سال ۲۰۱۹ تلویزیون رولی ۶۵ اینچی ال‌جی وارد بازار می‌شود

0

براساس گزارش‌های رسیده از یک منبع مطمئن نزدیک به بخش تلویزیون ال‌جی، تلویزیون مفهومی رولی این شرکت در حال آماده‌سازی برای ورود به بازار است.

ال‌جی در نمایشگاه CES 2018 از یک تلویزیون اولد ۶۵ اینچی رولی با یک پایه رونمایی کرد. این تلویزیون می‌تواند تمام صفحه یا بخشی از صفحه‌نمایش آن نمایان شود و براساس نیاز مشتری، کاربردهای گوناگونی داشته باشد.

این تلویزیون برای نمایش‌ها و ارایه‌های پوستری بسیار مناسب است و مشتری می‌تواند متناسب با اندازه مورد نیازش، تنها با فشردن یک دکمه پنل شفاف و کریستال مایع اولد تلویزیون را باز و بسته کند.

تا کنون، صفحه‌نمایش‌های رولی متعددی از سوی شرکت‌ها معرفی شده ولی عمدتا در حوزه دستگاه‌های همراه بودند و شاهد یک تلویزیون رولی واقعی و تجاری نبودیم.

ال‌جی می‌خواهد این تلویزیون را در سال ۲۰۱۹ به فروش برساند. هیچ تفاوتی میان تلویزیون رولی ال‌جی با دیگر تلویزیون‌های اولد این شرکت وجود ندارد و از همان کیفیت و مشخصات خیره‌کننده سود می‌برد.

فقط به نظر می‌رسد کمی نازک‌تر است تا به راحتی خم شده و رول شود. نسبت تصویر در این تلویزیون ۲۱:۹ است تا بیشتر سینمایی به نظر برسد.

اسمارت‌فون 5G و تاشو

خبرهای دیگر رسیده از ال‌جی می‌گویند این شرکت اولین اسمارت‌فون 5G خود را در ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌کند. ال‌جی و اپراتور اسپرینت قبلا گفته بودند در نیمه اول سال ۲۰۱۹ یک گوشی هوشند مبتنی بر نسل پنجم شبکه‌های موبایل عرضه می‌کنند.

حدود یک ماه پیش هم شایعاتی درباره عرضه یک گوشی هوشمند تاشو در نمایشگاه CES 2019 منتشر شد ولی حالا منابع نزدیک به این شرکت می‌گویند فعلا خبری از این اسمارت‌فون نیست.

البته، همانند سال‌های گذشته ال‌جی در CES 2019 حضور پررنگی خواهد داشت و باید منتظر معرفی تلویزیون‌های با فناوری‌های جدید این شرکت باشیم.

هنوز زمان دقیق عرضه تلویزیون رولی ال‌جی یا قیمت و منطقه عرضه آن مشخص نشده است ولی حتما تا یک ماه دیگر، اطلاعات بیشتری از این محصول شگفت‌انگیز منتشر می‌شود.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

جورج اسپنسر میلت: مرگ دردناک به خاطر فرار از بوسیده شدن!

جورج اسپنسر میلت یک پسر 15 ساله که در ساختمان متروپولیتن لایف نیویورک در سال 1909 کار دفتری می‌کرد. در پانزدهمین سالگرد تولدش، همکاران زنش او را مسخره کردند و تظاهر کردند که در نظر دارند که برای هر سال زندگییک بار او ببوسند. میلت به شوخی از…

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.