«یک پزشک» هفت ساله شد

75

روز شنبه 29 مرداد سال 84، بعد از مدتی وبلاگ‌نویسی در سرویس بلاگر، وبلاگ «یک پزشک» را به دامنه 1pezeshk.com منتقل کردم و نخستین پست را در این وبلاگ منتشر کردم، در آن زمان سیستم انتشار محتوای «مووبل تایپ» بسیار محبوب بود.

یک پزشک
نخستین پست «یک پزشک» بعد از دات کام شدن

یاد می‌آید که از روی راهنماهایی که در وب وجود داشت، مووبل تایپ را نصب کردم، مشکلاتی داشتم که در آن زمان امیر عظمتی -نویسنده وبلاگ یک کلیک برای همیشه– در برطرف شدن آنها به من کمک کرد.

قالب پیش‌فرض را هم آنقدر با «فرانت پیج» تغییر دادم با به ترکیب مورد نظر خودم رسیدم، قالب بدی برای یک مبتدی از آب درنیامد.

ازهفت سال پیش تا به حال خیلی چیزها تفاوت کرده است، وبلاگ‌نویسی که زمانی یک مُد و جلوه‌ای از مدرنیته بود، دیگر فروغ گذشته را ندارد و کاربری در شبکه‌های اجتماعی جای آن را تا جد زیادی گرفته است.

بسیاری از وبلاگ‌هایی که ما در آن زمان آرزوی لینک شدن از طرف آنها را داشتیم، یا کلا محو شده‌اند یا بسیار کم‌اثر فعالیت خود را ادامه می‌دهند، خبری از بده بستان‌های وبلاگی و حتی جنگ‌های وبلاگی نیست.

لوگو,یک پزشک
اولین لوگوی «یک پزشک»، لوگویی کاملا آماتوری!

در این هفت سال، فرهنگ و نوع فعالیت آنلاین همه ما دستخوش تغییر شد، وبلاگ‌نویسی بی‌چشمداشت، بی‌دغدغه و بی‌محابا جای خود را به وبلاگ‌نویسی محافظه‌کارانه، محتاطانه و حسابگرانه داده است. اگر زمانی ما با خواندن وبلاگ‌های دیگران پی به عادات و نظرات آنها در کوچک‌ترین مسائل می‌بردیم، امروزه دیگر کمتر چنین چیزی را شاهد هستیم، هر چند هنوز هم اگر شبکه‌های اجتماعی چک کنیم، به صورت غیرمتمرکز چیزهایی را می‌توانیم دریابیم.

فناوری‌ها هم بسیار تغییر پیدا کرده‌اند، زمانی که وبلاگ‌نویسی را شروع کردم، درصد زیادی از پست‌های وبلاگ‌های فناوری را معرفی نرم‌افزارهای ویندوزی تشکیل می‌داد، این روند بعدا به معرفی سرویس‌های مبتنی بر وب رسید، کمی بعد آوازه وب 2.0 به گوش همه رسید، اما پس از مدتی این نام هم محو شد و با رواج اسمارت‌فون‌ها، دیگر همه جا صحبت از پلتفرم‌های مختلف موبایل، جنگ‌های آنها با هم و اپلیکیشن‌های موبایلی است.

در این هفت سال دنیا تا دلتان بخواهد پوست انداخته است، بسیاری از دوستان و بزرگان از میان ما رفته‌اند، چهره‌های جدید مطرح شده‌اند و عادات و خلق و خو و ایده‌آل‌ها و نگرش‌های ما دگرگون شده‌اند.

یک پزشک
ظاهر وبلاگ «یک پزشک» در اواخر سال 84

خوشبختانه «یک پزشک» با گذشت این زمان طولانی، با لطف خوانندگان وفادار خود توانسته است به حیات خود ادامه دهد و به تعهد نانوشته خود به کاربرانش عمل نماید.

