معرفی 26 سریال تلویزیونی محبوب و تازه سال 2019 بر اساس آرای IMDB

0

توجه:

در فهرست تلاش کرده‌ام، بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های تازه که پخش آنها در سال 2019 شروع شده است را گردآوری کنم. بنابراین در این فهرست سریال‌های قدیمی که پخش آنها متوقف شده؛ یا سریال‌هایی که از سال 2018 و پیش از آن پخش می‌شده‌اند و حالا سیزن جدید آنها در حال پخش است، جای ندارند.


سریال Love Death & Robots / امتیاز 9.1 در IMDB

سریال Love Death & Robots

دیوید فینچر یکی از تهیه‌کنندگان این سریال 18 قسمتی نتفلیکس است. این مجموعه در ژانرهای علمی-تخیلی، وحشت و کمدی به روایت داستان های مختلفی مانند ربات‌ها و ربات‌نماهای سرکش می‌پردازد.


سریال After Life / امتیاز 8.6 در IMDB

سریال After Life

در این سریال کمدی نتفلیکیس که پخش قسمت اول آن به اتمام رسیده با تونی آشنا می‌شویم: بعد از مرگ همسر تونی به خاطر سرطان پستان، تونی که پیش از این زندگی عادی‌ای داشت، تصمیم می‌گیرد که زندگی بی‌قید و بی‌مبالاتی را در پیش بگیرد و به ظن خود، دنیا را به خاطر از دست دادن همسرش مجازات کند. در این شرایط اطرافیان تونی تصمیم می‌گیرند که دوباره او را به جاده اصلی زندگی برگردانند.


سریال Doom Patrol / نمره 8.5 در IMDB

سریال Doom Patrol

سریال Doom Patrol نگاهی دوباره به برخی از ابرقهرمان‌های محبوب مانند رباتمن، نگاتیو من، الستی گرل و جین دیوانه به رهبری دکتر نایلز کولدر ملقب به رئیس (The Chief) را ارائه می‌کند. اعضای گروه دووم پاترول هرکدام حادثه وحشتناکی را پشت سر گذاشته و توانایی‌های فوق‌العاده‌ای را به‌دست آورده‌اند؛ اما آسیبی که از این حوادث دیده‌اند، آن‌ها را ترک نکرده و در حال نابود کردن آن‌ها است و ظاهری زشت و بدشکل به آنها داده است.

اعضای این تیم که هر کدام سختی‌های زیادی را تحمل کردند و به نوعی زیر پا له شده بودند، توانستند از طریق چیف، هدف زندگی‌شان را پیدا کنند. چیف آنها را جمع‌آوری کرد تا بر روی عجیب‌ترین پدیده‌هایی که در هستی وجود دارند، تحقیق کند تا بتواند از زمین، در مقابل چیزی که پیدا می‌کردند، محافظت کند.

بخشی از تیم اعضای پشتیبانی بودند و بخشی از آن ابرقهرمان. دووم پاترول گروهی از افراد عجیب و غریب و البته ابرقدرتی بود که برای دنیایی می‌جنگیدند که هیچ اهمیتی برای آنها قائل نمی‌شد و به نوعی آنها را نابود کرده بود.


سریال The Umbrella Academy / سریال آکادمی چتر / امتیاز 8.2 در IMDB

سریال The Umbrella Academy

این سریال ساخته نتفلیکس ساخته استیو بلکمن (Steve Blackman) و جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) براساس کامیک‌های دارک هورس (Dark Horse) نوشته جرارد وی (Gerard Way) شما را در یک دنیای عجیب ابرقهرمانی غوطه‌ور کرده، دنیایی که قوانین خاص خودش را دارد. همیشه مشخص نیست این قوانین چه چیزی هستند، اما اصلا اهمیتی ندارد چون این داستانی دیوانه‌وار و سرگرم کننده است.

یک روز در سال ۱۹۸۹،اتفاق عجیبی رخ می‌دهد و  ۴۳ بچه از مادرانی به دنیا می آیند که روز قبلش هیچ نشانه ای از بارداری نداشتند. هفت تا از این بچه‌ها توسط سر رجینالد هارگریوز (با بازی کولم فیور (Colm Feore)) میلیاردی عجیب خریداری می شوند، که آن ها را در آکادمی چتر آموزش می دهد تا با خلافکارها مبارزه کنند. طی سال ها، بیشتر این هفت نفر آکادمی را ترک کرده و به زندگی خود مشغول می شوند، اما مرگ پدرشان آنها را دوباره برای موضوعی بسیار مهم دور هم جمع می کند.


