کاشت ابرو بهتر است یا فیبروز؟

0
رپورتاژ

تلاش برای یافتن پاسخ کاشت ابرو بهتر است یا فیبروز، کاملا ارزشش را دارد. این موضوع مسئله بسیاری از خانم‌ها است و تصور می‌شود که پاسخ قطعی برای آن وجود ندارد. در واقع شرایط همیشه پاسخ نهایی چنین سوالاتی را مشخص می‌کند. اینکه شما چه مقدار بودجه برای ترمیم و اصلاح ابروهایتان در نظر گرفته‌اید، یا اینکه آستانه درد شما تا چه اندازه است و یا حتی اینکه ایده‌هایتان در سبک زندگی و استایل شخصیتان چطور است؛ در تصمیم‌گیری برای انجام فیبروز یا کاشت ابرو نقش دارد.

البته گزینه سومی هم وجود دارد که پیشنهاد ما به شما همین گزینه است. این پیشنهاد استفاده از روش‌ها و محصولات کاملا طبیعی برای تقویت تراکم و رشد طبیعی ابروها است. ژل ابرو زیما یکی از این محصولات است که با کمک عناصر قدرتمند استخراج شده از طبیعت، روند رشد ابرو را تحریک کرده و تراکم و کیفیت آن را بهبود می‌بخشد.

با این وجود در اینجا قرار است به شما سرنخ‌های مهم و تعیین‌کننده درباره تفاوت‌های اساسی فیبروز ابرو و کاشت ابرو ارائه داده و مسیر پیش رو را برایتان روشن کنیم.

 

کاشت ابرو چگونه انجام می‌شود؟

کاشت ابرو همانطور که از اسمش پیداست یک عمل جراحی و روش تهاجمی است. در این روش پزشک متخصص بخشی از فولیکول‌های مو را از پوست سر برداشته و در ناحیه ابرو می‌کارد. در واقع گرافت‌های مو از بانک مو برداشته شده و در ناحیه ابرو پیوند زده می‌شوند. به این ترتیب موها به صورت طبیعی رشد کرده و نتیجه دائمی به همراه دارد. این روش حداقل 6 تا 9 ماه زمان می‌برد تا نتیجه نهایی مشخص شود. همچنین دوران نقاهت کاشت ابرو سه تا چهار روز است.

در روش پیوند ابرو، ممکن است تاج ابرو ظرافت و زیبایی مورد نظر شما را نداشته باشد. در واقع کاشت این بخش از ابرو با چالش برای متخصص روبرو است. با این وجود در ناحیه و فولیکول‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند و موی طبیعی رشد می‌کند. این عمل نیاز به مراقبت دارد چرا که احتمال ایجاد عفونت در ناحیه ابرو و پوست سر زیاد است. روش پیوند ابرو هزینه به نسبت بالایی دارد.

 

فیبروز ابرو چگونه انجام می‌شود؟

فیبروز ابرو روش کامل‌تر و جدیدتر میکروبلیدینگ ابرو است. در این روش ابروی مورد نظر شما بر روی صورت طراحی می‌شود. در واقع در این روش هیچ خبری از فولیکول و گرافت مو و یا موی طبیعی نیست. در روش فیبروز ابتدا مدل ابروی مورد نظر شما به صورت کامل و با ظرافت تمام بر روی ناحیه ابرو کشیده می‌شود. سپس تکنسین از یک ابزار مخصوص برای پر کردن طراحی انجام گرفته استفاده می‌کند.

در روش فیبروز یک ماه و نیم بعد شما باید برای جلسه ترمیم ابرو وقت بگذارید. در این جلسه طراحی ابروها دوباره تمدید شده تا نتیجه نهایی تثبیت شود. سپس بعد از جلسه ترمیم، می‌توان نتیجه نهایی را مشاهده کرد. در روش فیبروز، نتیجه بین 6 ماه تا 2 سال ماندگاری دارد. باید توجه کنید که در این روش هیچ خبری از موی طبیعی نیست. در واقع در این روش شکل مو بر روی ناحیه ابرو با رنگ کشیده می‌شود. یک نکته دیگر که لازم است بدانید این است که گاهی نتیجه فیبروز چیزی که انتظار دارید از آب درنمی‌آید. برای مثال در تبلیغات تصویر ابروهای قهوه‌ای به شما نشان داده می‌شود. درحالیکه در بیشتر موارد، ابروهای نهایی تیره‌تر از آنچه که انتظار دارید می‌شود.

