بهترین فیلم های ایرانی دهه 90 |دیدنی‌ترین‌های فیلم‌ های دهه نود

0

سینمای ایران در دهه 90 باز هم تغییر بسیاری کرد. در نیمه دوم این دهه استریم فیلم‌های از اینترنت  و یا دانلود قانونی فیلم‌ها مرسوم شد. میزان تولید بسیار بالا رفت. بعضی از کارگردان‌ها و عوامل ساهت زور می‌زدند که دغدغه‌های اجتماعی را در فیلم‌ها نشان بدهند. برخی به سمت شعارزدگی می‌رفتند، برخی آنقدر سیاهی نشان می‌دادند که به بیانیه سیاسی شبیه‌تر می‌شدند. برخی از فیلم‌ها سفارشی ساخته می‌شدند. در این میان در دهه 90 برخی از کارگردان‌هت فرمول ساختن فیلم گیشه‌ای موفق را پیدا کرده بودند و بارها با تکرار همان فرمول و تغییرات ناچیز، به موقیت اقتصادی می‌رسیدند؛ اما این فیلم‌ها کجا و فیلم‌های ماندگار تاریخ ایران کجا. به طور کلی می‌توانیم که بهترین فیلم های ایرانی دهه 90 در مد متوسطهای دهه‌هی پیش بودند.

در اینجا فهرست بهترین فیلم‌های دهه 90 ایران را با هم مرور می‌کنیم:


1- فیلم اسب سفید پادشاه
King’s White Horse

فیلم اسب سفید پادشاه داستان دختر جوانی به نام مریم معروف به ماری است که پس از چند ماه از زندان آزاد می شود و در صدد یافتن نامزد خود و خروج از بحرانی است که در زندگی گرفتار آن شده است ….

فیلم اسب سفید پادشاه به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، مجید یاسر، امیرعلی کاظمی، سید علی طباطبایی، لیدا عباسی، شهین تسلیمی، فرهاد قائمیان و پانته آ سیروس به هنرمندی پرداخته‌اند.

2- فیلم ابد و یک روز
Life and a Day

فیلم ابد و یک روز داستان خانواده ای است که درگیر مشکلات همچون اعتیاد، تهی دستی، بیکاری هستند و روابط عاطفی میان اعضای خانواده شکننده است. سمیه دختر خانواده به دنبال رهایی از این مشکلات است .داستان هایی که حول محور خواستگاری از سمیه شکل می گیرد اتفاقاتی در خانواده رقم می زند که ….

فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، شبنم مقدمی، ریما رامین فر، مهدی قربانی، معصومه رحمانی و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

3-فیلم متری شیش و نیم
Just 6.5

این داستان درباره یک افسر پلیس مبارزه به نام صمد است که فرماندهی یک تیم مبارزه با مواد مخدر را به عهده دارد. فرزند یکی از اعضای این تیم پلیسی، توسط خلافکاران تحت امر یک فروشنده ماده مخدر شیشه در پایتخت به نام ناصر خاکزاد ربوده شده و بعد هم به صورت دلخراشی به قتل می رسد. به همین دلیل، صمد و اعضای تیم پلیس مواد مخدر تشنه پیدا کردن خاکزاد هستند. و این روزها هر کسی که توسط تیم آنها دستگیر می شود، یک سرش به خاکزاد گره می خورد…

فیلم متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، فرهاد اصلانی، هومن کیایی و مازیار سیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

4- فیلم برگشت ناپذیر

نمرده رفاقت تو این شهر، هنوز یه حرف یه قول یه دست مردونه، اول و آخرمونه. حالا می خوام قد همین حرفم وایسم. می خوام قد همین قولم قد بکشم…

فیلم برگشت ناپذیر به کارگردانی امیراحمد انصاری در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم مهدی ماهانی، پرستو صالحی، امیرحسین صدیق، شاهرخ استخری و لیلا اوتادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

5- فیلم شنای پروانه
Butterfly Stroke

«شنای پروانه» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1398 به کارگردانی «محمد کارت» و تهیه کنندگی «رسول صدرعاملی» است. این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده سیمرغ بلورین 6 رشته از جمله بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «امیر آقایی» و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای «طناز طباطبایی» شد. شنای پروانه در جنوب شهر، غوغا به پا می کند. فیلمی از زنی به نام پروانه که مشغول شناست، در فضای مجازی منتشر می شود. حالا شوهر پروانه و برادر شوهرش به دنبال انتقام از عامل این بی آبرویی هستند و این شروع ماجراست…

فیلم شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، جواد عزتی، طناز طباطبایی، مه لقا باقری، پانته آ بهرام و علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.

6- فیلم سرخ پوست
Indian (Sorkhpoost)

فیلم سرخ پوست با کارگردانی نیما جاویدی و بازیگرانی چون نوید محمد زاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی و … تولید سال 1398 می باشد. سال ۱۳۴۶، یک زندان قدیمی به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعهٔ شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان، به همراه مأمورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند و قرار است خود سرگرد به همراه افرادش تا عصر از زندان بروند. سرهنگ مدبر که مافوق جاهد است به نزد او در زندان می رود و می گوید که جاهد ترفیع گرفته و قرار است جانشین خود او شود.

فیلم سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در این فیلم نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

7- فیلم نفس
Nafas

فیلم سینمایی «نفس» روایت زندگی چهار کودک به نام های بهار، نادر، کمال و مریم است که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ خود در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می کشند! دنیای این کودکان، دنیایی پر از رویاهای زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد…

فیلم نفس به کارگردانی نرگس آبیار در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مهران احمدی، پانته آ پناهی ها، سیامک صفری، گلاره عباسی، محمدرضا شیرخانلو، روژان آراوند، شبنم مقدمی، ساره نورموسوی و جمشید هاشم پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

8- فیلم حوض نقاشی
Painting pond

مریم و رضا با آدم های دیگر فرق دارند، آن هم نه یک فرق ساده، بلکه بسیار بزرگ و آن ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده اند.

فیلم حوض نقاشی به کارگردانی مازیار میری در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سپهراد فرزامی، سیامک احصائی و الهام کردا به هنرمندی پرداخته‌اند.

9- فیلم محمد رسول الله
Muhammad: The Messenger of God

فیلم ایرانی محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی داستان زندگی پیامبر اسلام و بشارت آمدن پیامبری در ادیان دیگر از زمان قبل از تولد پیامبر و دوران جاهلیت تا 12 سالگی پیامبر است….

فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، محسن تنابنده، ساره بیات، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی ور، پانته آ مهدی نیا، نسرین نصرتی و صادق هاتفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

10- فیلم بدون تاریخ بدون امضا
No Date, No Sign

دکتر کاوه نریمان در زمان رانندگی با یک موتورسیکلت که خانواده ای سوار آن بوده تصادف می کند. فردای آن روز او در محل کارش در پزشکی قانونی با جسدی روبه رو می شود که او را می شناخته اما از روبه رو شدن با خانواده متوفی خودداری می کند …

فیلم بدون تاریخ بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، هدیه تهرانی، نوید محمدزاده و زکیه بهبهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

11- فیلم سیزده
Thirteen

بمانی پسر ۱۳ ساله ای است در سن رشد، که پدر و مادرش در آستانه جدا شدن هستند. مادر خانه را ترک می کند و پدر غرق در کار است. او به دلیل تنهایی و عقده هایی که برایش به وجود آمده به جوان های بزرگتر از خودش پناه می برد و این باعث تغییر و تحولی در وی می شود که هویت واقعی و اصلی او را تغییر می دهد.

فیلم سیزده به کارگردانی هومن سیدی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر جعفری، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، ریما رامین فر، یسنا میرطهماسب، مهران احمدی، امیر جدیدی و نوید محمدزاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

12- فیلم ماهی و گربه
Fish and cat

فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری که در سینمای هنر و تجربه اکران شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت و پرفروشترین فیلم هنر و تجربه شد و بصورت پلان سکانس گرفته شده از فیلم های شاخص سال های اخیر ایران است و داستان چندین جوان است که برای فستیوال بادبادک بازی به کنار دریاچه ای در جنگل می روند در حالی که در سالهای قبل چند نفر در ان حوالی ناپدید شده اند در این مکان رستورانی سر راهی قرار دارد که سه مرد در آن کار میکنند و در این بین اتفاقات عجیبی رقم می خورد که …

فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این فیلم بابک کریمی، سعید ابراهیمی فر، سیاوش چراغی پور، عبد آبست، پدرام شریفی، ارنواز صفری، ندا جبرائیلی، آیناز آذرهوش، سمانه وفایی، محمدرضا مالکی، نازنین بابایی، مونا احمدی، شادی کرم رودی و خسرو شهراز به هنرمندی پرداخته‌اند.

13- فیلم خورشید
Sun Children

«خورشید»، فیلمی در ژانر خانوادگی-درام به نویسندگی «مجید مجیدی» و «نیما جاویدی» و کارگردانی «مجید مجیدی» و تهیه کنندگی «مجید مجیدی» و «امیر بنان» و محصول سال 1398 سینمای ایران است. خورشید، برنده سیمرغ بلورین «بهترین فیلم» و «بهترین فیلمنامه»در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد. این فیلم همچنین به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی شیر طلایی هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز انتخاب شد و توانست برنده جایزه «فانوس جادویی» این جشنواره شود. خورشید مجید مجیدی، به انتخاب منتقدین هالیوود ریپورتر، در شمار بیست فیلم برتر دو جشنواره ونیز و تورنتو در سال 2020 قرار گرفت. خورشید، نماینده سینمای ایران در اسکار 2020 است.

خورشید، روایتگر داستان زندگی پسری 12 ساله به اسم «علی» است که همراه سه دوستش، کار می کند تا بتواند نیازهای خانواده اش را رفع و یک زندگی خوب را برایشان فراهم کند. طی اتفاقاتی معجزه آسا، مردی به او پیشنهاد می دهد که یک زیر خاکی را برایش بیابد، اما ….

فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، جواد عزتی، طناز طباطبایی، روح الله زمانی، صفر محمدی و علی تقوا زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

14- فیلم پرویز
Parviz

پرویز مردی است پنجاه ساله که همیشه با پدرش در شهرکی آرام زندگی کرده است. پدر پرویز که تصمیم به ازدواج گرفته است، از او می خواهد خانه را ترک کند. پرویز ناگهان خود را در جهانی جدید و بیگانه می یابد. او تصمیم می گیرد به پدر و اهالی شهرک نشان دهد که نمی توانند به این آسانی او را از زندگی شان حذف کنند….

