لوکس ترین خودروهایی که می توانید در سال 2023 بخرید

0

رانندگی با یک رولزرویس یا بنتلی خوش ساخت به تنهایی یک تجربه دیدنی است. این خودروها ممکن است برای 0-60 بار، رکوردهای دور یا حداکثر سرعت ساخته نشوند، اما هنوز چیزهای زیادی در مورد آنها وجود دارد که دوست داشته باشید. در اینجا لوکس‌ترین خودروهایی هستند که یک نفر ممکن است در سال ۲۰۲۳ تهیه کند!

رولزرویس فانتوم 2022 – 460000 دلار (تخمینی)

رولزرویس کولینان 2022 – 336000 دلار (تخمینی)

کولینان رولزرویس خودروهای شاسی بلند است، بنابراین دیدن آن در این لیست جای تعجب ندارد. با یک توربو دوقلو V-12 و ویژگی‌های باکیفیت‌تر از آنچه که تا به حال تصور می‌کنید، وسیله‌ای عالی برای رانندگی در هر مکانی با راحتی کامل است.

 

رولزرویس گوست 2022 – 398850 دلار

در مقایسه با اکثر خودروهای سدان، رولزرویس گوست بسیار بزرگ است. اما در این لیست، به نظر می رسد جمع و جور است. این بدان معناست که اگر بخواهید به راننده خود یک روز مرخصی بدهید، آنقدر کوچک است که خودتان رانندگی کنید. با این حال، هنوز رولزرویس است، بنابراین صندلی عقب همیشه بهترین در خانه است.

رولز رویس داون 2021 – 359250 دلار

برخی از افراد دوست دارند هنگام رانندگی با خودروی فوق لوکس خود دیده شوند. برای آنها هیچ گزینه ای بهتر از رولزرویس داون وجود ندارد. Dawn به‌عنوان بی‌صداترین روکشی شناخته می‌شود که تا به حال تولید شده است، و این شامل خود سقف تبدیل‌پذیر نیز می‌شود – این دستگاه به‌طور خاص برای باز و بسته شدن در سکوت طراحی شده است.

Rolls-Royce Wraith 2021 – حدود 343,350 دلار

اگر رولزرویس گوست را دوست دارید اما آرزو می‌کنید که کمی اسپرت‌تر باشد، Wraith ماشین مناسب شماست. این یکی از بهترین‌هایی است که می‌توان با پول تورهای بزرگ خرید کرد، و همچنان می‌توانید گزینه‌های معمول رولز را انتخاب کنید.

Bentley Flying Spur 2022 –  حدود 200,825 دلار

تنها در دنیای خودروهای فوق لوکس، یک سدان ربع میلیون دلاری می تواند مقرون به صرفه به نظر برسد. با این حال، یک لحظه فکر نکنید که چیزی ارزان در مورد Flying Spur وجود دارد. خودروی جدید می تواند به سرعت 207 مایل در ساعت برسد و سریع ترین سدان تولیدی روی زمین باشد.

بنتلی کانتیننتال GT 2022 –  حدود 205225 دلار

بنتلی پس از مدت ها انتظار از کانتیننتال GT جدید در سال 2018 رونمایی کرد و رانندگی با آن فوق العاده است. تمام پرستیژ یک بنتلی که در یک کوپه شیک دو در 2+2 پیچیده شده است.

بنتلی بنتایگا 2022 – حدود 166425 دلار

تنها چیزی که باید در مورد اعتبار لوکس بنتایگا بدانید این است که ساعت داشبورد 160000 دلاری را به عنوان یک آپشن ارائه می دهد. این یک توربیلون Breitling است، تنها ساعتی که روی ماشین نصب شده است.

مرسدس مایباخ S کلاس 2022 – حدود 184900 دلار

اگر به دنبال تجلی نهایی مرسدس بنز از تجمل هستید، به دنبال نشان می باخ باشید. جدیدترین کلاس S سطح بالا با پوشش داخلی لوکس، با فضای داخلی در سطح جهانی و نمای خارجی کلاسیک دو رنگ با کروم فراوان، پوشیده شده است.

Mercedes-Maybach GLS 600 2021 –  حدود 160500 دلار

GLS 600 اولین شاسی بلند مرسدس با نام تجاری Maybach است و مطمئناً به این نام عمل می کند. با ظاهری خشن و فضای بزرگ برای نشیمنگاه عقب، همه چیز مورد نیاز برای عبور از پشت را با راحتی کامل دارد.

تویوتا سنتوری 2022 – حدود 180000 دلار

شاید Century کنونی دیگر V-12 نداشته باشد، اما ما مطمئن هستیم که تویوتا تنظیمات V-8 هیبریدی را به همان اندازه آرامش بخش ساخته است. این را با تخصص این شرکت در ساخت خودروهای لوکس فوق‌العاده ترکیب کنید، تا زمانی که در ژاپن زندگی می‌کنید، بهترین رزمناو JDM را خواهید داشت.

