کوکتل تقویت و رشد مو

0

رپورتاژ

امروزه مزوتراپی روشی موثر برای تقویت و رشد مو می باشد که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اگر بخواهیم بیشتر درباره مزوتراپی برایتان بگوییم به این شکل که این روش درمانی قادر به رفع مشکلات پوست سر می باشد. در این روش تزریقی که با استفاده از کوکتل های مختلف ویتامین های مورد نظر را به لایه میانی یا درم پوست تزریق می کنند انجام می گیرد.

در واقع کوکتل های مزوتراپی می توانند برای تقویت پیاز مو و همینطور برای بهبود رنگدانه ها طبیعی و تنظیم پوست سر مورد استفاده قرار گیرند همینطور محصولات مختلفی برای تقویت و رشد مو وجود دارند. پس تا اخر این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر در این خصوص بدانید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

کوکتل های مزوتراپی در رشد و تقویت چه نقشی دارند؟

فرایند تزریق کوکتل های رشد و تقویت مو کدام اند؟

فواید استفاده از کوکتل ها در جهت رشد و تقویت مو

آیا مزوتراپی برای مو موثر است؟

مزوتراپی چقدر طول می کشد؟

کوکتل مزوتراپی چه کاربردهایی دارد؟

مزوتراپی برای چه افرادی نمی توان استفاده کرد؟

مزوتراپی بعد از چه مدتی مشخص می شود؟

عوارضی که ممکن است در این روش داشته باشید را ذکر نمایید؟

انواع کوکتل های رشد و تقویت مو کدام اند؟

نتیجه گیری در مورد کوکتل تقویت و رشد مو

کوکتل های مزوتراپی در رشد و تقویت چه نقشی دارند؟

همانطور که گفته شد یکی از راه هایی که خیلی از افراد برای درمان ریزش مو از آن استفاده می کنند کوکتل های تقویت و رشد مو هستند به وسیله کوکتل های مو می توان فولیکول های مو را تقویت نمود.

در واقع در این روش جریان خون فراهم می شود و باعث تحریک کردن بافت های اطراف محل تزریق شده در نتیجه تقویت فولیکول های مو نیز اتفاق می افتد و ضخامت مو افزایش می یابد. هنگامی که از کوکتل های رشد و تقویت مو استفاده می شود املاح و ویتامین های مورد نظر نیز تامین می گردند در واقع می توان به وسیله این روش شوره سر را از بین برد.

در این بخش باید به این نکته اشاره کرد که مراحل مزوتراپی یکسان می باشد ولی تفاوتی که مزو با یکدیگر دارند در عمیق تزریقی و همچنین روشی است که تزریق انجام می گیرد.

فرایند تزریق کوکتل های رشد و تقویت مو کدام اند؟

 در ابتدا باید پوست سر تمیز شود تا هر گونه باکتری و ویروسی اگر وجود دارد از بین برود. بعد از آن پزشک متخصص کوکتل موی مورد نظر را در پوست سر تزریق می کند سپس نیاز به ماساژ منطقه تزریق شده می گردد تا جریان خون اتفاق بیفتد معمولا این روش درمانی بی درد می باشد.

فواید استفاده از کوکتل ها در جهت رشد و تقویت مو

متابولیسم سلولی تنظیم می گردد.

ضد پیگمانتاسیون

ضد پیری

فولیکول را تقویت می کنند.

جلوگیری از ریزش مو

از طاسی مو جلوگیری می کند

درمان موخوره

در این قسمت باید به این نکته اشاره کرد که برای اینکه بتوان به نتیجه مورد نظر رسید باید از یک جلسه بیشتر به درمان پرداخت. همینطور این روش درمانی نیازی به استراحت ندارد و می توان  بعد از آن به فعالیت روزانه خود برسید. این روش از نظر تهاجمی بسیار اندک می باشد.

آیا مزوتراپی برای مو موثر است؟

شانس موفقیت درمان مزوتراپی توسط متخصصان مو تا 90 درصد موفقیت آمیز است.

مزوتراپی چقدر طول می کشد؟

مزوتراپی برای جوانسازی پوست معمولاً در یک دوره درمانی با نتایجی بین 3 تا 5 ماه انجام می شود. برای حفظ نتایج به درمان های تکمیلی نیاز خواهد بود.

کوکتل مزوتراپی چه کاربردهایی دارد؟

همانطور که گفته شد کوکتل ها براساس موادی که مغذی هستند درست شده اند و می توانند مشکلات مربوط به مو را حل نمایند آنها در واقع می توانند به صورت مستقیم بر روی فولیکول ها تاثیر بگذارند و آنها را تقویت نمایند. برای مقابله با ریزش مو می توان از این روش درمان استفاده کرد همینطور برای درمان شوره سر هم می توان موثر هستند.