فیلم پرویز به کارگردانی مجید برزگر در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم لوون هفتوان، محمود بهروزیان، علی رامز، ابوذر فرهادی و مهدی شیردل به هنرمندی پرداخته‌اند.

15- فیلم در دنیای تو ساعت چند است
What’s the Time in Your World

در دنیای تو ساعت چند است؟ اولین ساخته بلند صفی یزدانیان در مقام کارگردان محسوب می شود. در این فیلم به جز لیلا حاتمی و علی مصفا تعدادی از بازیگران بومی استان گیلان نیز به ایفای نقش پرداختند. بازی زری خوشکام مادر لیلا حاتمی و همسر علی حاتمی بعد از چندین دهه حضور کمرنگ و بازی کریستف رضاعی آهنگسازی ایرانی در دو نقش از نکات جالب توجه این فیلم است.گلی بعد از بیست سال زندگی در فرانسه یک باره تصمیم می گیرد به ایران و به زادگاهش، شهر رشت سفری کند. فرهاد در رشت به استقبالش می رود و می گوید که آشنایی قدیمی است، اما گلی اصلاً او را به یاد نمی آورد.

فیلم در دنیای تو ساعت چند است (به کارگردانی صفی یزدانیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، علی مصفا و زری خوشکام به هنرمندی پرداخته‌اند.

16- فیلم آتلان

این مستند زندگی پر فراز و نشیب یک مربی ترکمن و اسبش را روایت می کند.

فیلم آتلان به کارگردانی معین کریم الدینی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مستند و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم علی گوگ نژاد، کریم گوگ نژاد، رجب قلیچ گوگ نژاد، طاهر گوگ نژاد و خوجه حاجی گوگ نژاد به هنرمندی پرداخته‌اند.

17- فیلم سیصد و شونزده
Three Hundred And Sixty

فیلم 316 ساخته ی پیمان حقانی که در آن پاهای شخصیت‎های روایت‎گر داستان فیلم است یک زن خاطرات زندگی و کشورش را از پیش از تولد تا لحظه مرگ روایت می کند. این فیلم اولین نمونه در نوع خودش است، . فیلمی با داستان هایی خنده دار، ناراحت کننده و عجیب

فیلم سیصد و شونزده به کارگردانی پیمان حقانی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد.

18- فیلم یه حبه قند
A Sugar Cube

خانه ای قدیمی در یزد و اتفاقاتی که در این خانه می گذرد محور فیلم است .چهار دختر این خانه همراه همسر و فرزندانشان برای عروسی خواهر کوچکترشان پسندیده به یاری مادر شتافتند. این اقامت برای خواهران و باجناق ها شاید دردسر باشد ولی برای بچه ها یک آرزوی بزرگ است تا این که…

فیلم یه حبه قند به کارگردانی رضا میر کریمی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، نگار جواهریان، اصغر همت، نگار عابدی، ریما رامین فر، فرهاد اصلانی، هدایت هاشمی، پریوش نظریه، پونه عبدالکریم زاده، امیرحسین آرمان، سهیلا رضوی، ناهید مسلمی و سعید پورصمیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

19- فیلم گلدن تایم
Golden Time

«گلدن تایم» روایت دوازده اپیزود بنا بر ماه های سال است که از فروردین شروع و در اسفند پایان می یابد. هر اپیزود در اتومبیل و در لحظه غروب خورشید که به اصطلاح گلدن تایم نامیده می شود، رخ می دهد که روایتگر زندگی انسان هایی است که باید در لحظه ای مهم و طلایی در زندگیشان تصمیمات سرنوشت سازی بگیرند.

فیلم گلدن تایم به کارگردانی پوریا کاکاوند در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم علی باقری، ریما رامین فر، مجتبی پیرزاده، ژاله صامتی، کیومرث پوراحمد، هوشنگ گلمکانی و هادی شیخ الاسلامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

20- فیلم بوتاکس
Botox

«بوتاکس» فیلمی در ژانر درام به کارگردانی و نویسندگی «کاوه مظاهری» که محصول مشترک ایران و کانادا است. این فیلم در سی و هشتمین جشنواره تورین برنده جایزه بهترین فیلم شد. در این فیلم بازیگرانی چون«سوسن پرور»، «مهدخت مولایی»، «محسن کیانی» و … به ایفای نقش پرداخته اند. بوتاکس داستان دو خواهر به نام های «آذر»و «اکرم» را روایت می کند که به همه به دروغ می گویند برادرشان قاچاقی به آلمان رفته است. این دروغ به مرور در ذهنشان تبدیل به واقعیت می شود تا جایی که روزها منتظر برگشت برادرشان هستند…

فیلم بوتاکس به کارگردانی کاوه مظاهری در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم سوسن پرور، مهدخت مولایی، سروش سعیدی، مرتضی خانجانی و محسن کیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

21- فیلم آن سوی ابرها
Beyond the Clouds

داستان فیلم مجید مجیدی که در هندوستان ساخته شده در مناطق فقیرنشین بمبئی جریان دارد و زندگی برادری خلافکار و خواهری است که به دلیل حادثه ای که در حین دفاع از خود در برابر تجاوز رخ داده، در زندان به سر می برد و…

فیلم آن سوی ابرها به کارگردانی مجید مجیدی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم ایشان خاطر، مالاویکا موهانن، گوتام قوس، شارادا و تانیشتا چاتراجه به هنرمندی پرداخته‌اند.

22- فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند

بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادر شیرین هشت ساله، واقعه ای را برای او رقم می زند که زخمش سال ها بر روح او باقی می ماند و همهٔ زندگی اش را تحت الشعاع خود قرار می دهد. آنچه این زخم را عمیق تر می کند و واقعه را به فاجعه ختم می سازد، این است که دخترک هیچ کس را نمی یابد تا دردش را با او در میان بگذارد.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، جمشید هاشم پور، ستاره اسکندری، فرهاد آئیش و هادی مرزبان به هنرمندی پرداخته‌اند.

23- فیلم پاپ
Pope

«پاپ» فیلمی در ژانر درام محصول سال 1392 به کارگردانی «احسان عبدی پور» است. روزهای انتخاب پاپ جدید در واتیکان است. اگر پاپ بعدیِ سیاه باشد، زندگی یک خانواده سیاهپوست در بوشهر عوض میشود. اگر پسرشان بتواند سیزده مایل را شنا کند، میتواند وقتی قاچاقی به فرانسه رسید کانال مانش، را رد کند و به عشقش در منچستر برسد. اگر مستاجر سفیدشان پول جور کند میتواند شلاق های نامزدش که در شلوغی های دانشگاه حکم خورده را بخرد و آزادش کند.

فیلم پاپ به کارگردانی احسان عبدی پور در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حدیث چهره پرداز، مرضیه بردک نیا، غلامرضا فرج زاده و توماج پورمراد به هنرمندی پرداخته‌اند.

24- فیلم برادرم خسرو
Baradaram Khosro

فیلم براردم خسرو در ژانر اجتماعی محصول سال 1394 است. این فیلم در جشنواره فجر سال 1394 نامزد شد، همچنین این “برادرم خسرو” در جشنواره سوئد تندیس بهترین فیلم بلند را دریافت کرد. داستان این فیلم از این قرار است که خسرو دارای اختلال دو قطبی است. بنا به شرایط به وجود آمده مجبور است برای مدتی در خانه برادر بزرگترش باشد.

فیلم برادرم خسرو به کارگردانی احسان بیگلری در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، هنگامه قاضیانی، ناصر هاشمی و بیتا فرهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

25- فیلم غلامرضا تختی
Gholamreza Takhti

فیلم غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکلی محصول سال 1397 است. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فجر توانست در 10 بخش کاندید سیمرغ شود و در نهایت موفق به دریافت جایزه در بخش بهترین فیلمبرداری، بهترین طراحی صحنه و برنده سوم بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شده است. تهیه کننده این فیلم سعید ملکان است که به همراه بهرام توکلی نویسندگی فیلم را هم به عهده داشتند. فیلم غلامرضا تختی در جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در 7 بخش نامزد شد. زندگی غلامرضا تختی فراز و نشیب های فراوانی داشته. غلامرضا تختی برای اولین بار در مسابقات کشتی هلسینکی ۱۹۵۱ مدال نقره و در المپیک ملبورن ۱۹۵۶ مدال طلا می گیرد. در این فیلم از تولد تا مرگ و سه فاز از زندگی اش در مقطع کودکی، نوجوانی و بزرگسالی به نمایش در آمده است.

فیلم غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکلی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم ماهور الوند، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، بهنوش طباطبایی، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، معصومه قاسمی پور، شیرین یزدان بخش و محسن تختی به هنرمندی پرداخته‌اند.

26- فیلم شبی که ماه کامل شد
When the Moon Was Full

فیلم شبی که ماه کامل شد روایت دختری از منطقه جنوب تهران است ،که عاشق جوانی شهرستانی شده و در نهایت مجبور به مهاجرت از ایران می شود. در این مسیر برادرش با او هم قدم می شود و اتفاقاتی برای آنها رقم می خورد که…

فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و جنایی می‌باشد. در این فیلم الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدر عرفایی، پدرام شریفی، امین میری، فرید سجادی حسینی، شبنم مقدمی و آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

27- فیلم نوراستنی
Neurasthenia

این فیلم روایتگر زندگی شهریار، پسر جوانی است که در روابط اجتماعی اش دچار سو تفاهم هایی مثل روابط خواهر-برادری و یا بددلی در ارتباطات عاطفی اش می شود

فیلم نوراستنی به کارگردانی امید توتونچی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پولاد مختاری، مهسا محمدکاظم، آسا رضاخانی، زهرا بهروزمنش و سالار کریمخانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

28- فیلم تتل و راز صندوقچه

تتل برای پی بردن به راز صندوقچه، بدون اطلاع پدربزرگ در صندوقچه را باز می کند اما نمی تواند به سوالات صندوقچه پاسخ گوید و گرگ خان از محل اختفای بزها آگاه می شود. تتل برای پیدا کردن مادرش و نجات بزها سفری طولانی را آغاز می کند…

فیلم تتل و راز صندوقچه به کارگردانی وحید گلستان در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم مهران احمدی، حسن معجونی، بهاره افشاری، امیر غفارمنش، حدیث فولادوند، رضا فیض نوروزی، نادر سلیمانی و نفیسه روشن به هنرمندی پرداخته‌اند.