در این میان البته هیچگاه مشغله‌ها و روزمرگی‌ها و محدودیت‌ها نگذاشت تا به سقف آرزوهای خود در وبلاگ‌نویسی نزدیک شوم، روزهایی بودند و هستند که نانوشته‌هایم به مراتب بسیار بیشتر از نوشته‌هایم شد، ایامی رسیدند که دوست داشتم با شما در رنج‌ها و شادی‌هاتان شریک باشم ولی پست‌هایی نوشتم که کمتر این دغدغه را از خود بروز می‌دادند. هنوز هم هر روز، انبوهی از سوژه‌ها علیرغم یاری نویسندگان مهمان، مجالی برای طرح شدن نمی‌یابند.

بله! درست است، سرخوردگی‌ها و بازخوردهای منفی جامعه که ساعی‌ترین نویسندگان را هم می‌توانند دلسرد کنند، گاه از همه سو به من هجوم می‌آوردند، اما در این میان به امیدی نوشتم. امید به اینکه بتوانم در «یک پزشک» دریچه‌های کوچک به دنیایی ایده‌آل بگشایم که در آن مهربانی و فرزانگی و آگاهی حکمفرما باشد.

با گذشت هفت سال از فعالیت یک پزشک، یک پزشک هنوز هم به مانند کودکی کنجکاو می‌ماند که برای بهتر شدن و بلوغ نیاز به راهنمایی‌ها و حمایت شما دارد.

امیدوارم که در یک پزشک در کنار هم بتوانیم افق دید گسترده‌تری پیدا کنیم و بتوانیم «متفاوت فکر کردن» و «رؤیاپردازی» را در کنار هم تمرین کنیم.

دستی افشان، تا ز سر انگشتانت صد قطره چکد، هر
قطره شود خورشیدی
باشد که به صد سوزن نور، شب ما را بکند
روزن روزن.


یک پزشک
لوگوهای «یک پزشک»

به مناسبت هفت ساله شدن یک پزشک، تا ساعاتی دیگر پستی منتشر خواهم کرد، گرچه این پست را ملقب به «هدیه یک پزشک به مناسبت هفت‌سالگی این وبلاگ» کرده‌ام، اما تصور می‌کنم، این پست بیشتر درخواستی نابجا برای خواندن یک داستان کوتاه با بیشتر از پنج هزار کلمه که پنج‌شنبه هفته پیش نوشته‌ام!

داستان بی‌گمان پیراسته نیست و نگارنده که آشنایی چندانی با تکنیک‌های نگارش داستان ندارد، شاید از سر خودخواهی به خود جرأت پیشنهاد خواندن این داستان را به شما می‌دهد.

اما چه کنم که سوژه این داستان مدت زیادی بود، گریبانم را گرفته بود و خارش مغزی ناشی از آن سخت آزارم می‌داد!

این داستان را می‌توانید در اینجا بخوانید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

اگر عاشق یک فیلم بودید و با بودجه کافی یک اتاق خوب در سبک و سیاق آن فیلم می‌ساختید

ما اگر خیلی عاشق یک فیلمی باشیمِ پوستری چاپ می‌کنیم و بالای سرمان می‌زنیم و هر روز نگاهی به آن می‌اندازیم یا مقاله‌ای در موردش می‌نویسم.اما فراتر از آن اگر قرار بود، اتاق خواب یا اتاق هتلی به سبک یک فیلم بسازیمِ چطور از آب درمی‌آمد.…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

این عکس‌های تاریخی را یا ندیده‌اید یا احتمالش کم است که دیده باشید!

پسرک «بانجو» نوا» با سگش -  تقریباً در اوایل دهه 1900جورج لوکاس قبل از تکامل جلوه‌های کامپیوتری، 1984فضای داخلی خطوط قطار اورینت اکسپرس،  سال 18831947. دختری در حال بازی با ماشین اسباب‌بازی، شهر نیویورک، عکس از فرد…

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
75 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    تولد بلاگتون مبارک! ۱پزشک به حق یکی از بهترین بلاگهای فارسی زبان هست و من به شخصه همیشه از مطالب متنوع و به روز شما استفاده می کنم.

