ترازو هوشمند پند (بیسیم یا Wi-Fi دار)

0
رپورتاژ

ترازوها و باسکول های دیجیتال از جمله ترازو پند و باسکول پند، کاربری های گسترده ایی در اصناف مختلف از جمله میوه و تره بار، صنایع غذایی و دارویی، فروشگاه ها، حمل و نقل، صنعت پست و بسته بندی، صنایع سنگین…. دارند. در برخی از موارد همچون محیط های خشن صنعتی استفاده از سیم برای برقراری ارتباط فی مابین تجهیزات الکترونیک مشکلات عدیده ایی به همراه دارد. مشکلاتی همچون پوسیدگی سیم و خورده شدن توسط موش. راهکار بهینه تر ساختن یک سیستم جمع آوری داده های بی سیم است که داده های جمع آوری شده را از طریق یک پیوند بی سیم  با استفاده از فناوری Wi-Fi به یک پایانه دریافت کننده داده ارسال می کند.

در بازار رقابتی صنعت امروز، شرکت ها با الزامات رو به رشدی برای بهبود کارایی فرآیندها، پیروی از مقررات زیست‌محیطی و دستیابی به اهداف مالی مواجه هستند. با توجه به قدیمی شدن بسیاری از سیستم های صنعتی و بازار پویای تولید صنعتی، سیستم های اتوماسیون صنعتی هوشمند و کم هزینه برای بهبود بهره وری و کارایی چنین سیستم هایی مورد نیاز است. ماهیت مشترک شبکه‌های حسگر بی‌سیم صنعتی  Industrial wireless sensor networks (IWSN) مزایای متعددی نسبت به سیستم‌های نظارت و کنترل صنعتی سیمی سنتی دارد، از جمله سازمان‌دهی، استقرار سریع، انعطاف‌پذیری و قابلیت پردازش هوشمند. به عنوان مثال، در برخی از کارخانه ها، حتی در محیط تولید دسترسی به شبکه و وای فای وجود دارد.(بویژه اینترنت صنعتی). این امر دستگاه هایی مانند لپ تاپ را قادر می سازد تا به طور موقت به سیستم های صنعتی متصل شوند و پیکربندی مجدد نرم افزار کنترل و تغییر پارامترهای عملیاتی برای اپراتورها و مدیران کارخانه را تسهیل می کند. علاوه بر این، فناوری‌های بی‌سیم نقشی ضروری در مفهوم کارخانه‌های آینده مانند Industry 4.0 و Industrial Internet بازی می‌کنند. فناوری‌های بی‌سیم به دلیل مزایایی که نسبت به فناوری‌های کابلی دارند، مانند تحرک، انعطاف‌پذیری، پوشش مکان‌های صعب العبور و همچنین هزینه نصب و تعمیر و نگهداری کمتر، به کارخانه‌ها نفوذ می‌کنند.

ترازو صنعتی وای فای دار پند

در همین راستا شرکت صنایع پند اقدام به تولید ترازو صنعتی وای فای دار در ظرفیت ۳۰، ۵۰ و ۷۰ کیلوگرم و باسکول کفی وای فای دار در ظرفیت های 1تن تا 5 تن نموده است. در این مقاله نمونه های جدید ترازو صنعتی بیسیم Px3000، ترازو صنعتی بیسیم Px7000 و باسکول کفی بیسیم Px9800 معرفی می گردند.

Wi-Fi داده ها را با استفاده از امواج رادیویی منتقل می کند. آداپتور بی سیم سرور داده ها را به سیگنال رادیویی تبدیل می کند و آن را از طریق آنتن به کلاینت ارسال می کند. این فرآیند می توانذ به صورت 2 طرفه و یک طرفه کار می‌کند. به عبارت دیگر در ارتباط یا WiFi دو نوع پروتکل ارتباطی وجود دارد:

  1. UDP
  2. TCP/IP

مزیت پروتکل TCP/IP نسبت به UDP در دریافت تاییدیه دریافت اطلاعات توسط گیرنده و برقراری ارتباط دوطرفه بین سرور و کلاینت می باشد. به همین لیل در طراحی ترازو هوشمند پند و باسکول هوشمند پند از پروتکل TCP/IP استفاده شده است. در این حالت کلاینت برخی از دستورات و عملکردها مانند صفر کردن و پارسنگ زا نیز اجرا و داده را به سمت سرور ارسال می کند تا بعد از انجام محاسبات مقتضی داده اصلاح شده برای نمایش به اندیکاتور (یا کلاینت) ارسال می گردد.

از طرف دیگر طراحی ترازو و باسکول وای فای دار پند به گونه ایست که هر سرور به صورت همزمان قابلیت اتصال و ارسال داده به ۴ کلاینت (اندیکاتور) را دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های ترازو وای فای دار پند و باسکول وای فای پند توسعه نسخه نرم افزار موبایل به عنوان یکی از ۴ کلاینت بوده که از طریق آن امکان مشاهده وزن کالا، صفر کردن ترازو و پارسنگ وجود دارد.

 

خرید ترازو وای فای دار پند

محصولات صنعتی وای فای دار پند از جمله باسکول وای فای دار پند، از محصولات جدید شرکت صنایع پند بوده که در حال حاضر در مرحله پایلوت قرار دارند که در این راستا ترازو یا باسکول وای فای دار پند به صورت امانی (مجانی) در اختیار متقاضی قرار می گیرد. بعد از اتمام دوره ۱ ماهه پایلوت در صورت تمایل و رضایت مشتری از عملکرد ترازوی پند، دستگاه با قیمت استثنایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در صورت عدم تمایل ترازو به شرکت صنایع پند عودت داده می شود. لازم به ذکر است که در طول دوره پایلوت هیچ هزینه ایی متوجه مشتری نخواهد شد و در صورت خرابی دستگاه در این دوره، یک دستگاه جدید سریعا جایگرین خواهد شد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.