29- فیلم آشغال های دوست داشتنی
Lovely Trash

محسن امیریوسفی متولد سال 1350 در شهر آبادان است و تا به امروز 3 فیلم بلند سینمایی ساخته که هرکدام آنها چندین سال توقیف بوده اند. نخستین اثر توقیف شده او « خواب تلخ » بود و پس از آن « آتشکار » را روانه سینما کرد و « آشغال های دوست داشتنی » سومین اثر سینمایی او محسوب می شود که با 6 سال تاخیر به سینما آمده. منیر ( شیرین یزدان بخش ) پیرزنی است که تمام اعضای خانواده اش در یک قرن اخیر تاریخ ایران درگیر مبارزات سیاسی بوده اند و حالا او با چالشی بزرگ درباره اتفاقات سال 88 مواجه شده است.

فیلم آشغال های دوست داشتنی (مخصوص نابینایان) به کارگردانی محسن امیریوسفی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم شیرین یزدان بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

30-  فیلم احتمال باران اسیدی

منوچهر کارمند بازنشسته اداره دخانیات که هیچوقت ازدواج نکرده، برای یافتن دوست قدیمی اش از شمال به تهران می آید.او در این سفر با دختر و پسری جوان و متفاوت آشنا میشود که آنها تجربیاتی عجیب را ظرف چند روز برایش رقم میزنند…

فیلم احتمال باران اسیدی به کارگردانی بهتاش صناعی ها در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمد شمس لنگرودی، مریم مقدم، پوریا رحیمی سام و ارسلان عبدالهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

31- فیلم ماجرای نیمروز 1
Midday Adventures 1

در سال های اول انقلاب، بعد از برکناری بنی صدر از ریاست جمهوری، سازمان مجاهدین اقدام به عملیات تروریستی در کشور کردند. از سوی دیگر، سازمان اطلاعات و سپاه با همکاری هم به دنبال دستگیری اعضای گروه مجاهدین خلق می باشند.

فیلم ماجرای نیمروز 1 به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، لیندا کیانی، حسین مهری، جواد عزتی، مهدی پاکدل و امیرحسین هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

32- فیلم خسته نباشید
Khasteh Nabashid

یک زن و شوهر توریست برای تماشای زیبایی های صحرا به کرمان می آیند و یکی از کارکنان هتل خودش را راهنما جا میزند تا اندکی پولی بدست بیاورد…

فیلم خسته نباشید به کارگردانی محسن قرایی و افشین هاشمی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم غوغا بیات، جلال فاطمی، یدالله شادمانی، رؤیا افشار، حسام محمودی و نگار حسن زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

33- فیلم گلوگاه
Lifeline

داستان مردمی است که هیچ گاه آنها را ندیده ایم و این عبوری است از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب…

فیلم گلوگاه به کارگردانی محمدابراهیم معیری در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سیدمحمد هادی دیباجی، لادن مستوفی، سیامک اطلسی، کامران تفتی و ساقی زینتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

34- فیلم جهان با من برقص
Jahan, dance with me

«جهان با من برقص» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1397 است. این فیلم اولین اثر سینمایی سروش صحت در مقام کارگردانیست که در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت و برنده سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی شد. داستان این فیلم از این قرار است که در آخرین تولد جهانگیر دوستانش دورهم جمع شده اند و این موقعیت باعث می شود تا آن ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.

فیلم جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، بهار کاتوزی، رامین صدیقی، پاوان افسر، شیوا بلوچی ، مهیار پوربابایی و مهراب قاسم خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

35- فیلم تمارض
Conflict

در فیلم تمارض ، سه مرد جوان در آخر هفته به منزل یک پیرمرد می روند و…

فیلم تمارض به کارگردانی عبد آبست در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم عبد آبست، وحید راد، دانیال خجسته، شهرزاد سیفی، اصغر پیران، جواد پورحیدری و مجید یوسفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

36- فیلم جاودانگی

فیلم داستان زندگی شش خانواده در قطار، در شبی بارانی روایت می کند ،در این فیلم قصه ها با جابه جایی هایی در زمان جریان دارد…

فیلم جاودانگی به کارگردانی مهدی فرد قادری در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم آنا نعمتی، فقیهه سلطانی، علیرضا استادی، مارال فرجاد، سودابه بیضایی، اتابک نادری و منوچهر علیپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

37- فیلم ۲۳ نفر
23 People

فیلم 23 نفر در ژانر جنگی محصول سال 1397 به کارگردانی مهدی جعفری است. اقتباسی از خاطرات ۲۳ نفر از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این گروه کم سن و سال بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند. 23 نفر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر شد. این فیلم روایتگر گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال 1361 به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.

فیلم ۲۳ نفر به کارگردانی مهدی جعفری در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مجید پتکی، سعید آلبوعبادی، رضا نوری و عبدالحلیم تقلبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

38- فیلم قصر شیرین
Castle Of Dreams

جلال طی تصادفی باعث مرگ خانواده ای می شود. او پس از گذراندن دوران محکومیتش همسر و فرزندش را ترک می کند. پس از گذشت 2 سال به شهرش برمیگردد زیرا همسرش دچار مرگ مغزی شده …

فیلم قصر شیرین به کارگردانی رضا میر کریمی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، ژیلا شاهی، یونا تدین و نیوشا علیپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

39- فیلم بمب، یک عاشقانه
Bomb : A Love Story

در بحبوحه ی جنگ ایران و عراق در سال۱۳۶۷، تهران بی وقفه بمباران می شد. عشق، محبت ، امید، زندگی و ترس از مرگ را در روزهای پر اضطراب آن زمان برای مردمی که درگیر جنگ بودند از بین می برد. اغلب عشق به سختی درک می ‍شود اما مرگ واقعیتی است ترسناک . بمب؛ یک داستان عاشقانه نشان می دهد که عشق و امید چطور حتی در مواجهه با تاریکی مرگ، راهشان را پیدا می کنند.

فیلم بمب، یک عاشقانه در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، پیمان معادی، سیامک انصاری، سیامک صفری و حبیب رضایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

40- فیلم تنگه ابوقریب
Abu Ghraib Strait

فیلم تنگه ابوقریب ، روایتی است از دفاع گردان عمار یاسر لشکر ۲۷ محمد رسول الله در برابر لشکرکشی رژیم بعث به فکه و شرهانی. در روزهای پایانی جنگ. عراقی ها باید از سد یک پایگاه که شکل تنگه است عبور کنند که با مقاومت شدید نیروهای ایرانی روبه رو می شوند….

فیلم تنگه ابوقریب به کارگردانی بهرام توکلی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ، امیر جدیدی، علی سلیمانی و مهدی پاکدل به هنرمندی پرداخته‌اند.

41- فیلم زمانی دیگر

قدیر کارگر یک کارخانه مواد شیمیایی است که بعد از اعتراضات کارگری زندانی شده است. او بعد از یکسال به طور ناگهانی از زندان آزاد می شود و وقتی به خانه بر می گردد متوجه می شود…

فیلم زمانی دیگر به کارگردانی ناهید حسن زاده در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مجید پتکی، یاسمن نصرتی، شقایق کمندی، فریبا خادمی، فاطمه مرتاضی و عصمت رضاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

42- فیلم ملکه
Queen

فیلم ملکه داستان دیده بانی به نام سیاوش است که به دنبال فرصتی است تا توانایی های خود را نشان دهد. او یک برج پالایشگاه را برای دیده بانی انتخاب می کند که بر حیاتی ترین جایگاه های دشمن احاطه دارد. اما با اولین تلفاتی که از دشمن می گیرد اوضاع تغییر میکند…

فیلم ملکه به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، میلاد کی مرام، حسین باشه آهنگر، هومن برق نورد، همایون ارشادی، مالک سراج، محمدمهدی سلطانی سروستانی و حمیدرضا آذرنگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

43- فیلم بیست و یک روز بعد
Twenty-One Days Later

فیلم تحسین شده 21 روز بعد در جشنواره فجر داستان پسری است که علاقه دارد فیلمساز شود ولی مادرش مبتلا به سرطان و داروهای او بسیار گران است و پسر تلاش میکند پول داروها را جور کند و در این راه به مشکلات زیادی می افتد….

فیلم بیست و یک روز بعد به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، سینا رازانی، جلال فاطمی، مهدی قربانی و علیرضا استادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

44- فیلم برف روی کاج ها
The Snow on the Pines

زنی در مواجهه با یک اتفاق بزرگ در زندگی اش، در دو راهه تصمیم قرار می گیرد، او یا باید مطابق عرف دست به انتخاب بزند و یا…

فیلم برف روی کاج ها به کارگردانی پیمان معادی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، ویشکا آسایش، صابر ابر، حسن معجونی، آناهیتا افشار، شیرین یزدان بخش و الهام کردا به هنرمندی پرداخته‌اند.

45- فیلم لاک قرمز
Red Nail Polish

اکرم به همراه پدرش ارسلان، مادرش اعظم، برادرش اسماعیل، و خواهر کوچک اش الهام در یک خانه ی قدیمی، در محله ای فقیر نشین و پایین شهر زندگی می کنند. آنها وضع مالی خوبی ندارند، چرا که تمام سرمایه اشان را از شغل پدر خانواده به دست می آورند و او سازنده ی عروسک های چوبی است و…

فیلم لاک قرمز (مخصوص ناشنوایان) به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم پانته آ پناهی ها، پردیس احمدیه، بهنام تشکر و مسعود کرامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

46- فیلم ملبورن
Melbourne

فیلم ملبورن با بازی پیمان معادی ، نگار جواهریان و مانی حقیقی داستان زوجی است که در حال مهاجرت به استرالیا هستند و تنها چند ساعت به پروازشان مانده. آنها با قبول نگهداری نوزاد یکی از همسایه ها درگیر مشکلاتی میشوند که میتواند آینده انها را به خطر بیاندازد….

