عذرخواهی کیت میدلتون پس از اعتراف به ویرایش عکسی که توسط خبرگزاری‌های بزرگ منتشر شده بود

0
پرنسس ولز -کیت میدلتون- پس از اعتراف به ویرایش یک عکس خانوادگی که به خبرگزاری‌های بزرگ داده شده بود و منتشر شده بود، عذرخواهی کرد.

در پیامی در شبکه اجتماعی شاهزاده و پرنسس ولز که توسط کیت امضا شده است، آمده است: «مانند بسیاری از عکاسان آماتور، من گاهی اوقات عکس‌ها را ویرایش می‌کنم.»

«می‌خواستم بابت هر گونه سردرگمی که عکس خانوادگی دیروز ایجاد کرده، عذرخواهی کنم. ‌امیدوارم همه کسانی روز مادر را جشن می‌گیرند، روز بسیار شاید داشته باشند.»

عضو خانواده سلطنتی بریتانیا از دسامبر ۲۰۲۳ به طور رسمی در انظار عمومی دیده نشده است، اما دیروز (یکشنبه) با حضور مجدد کیت در شبکه اجتماعی عکسی از او و فرزندانش به مناسبت روز مادر در بریتانیا به اشتراک گذاشته شد.

قبل از انتشار این عکس، شایعاتی در مورد محل غیبت کیت  مطرح شده بود و احتمال یک جراحی شکم هم مطرح شده بود.

وب سایت خبری مشهور آمریکایی TMZ عکسی از کیت و مادرش کارول در ۴ مارس منتشر کرد که توسط مطبوعات بریتانیا منتشر نشد.

چرا آژانس‌های خبری عکس کیت را حذف کردند؟

بلافاصله پس از انتشار عکس خانوادگی کیت که با فرزندانش پرنس جورج، شاهزاده شارلوت و شاهزاده لوئیس عکس گرفته شده بود، گمانه زنی‌هایی مبنی بر ویرایش این تصویر منتشر شد.

ناهماهنگی در اطراف آستین شارلوت و سایر ناهماهنگی‌های عجیب در تصویر پیدا شده بود.

اما این شایعات زمانی که آسوشیتدپرس (AP) و دیگر آژانس‌های بزرگ تصویر، عکس را با ضربدری قرمز روی آن منتشر کرده بودند، به دلیل اینکه تصور می‌شد تصویر دستکاری شده است، به شدت افزایش یافت.

AP می‌نویسد: «مطالعه دقیق تصویر، ناهماهنگی‌هایی را نشان داد که نشان می‌دهد آن را ویرایش کرده‌اند، به عنوان مثال در تراز بودن دست چپ پرنسس شارلوت با آستین ژاکتش.»

در اوایل عصر، AP و سایر خبرگزاری‌ها، از جمله گتی، رویترز و AFP تصمیم گرفتند پس از بررسی دقیق‌تر تصویر را حذف کنند.

خبرگزاری‌های بزرگ استاندارد‌های محکمی دارند و یکی از آنها این است که نمی‌توانند تصاویر تغییر یافته یا با دستکاری دیجیتالی را منتشر کنند.

در حالی که ویرایش جزئی عکس، مانند برش و تنظیمات رنگی کوچک مجاز است، هر چیزی که به طور اساسی تصاویر را تغییر دهد، مانند محو کردن پس‌زمینه یا حتی حذف قرمزی چشم، مجاز نیست.

کیت میدلتون یکی از پرعکس‌ترین زنان جهان است و گمانه‌زنی‌ها در مورد سلامتی او پس از مدت‌ها عدم حضور در انظار عمومی شدت گرفته است. پرتره خانوادگی و عذرخواهی بعدی کیت این شایعات را تشدید کرده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم‌های جهان را در قالب آدم‌های فقیر تصور…

هنرمند هندی از هوش مصنوعی برای تولید تصاویری از ثروتمندترین و شناخته شده‌ترین افراد جهان - از بیل گیتس گرفته تا دونالد ترامپ - استفاده می‌کند تا تصور کند که اگر فقیر بودند چه شکلی می‌شدند.اگر آنها لباس‌های ژنده پوش پوشیده و در یک محله…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

برای جبران خطرات سلامتی ناشی از نشستن در طول روز وجود باید تحرک متناوب انجام بدهید. اما هر چند دقیقه…

برای کاهش اثرات مضر نشستن بر سلامتی، هر نیم ساعت یکبار 5 دقیقه پیاده روی سبک داشته باشید. این یافته کلیدی مطالعه جدیدی است که در مجله Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است.محققان نوشته‌اند:«ما از 11 فرد سالم…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.