جزئیات جدیدی درباره آیفون ۱۱

0

کمتر از یک ماه دیگر، آیفون‌های جدید اپل معرفی می‌شوند ولی ما هم‌اکنون می‌توانیم اطلاعات جدید بسیار مهمی درباره این گوشی‌ها به شما بدهیم.

اطلاعات نشت یافته جدید با قاطعیت می‌گویند اپل در کنفرانس شهریورماه از سه گوشی آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس رونمایی می‌کند. احتمالا، این آیفون‌ها در تاریخ ۱۰ الی ۱۱ سپتامبر معرفی می‌شوند.

مدیر اجرایی یکی از شرکت‌های مخابراتی عرضه‌کننده آیفون در ایالات متحده در مصاحبه‌ای بیان کرده آیفون ۱۱ در روز ۲۰ سپتامبر عرضه می‌شود. چون سنت اپل این‌گونه است که یک محصول را یک هفته تا ۱۰ روز زودتر از زمان عرضه، رونمایی می‌کند؛ حدس می‌زنیم آیفون‌های ۱۱ دهم الی یازدهم سپتامبر معرفی می‌شوند.

طراحی ظاهری پنل جلویی آیفون‌های ۱۱ بسیار شبیه به آیفون XS است ولی در پنل پشتی شاهد تغییراتی هیجان‌انگیز هستیم. در آیفون ۱۱، دوربین اصلی دو گانه با برآمدگی از بدنه شاهد خواهیم بود ولی در آیفون‌های ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس، مجموعه دوربین سه گانه استفاده می‌شود.

گفته می‌شود یکی از لنزهای دوربین سه‌گانه اپل، لنزی اولتراواید با زاویه دید ۱۲۰ درجه است که از فیلم‌های 4K در نرخ ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

رنگ جدید گرادیانتی

از دیگر جزئیات و اطلاعات نشت کرده درباره آیفون‌هایی ۱۱ می‌توان به کیفیت نمایشگر بهتر و سیستم تشخیص چهره Face ID سریع‌تر اشاره کرد. چندین منبع قابل اعتماد هم تایید کردند آیفون‌های ۱۱ با پشت مات عرضه می‌شوند و مانند سری قبلی شیشه شفاف نیستند.

این اطلاعات جدید به طور کامل رندرهای قبلی آیفون‌های ۲۰۱۹ را رد می‌کنند و طراحی دیگری باید برای این گوشی‌های پرچم‌دار متصور بود.

افزون بر این، آیفون ۱۱ با ظرفیت پایه ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود که دو برابر آیفون‌های با ظرفیت پایه ۶۴ گیگابایتی سال قبل است. اپل می‌خواهد آیفون‌هایی با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی نیز عرضه کند. یک تصمیم بزرگ و جنجالی از سوی اپل که حتما با استقبال کاربران و ناراحتی شرکت‌های ثالث همکار کوپرتینو مواجه می‌شود.

خبر دیگر اینکه شاهد عرضه آیفون‌های جدید با رنگی متفاوت خواهیم بود. رنگ «سبز تیره» که البته بیشتر شبیه به رنگ‌های گرادیانتی است و در نور و زاویه‌های مختلف، طیف‌های رنگی متفاوتی به نمایش می‌گذارد. هواوی در بسیاری از گوشی‌های خود رنگ گرادیانتی را استفاده کرده و سامسونگ هم اسمارت‌فون‌های گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس را با چنین رنگ‌هایی عرضه می‌کند.

در حالی‌که شاید طراحی ظاهری آیفون در پنل جلویی برای سومین سال متوالی تکرار شود؛ حتما عرضه رنگ جدید می‌تواند برای برخی کاربران تازه و هیجان‌انگیز باشد.

اگرچه انتشار این حجم از اطلاعات درباره آیفون‌های جدید، در تاریخ اپل بی‌سابقه است ولی باز هم دلایل زیادی برای انتظار کشیدن مراسم رونمایی آیفون‌های ۱۱ در شهریورماه وجود دارد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…

کهن‌ترین درختان جهان

" بث مون " عکاسی است که در سانفرانسیسکو زندگی می کند و بیش از 14 سال از عمرش را صرف شناسایی و عکاسی از قدیمی ترین درختان جهان کرده است. او به کشورها و سرزمین های دورافتاده سفر می کند تا از درختان قطور قدیمی تصاویر زیبایی را ثبت کند. او می…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

عکس‌های تصادفی که از شانس خوب عکاس مانند یک تابلو یا یک عکس خیلی حرفه‌ای شده‌اند

عکاس‌های حرفه‌ای گاهی ماه‌ها وقت صرف می‌کنند تا در زمان و مکان مشخصی حاضر باشند و تجهیزاتشان متناسب با نور و سرعت گذر سوژه و فاصله‌شان مناسب باشد تا یک عکس خوب بگیرند.اما گاهی شانس یا فرصت‌طلبی یا آمادگی ذهنی یک عکاس برای کادربندی مناسب…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.