فیلم ملبورن به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پیمان معادی، نگار جواهریان، مانی حقیقی، شیرین یزدان بخش، الهام کردا و روشنک گرامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

47- فیلم بوسیدن روی ماه
Kissing the Moon-Like Face

فیلم بوسیدن روی ماه داستان احترام السادات و فروغ خانم است که در همسایگی هم زندگی می کنند و بیش از ۲۰ سال است که در انتظار فرزندشان هستند …

فیلم بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، سعید پورصمیمی، شیدا خلیق، شاهرخ فروتنیان، شبنم مقدمی و امیرحسین رستمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

48- فیلم لانتوری
Lantouri

فیلم لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان و با بازی نوید محمدزاده و باران کوثری داستان نام یک گروه خلافکار به اسم لانتوری است. لانتوری متشکل از سه مرد و یک زن است. کار آنها دزدی و زورگیری است. سردستهٔ لانتوری پسری است به نام پاشا. که ناخواسته عاشق زنی به نام مریم می شود. اما پس از بی توجهی مریم وی …..

فیلم لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم نوید محمدزاده، مریم پالیزبان، باران کوثری، مهدی کوشکی، بهرام افشاری، رضا بهبودی، بهناز جعفری، حسین پاکدل، بهرنگ علوی، ستاره پسیانی و سیاوش چراغی پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

49- فیلم ناهید
Nahid

فیلم ناهید با بازی نوید محمدزاده و ساره بیات داستان ناهید، زن جوانی است که از شوهرش احمد به خاطر اعتیادش طلاق گرفته و خرج زندگی خود و پسر کوچکش را از طریق تایپ پایان نامه های دانشجویی درمی آورد. طبق توافق با همسر سابقش، او تنها در صورتی می تواند بچه را نزد خودش نگه دارد که ازدواج نکند اما ….

فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمدزاده و فریده دریامج به هنرمندی پرداخته‌اند.

50- فیلم مسخره باز
Maskhare Baz

«مسخره باز» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1397 است. این فیلم جوایزی همچون سیمرغ بلورین فیلم های هنر و تجربه، جایزه ویژه هیئت داوران براى بهترین فیلمنامه از سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم ورشو ۲۰۱۹، تندیس خلاقیت و استعداد درخشان از سیزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و سیمرغ بلورین بهترین فیلم سینمایی بخش نگاه نو در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و جوایزی در رشته های مختلف این جشنواره از جمله سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه برای جواد مطوری، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای علی نصیریان کسب کرد و نامزد بهترین طراحی صحنه سهیل دانش از جشنواره فجر، نامزد بهترین طراحی لباس الهام معین جشنواره فجر، نامزد بهترین فیلمبرداری علی قاضی جشنواره فجر و نامزد بهترین چهره پردازی ایمان امیدواری جشنواره فجر شد. همایون غنی زاده اولین اثر سینمایی اش را ساخته که نویسندگی آن را هم انجام داده. داستان این فیلم درباره جوانیست که رویای بازیگری در سر دارد. این جوان در یک سلمانی به همراه شاپور کار می کند و شب ها بعد از اتمام کار به تمرین بازیگری می پردازد.

فیلم مسخره باز (با زیرنویس مخصوص ناشنوایان) به کارگردانی همایون غنی زاده در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق و هدیه تهرانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

51- فیلم کارت پرواز
Boarding Pass

«کارت پرواز» فیلمی در ژانر خانوادگی محصول سال 1397 است. این فیلم چهارمین اثر «مهدی رحمانی» بعد از فیلم برف است. کارت پرواز در جشنواره بین المللی Queen Palm برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن (با بازی ندا جبرئیلی) شد. ندا برای حل بحران مالیش تصمیم گرفته با بلعیدن مواد مخدر به ترانزیت آن روی بیاورد. اما این کار برای او خطراتی در پی دارد …

فیلم کارت پرواز به کارگردانی مهدی رحمانی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم منصور شهبازی، ندا جبرائیلی، محمدعلی نجفی، اصغر رفیعی جم، شیرین یزدان بخش، طلا معتضدی، امین قوامی و علی کلانتری به هنرمندی پرداخته‌اند.

52- فیلم جان دار
Life Hanging

جان دار (جاندار) فیلمی به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری، تهیه کنندگی کامران مجیدی و نویسندگی حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و محمد داوودی، محصول سال ۱۳۹۷ است. داستان فیلم در شب عروسی اسما اتفاق می افتد که مسعود برادر یاسر (خواستگار سابق اسما) به تحریک او به مراسم عروسی به قصد به هم ریختن عروسی اسما می رود، اما در درگیری برادر اسما به دست جمال کشته می شود و …

فیلم جان دار به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی، امیراحمد قزوینی و جواد عزتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

53- فیلم قسم
Swear

فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابنده محصول سال 1397 است. از بازیگران به نام این فیلم مهناز افشار، سعید آقاخانی و حسن پور شیرازی می توان اشاره کرد. سیروس مقدم به عنوان مشاور کارگردان، همراه همیشگی محسن تنابنده، در این اثر هم نقش داشته است. محسن تنابنده بعد از سریال پایتخت در دومین کار خود به سراغ یک درام اجتماعی رفته. “قسم” در سی و هفتمین جشنواره فجر در 6 رشته نامزد شد. داستان این فیلم از این قرار است که رضوان به قتل می رسد، حالا خواهر و اقوامش به دنبال ثابت کردن قاتل بودن شوهر او به دادگاه هستند.

فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابنده در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی، مهران احمدی، حسین ملکی، گیتی معینی و سامان ارسطو به هنرمندی پرداخته‌اند.

54- فیلم سد معبر
Blockage

داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلاف نظر دارد.

فیلم سد معبر به کارگردانی محسن قرایی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، محسن کیایی، گیتی قاسمی، نگار عابدی، علیرضا کمالی، حسام محمودی و آوا شریفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

55- فیلم خط ویژه
Special Line

فیلم خط ویژه با بازی هومن سیدی ، مصطفی زمانی و هانیه توسلی داستان کاوه نابغه علوم کامپیوتری است که به همراه خواهر و شوهرخواهرش حساب بانکی یک رانت خوار به نام محتشم را هک می کنند. محتشم برای بازگشت پولش به روش های غیرقانونی رو می آورد و….

فیلم خط ویژه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی مرام، محسن کیایی، پریناز ایزدیار، میترا حجار و سام قریبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

56- فیلم خشم و هیاهو
Rage and Pandemonium

فیلم خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمدزاده و طناز طباطبایی داستان خواننده ای است که پس از آشنایی با زنی جوان از طرفدارانش زندگیش درگیر مسائل پیچیده ای می شود….

فیلم خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی ور و طناز طباطبایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

57- فیلم وارونگی
inversion

داستان فیلم وارونگی به کارگردانی بهنام بهزادی و با بازی سحر دولتشاهی و علی مصفا داستان سهیل است که پس از چندسال، نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه آنها که در گذشته ناکام مانده بوده ، حالا در آستانه شکل گیری دوباره است….

فیلم وارونگی به کارگردانی بهنام بهزادی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم سحر دولتشاهی، علی مصفا، ستاره پسیانی، ستاره حسینی، رؤیا جاویدنیا، علیرضا آقاخانی و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

58- فیلم آنجا
Anja

فیلم «آنجا» به کارگردانی امیر صادقی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی در سال ۱۳۹۷ در منطقه بازفت استان چهار محال و بختیاری ساخته شده است. این فیلم در ژانر خانوادگی و اجتماعی داستانش در خصوص دلاوری های بختیاری های ایران است . در این فیلم ایران مسعودی ، علیرضا نصیری ، یوسف صفری بختیاری ، مژگان محمودیان ، حبیب تاجمیری ، مهدی فتحی ، معصومه علیجانی به هنرمندی پرداخته اند .

فیلم آنجا به کارگردانی امیر صادقی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم ایران مسعودی، علیرضا نصیری، مژگان محمودیان، حبیب تاجمیری، مهدی فتحی، معصومه علیجانی، ایمان قاسمی قاسموند و یوسف صفری بختیاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

59- فیلم عرق سرد
Cold Sweat

افروز اردستانی کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی های آسیایی راه پیدا می کند و عازم مالزی می شود، در فرودگاه افروز در میابد که توسط شوهرش ممنوع الخروج شده است.

فیلم عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و ورزشی می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین العابدین و سحر دولتشاهی به هنرمندی پرداخته‌اند.

60- فیلم رفتن
Parting

فیلم رفتن ساخته ی نوید محمودی کارگردان افغان مقیم ایران داستان عشق آتشین فرشته و نبی است قصه ی عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن به هم در غبار گم می شوند.

فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، محمد شمس لنگرودی، مسعود میرطاهری، رضا احمدی و افشین اخلاقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

61- فیلم دریا و ماهی پرنده

نوجوانی ۱۷ ساله به نام احسان که نه توانایی تکلم و نه توانایی شنیدن دارد بدون ارتکاب جرم در مرکز بازپروری نوجوانان بزهکار در یک منطقه محروم به سر می برد. احسان چند بار تلاش به فرار از مرکز بازپروری می کند اما …

فیلم دریا و ماهی پرنده به کارگردانی مهرداد غفار زاده در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، نادر فلاح، امیرحسین رستمی، جواد طاهری و محمد رحمانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

62- فیلم خاله قورباغه
Auntie Frog

خاله قورباغه مهربان و معاشرتی که بزرگترین مشکلش تنهایی و دور افتادگی از 98 بچه اش است، در این فیلم در کنار شخصیت های جدیدی چون خواهر دوقلویش با نام آبجی باجی، پزشک جنگل با نام حکیمه باجی، همسایه طماع و خلافکارش با نام سمسارباشی، یاور افسانه ای اش با نام نخودی و نوه هیی که هرکدام از شهری یا کشوری به سراغش می آیند، برای بچه ها و بزرگترها، از مفاهیمی چون عواطف خانوادگی، دوستی، نشاط، همکاری، هوشمندی، میراث فرهنگی، مدیریت بحران و… قصه می گوید.

فیلم خاله قورباغه به کارگردانی افشین هاشمی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد. در این فیلم مرضیه برومند، شبنم مقدمی، غزل شاکری، احسان کرمی، شایسته ایرانی، آناهیتا خسروی، شهراد بانکی، علیرضا ناصحی، افشین هاشمی و نگار اردلان به هنرمندی پرداخته‌اند.