  2. شایان می گوید

    تبریک میگم جناب مجیدی
    به قول ژنرال قلعه‌نویی : ممنون‌دار زحمات شما هستیم (:

  3. فرهاد می گوید

    منتظر پست شما هستم

  4. Hamed می گوید

    تولد یک پزشک رو تبریک میگم
    یکی از وبلاگهایی قدیمی و فعال
    در این سالها خیلی وبلاگهاى اومدند و رفتند … اما اونهایی که به روز نمی شن یه حس سنگین ایجاد می کنند. دیدن وبلاگی که مدتها می خوندیمش اما دیگه به روز نمیشه خوشایند نیست
    در مقابل یک پزشک با تداومش حس خوبی رو به من میده. اینکه به وبلاگ و خواننده هاش اهمیت داده میشه
    امیدوارم سالها ادامه داشته باشه

  5. پرهام می گوید

    یک خسته نباشید به خاطر این همه سال تلاش و وبلاگ نویسی؛ آرزو میکنم این روند مثل هفت سال گذشته ادامه دار باشه

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      ممنونم.

  6. احسان عیوضی می گوید

    تبریک میگم
    طی این هفت ساله بسیاری از کاربران چه کذرا و چه دائم و ماندگار اومدن و وبلاگتون رو خوندند … اما وبلاگ نویسهای قدیمی میدونن که : آری شود لیک به خون جگر شود … یه وبلاگ تا بیاد و از یه پیج معمولی به وبلاگی تبدیل بشه که روزانه هزاران بازدید کننده داره خون دل میطلبه و زحمت بیش از اندازه …
    تبریک میگم

  7. فرشید می گوید

    من هم به شما تبریک میگم که همچنان با تمام این مشکلات وفادار باقی ماندید و این راه را ادامه میدهید.
    برایتان سلامتی همراه با دلی خوش در تمام مراحل زندگی آرزو میکنم…

  8. رضا می گوید

    با سلام و عرض تبریک روز تولد یک پزشک. نزدیک 2 ماهی هست که به ایران برگشته ام. با توجه به مشغله کاری، سعی می کنم هر روز پست های سایت شما و تعدادی انگشت شمار از سایت های داخلی را مطالعه کنم. زنده و پایدار باشید.

  9. فرشاد می گوید

    تبریک به یک‌پزشک و وبلاگ دوست‌داشتنیش 🙂
    ضمن تبریک عید فطر

  10. آرمان می گوید

    تبریک میگم خدمتتون جناب آقای مجیدی
    من مدتی در حدود 2 ساله که با وبلاگتون آشنا هستم، اما باید بگم همیشه چک کردن آخرین مطالبتون، جزء اولین کارهاییه که وقتی که مرورگرمو باز میکنم انجام می دم و از نوشته هاتون جداً لذت میبرم.

    با آرزوی سلامتی و موفقیت همیشگیتون

  11. علی می گوید

    خیل آدم باکلاسی هستی. خوشم میاد ازت

  12. saman8805 می گوید

    تولدت مبارک ١پزشک

  13. زمانی می گوید

    آفرین ، دست مریزاد ، خدا پشت و پناه شما

  14. مسعود می گوید

    آرزوی موفقیت دارم براتون

  15. بهزاد می گوید

    ممنون از وبلاگ خوبتون.من همیشه مطلب های شما رو میخونم و اگه طولانی باشه مطمئنا Mark as unread میکنم که بعدا بخونم : )

  16. رضا می گوید

    باز خوبه وبلاگ شما دووم اورد.من که هر وقت وبلاگی زدم تا اومد جا باز کنه و یا فی*ل**تر شد یا سرویس دهنده ها کلا پاکش کردن .
    با این که نه مطلب سیاسی گذاشته بودم نه مطلب غیر عرفی.
    اصلا معلوم نبود بابت چه مطلبی فیلتر میشد.
    همین چیزا باعث سرخوردگی وبلاگ نویسایی می شه که ماه ها وقت گذاشتن و به طرز عجیبی روز بعد که میان مطلب بذارن از وبلاگشون اثری نمی بینن.
    دیگه رمقی واس اینکه بیای و همه چیز رو از اول شروع کنی و دوباره خواننده های مخصوص خودت رو پیدا کنه واسه ادم نمی مونه و هیچ تضمینی هم نیست که دوباره پاکشون نکنن.