براساس تحقیقات انجام شده کسانی که از مزوتراپی استفاده کرده اند به صورت کلی ۵۲ درصد رشد داشته اند. مدت زمانی که می توان برای اینکار قرار داد بین ۱۰ الی ۳۰ دقیقه می باشد که می تواند به بزرگ شدن فولیکول های مو اشاره کرد.

مزوتراپی برای چه افرادی نمی توان استفاده کرد؟

برای افرادی که دارای دیابت یا هموفیلی هستند همینطور خانم های باردار یا شیرده و برای کسانی که دارای التهابات پوستی می باشند توصیه نمی گردد.

عوارضی که ممکن است در این روش داشته باشید را ذکر نمایید؟

ممکن است افراد بعد از تزریق در ابتدا درد ناچیزی داشته باشند یا اینکه دارای مواردی همچون کبودی ،تورم و عفونت را نیز تجربه نمایند که بعد از چند روز از بین می رود.

مزوتراپی بعد از چه مدتی مشخص می شود؟

بعد از  اینکه ۵ جلسه گذشت می توان نتایج را دید در این روش هیچ گونه آلرژی را ایجاد نمی کند.

با ما همراه باشید زیرا درباره انواع کوکتل هایی که می توان برای رشد و تقویت مو مورد استفاده قرار گیرند را بررسی کرده ایم:

انواع کوکتل های رشد و تقویت مو کدام اند؟

رویتاکر

کوکتل مو رویتاکر که مختص جلوگیری از ریزش مو می باشد و به صورت تخصصی می توان برای درمان افرادی که دارای ریزش مو هستند مورد استفاده قرار گیرد. این کوکتل که از هیالورونیک اسید تشکیل شده و برای تقویت فولیکول ها مورد استفاده می باشد و باعث براق تر و قوی تر شدن موها نیز می گردد.

فیوژن

با استفاده از محصولات مزو مو فیوژن می توان رشد مو را به وجود آورد با بهره گیری از این کوکتل می توان جریان خون را در پوست ایجاد نمود و باعث تقویت فولیکول ها شد. هچنین می توان تحریک مجدد مو را به همراه آورد و به کاهش ریزش مو پرداخت. به صورت کلی محصولات فیوژن با بالا بردن جریان خون به اکسیژن رسانی و آبرسانی کمک می نمایند. این کوکتل ها دارای مواد مختلفی هستند از جمله اسید آمینه و مواد معدنی هستند.

بی سی ان

یکی از مزوهایی که تقویت کننده مو می باشد را می توانیم بی سی ان اسکالپ نام ببریم با استفاده از این مزو ریشه مو تقویت می گردد و موجب پر پشتی مو می شود و شرایط خوبی را برای اینکه سلول ها بازسازی شوند فراهم می کند.

مزولایک

فرمول آن ترکیبی از انواع مختلفی از مواد است که در سطوح و مراحل مختلف چرخه رشد مو عمل می کند همچنین ترمیم سلولی را تسریع می کند و بافت آسیب دیده را بازسازی می نماید و برای درمان ریزش مو سکه ای کاربرد دارد.

این کوکتل ها برای آقایان و خانمهایی که موهای بشدت شکننده دارند بسیار مناسب است . کوکتل مو مزولایک را می توان به دو روش اصلی مزوتراپی (تزریقی)و میکرونیدلینگ استفاده کرد. همچنین دارای اثر ضد التهابی است که همراه با قدرت مرطوب کنندگی  می تواند التهاب، سوزش، خارش پوست سر را کاهش دهد.

بایواسکین

بایواسکین مدل  Hairpro فولیکول های مو را برای رشد موی سالم تحریک می کند که برای آلوپسی آندروژنیک، آندروژن آرئاتا و تلوژن افلوویوم توصیه می شود.

درماهیل

کوکتل برند درماهیل مدل اچ ال از محصولاتی کشور کره جنوبی می باشد از این کوکتل در جهت رفع ریزش مو و رفع آلوپسی برای خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. با بهره گیری از کوکتل مو برند درماهیل در جهت رشد و تقویت مو بکار می روند از مزایای استفاده از این کوکتل می توان به تقویت فولیکول های مو و زیاد شدن گردش خون اشاره نمود.

نتیجه گیری

در انتها باید به این موضوع اشاره کنیم که کوکتل های تقویت و رشد مو نه تنها باعث رشد مو شده بلکه باعث بازدارندگی عوامل مختلفی که باعث ریزش مو می شوند نیز می گردند.

منبع :

https://nikmedco.com/

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5