سریال Carmen Sandiego / سریال کارمن سندیگو /  امتیاز 8.1 در IMDB

سریال Carmen Sandiego

انیمیشن Carmen Sandiego براساس یک بازی ویدیویی آموزشی به‌نام Where in the World Is Carmen Sandiego که در دهه هشتاد میلادی منتشر شد، تولید شده است.

در سریال کارمن سندیگو به ریشه‌ شخصیت کارمن سندیگو پرداخته میشود، کارمن یکی از بزرگترین و بهترین دزدهای جهان است که فقط از دزدان دیگر سرقت می‌کند و در طول ماجراجویی و سفر به سراسر جهان با مشکلات و موانع متعددی روبه‌رو می‌شود.


سریال Russian Doll / سریال عروسک روسی /  امتیاز 8 در IMDB

سریال Russian Doll

سریال جدید نتفلیکس که ارزش تماشا کردن پشت سرهم و بدون وقفه را دارد، سریالی که داستانی گستاخانه و نشاط آور را با مقدار مناسبی صمیمیت ترکیب کرده است. Russian Doll (عروسک روسی) سریال جذاب و جدیدی از ناتاشا لیون (Natasha Lyonne)، ایمی پولر (Amy Poehler) و لسلی هدلند (Leslye Headland) داستانی فوق العاده از اخلاقیات و میرا بودن انسان است.

در اپیزود اول نادیا (با بازی لیون) را می بینیم؛ یک طراح نرم‌افزار سیگاری و بددهن با لباس های خاص، که در جشن تولد ۳۶ سالگی‌اش در آینه توالت به خودش خیره شده است. پشت دیوارهای این توالت،‌ یک جشن تمام عیار منتظر اوست. نادیا چند جرعه نوشیدنی می خورد، خودنمایی می کند، به دوستانش کنایه‌هایی می زند و با مردی زن‌ستیز دوست می شود. پس از آن نادیا فورا برای او یک اوبر می گیرد و اینجاست که داستان وارد مرحله ی جدیدی می شود. نادیا برای پیدا کردن گربه گمشده‌اش راهی خیابان می شود، یک ماشین به او می زند و او به طرز وحشتناکی می‌میرد. سپس او بیدار شده و دوباره خودش را در حال خیره شدن به آینه توالت پیدا می کند و دوباره وارد جشن تولد خودش می شود.

نادیا در یک حلقه ی زمانی گیر افتاده که فیلم‌بازها قطعا آن را خوب می شناسند …


سریال Hanna / سریال هانا / امتیاز 7.8 در IMDB

سریال Hanna هانا

داستان این مجموعه تلویزیونی جدید آمازون براساس فیلم اکشن و هیجان‌انگیزی است که با همین نام در سال ۲۰۱۱ اکران شد.

دیوید فار که نویسنده فیلم هانا به حساب می‌آید، فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی اقتباسی را هم نوشته است. این سریال، داستان ماجراجویی‌های یک دختر جوان را حکایت می‌کند که استعداد و توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد. از آنجایی که یکی از ماموران سازمان سیا مخفیانه به دنبال این قاتل جوان است، هانا هم تصمیم می‌گیرد تا جایی که می‌تواند از دست او فرار کند. او حتی در تلاش است تا حقیقت را درباره این مامور متوجه شود و به هویت واقعی او پی ببرد.

ازمی کرید مایلز، بازیگر فیلم Dark River (رودخانه تیره) در این سریال قرار است برای اولین بار نقش شخصیت اصلی یک داستانی را ایفا کند. هانا تمام مدت زندگی خود را در یک جنگ در شمال لهستان بود تا اینکه تبدیل به قلب یک توطئه و دسیسه بزرگ می‌شود. هانا بعد از گذشت ۱۵ سال حس می‌کند که باید از آن زندانی که برایش در دل جنگل ایجاد شده بیرون برود و زندگی را تجربه کند. اما زمانی که در دنیای واقعی قرار می‌گیرد، توسط ماریسا و بقیه افرادی که به گذشته‌ی پنهان و نامعلوم و همچنین توانایی‌های استثنایی هانا متصل هستند، شکار می‌شود.