  17. Jumper می گوید

    وبلاگستان و آدمهاش از زمان های دور، از یک پزشک و پست هاش، خاطرات خوبی دارند..
    پس، تولد هفت سالگی “یک پزشک” شما مبارک..
    موفق و پایدار باشید..;

  18. S.Y می گوید

    درود بر شما

    امیدوارم که همیشه موفق باشید البته میدونم که گفتن این جملهٔ خشک و خالی‌، جبران کارهای شما را نخواهد کرد دید شما دریچهٔ‌ای تازه به سو‌ی‌ همه چیز هست در پست‌های شما نوآوری خاصی‌ وجود دارد امیدوارم که همواره موفق باشید

  19. محمد می گوید

    تولدت مبارک!

  20. خشایار.پ می گوید

    سلام ، هفت ساله شدن یک پزشک رو تبریک میگم ، در وبلاگستان فارسی یک پزشک یک چیزه دیگست … هر روز به یک پزشک سر میزنم تا مطالب جدید رو بخونم .

  21. ماهان می گوید

    سلام
    تبریک به شما به خاطر هفت ساله شدن سایتتون یه سوالی داشتم ابتدای اشنایی من با یک پزشک یه سایتی بود که انیمیشن های کوتاه میزاشت ومعرفی می کرد واقعا ازش لذت می بردم ایا همین سایت بود و یا من دارم اشتباه می کنم و اگه بود چرا دیگه یه بخشی از سایتو به انیمیشن های کوتاه اختصاص ندادید با تشکر

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      ممنون، من به صورت مستمر انیمیشن کوتاه معرفی نمی‌کنم، فقط در دو سه نوبت انیمیشن‌های کوتاه نامزد اسکار را معرفی کرده بودم.

  22. MG می گوید

    چند وقتی است سرم خیلی شلوغ است. اما همچنان حواسم به یک پزشک و نوشته های زیبای شما هست. امیدوارم برقرار و پایدار باشید.
    تولد هفت سالگی و عید فطر هم فرخنده و مبارک باشد.

  23. Masoud Keshmiri می گوید

    تبریک می گم ما هم پنج ساله با 1پزشک زندگی کردیم و بهش عادت کردیم

  24. کامی می گوید

    خسته نباشی دکتر.
    مدتهاست وبلاگ قشنگ و مفیدتون را می خونم. و اینم اولین پیام من.
    تولدت مبارک 1 پزشک
    امیدوارم سالهای سال این وبلاگ را همچنان پویا ببینیم

  25. صادق می گوید

    شکی نیست که یک پزشک از هر جهت بهترین وبلاگ فارسی و پرچمدار بلاگستان فارسی است.
    تلاش شما همیشه مورد تحسین بنده هست.
    تولدش مبارک 🙂

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      ممنونم صادق جان، راستی برنامه‌ای برای روز وبلاگستان فارسی داری؟

  26. پویا می گوید

    تولدت مبارک!

  27. وب شهر می گوید

    سلام
    جناب مجیدی تبریک بابت سالروز تولد یک پزشک در بلاگستان فارسی

  28. حسین مرادی نیا می گوید

    من هم به تولد 1 پزشک رو به شما تبریک میگم. امیدوارم که همچنان مثل قبل ادامه بدید.
    1 پزشک یکی از بهترین وبلاگ های فارسی زبان است.

