لایکا اولین سیستم سرگرمی خانگی خود را رونمایی کرد

0

ساخت تلویزیون لایکا بسیار غیرمنتظره به نظر می‌رسد، با این حال، لایکا تلویزیون لیزری جدید Cine 1 خود را در نمایشگاه CES این هفته به نمایش گذاشت و دسته بندی محصولات جدیدی را افتتاح کرد که این برند می گوید متعهد به ادامه کار است.

اگرچه ممکن است هنوز برای بسیاری تعجب‌آور باشد، اما لایکا سال گذشته زمانی که اعلام کرد با هایسنس برای ساخت تلویزیون های لیزری شریک شده و برنامه‌های خود را برای ورود به سرگرمی‌های خانگی اعلام کرد.

تلویزیون لیزری Cine 1 یک پروژکتور بسیار کوتاه پرتاب است یعنی فاصله پروزکتور تا صفحه یا دیوار خیلی کم می‌تواند باشد. این تلویزیون دارای تیونر تلویزیون (NTSC/ATSC/Clear QAM) است و دو نسخه دارد: 100 اینچ یا 120 اینچ.

این تلویزیون یک تلویزیون 2K بومی است که با پردازشگر نور دیجیتال 0.47 اینچی (DLP) به 4K ارتقا می‌یابد.

این دستگاه اولین دستگاهی است که به  همکاری با هایسنس، به این برند دوربین امکان ورود به دنیای تلویزیون را داده، البته لایکا دانش تصویربرداری و نوری خود را وارد دستگاه کرده. این کار در قالب یک لنز Summicron ویژه صورت گرفته. لایکا پیش از این نیز در فناوری پروجکشن تحت برند پرادویت خود شرکت داشته است.

Cine 1 از سه لیزر، یکی برای سبز، آبی و قرمز استفاده می‌کند تا طیف رنگی را در مقایسه با تلویزیون استاندارد افزایش دهد.

لایکا از الگوریتم‌های Leica Image Optimization (LIO) برای کمک به بهتر جلوه دادن محتوا به کار می‌گیرد. با نگاه کردن به تلویزیون، می‌توانم بگویم رنگ‌هایی که اشباع یا پردازش‌شده به نظر نمی‌رسند، غنای زیادی دارد.مشخص نیست که آیا تلویزیون لیزری از فرمت های HDR پشتیبانی می کند یا خیر.

Cine 1 تنهال کمتر از یک فوت با صفحه نمایش 120 اینچی باید فاصله داشت. این مهم است زیرا هیچ راهی برای فوکوس یا فوکوس مجدد لنزها وجود ندارد. وقتی

هر دو نسخه با وجود اندازه‌های مختلف نمایشگر، عملاً یکسان هستند و فقط اپتیک داخل آن تفاوت دارد.

Cine 1  شامل بلندگوهای داخلی 50 واتی Dolby Atmos است و در Google TV اجرا می‌شود و عملکرد کامل تلویزیون هوشمند را به آن می‌دهد. پورت ها شامل سه HDMI (یکی 2.1 eARC، یکی 2.1 و دیگری 2.0)، دو پورت USB-A، اترنت، یک تیونر RF، صدای نوری (Toslink) و یک جک هدفون 3.5 میلی متری است. اگرچه اتصال WiFi یا بلوتوث ندارد، که یک استثنا قابل توجه است، بنابراین کاربران برای آنلاین کردن Cine 1 باید از اترنت استفاده کند.

طول عمر این تلویزیون لیزری تا تا 25000 ساعت تخمین زده می‌شود. قیمت نسخه 100 اینچی 8295 دلار است، در حالی که 120 اینچی 8999 دلار قیمت دارد و زمانه ورود آنها به بازار در سه ماهه دوم سال 2023 در اروپا است  و پس از آن در سه ماهه سوم در ایالات متحده در دسترس خواهند بود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.