میری انوس، بازیگر سریال The Catch (گرفتن) نقش شخصیت ماریسا، یک مامور کارآمد و بی‌رحم که شان و جایگاه سازمان سیا را بالا برده است، را ایفا خواهد کرد. با اینکه او یک ظاهر جذاب و بی‌رحم از خودش به دیگران نشان می‌دهد، در درونش یک راز در اعماق وجودش پنهان شده که مدام در حال اذیت کردن و ترساندن او است. از آنجایی که ظهور دوباره‌ی این قاتل جوان و پدر او یعنی اریک، افشا شدن این راز را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و گذشته‌ی او را تهدید می‌کند، ماریسا هم تصمیم می‌گیرد که این خطر را سرکوب کند.


 

سریال Project Blue Book /سریال پروژه کتاب آبی / امتیاز 7.8 در IMDB

سریال Project Blue Book

داستان سریال در مورد تحقیقاتی است که نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا از سال 1947 تا 1970 بر روی پدیده ای به نام اشیای ناشناس پرنده (UFO) انجام داد.

پروژه کتاب آبی یکی از مجموعه پژوهش‌های سیستماتیک روی اشیای ناشناس پرنده بود، که توسط نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا انجام شد. این پروژه که از سال ۱۹۵۲ میلادی آغاز شد، دومین تجدید حیات از مطالعات اینچنینی بود. پروژه‌های نشان و کینه دو پروژهٔ پیشین از این دست بودند. در دسامبر ۱۹۶۹، دستور پایان پژوهش داده شد و تمامی فعالیت‌های تحت نظر این پروژه در ژانویهٔ ۱۹۷۰ متوقف گشت.

پروژهٔ کتاب آبی دو هدف پیش رو داشت: یافتن پاسخ برای این سؤال که آیا اشیای ناشناس پرنده (یوفوها) تهدیدی برای امنیت ملی هستند؟ و دوم، تحلیل علمی تمامی دادگان مربوط به یوفوها.

در طی فعالیت‌های این پروژه، هزاران گزارش از یوفوها جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل شد.

در سریال جدید شبکه هیستوری تمرکز اصلی بر روی دسته پرونده‌های حل‌نشده و به صورت کلی، تلاش برای پنهان کردن حقایق پشت پرده بحث اشیا ناشناس پرنده در دهه‌های 50 و 60 میلادی آمریکا است.


سریال The Passage / سریال عبور /  امتیاز 7.6 در IMDB

سریال The Passage

سریال “عبور” که بر اساس رمانی نوشته ی “جاستین کرونین” است، درباره ی انجام یک سری آزمایشات است که دولت آمریکا روی تعدادی زندانی که حکم اعدام داشتند انجام می دهد ولی با شکست خوردن این آزمایشات، این افراد به خون آشام تبدیل می شوند. در این میان دختر بچه ای بی سرپرست تنها امیدشان برای عبور از این بحران است.


سریال Manhunt / امتیاز 7.5 در IMDB

سریال Manhunt

این سریال بر اساس داستان واقعی پیدا کردن یک قاتل سریالی به نام یوسف رحیم یا نام اصلی لوی بلفیلد ساخته شده است. در این سریال جنایی کلین ساتون -کارآگاه پلیس شهر لندن- این قاتل سریال را دنبال می‌کند.


سریال Good Trouble / امتیاز 7.4 در IMDB

سریال Good Trouble

سریال “Good Trouble” اسپین آفی از سریال “The Fosters”  است که جریان «کلی» و «ماریانا» را دنبال خواهد کرد. این دو خواهر ناتنی به لس آنجلس رفته‌ و زندگی بزرگسالانه‌‌شان را سر گرفته‌اند…

[su_box title=”این نوشته‌های سینمایی را هم بخوانید:” style=”noise” box_color=”#37BFF2″ title_color=”#ffffff” radius=”7″][su_posts template=”templates/list-loop.php” posts_per_page=”5″ tax_term=”7650″ order=”desc” orderby=”rand”][/su_box]


سریال Black Monday / امتیاز 7.4 در IMDB

سریال Black Monday

سریال “دوشنبه سیاه” مخاطبان را به روز دوشنبه، نوزدهم اکتبر 1987 می برد که با نام دوشنبه سیاه نیز شناخته می شود. در این روز، بازار سهام وال استریت به شدت سقوط کرد به طوری که به پایین ترین مقدار خود در تمام تاریخ وال استریت رسید. تا به امروز هیچ کس نمی داند که چه کسی باعث این سقوط شد اما هم اکنون این سریال به روایت اتفاقات دوشنبه سیاه می پردازد. داستان این سریال نشان می دهد که چگونه یک گروه از غریبه ها موفق شدند ثروت فوق العاده هنگفتی را به جیب بزنند و باعث خرابی بزرگترین سیستم مالی دنیا شوند…