  29. حسن می گوید

    دیدن لوگوهای قدیمی “یک پزشک” واقعا حس نوستالوژیک خاصی داشت. ممنون از شما به خاطر موندگاری و حفظ کردن همه ی سلیقه های زیباتون

  30. حسن می گوید

    راستی یادم رفت عنوان کنم که به خودم افتخار می کنم که از همون تابستون سال 84 خواننده ی “یک پزشک” بودم و همین طور این همراهی ادامه داشته تا به حال، ولی هرچقدر که فکر می کنم متاسفانه نمی تونم به خاطر بیارم که بار اول چطور و از چه طریقی با “یک پزشک” آشنا شدم!
    اما هرچه بود مطمئنم که گشایشی بسیار پسندیده بود 🙂
    بازهم ازتون ممنون آقای دکتر مجیدی

  31. فرزام می گوید

    هر بار که مرورگرم رو اجرا می کنم ۱ پزشک رو باز می کنم.
    امیدوارم سال های سال این نوشتن رو ادامه بدین و هیچ روزی نیاد که مرورگرم رو اجرا کنم و ببینم ۱ پزشک تعطیل شده…
    تولدش مبارک! تبریک به شما دکتر و به فرانک بانو.

  32. jimmyheller می گوید

    یک پزشک، جایی که با اینکه کار خاصی انجام ندادم، اما دوره ای از وبلاگ نویسی رو برام مهیا کرد تا بتونم روزی به وبلاگ نویس شدن نزدیک بشم. هنوز هم مدیون یک پزشکم. ممنون و تولدت مبارک یک پزشک. امیدوارم علیرضا مجیدی همیشه سالم و سرحال باشه و همیشه امیدوار که امید خیلی از ماها اونه. تولدت مبارک یک پزشک!:)

  33. SMR می گوید

    سلام
    بابت 7 ساله شدن بلاگتون تبریک میگم، جا داره که تشکر کنم بابت تمام اطلاعاتی که اگر شما آپ نمیکردید، خیلی دیر متوجهشون میشدم.
    امیدوارم که پاینده باشید و ساعی در ادامه راهتون.

  34. رسول رحیمی می گوید

    تبریک میگم آقای مجیدی…مبارکه.
    واقعا از زحمتات هفت سالتون که متاسفانه فقط یک ساله که میتونم ازشون بهره مند بشم ممنونم. واقعا که پرچمدار وبلاگستان فارسی هستید.
    تولدت مبارک یک پزشک…

  35. کاوه می گوید

    مرسی دکتر, “یک پزشک”:یک منبع خبری خوب و مورد اطمینان

  36. محمد می گوید

    تولدت مبارک یک پزشک عزیز. از سال ۸۵ تا حالا هر وقت که تونستم از مطالب مفیدت استفاده کردم. واقعا نمونه ای. موفق باشی…

  37. Ali می گوید

    برای 7 سال مداومت و مقاومت در این محیط دلسرد کننده چیزی بیش از یک تبریک خشک و خالی لازم است. اما 1 پزشک بزرگ است و بی توقع.
    تبریک.

  38. armin می گوید

    مبارکه به سلامتی ادامه داشته باشه

  39. مرسده می گوید

    برقرار باشی “یک پزشک” عزیز.
    به امید تولد هفتاد سالگیت!
    🙂
    ———
    تبریک به آقا و خانم مجیدی، عیدتون هم مبارک

  40. فاطمه می گوید

    سلام
    تقریبا یک سال پیش بود که با خواندن مقاله “فید چیست” در وبلاگ شما وارد دنیای جدیدی شدم و من که یک کاربر آماتور وب بودم به تدریج چیزهای زیادی یاد گرفتم.
    شوق فراوان شما به دانستن از طریق مطالبتان به خوانندگان منتقل می شود و آن ها را سر ذوق می آورد
    مستدام باشید

  41. مرجان . در جستجوی خویشتن . می گوید

    تبریک

  42. میلاد می گوید

    آقای مجیدی تولد وبلاگتون مبارک
    ممنون از پست های خوبتون
    من همیشه تمام مطالبی که به اشتراک می زارید را دنبال میکنم
    یه چیز جالب دیگه!
    تولد منم 29 مرداد!!!!! پس از این نظر با وبلاگ شما تفاهم دارم!