63- فیلم حوا، مریم، عایشه
Hava, Maryam, Ayesha

«حوا، مریم، عایشه»، فیلمی در ژانر درام-اجتماعی و محصول مشترک ایران و افغانستان و به کارگردانی «صحرا کریمی» است. این فیلم نماینده ی افغانستان در 92 اُمین دوره ی آکادمی اسکار بوده و همچنین 1 نامزدی دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره ی فیلم ونیز را در کارنامه ی خود دارد. فیلم «حوا، مریم، عایشه» داستان زندگی سه زن افغان که با پیشنیه های خانوادگی و فرهنگی مختلف در شهر کابل زندگی میکنند و با مشکلات بزرگی دست به گریبان هستند را روایت میکند. «حوا»، زنی بیوه و باردار است که همراه پدر و مادر شوهرش زندگی میکند اما کسی برایش اهمیتی قایل نیست و او فقط میتواند با بچه ی درون شکمش درد دل کند. «مریم»، گوینده ی خبر تحصیلکرده ای است که قصد جدا شدن از شوهر خیانتکارش را دارد اما در همین حین متوجه باردار بودنش میشود. «عایشه»، دختری 18 ساله است که به اجبار خانواده اش باید با پسرعمویش ازدواج کند اما …

فیلم حوا، مریم، عایشه به کارگردانی صحرا کریمی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور افغانستان و ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم آرزو آریاپور، فرشته افشار و حسیبا ابراهیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

64- فیلم خوک
Pig

حسن خشمگین است. او مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده. ستاره ی محبوبش می خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش دیگر عاشقش نیست. مزاحم جذابی او را هر جا می رود تعقیب می کند. از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است اما…

فیلم خوک به کارگردانی مانی حقیقی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم حسن معجونی، لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، پریناز ایزدیار، سیامک انصاری، علی باقری، مینا جعفرزاده، آیناز آذرهوش، رضا یزدانی، بیوک میرزایی، سهیلا رضوی و علی مصفا به هنرمندی پرداخته‌اند.

65- فیلم پدر آن دیگری

فیلم پدر آن دیگری داستان یک کودک است که با وجود رسیدن به ۶ سالگی هنوز حرف نمی زند و همه او را مسخره می کنند و در خانواده و اطرافیان به غیر از مادر کسی از او حمایت نمی کند و بیشتر به پسر بزرگتر توجه دارند. تا اینکه پسر بچه از دست آنها فرار کرده و …

فیلم پدر آن دیگری به کارگردانی یدالله صمدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، هنگامه قاضیانی، مریم سعادت، اکبر عبدی، ثریا قاسمی، شمسی فضل الهی، فریده سپاه منصور، جمشید مشایخی، سعید کریمی و بنفشه صمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

66- فیلم رگ خواب
Subdued

فیلم تحسین شده رگ خواب با بازی لیلا حاتمی و کارگردانی حمید نعمت الله داستان مینا زنی که تازه طلاق گرفته و به دنبال خانه و کار جدید می گردد. و با مردی آشنا می شود که به وی سرپناه میدهد ولی …

فیلم رگ خواب به کارگردانی حمید نعمت الله در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، کوروش تهامی، الهام کردا، لیلا موسوی و حمیدرضا آذرنگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

67- فیلم امروز
Today

یونس راننده تاکسی کهنه کار، در پایانِ یک روزِ کاری به زن جوان بارداری کمک می کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقاتِ زیادی در انتظارِ اوست و

فیلم امروز به کارگردانی رضا میر کریمی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، امیر کربلایی زاده، گیتی قاسمی و روزبه حصاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

68- فیلم بادیگارد
Bodyguard

محافظی بنام حیدر که از جان یکی از شخصیت های مهم نظام محافظت می کند، بر اساس حوادثی متوجه می شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است! او دچار شک و تردید می شود و همین امر باعث می شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد و

فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، مریلا زارعی، پریوش نظریه، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، محمود عزیزی، دیبا زاهدی، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمد حاتمی، علی یعقوبی و پدرام شریفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

69- فیلم چهارشنبه
Wednesday

در مراسم عروسی یک اتفاق ناگهانی باعث کشته شدن پدر خانواده می شود. یکی از اعضای خانواده مقتول به دنبال این است که بر هر شکل قصاص انجام شود و بخش دیگری از اعضای خانواده در برابر این خواسته مقاومت می کنند. کشمکش میان این دو گروه باعث شکل گیری شرایطی می شود که همه را درگیر می کند…

فیلم چهارشنبه (مخصوص ناشنوایان) به کارگردانی سروش محمدزاده در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم یوسف وجدان دوست، شهاب حسینی، آرمان درویش، هستی مهدوی فر، نسیم ادبی و امیرحسین شام بیاتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

70- فیلم آباجان
Abba Jaan

فیلم آباجان با بازی فاطمه معتمد آریا روایت هایی از زندگی اجتماعی مردم ایران در دوران جنگ است این فیلم زندگی خانواده ای در دهه 60 در شهر زنجان را روایت میکند که فضای جنگ تاثیر زیادی بر آنها داشته و خانواده را تا مرز فروپاشی میبرد…

فیلم آباجان به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم مقدمی، محمود نظرعلیان، محمدرضا غفاری و ملیسا ذاکری به هنرمندی پرداخته‌اند.

71- فیلم فیتیله و ماه پیشونی
Fitileh Va Mah Pishoni

ماه پیشونی توسط آدم هایی ربوده می شود. بچه های مهدکودک از گروه فیتیله ها می خواهند تا ماه پیشونی را پیدا کرده و به قصه برگردانند. گروه فیتیله ها در این راه با ماجراهای مختلفی روبرو می شوند.

فیلم فیتیله و ماه پیشونی به کارگردانی آرش معیریان در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، احمد نجفی، چنگیز جلیلوند، یوسف صیادی، محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

72- فیلم روزهای نارنجی
Orange Days

«روزهای نارنجی»، فیلمی در ژانر درام-اجتماعی به نویسندگی «آرش لاهوتی» و «جمیله دارالشفایی» و کارگردانی «آرش لاهوتی» و محصول سال 1396 سینمای ایران است. اولین نمایش جهانی این فیلم در 43 دوره جشنواره فیلم تورنتو صورت گرفت. روزهای نارنجی در جشنواره های مختلفی از جمله «جشنوراه بین المللی فیلم فجر»، «جشنواره بین المللی فیلم زوریخ» و «جشنواره بین المللی فیلم سائوپائولو» حضور پیدا کرد و نهایتا موفق به کسب جوایز زیادی از جمله «سینماگر بزرگ تازه وارد»، «جایزه کلیسای جهانی» و «جایزه فیپرشی» شد. در مجموع، روزهایی نارنجی توانست 9 جایزه بین المللی را برای کارگردانش به ارمغان بیاورد. بازیگران مطرحی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند که میتوان از آن ها به «هدیه تهرانی»، «علی مصفا» و «مهران احمدی» اشاره کرد. بازی هدیه تهرانی در این فیلم مورد تحسین داوران «جشنواره بین المللی مانهایم» آلمان قرار گرفت. داستان روزهای نارنجی، حول محور زنی به اسم «آبان» می گردد که پس از آن که واسطه استخدام کارگران زن فصلی برای کار در باغ های مرکبات شمال کشور میشود، باید با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کند. آبان با روحیه جنگنده و مستحکمی که دارد، سعی میکند در برابر این مشکلات تمام قد بایستد اما …

فیلم روزهای نارنجی به کارگردانی آرش لاهوتی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی و صدف عسگری به هنرمندی پرداخته‌اند.

73- فیلم جزیره رنگین
Colorful Island

داستان فیلم «جزیره رنگین» اقتباسی آزاد است از فعالیت دکتر احمد نادعلیان در جزیره هرمز. او یک هنرمند محیطی است چند سال پیش به آن جزیره رفت، بیغوله ای ویران را خرید و آن را به موزه ای برای نمایش آثار هنری بومی مردم جزیره تبدیل کرد.

فیلم جزیره رنگین به کارگردانی خسرو سینایی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مهدی احمدی، صبریه صالحی، قنبر قنبرنژاد، فاطمه نساجی و محسن اسلامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

74- فیلم برگ جان
Dear leaf

«برگ جان»، فیلمی در ژانر خانوادگی-اجتماعی به کارگردانی «ابراهیم مختاری» و محصول سال 1395 ایران است. این فیلم با حضور در جشنواره های داخل و خارجی توانست برنده جوایز متعددی شود، از جمله آن ها میتوان به «برنده جایزه غزال زرین از جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران، برای بهترین فیلم بلند داستانی»، «برنده جایزه اینالکو. موسسه ملی تمدن و زبان های شرقی، بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلمهای آسیایی وزول، فرانسه» و «برنده جایزه بهترین فیلم گردشگری آسیا از جشنواره “هفته هنرهای تلویزیونی و فیلم های گردشگری آسیا”، تای ژو، چین» اشاره نمود. برگ جان حکایت آدمی در تقلای رسیدن به خواسته ایست که چون به آن می رسد دیگر برایش ارزشی ندارد. پس مسیر زندگی را برای رسیدن به آرزویی تغییر می دهد که همواره در پی برآورده شدنش بود، اما…

فیلم برگ جان به کارگردانی ابراهیم مختاری در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سعید پورصمیمی، مهدی احمدی، سجاد تابش، سحر سلحشور، جواد گنجی و مریم مقدم به هنرمندی پرداخته‌اند.

75- فیلم اسرافیل
Israfil

فیلم اسرافیل ، درباره چالش ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است و در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛مردی که ماهی را دوست داشت بازگشته است. دختری که بهروز را دوست دارد باز می گردد…مردگان زنده می شوند.

فیلم اسرافیل به کارگردانی آیدا پناهنده در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، پژمان بازغی، هدی زین العابدین، مریلا زارعی، علی عمرانی، پوریا رحیمی سام و سهیلا رضوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

76- فیلم گاهی
Sometimes

فیلم گاهی ، داستان سه زوج ایرانی است که در پایان حضور خود در یک مهمانی با تراژدی روبرو می شوند و…

فیلم گاهی به کارگردانی محمدرضا رحمانی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، اندیشه فولادوند، مهدی پاکدل، آزاده صمدی، ایمان افشاریان و عاطفه نوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

77- فیلم درخونگاه
Darkhongah

درخونگاه فیلمی در ژانر درام به کارگردانی سیاوش اسعدی محصول سال 1396 است. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و در سه رشته نامزد شد. امین حیایی بازیگر نقش اول درخونگاه در فیلمهایی چون خانم یایا و شعله ور هم ایفای نقش کرده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که ظهری می اید تا بسازد! اگر نبازد…رضا پس از هشت سال کار کردن در ژاپن، به محله شان به نام درخونگاه بر می گردد…

فیلم درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، ژاله صامتی، مهراوه شریفی نیا، محمود جعفری، منصور شهبازی، فاطمه مرتاضی، افشین سنگ چاپ، جمشید هاشم پور، نادر فلاح و پانته آ پناهی ها به هنرمندی پرداخته‌اند.

