امروز آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس قرمز رنگ رونمایی می‌شوند

0

منابع مختلفی از جمله رویترز گزارش دادند اپل امروز (۹ آوریل) از آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس قرمزرنگ رونمایی خواهد کرد ولی این مراسم در آفریقا و بدون سروصدا انجام می‌شود.

سایت مک رومرز نیز گزارش داده این آیفون کمیاب با همکاری شرکت RED و به طور نمادین برای مبارزه با ایدز در آفریقا معرفی خواهد شد. اپراتور مخابراتی «ویرجین موبایل» نیز در اطلاعیه‌ای، معرفی آیفون ۸ قرمزرنگ در ۹ آوریل را خبر داده است.

در اطلاعیه «ویرجین موبایل» آمده این آیفون جدید برای پیش‌سفارش آماده است ولی مشخص نیست که آیا آیفون X قرمز هم عرضه خواهد شد یا خیر!

برخی اشخاص معروف نزدیک به منابع خبری اپل مانند «جون ژانگ» و «استیو هَمراستوفر» نیز موضوع رونمایی از آیفون های ۸ قرمز را تایید کردند.

آیفون X قرمز؟ فعلا نه!

اما سایت فوربس با قطعیت اعلام کرده است اپل برنامه‌ای برای عرضه آیفون X قرمزرنگ ندارد. این سایت زمان پیش‌خرید آیفون‌های ۸ قرمز رنگ را ۲۴ ساعت پس از معرفی آن‌ها، یعنی صبح روز ۱۰ آوریل اعلام کرده است.

شرکت اپل تولید آیفون‌های قرمز رنگ را از سال ۲۰۰۶ و با همکاری گروه موسیقی U2 به سرکردگی «بونو» ستاره راک و کمپین ONE به مدیریت بابی شریور(برادرزاده جان اف کندی) آغاز کرده و تا کنون ادامه داده است.

سال گذشته نیز آیفون‌های سری ۷ قرمزرنگ در ماه مارس معرفی شدند. در حالی‌که اپل عرضه آیفون قرمز رنگ را عرضه به شرکت‌های فعال در مبارزه با بیماری ایدز اختصاص داده و به طور خاص بازار هشت کشور آفریقایی مانند غنا، تانزانیا، زامیا و غیره هدف قرار داده است؛ بسیاری از کاربران آیفون هر ساله منتظر عرضه این مدل هستند و با استقبال بسیار خوبی روبرو می‌شود.

اپل آیفون X را فقط در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری عرضه کرده است ولی آیفون‌های سری ۸ در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری عرضه شدند. برخی شایعات می‌گوید اپل از آیفون X طلایی هم در مراسم سپتامبر خود رونمایی خواهد کرد ولی معلوم نیست نهایتا شاهد عرضه آیفون X قرمزرنگ هستیم یا خیر!

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

پرتره‌های بیماران از بیمارستان روان‌پزشکی بدنامی در بریتانیا در قرن نوزدهم

‌ این عکس‌ها چهره بیمارانی را نشان میدهد که در بیمارستان سلطنتی بیتلم در لندن - که یکی از بدنام‌ترین بیمارستان روانپزشکی بریتانیا در قرن نوزدهم به شمار می‌رفت- تحت درمان قرار گرفتند.عکاسی به نام هنری هیرینگ از تعداد زیادی از بیماران…

بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌توانند به مانند همین غول‌های تصور شده توسط میدجرنی باشند، اما می‌توان…

تا وقتی کسی مبتلا به یک مشکل روانپزشکی نشده باشد یا آشنا و فامیلی نداشته باشد که مبتلا به شکل جدی آنها باشد، نمی‌داند که چقدر روی کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند. کسی که افسردگی ندارد، تعجب می‌کند که مثلا چطور کسی از قدم زدن یا غذای خوب یا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5