امروز آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس قرمز رنگ رونمایی می‌شوند

0

منابع مختلفی از جمله رویترز گزارش دادند اپل امروز (۹ آوریل) از آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس قرمزرنگ رونمایی خواهد کرد ولی این مراسم در آفریقا و بدون سروصدا انجام می‌شود.

سایت مک رومرز نیز گزارش داده این آیفون کمیاب با همکاری شرکت RED و به طور نمادین برای مبارزه با ایدز در آفریقا معرفی خواهد شد. اپراتور مخابراتی «ویرجین موبایل» نیز در اطلاعیه‌ای، معرفی آیفون ۸ قرمزرنگ در ۹ آوریل را خبر داده است.

در اطلاعیه «ویرجین موبایل» آمده این آیفون جدید برای پیش‌سفارش آماده است ولی مشخص نیست که آیا آیفون X قرمز هم عرضه خواهد شد یا خیر!

برخی اشخاص معروف نزدیک به منابع خبری اپل مانند «جون ژانگ» و «استیو هَمراستوفر» نیز موضوع رونمایی از آیفون های ۸ قرمز را تایید کردند.

آیفون X قرمز؟ فعلا نه!

اما سایت فوربس با قطعیت اعلام کرده است اپل برنامه‌ای برای عرضه آیفون X قرمزرنگ ندارد. این سایت زمان پیش‌خرید آیفون‌های ۸ قرمز رنگ را ۲۴ ساعت پس از معرفی آن‌ها، یعنی صبح روز ۱۰ آوریل اعلام کرده است.

شرکت اپل تولید آیفون‌های قرمز رنگ را از سال ۲۰۰۶ و با همکاری گروه موسیقی U2 به سرکردگی «بونو» ستاره راک و کمپین ONE به مدیریت بابی شریور(برادرزاده جان اف کندی) آغاز کرده و تا کنون ادامه داده است.

سال گذشته نیز آیفون‌های سری ۷ قرمزرنگ در ماه مارس معرفی شدند. در حالی‌که اپل عرضه آیفون قرمز رنگ را عرضه به شرکت‌های فعال در مبارزه با بیماری ایدز اختصاص داده و به طور خاص بازار هشت کشور آفریقایی مانند غنا، تانزانیا، زامیا و غیره هدف قرار داده است؛ بسیاری از کاربران آیفون هر ساله منتظر عرضه این مدل هستند و با استقبال بسیار خوبی روبرو می‌شود.

اپل آیفون X را فقط در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری عرضه کرده است ولی آیفون‌های سری ۸ در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری عرضه شدند. برخی شایعات می‌گوید اپل از آیفون X طلایی هم در مراسم سپتامبر خود رونمایی خواهد کرد ولی معلوم نیست نهایتا شاهد عرضه آیفون X قرمزرنگ هستیم یا خیر!

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

عکس‌هایی که جادوی پرسپکتیو را نشان می‌دهند

عکاسی به نام هوگو سوئیساس، یک عکاس خلاق مستقر در لیسبون پرتغال است. او از دوربین و مغزش برای فریب چشم بینندگان عکس‌هایش استفاده می‌کند. او کاملاً خودآموخته، اشیاء روزمره را در صحنه‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به آن‌ها هستند، قرار می‌دهد، و…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

مجموعه باور نکردنی از عکس‌های تاریخی که توسط عکاسان آنها امضا و حاشیه‌نویسی شده

عکس بالا عکس اتاق موقعیت اضطراری است که توسط جو بایدن امضا شده است . لحظات پرتنش عملیات نپتون نیزه را نشان می‌دهد که نیرو‌های دریایی ایالات متحده به محوطه اسامه بن لادن یورش بردند. امضا کرد: ایمان را حفظ کن!مجموعه‌ای از عکس‌هایی که…

واقعیت دگرگون: اگر استالین یا تزارها به سبک هنر شوروری یا روس‌ها، ساختمان‌های مهم دنیا را می‌ساختند!

هنر شوروری و روس‌ها و البته خلاقیت‌ها و ظرافت‌ها و جزئیات خودش را دارد. اما در این بین ساختمان‌های زمخت عظیم زیادی هم توسط آنها ساخته شده که بیشتر ابهت و پیشتازی و قدرت را می‌خواستند بنمایانند.حالا تصور کنید که ساختمان‌های مهم دنیا را…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.