کاشت ابرو بهتر است یا فیبروز؟

بر اساس توضیحاتی که درباره کاشت ابرو و فیبروز ارائه دادیم، تا حدودی می‌توانید درباره انتخاب مناسب‌ترین روش برای شخص خودتان تصمیم بگیرید. اما برای اینکه بدانید کاشت ابرو بهتر است یا فیبروز، بهتر است به مزایا و معایب هر کدام از این روش‌ها نیز توجه کنید:

مزایای کاشت ابرو:

مهم‌ترین مزایای این روش به شرح زیر است:

  • ابرویی که در این روش پیوند زده می‌شود، کاملا طبیعی است.
  • نتیجه کاشت ابرو دائمی است.
  • در کاشت ابرو، موها به صورت طبیعی رشد می‌کنند.
  • در این روش شما می‌توانید ابروهایتان را طبق میل خود اصلاح کرده و یا رنگ کنید.

مزایای فیبروز ابرو:

مهم‌ترین مزایای فیبروز ابرو به شرح زیر است:

  • نتایج اولیه این روش در سه تا چهار روز بعد مشخص می‌شود.
  • در این روش هیچ نیازی به گذراندن دوره نقاهت نیست.
  • فیبروز ابرو یک روش مقرون به صرفه است.
  • برای انجام فیبروز نیازی به مراجعه به پزشک متخصص نیست.

معایب کاشت ابرو:

مهم‌ترین معایب کاشت ابرو به شرح زیر است:

  • پیوند ابرو یک روش جراحی است که به هر حال خطرات و عوارض خود را به دنبال دارد.
  • در کاشت ابرو تا رسیدن به نتیجه دلخواه باید 6 تا 9 ماه صبر کنید.
  • در این روش ممکن است بعد از مدتی تراکم ابروها کاهش پیدا کند.
  • معمولا تاج ابروها در روش کاشت ابرو به زیبایی تاج طبیعی ابرو نمی‌شود.
  • در این روش باید اصلاح ابروها طبق روال و حداقل هر دو هفته یکبار انجام شود.
  • در این روش لازم است که بانک موی مناسبی برای پیوند زدن به ابرو داشته باشید.

معایب فیبروز ابرو:

از جمله مهم‌ترین معایب این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نتایج فیبروز ابرو موقت بوده و در بیشترین حالت ممکن تا 2 سال دوام دارد.
  • اینکه نتیجه فیبروز ابرو رضایت بخش باشد یا نه، تا حدود زیادی به مراقبت‌های بعد از آن بستگی دارد.
  • با انجام فیبروز دیگر شما نمی‌توانید ابروهای خود را رنگ یا آرایش کنید.
  • ابروهای حاصل از ابرو ممکن است مصنوعی به نظر برسد و از فاصله خیلی نزدیک جالب نباشد.

 

هزینه کاشت ابرو بیشتر است یا فیبروز؟

کاشت ابرو یک عمل جراحی است که توسط پزشک متخصص انجام شده و هزینه بالایی دارد. اما روش فیبروز به نوعی مقرون به صرفه محسوب می‌شود. تقریبا می‌توان گفت که هزینه کاشت ابرو 10 برابر هزینه فیبروز ابرو است. اما یک روش بسیار مقرون به صرفه برای تقویت و بهبود تراکم ابروها وجود دارد که نمی‌توان از آن چشم پوشید.

در این روش شما با استفاده از محصول طبیعی بعد از چند هفته تغییرات معناداری در تراکم و پرپشتی ابروهای خود مشاهده می‌کنید. ژل ابرو زیما همان محصول طبیعی است. استفاده از این محصول علاوه بر اینکه به صورت طبیعی ابروهای شما را پرپشت، براق و ضخیم می‌کند، هیچ عارضه‌ای به دنبال ندارد. با ادامه دادن روند استفاده از این محصول می‌توانید از نتایج دائمی آن بهره ببرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.