایی گسترده را در سرتاسر منطقه خاموش کنند.

سریال سرزمین آتش به کارگردانی درموت دانز و ایگل اگیلسون در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال مکس تیریوت، کوین آلخاندرو، جردن کالووی، استفانی آرکیلا و ژول لاتیمر به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال شانتارام
Shantaram

«شانتارام»، بر پلتفرم اپل تی وی پلاس عرضه شده است. یک معتاد به هرویین که به جرم سرقت به زندان افتاده فرار می کند و در محله های فقیرنشین بمبئی به عنوان یک پزشک فعالیت می کند. پیوندهای او با دنیای خلافکاران باعث می شوند او از افغانستان سردربیاورد و در آنجا با یک رئیس مافیا که گرفتار نبردی با مجرمان روسی شده شراکت می کند.

سریال شانتارام به کارگردانی ایان بی مک دونالد و بهارات نالوری در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال آنتونیا دسپلت، چارلی هونام، فیصل بازی، سوجایا داسگوپتا و الهام احساس به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال در پس زندگی ستاره ها
Behind Every Star

این مجموعه داستان زندگی مدیران برنامه افراد سرشناس در یک شرکت حوزه سرگرمی را به تصویر می کشد. «پشت هر ستاره»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

سریال در پس زندگی ستاره ها در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال هو سونگ ته، جو هیون یونگ، سان جوان کواک، سان جوان کواک و سئو جین لی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال خیانت
Treason

آدام لارنس تربیت یافته و آموزش دیده سازمان ام آی سیکس است و آینده شغلی پایداری دارد تا اینکه سروکله جاسوسی روسی به نام کارا که گذشته پیچیده ای با او داشت پیدا می شود و آدام مجبور می شود همه چیز و همه کس زندگی اش را زیر سوال ببرد. «خیانت»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

سریال خیانت به کارگردانی لوئیز هوپر و سارا اوگرمن در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این سریال کیران هایندز، بو گاددون، ساموئل لکی، آدام جیمز و تریسی ایفیچور به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال کلایدسکوپ
Kaleidoscope

«کلایدسکوپ»، سریال جدید نتفلیکس، را می توان به ترتیب دلخواه خود تماشا کرد و هرکدام از قسمت ها نقطه نظر متفاوتی از داستان را به ما نشان می دهند. داستان این مجموعه در یک گستره زمانی 25 ساله اتفاق می افتد و درباره گروهی از سارقان است که قصد دارند به درون گاوصندوقی به ظاهر نفوذناپذیر نفوذ کنند تا بلکه بتوانند بزرگ ترین سرقت پول تاریخ را عملی کنند.

سریال کلایدسکوپ به کارگردانی میرزی الماس و ایوراردو گوت و ژوزه پادیلا در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این سریال پاز وگا، روزالین البای، پیتر مارک کندال، نیوشا نور و سامی پرالتا به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال آلاسکا دیلی
Alaska Daily

«آلاسکا دیلی»، عرضه شده بر پلتفرم هولو، درباره خبرنگاری به نام ایلین فیتزجرالد است که به تازگی اعتبار و آبروی خود را در شهر نیویورک از دست داده و مجبور می شود به یک روزنامه ساده در آلاسکا بپیوندد و این آغاز مسیری برای رستگاری فردی و حرفه ای اوست.

سریال آلاسکا دیلی به کارگردانی توماس مک کارتی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و کانادا و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال هیلاری سوانک، جف پری، گریس داو، مردیث هولزمن و مت مالوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال خانواده وینچستر
The Winchesters

«خانواده وینچستر»، پیش درآمدی بر سریال سوپرنچرال است و داستان عاشقانه آشنایی جان وینچستر با مری کمپبل را روایت می کند. وقتی جان از جنگ ویتنام باز می گردد، یک اتفاق باعث می شود او در گذشته پدرش کندوکاو کند و در این مسیر با مری نوزده ساله آشنا می شود که کارش به دام انداختن شیاطین است و به دنبال علت ناپدید شدن پدرش می گردد. آن دو با هم همراه می شوند تا حقایق پنهان خانواده هایشان را کشف کنند.

سریال خانواده وینچستر به کارگردانی گلن وینتر و جان تی کریمچر و جان اف شوالتر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال مگ دانلی، دریک راجر، جوجو فلیتز، دمتریا مک کینی، بیانکا کایلیک و نیدا خورشید به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال آداماس
Adamas

«آداماس»، داستان دو برادر است که برای پرده برداشتن از حقیقت قتلی که 22 سال پیش رخ داد مبارزه می کنند تا اتهامات پدر واقعی خود را مبنی بر قتل پدر ناتنی شان پاک کنند. این مجموعه بر پلتفرم دیزنی پلاس عرضه شده است.

سریال آداماس به کارگردانی پارک سونگ وو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال سونگ جی، سو جی هی، لی سو کیونگ، هو سونگ ته، سو هیون وو و جو سونگ ها به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال هری و مگان
Harry & Meghan

این مستند به بررسی رابطه هری و مگان از آغاز روزهای آشنایی شان تا چالش ها و جنجال هایی که باعث شد از خانواده سلطنتی جدا شوند، می پردازد.