78- فیلم هت تریک
Hattrick

لیدا و فرزاد به همراه دوستانشان کیوان و رها به یک مهمانی دعوت شده اند. این چهار نفر در راه برگشت به خانه تصادف می کنند و فرار می کنند. فرزاد که پشت رل نشسته بوده سرتاپا استرس است و پیشنهاد می دهد که جمع دوستانه شان جایی بروند و در آرامش با هم صحبت کنند تا ببینند دقیقا باید چه کار کنند…

فیلم هت تریک به کارگردانی رامتین لوافی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، صابر ابر، ماهور الوند و همایون ارشادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

79- فیلم ناخواسته
Inadvertent

در پیچ و خم زندگی اتفاقات می توانند مسیر زندگی افراد را تغییر دهند. ممکن است کارهایی را خواسته انجام دهیم اما در نهایت این ناخواسته ها است که همه چیز را تغییر می دهد..

فیلم ناخواسته به کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، فرهاد قائمیان، ستاره اسکندری، همایون ارشادی، محمد سیدزاده، مهدی فقیه و مهتاب کرامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

80- فیلم بارکد
Barcode

پسر جوانی برای استخدام به دفتر مدیر عامل یک شرکت میرود و به او می گوید که باید او را استخدام کند برای این کار اتفاقات گذشته که باعث شده او به دفتر مدیر بیاید را شرح میدهد….

فیلم بارکد به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی و رضا کیانیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

81- فیلم نزدیک تر
Closer

فیلم نزدیکتر با بازی صابر ابر ،پارسا پیروزفر و پگاه آهنگرانی داستان علی است که به نامزدش مهتاب دروغ گفته است که همه اعضای خانواده اش در یک تصادف رانندگی فوت کرده اند … اما یک شب تصمیم می گیرد که واقعیات زندگی اش را برای مهتاب بگوید. علی، مهتاب را به منزل خانوادگی شان در بیرون از تهران می برد؛ خانه ای که مادرش در آنجا زندگی می کند ولی با ورود علی و مهتاب شرایط آنطور که فکر میکنند پیش نمی رود…

فیلم نزدیک تر به کارگردانی مصطفی احمدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم صابر ابر، پگاه آهنگرانی، پارسا پیروزفر، نازنین فراهانی، شیرین یزدان بخش، محمد بحرانی، ستاره اسکندری و فراز مدیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

82- فیلم کوچه بی نام
Nameless Alley

فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی و بازی فرهاد اصلانی و باران کوثری در مورد دو خانواده در جنوب شهر تهران است که درگیر یک سری اتفاقات می شوند….

فیلم کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، باران کوثری، پانته آ بهرام، ملیسا ذاکری، ستاره پسیانی، محمدرضا غفاری، فرشته صدرعرفایی و امیر آقایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

83- فیلم دارکوب
Axing

«دارکوب» فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی و به تهیه کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می کند. این فیلم نامزد ده سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شده بود که موفق به دریافت دو سیمرغ شد. داستان زنی معتاد (سارا بهرامی) است که همسرش (امین حیایی) او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده است. زن معتاد (مهسا) که به او دروغ گفته شده است که فرزندش (باران/گلی) مرده است؛ متوجه می شود کودکش زنده است. پی گیری های زن برای پس گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید (مهناز افشار) به وجود می آورد و…

فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سارا بهرامی، مهناز افشار، امین حیایی، هادی حجازی فر، جمشید هاشم پور، شادی کرم رودی، نگار عابدی، ثریا حلی، طوفان مهردادیان، ندا عقیقی، اسدالله یکتا و آتیه جاوید به هنرمندی پرداخته‌اند.

84- فیلم سرو زیر آب
Under Water Cypress

«سرو زیر آب» فیلمی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، نویسندگی محمدعلی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر و تهیه کنندگی سید حامد حسینی، محصول سال ۱۳۹۶ است. راز جهانبخش کرامت فاش می شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهی اش و بازگشت آرامش سفر بلندی را آغاز می کند. سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می دهد.

فیلم سرو زیر آب به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، مینا ساداتی، شهرام حقیقت دوست، رضا بهبودی، همایون ارشادی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، فرخ نعمتی، حسین باشه آهنگر، محمدهادی قمیشی، سیاوش چراغی پور، حسین فلاح و دنیا مدنی به هنرمندی پرداخته‌اند.

85- فیلم بعد از تو
After You

«بعد از تو»، فیلمی در ژانر خانوادگی-درام و رازآلود به نویسندگی و کارگردانی «فرهاد نجفی» و محصول سال 1398 سینمای ایران است. از بازیگران این فیلم می توان به «مینا وحید»، «تیرداد کیایی»، «محمد مهدی حسینی»، «نیلوفر پارسا»، «بابک قادری»، «رضا بادامچی» و «نادیا نجفی» اشاره کرد. فیلم سینمایی «بعد از تو» با نام انگلیسی «One Night In Tehran» در تور جشنواره های بین المللی خود در پانزده جشنواره نامزد، و در این میان یازده بار موفق به دریافت جایزه شده است، که می توان به جایزه ی بهترین بازیگر مرد برای «مهدی حسینی» از جشنواره «کویین پالم» آمریکا، «بهترین بازیگر زن» برای «مینا وحید» از جشنواره «فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو» و «بهترین فیلم و فیلمبرداری» از جشنواره بین المللى «سالنتو» نام برد. داستان این فیلم حول محور زندگی دختر جوانی می گردد که به دنبال خوشبختی در هرج و مرج این جهان پرسه می زند. یک روز او سوار یک تاکسی می شود غافل از اینکه زندگی او برای همیشه دستخوش تغییر می شود.

فیلم بعد از تو به کارگردانی فرهاد نجفی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم مینا وحید، تیرداد کیایی، نیلوفر پارسا، بابک قادری و مهدی حسینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

86- فیلم کشتارگاه
Slaughterhouse

«کشتارگاه» فیلمی در ژانر درام محصول سال 1398 است. فیلمبرداری این فیلم در بخش هایی از جنوب کشور، شهر آبادان و تهران انجام شده. این فیلم روایتی از مشکلات اجتماعی این روزهای کشور است و داستانش درباره مرد جوانی به نام امیر است. امیر به تازگی از فرانسه دیپورت شده و ناخواسته وارد ماجرایی می شود…

فیلم کشتارگاه به کارگردانی عباس امینی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امیرحسین فتحی، مانی حقیقی، باران کوثری و حسن پورشیرازی به هنرمندی پرداخته‌اند.

87- فیلم اتاق تاریک
The Dark Room

فیلم داستان زندگی زن و شوهری است به نام فرهاد و هاله که به همراه فرزند خردسالشان به تازگی به یکی از شهرک های تازه تأسیس اطراف تهران نقل مکان کرده اند و به واسطه زندگی در این محله روال زندگی شان دست خوش تغییراتی می شود.

فیلم اتاق تاریک به کارگردانی روح الله حجازی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم محمد امامی، رضا احمدی، ژیلا دایی، مروارید کاشیان، علیرضا میرسالاری، ساعد سهیلی و ساره بیات به هنرمندی پرداخته‌اند.

88- فیلم درساژ
Dressage

گلسا دختری ۱۶ ساله است که به همراه خانواده اش در شهری کوچک در اطراف تهران زندگی می کند. او بیشتر اوقات خود را با گروهی از دوستانش می گذراند. یک روز آن ها تصمیم می گیرند تا دست به اقدامی هیجان انگیز بزنند؛ اقدامی که پیامدهای غیرمنتظره ای در پی خواهد داشت و از کاری صرفاً سرگرم کننده و هیجان انگیز، به دردسری پیچیده تبدیل می شود. اتفاقاتی که رخ می دهد، از اساس دیدگاه گلسا نسبت به زندگی را تغییر می دهد….

فیلم درساژ به کارگردانی پویا بادکوبه در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان

89- فیلم اعترافات ذهن خطرناک من
Confessions of my dangerous mind

فیلم در یک ٢۴ ساعت مى گذرد و داستان مردى است که در یک روز کامل هیچ چیزى را به یاد نمى آورد.

فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، میترا حجار، امیر جعفری، سیامک صفری، عباس غزالی، چکامه چمن ماه، میثاق زارع، بابک بهشاد و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

90- فیلم شماره 17 سهیلا
No. 17 Soheila

داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه دار شود.

فیلم شماره 17 سهیلا به کارگردانی محمود غفاری در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، احسان امانی و فریدون محرابی به هنرمندی پرداخته‌اند.

91- فیلم آپاندیس
Appendix

آپاندیس با بازی آنا نعمتی فیلمی اجتماعی است که اتفاقات آن در بیمارستان می گذرد و مشکلات اجتماعی را از این زاویه روایت می کند فیلم از این لوکیشن خاص که پر از اضطراب و نگرانی است برای پرداختن به معضلات اجتماعی کمک می گیرد….

فیلم آپاندیس به کارگردانی حسین نمازی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، سیمون سیمونیان، رضا اکبرپور و پردیس منوچهری به هنرمندی پرداخته‌اند.