BMW سری 7 2022 – حدود 86800 دلار

اگر بتوانید از توری‌های کلیوی بزرگبگذرید ، سری 7 یک ماشین دوست‌داشتنی است که کار لوکس را به خوبی انجام می‌دهد. اگرچه، مانند بسیاری از خودروهای موجود در این لیست، باید افت قیمت سنگینی را که بعد خرید خرید جدید آن متحمل خواهید شد را در نظر داشته باشید.

BMW Alpina XB7 2022 –  حدود 141,300 دلار

بی ام و X7 مانند یک نسخه SUV از سری 7 است. این بدان معناست که تمام ویژگی‌های سدان پرچم‌دار BMW، به‌علاوه مزیت‌های اضافه شده از موقعیت صندلی بالا و فضای زیادی در کابین. نسخه آلپینا، با دستکاری های سفارشی و حتی مواد بهتر، آن را یک قدم جلوتر می برد و با یک موتور 612 اسب بخار عرضه می شود.

پورشه پانامرا توربو S Executive 2022 – حدود 190200 دلار

اگر پانامرا توربو معمولی یا توربو اسپرت توریزمو آن را برای شما کاهش نمی دهد، پورشه همچنین یک تریم Executive با فاصله بین دو محور افزایش یافته است. از نظر مشخصات با توربو S معمولی یکسان است، با صندلی عقب جادارتر و امکانات رفاهی اضافی در عقب.

آئودی A8 2022 –  حدود 87595 دلار

A8 در واقع یکی از خودروهای مقرون به صرفه در این لیست است، اما با نشستن در داخل آن نمی توانید آن را بشناسید. بسیاری از ویژگی‌های استاندارد و یک سیستم اطلاعات سرگرمی اختیاری عقب (با تبلت قابل جابجایی خود) هر مسافری را که با فناوری آشنا هستند خوشحال می‌کند.

کادیلاک اسکالید 2023 – حدود 78000 دلار

مهم نیست که درباره جنرال موتورز چه فکری می کنید، باید به شرکت اعتباری برای Escalade بدهید. فضای داخلی فضایی دوست‌داشتنی برای گذراندن زمان است، و تعداد زیادی فناوری مدرن برای بازی وجود دارد.

لکسوس LS 2022 –  حدود 77075 دلار

LS سدان رده بالای لکسوس است، با مواردی مانند صندلی‌های برقی 28 جهته، فضای داخلی بسیار آرام، و موتور توئین توربو با صدای غرغر کافی که خودرو را تنها در 4.5 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند.

لینکلن نویگتور 2022 – حدود 78405 دلار

Navigator جدید یک گام بزرگ در کیفیت است و آن را به یک رقیب واقعی در بازار SUV های لوکس تبدیل می کند. نسخه با فاصله محوری توسعه یافته را دریافت کنید و یکی از تواناترین تانک های لیموزین را در اختیار دارید.

جنسیس G90 2023 –  حدود 80000 دلار

G90 ممکن است یکی از ارزان‌ترین خودروهای این لیست باشد (به هر حال در صورت جدید)، اما همچنین یکی از مجهزترین و منحصربه‌فردترین خودروها است. کاملاً جدید برای سال 2023، مواردی مانند ویژگی های رانندگی کمکی، حذف فعال نویز، و حتی امکان پیشنهاد خودکار موقعیت صندلی برای حداکثر راحتی را دارد.

فورد F-150 لیمیتد 2022 – حدود 77530 دلار

شرط می بندم که انتظار نداشتید یک کامیون در این لیست ببینید، نه؟ خب، تقاضا برای پیکاپ های لوکس در آمریکا به شدت افزایش یافته است، که باعث شد فورد F-150 Limited را بسازد. این F-150 گران‌ترین و پر امکاناتی است که می‌توانید بخرید، مجهز به Ecoboost V-6، دوربین‌های 360 درجه، اتصال به اینترنت، کروز کنترل تطبیقی، و صندلی‌های ماساژور، گرم‌کن و تهویه‌شونده.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

زندگینامه «هرژه» و مروری بر مجموعه کتاب‌های «ماجراهای تن تن»

امروز مصادف است با نخستین بخش از رشته ماجراهای تن‌تن و میلو نوشته هرژه . به همین خاطر این پست را به صورت مشروح اختصاص می‌دهیم به این نوستالژی دوران کودکی‌مان: «نیروهای ویلهلم دوم قیصر آلمان وارد بلژیک شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.» این را زنانی…

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.