  43. سورنا می گوید

    مبارک باشه دکتر مجیدی عزیز:) واقعن خسته نباشید.

  44. بابک یاری می گوید

    از سال ۸۰ خوانندهء وبلاگها و از شروع وبلاگ یک پزشک خوانندهء این وبلاگ هستم. یکی از بازمانده ها ی وبلاگهای قدیمی و بروز شده ترین آنهاست . بارها وبارها از نظرات و پستها استفاده کردم و حالا هم که با دانشجوهای پزشکی راجع به فید صحبت میکنم وبلاگ یک پزشک رو معرفی می کنم.
    خسته نباشید و امیدوار ادامه بدید

  45. سهیل قدری می گوید

    تداوم، تنوع و خلاقت سه ابزاری است که سبب شده یک پزشک در جراحی کالبد بلاگ پارسی موفق عمل کند.

    پاینده باشی

  46. aliehsan33 می گوید

    درود
    دقیق نمیدانم چند سال است ، 2 یا 3 سال است که وبلاگ شما را دنبال میکنم ، طی این سال ها همیشه از پست های شما لذت بردم و مهم تر از همه شوقی در من ایجاد شد،که میتوانم بنویسم و سعی کردم در وبلاگ نویسی تجربه ای داشته باشم، امیدوارم حضور شما در وب فارسی همیشگی باشد.
    تبریک به هفت سال زحمت….

  47. مای چاپ می گوید

    مبارک باشه. مخصوصا امسال که با عید فطر هم یکی شد

  48. علی می گوید

    مبارک باشه دکتر جان. پاینده باشی!

  49. Ali.online می گوید

    چه روز خوبی
    تولد هفت سالگی این وبلاگ دوست داشتنی
    دکتر نوشته های سایتتو همیشه دوست داشتم چون مطالب همه اموزنده و جذاب بود
    یک پزشک از ابتدا تا حالا خیلی رشد داشته این تصاویری که گزاشتی خاطراتمون تازه شد

    همیشه دوست دارم یک پزشک بزرگ تر از این باشه
    این توانایی و داره
    و می بینم اون روز که این صفحات هم خاطره میشه

    برات آرزوی موفقیت دارم

  50. سپهر می گوید

    شش سال از این هفت سال رو بدون گزاف گویی، هر روز وبلاگ شما را چک کرده، خوانده ام و مطالبش را به دوستان معرفی کرده ام. بیشترین حجم آموخته های من از وبلاگها، بی شک به وبلاگ شما تعلق دارد. از تمام کوششهای بی دریغ تان سپاسگذارم و امیدوارم هرگز در راه آموختن به دیگران، دلسرد نشوید. شاد و پیروز باشید.

  51. نیما می گوید

    تبریک میگم
    امید که همیشه پاینده باشی هم خودت هم وبلاگت
    راستش فید خوانی من بدون یک پزشک انگار یه چیزی کم داره

  52. آرش می گوید

    من هم ۷ سالگی وبلاگتون رو تبریک می‌گم.
    من ۵ سال خواننده این وبلاگ بودم و اینجا اولین فید در لیست گوگل ریدر من هست.
    بابت تمام چیزهایی که درطول این مدت از این وبلاگ آموختم از شما متشکرم 🙂

  53. هنگامه می گوید

    درود بر شما .
    وبلاگ یک پزشک بسیار عالیست .
    با سپاس فراوان .

  54. میلاد طهرانی می گوید

    من هم به نوبه ی خود، تولد یک پزشک را تیریک می گویم.امیدوارم یه روز همین جا تولد 30 سالگی یک پزشک را جشن بگیریم.
    با آرزوی بهترین ها برای شما.