سریال هری و مگان به کارگردانی لیز گاربوس در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و خانوادگی می‌باشد. در این سریال پرنس هری و مگان مارکل به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال بن بست
Dead End

گروهی از افراد غریبه به طور تصادفی سوار ماشینی می شوند که حاوی دو میلیون زلوته (واحد پول لهستان)‌ به سرقت رفته از بانک است.

سریال بن بست به کارگردانی گرزگورز یاروسزوک و یاکوب پیاتک در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور لهستان و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این سریال یاسمینا پولاک، جولیوس کرزاستوفسکی، آنا ایلچوک، مایکل سیکورسکی و لوکاس گارلیکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال محیط جانبی
The Peripheral

«محیط جانبی»، محصول استودیوی آمازون است. در آینده ای که تکنولوژی به طور نامحسوس جامعه را تغییر داده، زنی متوجه ارتباطی مخفی با واقعیتی موازی و با آینده تاریک خود می شود.

سریال محیط جانبی به کارگردانی الریک رایلی و وینچنزو ناتالی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال کلویی مورتز، گری کار، جک رینور، جولیان مور کوک، لوئیس هرتوم و کریس کوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال جاسوس درمیان دوستان
A Spy Among Friends

انگلستان سال 1963. نیکولاس الیوت افسر اطلاعات ام آی سیکس است و می فهمد دوست صمیمی و همکارش کیم فیلبی جاسوس دوجانبه کا گ ب بوده و پناهنده سیاسی اتحاد جماهیر شوروی شده است.

سریال جاسوس درمیان دوستان به کارگردانی نیک مورفی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال گای پیرس، دیمین لوئیس، آنا ماکسول مارتین، نیکولاس رو و اید ادموندسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال باشد که تاد کمکم کند
So Help Me Todd

«باشد که تاد کمکم کند»، محصول استودیوی شبکه سی بی اس است. یک کارآگاه خصوصی زبردست قبول می کند که برای مادرش که وکیل موفقی است و هنوز تحت تاثیر فروپاشی زندگی مشترکش است کار کند.

سریال باشد که تاد کمکم کند به کارگردانی رابرت دانکن مک نیل در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام می‌باشد. در این سریال توماس کادروت، مارسیا گی هاردن، اسکایلر آستین، مدلین وایز، تریستن جی وینگر و کلایتون جیمز به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال نفر درست را راه بده
Let the Right One In

«نفر درست را راه بده»، بر پلتفرم شوتایم عرضه شده و درباره مارک و دخترش النور است که ده سال قبل با تبدیل شدن النور به خون آشام زندگی شان برای همیشه تغییر کرد. او اکنون دوازده ساله و در خانه زندانی است و فقط می تواند شب ها بیرون برود. پدرش همه تلاشش را می کند که برای زنده نگه داشتن او روزانه اندکی خون انسان برایش فراهم کند.

سریال نفر درست را راه بده به کارگردانی سایت من در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این سریال دمیان بیچیر، آنیکا نونی رز، گریس گامر، مدیسون تیلور بایز و ایان فورمن به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

برای جبران خطرات سلامتی ناشی از نشستن در طول روز وجود باید تحرک متناوب انجام بدهید. اما هر چند دقیقه…

برای کاهش اثرات مضر نشستن بر سلامتی، هر نیم ساعت یکبار 5 دقیقه پیاده روی سبک داشته باشید. این یافته کلیدی مطالعه جدیدی است که در مجله Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است.محققان نوشته‌اند:«ما از 11 فرد سالم…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

اگر قرار بود ابرقهرمان‌ها، لباس‌های قرن نوزدهمی می‌پوشیدند

ما عادت کرده‌ایم ابرقهرمان‌ها را در لباس‌های امروز ببینیم و فیلم‌های زیادی هم که بر مبنای کامیک‌بوک‌ها ساخته شده، این تصور را در ذهن ما تشدید کرده‌اند.اما اگر قرار بود همین ابرقهرمان‌ها لباس‌های قرن نوزذهمی می‌پوشیدند، چه می‌شد؟…

دو اینفلوئنسر سفر در واقع با یک تلویزیون ساده، سفر جعل می‌کردند و هیچ خبری از عکس واقعی در محیط…

دو عکاس به نام مانوئل بختر و و مانوئل رومز رام تصاویر خیره کننده‌ای خلق کردند که آنها را در حال پیاده‌روی در برف، کمپینگ در کوه‌ها و پرواز با هواپیما به سوی مقصدی دور نشان می‌دهد. اما در واقع آنها از در هنگام ثبت همه این عکس‌ها از اتاق…

جورج اسپنسر میلت: مرگ دردناک به خاطر فرار از بوسیده شدن!

جورج اسپنسر میلت یک پسر 15 ساله که در ساختمان متروپولیتن لایف نیویورک در سال 1909 کار دفتری می‌کرد. در پانزدهمین سالگرد تولدش، همکاران زنش او را مسخره کردند و تظاهر کردند که در نظر دارند که برای هر سال زندگییک بار او ببوسند. میلت به شوخی از…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.