سریال I Am the Night / امتیاز 7.3 در IMDB

سریال I Am the Night

این سریال که بر اساس حوادث واقعی الهام گرفته شده است، داستان دختری بنام “فونا” را روایت میکند که در هنگام تولد توسط مادر و پدر خود طرد شده و اکنون به دنباله ریشه و والدین خود است. او در راه رسیدن به پاسخ سوالات خود با خبرنگار مرموزی (کریس پاین) آشنا میشود که وی را در حل معمای زندگی‌اش کمک میکند…


این نوشته را هم بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینما – معرفی و بررسی 77 فیلم خنده دار

گاهی اوقات تصور می‌کنیم که دیدن فیلم های کمدی ارزشی ندارد و بهتر است وقت خودمان را فقط برای فیلم‌های درام، تاریخی، سیاسی و تریلر کنار بگذاریم. اما ژانر فیلم های کمدی و خنده دار، ژانری قوی و ریشه‌دار است. آدمها از همان زمانی که ادا و اطوار…

سریال The Other Two / امتیاز 7.2 در IMDB

سریال The Other Two

یک بازیگر بلند پرواز به همراه خواهرش سعی می کنند تا جایگاه خودشان را در دنیا پیدا کنند، در حالیکه باید با احساساتشان نسبت به برادر ۱۳ ساله خود که یک شبه در اینترنت معروف شده است دست و پنجه نرم کنند.


سریال The Enemy Within / امتیاز 7.1 در IMDB

سریال The Enemy Within

داستان این سریال در مورد یک مامور FBI به نام Will Keaton است که قصد دارد یک جاسوس را دستگیر کند ولی برای اینکار باید یکی از نفرت انگیز ترین خائنان به کشور را استخدام کند.


سریال Whiskey Cavalier / سریال ویسکی کولیِر  / امتیاز 7 در IMDB

سریال Whiskey Cavalier

سریال ویسکی کولیِر ماجراجویی‌های یک مامور FBI کله‌شق اما حساس به نام ویل چیس (اسم رمز: ویسکی کَوِلیِر) را دنبال می کند. بعد از یک شکست احساسی، چیس برگماشته می شود تا با یک عامل خیره‌سر سازمان سیا به نام فرانچسکا “فرانکی” تروبریج (اسم رمز: فایری تریبون) همکاری کند. آنها با هم، یک تیم بین‌المللی از جاسوس های ناکارآمد، مضحک و قهرمان را رهبری می کنند که هر از چند گاهی دنیا را نجات می دهند، در حالی که پا به جاده های سنگلاخی رفاقت، عشق و سیاست های اداری می‌گذارند.


سریال Miracle Workers / امتیاز 7 در IMDB

سریال Miracle Workers

این سریال کمدی در یکی از دفترهای کار بهشت اتفاق می افتد؛ آن هم درست در زمانی که قرار است کره زمین نابود شود. در این میان، دو فرشته رده پایین سعی می کنند که رئیس خود را متقاعد کنند تا بشریت را نجات دهد. این دو مطمئن هستند که می توانند این کار را انجام دهند و برنامه آنها این است که به دو انسان کمک کنند تا عاشق همدیگر شوند.


سریال The Widow / سریال بیوه / امتیاز 7 در IMDB

سریال The Widow

جستجوی یک زن (با بازی کیت بکینسیل) برای پرده برداشتن از راز ناپدید شدن شوهرش که گفته می‌شود در سقوط هواپیمایی در کنگو کشته شده، او را به کنگو می‌کشاند و در آنجا تلاش می‌کند حقیقت را کشف کند.


سریال The Fix / امتیاز 6.9 در IMDB

سریال The Fix

یک دادستان که در یک پرونده جنایی شکست خورده است و نتوانسته است قاتل را محکوم کند به اورگون برمی گردد. اما زمانی که دوباره جنایتی مشابه اتفاق می افتد تصمیم می گردد برگردد و این بار به شیوه خودش عدالت را برقرار کند.


سریال The Order / امتیاز 6.9 در IMDB

سریال The Order

یک دانشجو برای انتقام مرگ مادرش وارد انجمنی سری شده و در جنگی میان گرگینه‌ها و جادوگران سیاه گرفتار می‌شود.