92- فیلم زندگی خصوصی
Zendegie Khosoosi

ابراهیم کیانی از انقلابیون پرجوش و خروش اول انقلاب است که برش هایی از زندگی او در این سی سال را می بینیم: در تظاهرات ضد فیلمفارسی و ضد بدحجابی حضور فعال داشته و دیگران را نیز به شدت عمل هرچه بیشتر توصیه می کند، پست های مهمی در زندان و قوه قضاییه داشته و پایش به یک ماجرای بزرگ مالی کشیده شده است… او اینک روزنامه نگاری با سبک و شیوه متفاوت با دوران جوانی است و حالا خواستار تقدم اخلاق بر احکام است. سر و وضع ظاهری او نیز تفاوت بسیار کرده و همسرش نیز متناسب با وضع فعلی اوست. از سن بچه شان مشخص است که عمر ازدواج شان به ده سال نمی رسد و رابطه صمیمانه ای دارند. او در یک مهمانی شام با همسرش شرکت می کند که میزبانش آقای رسولی فردی متجدد و کراواتی است و او را به دیدار حاج صفاریان می برد تا آشتی شان دهد اما قضیه برعکس می شود. صفاریان، کیانی را به انحراف متهم می کند و کیانی نیز آنان را می کوبد و مثال می زند که همکار شما روزنامه را پل صعود خود کرده تا به وزارت برسد. در همان مهمانی زن جوانی به نام پریسا زندی با او آشنا می شود و بعد برای دادن مطلب و داستان به دفتر روزنامه می رود. داستان ها قابل چاپ نیست اما آشنایی آنها ادامه می یابد. در روزی که همسر کیانی و بچه اش برای دیدار پدر و مادر به مسافرت می روند، کیانی به منزل پریسا می رود و او را صیغه می کند و سه روز پیش او می ماند. اما بعد در حالی که پریسا همچنان خواهان ادامه رابطه است او به دلیل گرفتاری کار و خانواده، مخالفت می کند و تماس های بعدی پریسا را یا بی جواب می گذارد و یا با تندی برخورد می کند. اما پریسا دست بردار نیست و حتی با همسر کیانی نیز دوست می شود تا کیانی بداند که از دست او نمی تواند فرار کند. پریسا به کیانی می گوید که حامله است و او باید مسئولیت بچه را بپذیرد و تهدیدش می کند. کیانی ابتدا سعی می کند با استفاده از دوستان قدیمی و پرنفوذش، پریسا را بترساند اما موفق نمی شود و …

فیلم زندگی خصوصی به کارگردانی محمدحسین فرح بخش در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی، امیر آقایی، کاظم هژیرآزاد و سعید نیک پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

93- فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم
Private life of Mr. and Mrs. M

محسن (با بازی حمید فرخ نژاد) که یک مدیر فروش در سطح شهرستان است ارتقا گرفته و به یک مدیر در سطح کشور تبدیل شده است. ولی دغدغه او داشتن همسری نه چندان مدرن است که ممکن است باعث سرافکندگی و تحقیر محسن در بین همکاران پایتخت نشین وی شود.

فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم به کارگردانی روح الله حجازی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، ابراهیم حاتمی کیا، امید روحانی، سوگل طهماسبی، حمید نیری و علیرضا شجاع نوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

94- فیلم این زن حقش را می خواهد
This Woman Wants Her Right

زنی به نام فرزانه قربانی اسیدپاشی می شود و فیلم داستان این زن برای احقاق حقوقش پس از این دوران را بازگو می نماید…

فیلم این زن حقش را می خواهد به کارگردانی محسن توکلی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم میترا حجار، کامران تفتی، لعیا زنگنه، افسانه پاکرو، روشنک عجمیان و مینا جعفرزاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

95- فیلم آتش بس ۲
Ceasefire 2

فیلم آتش بس 2 ساخته تهمینه میلانی درمورد زوجی جوان و تحصیل کرده است که در زندگی مشترک مشکلاتی داشته اند و در حالی که میخواهند به سفر خارج از کشور بروند روانشناس سابق خود را در فرودگاه ملاقات میکنند و در مورد اتفاقات سالهای اخیر خود با او صحبت میکنند…

فیلم آتش بس ۲ به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، میترا حجار، گوهر خیراندیش، پژمان جمشیدی، مهرانه مهین ترابی، آتیلا پسیانی و فلور نظری به هنرمندی پرداخته‌اند.

96- فیلم مردی بدون سایه
A Man without a Shadow

فیلم مردی بدون سایه در ژانر اجتماعی محصول سال 1397 و در ایران و اسپانیا فیلمبرداری شده است. کارگردان این اثر علیرضا رییسیان بعد از فیلم های “چهل سالگی”و “دوران عاشقی” به سراغ ساخت فیلم مردی بدون سایه رفت. مردی بدون سایه در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش در آمد. داستان این فیلم به روبط عاطفی و زناشویی انسان معاصر می پردازد که نگاه ویژه ای به مشکلات اجتماعی این روزها دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که ماهان کوشیار که فیلمساز است تصمیم می گیرد درباره یک قتل زنجیره ای مستندی بسازد، اما زندگی اش تحت تاثیر قرار می گیرد.

فیلم مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رئیسیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش و نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.

97- فیلم قاتل اهلی
Domestic killer

فیلم قاتل اهلی با بازی پرویز پرستویی و کارگردانی مسعود کیمیایی در مورد دکتر جلال سروش، کارآفرین موفق بخش خصوصی است که میخواهد خیانت های شرکت پیسارو که مافیای قدرت و ثروت است را افشا کند و در این راه …

فیلم قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، پرویز پورحسینی، حمیدرضا افشار، حمیدرضا آذرنگ، رضا رشیدپور، لعیا زنگنه، یغما گلرویی، پولاد کیمیایی و سعید پیردوست به هنرمندی پرداخته‌اند.

98- فیلم مارموز
Sly

داستان فیلم مارموز در مورد شخصی به نام قدرت است که طی عملی خودسرانه به قهرمان شهر تبدیل می شود و ماجراهای جدیدی برای او به وجود می آید ..

فیلم مارموز به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

99- فیلم ما همه با هم هستیم
We Are All Together

داستان این فیلم درباره شرکت هواپیمایی است که ورشکسته شده است. هواپیمایی سقوط می کند که رازهای مختلفی دارد، رازهایی که نمیتوان پنهان کرد…

فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و جنایی می‌باشد. در این فیلم مهران مدیری، لیلا حاتمی، پژمان جمشیدی، جواد عزتی، مهران غفوریان، محمدرضا گلزار، ویشکا آسایش، سروش صحت، مانی حقیقی، هانیه توسلی و حسن معجونی به هنرمندی پرداخته‌اند.

100- فیلم خانه کاغذی

فیلم خانه کاغذی داستان امیرعلی ابراهیمی روزنامه نگار کنارکشیده و دخترش سارا می باشد که او هم روزنامه نگار است . با بازگشت مینو که روزگاری او و امیر علی عاشق هم بوده اند و شنیدن واقعیت درباره دلایل رفتن او، امیرعلی مجاب می شود دوباره به کار برگردد . از سوی دیگر سارا ….

فیلم خانه کاغذی به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ستاره اسکندری، علیرضا کمالی، مهدی پاکدل، حسین پاکدل، ثریا قاسمی و شقایق فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

101- فیلم جاده قدیم
The Old Road

مینو که زنی موفق و مدیر است ، در شب سال نو دچار حادثه ای دلخراش و جبران ناپذیر می شود.

فیلم جاده قدیم به کارگردانی منیژه حکمت در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، ترلان پروانه، شیرین یزدان بخش، هدی زین العابدین، بهناز جعفری، پرویز پورحسینی، محمدرضا غفاری و لیلی رشیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

102- فیلم نارنجی پوش
Orange Suit

فیلم نارنجی پوش ساخته داریوش مهرجویی داستان تحول یک عکاس حرفه ای مطبوعات است که تلاش دارد با پاکیزگی محیط اطراف، به تطهیر روح و روان خود بپردازد و او با خواندن کتابی در مورد فنگ شویی چنان تحت تأثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با زباله سازی قرار می گیرد که لباس نارنجی مخصوص رفتگران را بر تن کرده اما…

فیلم نارنجی پوش به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حامد بهداد، لیلا حاتمی، میترا حجار، طناز طباطبایی، فردوس کاویانی، همایون ارشادی، اردشیر رستمی، امید روحانی و محمدجواد جعفرپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

103- فیلم مصادره
Confiscation

مگه میشه کارمند ساواک باشی و ندونی تو محل کارت چه خبره؟ مگه میشه اونقدر خوش شانس باشی که برنده بلیت بخت آزمایی بشی و بعد پشت سر هم بدشانسی بیاری؟ حتی اگه آدم بی شیله پیله ای مثل اسماعیل فیلم «مصادره» باشی، زندگی برخلاف سادگیت پیچیدگی های مضحک خودش رو بهت نشون میده…

فیلم مصادره به کارگردانی مهران احمدی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مزدک میرعابدینی، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی و مهران احمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

104- فیلم مادری
Motherhood

مادری داستان زندگی دو خواهر است که به تنهایی در شهر یزد با یکدیگر زندگی می کنند؛ با این تفاوت که یکی عشق خود را رها کرده و دیگری عشقش او را رها کرده است. آن ها به تنهایی روبروی مشکلات و مسائلی که سر راه دارند، ایستادگی می کنند تا اینکه …

فیلم مادری به کارگردانی رقیه توکلی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم نازنین بیاتی، هانیه توسلی، هومن سیدی، مریم بوبانی، ملیسا ذاکری، آنا زارع و سجاد اسماعیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

105- فیلم ساعت پنج عصر
5 in the Afternoon

فیلم کمدی ساعت پنج عصر ساخته مهران مدیری یک فیلم خیابانی و بسیار شلوغ پر ازدحام است که معضلات روزمره اجتماعی و فرهنگی ما را نشان می دهد. فیلم از ساعت هفت صبح تا پنج بعدازظهر زندگی یک وکیل را نشان می دهد که به تنهایی در شمال تهران زندگی می کند و باید برای پرداخت قسط بانکی، راس ساعت پنج در شعبه بانک باشد تا خانه اش را از مصادره شدن توسط بانک نجات دهد. ولی ….

فیلم ساعت پنج عصر به کارگردانی مهران مدیری در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم سیامک انصاری، امیر جعفری، آزاده صمدی، رسول نجفیان، نگین معتضدی و مهران مدیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

106- فیلم جشن دلتنگی
Nostalgia Celebration

فیلم جشن دلتنگی درباره رابطه واقعی آدم ها و گره خوردن آن با فضای مجازی است.مردی ۳۲ ساله که سودای شهرت دارد. افسانه و رضا در میانسالی، مشکلات تازه ای را تجربه می کنند.کاوه و لاله در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند و سارا، دختر جوانی است که تصمیم دارد با هویت جدیدی به زندگی خود ادامه دهد…

فیلم جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته آ پناهی ها، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت، عرفان ناصری، علی دهبان، ندا عقیقی، پریوش نظریه و امید روحانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

107- فیلم در مدت معلوم
In due course

در فیلم در مدت معلوم ، میثم جوانی است که کتابی منتشر نشده در ارتباط با ازدواج موقت و فشارهای جنسی جوانان دارد و سعی دارد از طریق راه حلی که فکر می کند صحیح است، معضلات مشکلات اجتماعی جوانانی که تحت فشار هستند را برطرف سازد اما….

