متا برای تایید (وریفای یا تیک آبی) در اینستاگرام ۱۲ دلار در ماه دریافت خواهد کرد

0

متای مارک زاکربرگ به فکر افتاده که از توییتر ایلان ماسک نقلید کند و از این هفته تأیید اعتبار پولی را در اینستاگرام و فیس بوک را آغاز می‌کند.

این برنامه جدید که امروز صبح از طریق کانال اینستاگرام مارک زاکربرگ اعلام شد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا حساب خود یا یک شناسه رسمی و دولتی تأیید کنند. اما برای این کار باید ۱۲ دلار از طریق وب یا ۱۵ دلار از طریق iOS پرداخت کنند.

زاکربرگ ادعا کرده این کار برای ایجاد «محافظت اضافی در برابر جعل هویت» و پیج‌هایی هستند که در واقع متعلق به اشخاص اصلی نیستند.

«این ویژگی جدید در مورد افزایش اصالت و امنیت در سراسر خدمات ما است. ما این هفته در استرالیا و نیوزلند و به زودی در کشورهای بیشتر آن را رونمایی خواهیم کرد.»

این برنامه بعداً در وبلاگ متا به عنوان یک کار آزمایشی توضیح داده شد و شرکت می‌گوید هدف دیگر این است که به سازندگان جدید کمک کند حضور خود را افزایش دهند و یک جامعه پویاتر بسازند.

البته یکی دیگر از نکات مهمی که وبلاگ به وضوح تصریح شده این است که هیچ تغییری در حساب‌های اینستاگرام و فیس بوک که قبلاً تأیید شده‌اند، ایجاد نخواهد شد.

«در درازمدت، ما می‌خواهیم یک پیشنهاد اشتراک بسازیم که برای همه، از جمله سازندگان، کسب‌وکارها و جامعه ما در کل ارزشمند باشد. به عنوان بخشی از این چشم انداز، ما در حال تغییر معنای نشان تایید شده هستیم تا بتوانیم دسترسی به تایید را گسترش دهیم و افراد بیشتری بتوانند به حساب‌هایی که با آنها تعامل دارند، اعتماد کنند.»

کسانی که برای راستی‌آزمایی پول پرداخت می‌کنند، دسترسی بیشتری در زمینه‌هایی مانند جستجو، نظرات و توصیه‌ها دریافت خواهند کرد. اشتراک‌ها شامل «نظارت فعال» برای جعل هویت حساب می‌شوند.

متا می‌افزاید: «ما همچنین متعهد به نظارت مستمر و بررسی تخلفات گزارش شد و همچنین اقدام سریع علیه کسانی هستیم که سعی در فرار از سیستم ما دارند.»

برای واجد شرایط بودن برای نشان تأیید پولی، حساب‌ها باید حداقل الزامات فعالیت را داشته باشند (سابقه پست قبلی و سن کاربر باید حداقل 18 سال باشد). حساب‌ها همچنین باید اطلاعات هویتی ارسال کنند که با نام نمایه و عکس حسابی که برای آن درخواست می‌کنند مطابقت داشته باشد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر مجموعه ارباب حلقه‌ها را پیکسار بازسازی کند …

مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس رمان فانتزی حماسی نوشته جی. آر. آر. تالکین، دارای شخصیت‌های متنوعی بود. برخی از آنها اینها هستند:فرودو بگینز (با بازی الیجا وود): قهرمان داستان، فرودو، هابیتی است که تبدیل به…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

آیا تا حالا عکس‌های باکیفیت از فضای داخلی پنهان سازهای موسیقی مختلف دیده بودید؟!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…

چیزهای کوچکی که مایه دلخوشی، سرگرمی یا تعجب یا تفریح می‌شوند – گالری عکس

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5