  55. پریسا می گوید

    سلام فرانک خانوم و آقای مجیدی عزیز
    تولد وبلاگتون مبارک!
    امیدوارم همین طور با اشتیاق این راه رو ادامه بدید (:

  56. اشکان افشار می گوید

    امیدوارم همیشه همین‌طور برقرار و پایدار باشید. می‌دونم کافی نیست اما تنها کاری‌ست که می‌تونم واستون انجام بدم.

  57. کوروش شیرواندهی می گوید

    دکتر جان مبارک باشه واقعا کار سخت و طاقت فرسایی رو شروع کردید و بخوبی دارین ادامه میدید شاد و تندرست باشید

  58. مهدی شکورزاده می گوید

    با سلام خوشحال که چند سالی است از خوانندگان شما هستم
    هفت سالگی یک پزشک رو به شما و خوانندگان محترم تبریک می گم
    همیشه پیروز باشید

  59. فرزاد می گوید

    امیدوارم که همچنان به فعالیت پرثمر و ارزشمندتون ادامه بدید تا اینکه روزی به هدف والایی که در پیش رو دارید، برسیم.
    براتون آرزوی موفقیت می‌کنم و مفتخرم از اینکه با یک‌ پزشک هستم.

  60. مهسا می گوید

    تولد این وبلاگ دوست داشتنی رو بهتون تبریک می گم.

  61. امیر مسعود می گوید

    هفت سال رو بعید میدونم ولی یه چار پنج سالی هست که بعید می دونم یه دونه پستتون رو هم از قلم انداخته باشم ! همیشه بعضی از لینکای مطالب تصادفی رو باز می کنم بعد که شروع می کنم به خوندن با اینکه می دونم یه روزی اینو قبلا خونده بودم ولی بازم می خونمش !
    خلاصه ایشالاه که واسع هفتاد سالگی وبلاگ تبریک بگم !

  62. ورونیکا می گوید

    اولین بار…؟!با واسطه وبلاگ ساری گلین مطلبی از یک پزشک خواندم.
    مهم ترین دلیل موندنم از یک پزشک یاد گرفتم …
    هفت سالگیت مبارک!

  63. مهدی غیاثی می گوید

    امیدوارم بتونم تولد هفتاد سالگی یک پزشک رو هم ببینم.

    پیروز باشید دکتر مجیدی!

  64. سامی می گوید

    ببین این لفظ قلم حرف زدنت خیلی خوبه اما نه اینکه مثه این فرزاد جمشیدی بشی.سعی کن کمتر از این شیوه پیروی کنی

  65. مسعود زمانی می گوید

    با تاخیر دو روزه من هم بهتون تبریک میگم… همیشه گفتم و خواهم گفت که یکی از مشوق های اصلی من برای ئبلاگ نویسی دیدن مطالب و سایت وزین و موفق شما بوده… همیشه پیروز و برقرار باشید دکتر مجیدی عزیز و قلمتان دور از گزند باد

  66. وردپرس باز می گوید

    با عرض تبریک تولد وبلاگتون.
    حالا این یک پزشک رو کدوم مدرسه می خواید بفرستید؟ 😀

  67. حضرت والا مامبوجامبو می گوید

    به امید گرفتن چند صد سالگی یک پزشک …

  68. Parham می گوید

    میگم کدوم دبستان می فرستینش؟

  69. مجید می گوید

    یکبار در وبلاگ “خاطرات یک پزشک قانونی” در بخش نظرات یکی از مطالبش نوشتم:
    “سایت شما و یک پزشک و … نشون میده یا پزشکها ذوق نوشتاری خوبی دارن و وقتی دست به قلم میشن آدمو جذب میکنن. یا اینکه نویسنده ها میتونند پزشکهای خوبی باشند. 🙂 ”
    درهر صورت تولد سایتتون، مبارکه؛ تداومش آرزومه :))
    الهی پیرشی ؛)

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      لطف دارین ممنونم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5