فیلم در مدت معلوم به کارگردانی وحید امیرخانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، اکبر عبدی، مهدی فقیه، طوفان مهردادیان و علی اوسیوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

108- فیلم دلم می خواد
I Just Feel Like It

در فیلم دلم می خواد ، بهرام فرزانه نویسنده ای است که مدتی است نمی تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می شود که او را به رقص می آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او برمی انگیزد و…

فیلم دلم می خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، سحر دولتشاهی، صابر ابر، بهناز جعفری، رضا بهبودی و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

109- فیلم ناگهان درخت
Suddenly Tree

«ناگهان درخت» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی صفی یزدانیان، محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر حضور داشت. داستان فیلم درباره فرهاد است که زندگی خود را از کودکی تا ۵۰ سالگی برای روانکاو تعریف می کند.

فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این فیلم پیمان معادی، مهناز افشار، شقایق دهقان، سیامک صفری، مهراب قاسم خانی، پانته آ پناهی ها، آرمان مرادی، زهره عباسی و ترنم کاظمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

110- فیلم خروج
Exodus

فیلم خروج محصول ۱۳۹۸ ایران به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا است. این فیلم داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیه سد آب شور به اشتباه آب را روانه زمین های کشاورزی آنها می کند و باعث خرابی تمامی محصولات آنها می گردد و….

فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه، رامین پورایمان، محسن صادقی نسب، آتش تقی پور، اکبر رحمتی و حمید ابراهیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

111- فیلم سر به مهر
The Sealed Secret

داستان دختر تنها و خسته ای است که زندگی اش را در وبلاگ اش می نویسد و توسط برادر دوستش از او خواستگاری میشود و صحبت های اولیه ازدواج را انجام میدهند و…

فیلم سر به مهر به کارگردانی هادی مقدم دوست در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، آرش مجیدی، خاطره اسدی و سمیرا مسلمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

112- فیلم چاقی
Obesity

فیلم چاقی به کارگردانی راما قویدل و اولین اثر سینمایی او می باشد.این فیم محصول سال 1393 است که به دلایلی پنج سال بین زمان ساخت و اکران این فیلم فاصله افتاد.در فیلم چاقی بازیگرانی همچون علی مصفا ،حمید فرخ نژاد،لادن مستوفی و مهسا کرامتی به هنرمندی پرداخته اند.در داستان فیلم چاقی آمده است ، امیر که صداگذار مشهور سینما است با رامین که کارگردانی مشهور است رابطه دوستی قدیمی دارد. رامین قصد ازدواج با یکی از کارکنان دفترش را دارد. در این بین پس از یک برخورد ساده و پیش آمدن سوء تفاهم هایی بین امیر و شادی، کم کم بین آنها علاقه ای شکل می گیرد و این در حالی است که امیر صاحب همسر و فرزند است.امیر خود را درگیر ماجرایی عاطفی می بیند که حالا باید بین عشق و وجدان یکی را انتخاب کند…

فیلم چاقی به کارگردانی راما قویدل در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، لادن مستوفی، حمید فرخ نژاد و مهسا کرامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

113- فیلم به وقت شام
Damascus Time

فیلم به وقت شام ساخته ی ابراهیم حاتمی کیا که در زمان اکران در جشنواره و در سینماها سروصدای زیادی به پا کرد به اتفاقات حضور مدافعان حرم در سوریه می پردازد در این فیلم یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آنها به پرواز درآوردن هواپیمایی از تَدمُر به سمت دمشق است، آنها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست…

فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم بابک حمیدیان، هادی حجازی فر، لاله مرزبان، پیر داغر، رامی عطاالله، جوزیف سلامه و قدرت الله بیات به هنرمندی پرداخته‌اند.

114- فیلم طلا
Tala

طلا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و به تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته ساخته سال ۱۳۹۷ است.در خلاصه داستان این درام اجتماعی آمده است: راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری ها، احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ این ها دلایلی است که سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند.

فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، مهرداد صدیقیان و احترام برومند به هنرمندی پرداخته‌اند.

115- فیلم سمفونی نهم
Symphony No. 9

سمفونی نهم فیلمی در ژانر کمدی محصول سال 1396 است. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فجر در 5 رشته نامزد شد. محمدرضا هنرمند بعد از چندین سال وقفه “سمفونی نهم” را کارگردانی کرده است. در فیلم سمفونی نهم، برای اولین بار چهره کوروش بزرگ در سینمای ایران به تصویر کشیده شد. فیلمبرداری این فیلم در کاشان و تهران انجام صورت گرفته است. داستان از این قرار است که راحیل که یک پزشک جراح است همسرش را در حین جراحی از دست می دهد. او برای انجام تنها خواسته همسرش با مرد مرموزی ملاقات می کند که سرنوشتش را برای همیشه تغییر می دهد.

فیلم سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، هدی زین العابدین، منوچهر آذر، مارین ون هولک و الهام نامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

116- فیلم کارگر ساده نیازمندیم
Simple Worker Needed

فیلم کارگر ساده نیازمندیم ساخته منوچهر هادی که در سال 1396 اکران شد داستان سه جوان است که برای کار از شهرستان به تهران آمده یکی از آنها به اسم قدم در مغازه فردی به اسم رحمت به شاگردی مشغول و عاشق مونس دختر صاحب کارش می شود ولی در این بین رحمت از دنیا می رود و…..

فیلم کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، سحر قریشی، سیامک صفری، بهرام افشاری، سیروس همتی، مهران احمدی و مجید اصغری به هنرمندی پرداخته‌اند.

117- فیلم آااادت نمی کنیم
Inadaptable

داستان فیلم آااادت نمی کنیم با بازی محمدرضا فروتن و هدیه تهرانی درمورد احمدرضا مقدم ، استاد معروف و با سابقه دانشگاه است که شک و تردیدهای همسرش نسبت به ارتباط او با یکی از دانشجویانش منجر به دردسر و درگیری در زندگیش می شود…

فیلم آااادت نمی کنیم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، هدیه تهرانی، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، حدیث میرامینی، پانته آ پناهی ها و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

118- فیلم خفه گی
Suffocation

فیلم خفه گی با بازی الناز شاکر دوست و کارگردانی فریدون جیرانی داستان صحرا مشرقی پرستار یک بیمارستان روانی است. و مسعود سازگار همسرش را که ظاهرا دیوانه شده در این بیمارستان بستری می کند. صحرا مشرقی وقتی با همسر مسعود آشنا می شود، پی به حقایقی عجیب از زندگی آنها می برد و ناخواسته وارد ماجراهایی می شود …

فیلم خفه گی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، غلامحسین لطفی، احسان امانی، اسدالله یکتا، ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

119- فیلم طبقه هساث
Sensitive Floor

داستان فیلم درباره مردی پارچه فروش و سنتی به نام کمالی است که همسرش فوت می کند و او برای دفن همسرش سفارش یک قبر دو طبقه را می دهد تا اگر خودش هم روزی از دنیا رفت در داخل آن قرار داده شود. اما…

فیلم طبقه هساث به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، محمدرضا فروتن، پانته آ بهرام، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، آزاده صمدی، محمد بحرانی و کاظم سیاحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

120- فیلم چهارراه استانبول
Istanbul Crossroad

بهمن و احد تولیدی ورشکسته ای در پلاسکو دارند و از دست طلبکاران فراری هستند. احد قصد دارد با لادن ازدواج کند، اما پدر لادن ناراضی است. لادن نزد احد می رود و احد او را در یکی از طبقات پلاسکو پنهان کرده و در را روی او قفل می کند….

فیلم چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادی ور، ماهور الوند، مرتضی چمنی، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی سام، مهدی پاکدل و مسعود کرامتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

121- فیلم مادر قلب اتمی

داستان فیلم مادر قلب اتمی به کارگردانی علی احمدزاده ، با آرینه و نوبهار آغاز می شود که از یک مهمانی بیرون می آیند و شروع به گشتن در خیابان می کنند. آنها بطور اتفاقی با کامی که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند آشنا می شوند.

فیلم مادر قلب اتمی به کارگردانی علی احمدزاده در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان، احسان امانی و رضا بهبودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

122- فیلم پله آخر
The last step

لیلی (لیلا حاتمی) ستاره سینماست و به تازگی شوهرش را از دست داده است سر صحنه فیلمبرداری ناگهان مقابل دوربین خنده اش می گیرد و از کار باز می ماند. هیچ کس نمی تواند دلیل خنده هایش را حدس بزند.

فیلم پله آخر به کارگردانی علی مصفا در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، علی مصفا، علیرضا آقاخانی و حامد بهداد به هنرمندی پرداخته‌اند.

123- فیلم روز روشن

روشن یک دختر جوان ومعلم مهد کودک است که در شش ساعت با قیمانده به آخرین جلسه دادگاه پدر یکی از دانش آموزان خود (که به احتمال زیاد به قصاص محکوم می شود) سعی دارد عده ای از همکاران شغلی او را که شاهد صحنه درگیری قتل بوده اند، بعنوان شاهد به آخرین دادگاه او بیاورد…

فیلم روز روشن به کارگردانی حسین شهابی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم پانته آ بهرام، مهران احمدی، سودابه بیضایی، امیر رضا دلاوری، علیرضا استادی، روناک یونسی و امیر کربلایی زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

۱۱ رخدادی که تاریخ دنیا را تغییر دادند به روایت میدجرنی

گرچه از اکثر این وقایع تاریخی عکسها و فیلم‌های زیادی وجود دارد، اما می‌خواهیم با میدجرنی آنها را بازسازی کنیم. شاید تمرینی شود برای بازافرینی رخدادهایی که از آنها عکسی گرفته نشده یا عکاسی در زمان آنها اصلا اختراع نشده بود.شروع جنگ جهانی…

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.