سریال Bloom / امتیاز 6.7 در IMDB

سریال Bloom

یک سال پس از آمدن سیلی ویرانگر که باعث کشته شدن پنج نفر از مردم محلی شده بود، یک گیاه مرموز و جدید ظاهر می شود، گیاهی فوق العاده که می تواند جوانی را دوباره برگرداند.


سریال Cheat / امتیاز 6.6 در IMDB

سریال Cheat

سریال بر روی رابطه خطرناک بین استاد دانشگاه به نام “لی” و دانشجو او “رز” تمرکز دارد. اما پس از یک سری رویدادها، همه چیز بین این دو منجر به رابطه ای مرگبار می شود.


سریال Coroner / امتیاز 6.6 در IMDB

سریال Coroner

داستان سریال در مورد “جنی کوپر” پزشک سابق اورژانس HSJ که به تازگی در پزشک قانونی تحقیق بر روی مجموعه ای از قتل های مرموزی که در تورنتو انجام شده، را آغاز کرده است و وارد دنیایی مرموز و خطرناک می شود.


سریال Proven Innocent / امتیاز 6.3 در IMDB

سریال Proven Innocent

یک تیم حقوقی پرونده‌هایی که شامل محکومیت اشتباه هستند را به دست می‌گیرند.


سریال Cleaning Up / امتیاز 6.2 در IMDB

سریال بر روی زندگی یک زن از طبقه کارگر به نام “سم” تمرکز دارد، کسی که دارای دو زندگی متفاوت است، یکی بعنوان مادری مهربان و متعهد و دیگری دنیای تاریک و خطرناکی که در آن کار می‌کند.


سریال MotherFatherSon / امتیاز 6.2 در IMDB

سریال MotherFatherSon

«ریچارد گر» در این سریال ایفاگر نقش «مکس» -یک تاجر آمریکایی و مسئول یک نشریه در شهر لندن- و  «هلن مک‌کوری» ایفاگر نقش «کاترین»، همسر سابق وی است. «بیلی هاول» نیز در نقش پسر 30 ساله‌ی آنها «کیدن« است که دفتر روزنامه اختصاصی «مکس» در انگلستان را می‌چرخاند و قرار است همانند پدرش در مسیر موفقیت گام بردارد.


این نوشته‌ها را هم دوست خواهید داشت:

الهام‌بخش کاراکترهای سینمایی مشهور چه کسانی بوده‌اند؟

نویسنده مهمان: مریم ز: بسیار پیش آمده که بر اساس زندگی اشخاص صاحب‌نام فیلمی ساخته شده، اما در برخی از موارد نیز کاراکتری سینمایی «الهام گرفته» از یک فرد معروف است و بازتاب تنها «بخش‌»هایی از زندگی و شخصیت اوست. در این میان گاهی خود…

نوستالژیک‌ترین فیلم‌های سینمایی که کودکان و نوجوانان دهه 50 و 60 خاطرات شیرین و گاهی محوی از آنها…

یک بار دیگر با یک فهرست فیلم در خدمت شما هستم. این بار مکانیسم تقریبا عجیبی برای انتخاب فیلم‌ها انتخاب کرده‌ام. من فیلم‌هایی را انتخاب کرده‌ام که:1- معمولا کمتر در فهرست‌های فیلم بهترین‌ها می‌آیند و در سایه فیلم‌های بزرگ‌تر از خود قرار…

بهترین سریال های ترکی ،معرفی و خلاصه داستان 41 سریال

سریال های ترکی در ایران محبوبیت زیادی دارند. شاید دسته‌ای از عاشقان سریال فقط سریال‌های انگلیسی‌زبان یا اروپایی را دوست داشته باشند، اما باید قبول کنیم که شمار قابل توجهی از شهروندان ایرانی هم از سریال‌های ترکی خوششان می‌آید.در واقع…

بهترین فیلم های اکشن با امتیاز بالای imdb – فهرست 79 فیلم

ژانر اکشن تعریف‌های مختلفی دارد. مثلا این یکی از تعاریف است: فیلم ژانر اکشن یا حادثه‌ای، یکی از ژانرهای فیلم است که در آن یک یا چند قهرمان اصلی با مجموعه‌ای از درگیری‌های فیزیکی، رزمی و جنگی روبرو می‌شوند. قهرمان اصلی فیلم برای پیروزی باید…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5