۵ عامل موثر بر هزینه ابدومینوپلاستی از زبان کارشناسان کلینیک کیمیا

0
رپورتاژ

امروزه جراحی های گوناگونی برای تناسب اندام انجام می شود که در ادامه در مورد عوامل موثر بر هزینه ابدومینوپلاستی از زبان کارشناسان کلینیک کیمیا اطلاعات جامعی در مورد هزینه ابدومینوپلاستی دریافت خواهید کرد. جراحی پلاستیک نمونه مرسوم آن است ، زمانی که در جراحی، چربی های دور شکم و پهلو یا پوست این محدوده مورد هدف قرار بگیرد به آن جراحی ابدومینوپلاستی و یا جراحی زیبایی شکم می‌گویند.

 

چرا ابدومینوپلاستی؟

بسته به دکتر و کلینیک انتخابی شما این جراحی برای همه افراد می تواند انجام شود چرا که گروهی از بیماران به علت تحرک کم و تغذیه نامناسب دچار عارضه چاقی شکم شده اند اما بیمارانی هم هستند که به علت های مختلف ژنتیکی این مشکل را دارند و بهتر است بدانید جراحی زیبایی شکم کلینیک کیمیا برای همه موارد یعنی هم برای موارد پزشکی و هم برای موارد زیبایی قابل انجام است و در صورتی که شرایط عمل جراحی را دارید می‌توانید آن را انجام دهید.

این جراحی ها حساسیت خاصی دارند چرا که بعد از عمل باید کمترین آثار از بخیه ها و برش ها باقی بماند. حاذق بودن پزشک و امکانات کلینیک مانند کلینیک زیبایی کیمیا برای این جراحی بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است و در نظر داشته باشید ابدومینوپلاستی شکم کلینیک کیمیا به صورتی انجام می شود که اگر از چربی های زیاد پوست اضافه ای آمده باشد آن را ترمیم کرده و شکم و پهلو را متناسب با خود شخص، جراحی می کنند تا کمترین اثر از زخم و محل عمل باقی بماند. همچنین ابدومینوپلاستی شکم یکی از دلایلی است که می‌تواند تاثیر زیادی بر روی افراد برای انجام دادن عمل بگذارد.

 

ابدومینوپلاستی چیست؟

به جراحی که شامل حذف چربی های اضافی شکم، ترمیم پوست شل شده و یا اضافی و عضلات شکم می باشد تامی تاک یا ابدومینوپلاستی می گویند که در گروه جراحی زیبایی قرار می گیرد. متقاضیان این عمل معمولا کسانی هستند که بعد از بارداری یا کاهش وزن در زمان کوتاه و حتی به دلیل داشتن بیماری های ژنتیکی شکم نا متناسبی دارند و با ورزش نمی توانند آن را برطرف کنند و این مورد هم در نظر داشته باشید هزینه ابدومینوپلاستی کلینیک کیمیا با در نظر گرفتن نوع جراحی شما متفاوت خواهد بود که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهد شد و شما با عوامل تعرفه ابدومینوپلاستی به طور کامل آشنا خواهید شد و همچنین باید این نکته را بدانید که برای افرادی که وزن مناسبی دارند اما فقط شکم بیرون زده و یا به اصطلاح آویزانی دارند که دلیل آن می تواند بالا رفتن سن و یا ژنتیک باشد هم این جراحی راه حل مناسبی برای رسیدن به تناسب اندام است.

 

انواع ابدومینوپلاستی چگونه تقسیم می شود؟

در ادامه می‌خواهیم با انواع ابدومینوپلاستی و چگونگی تقسیم آن بیشتر آشنا شویم و بدانیم:

  • ابدومینوپلاستی متحرک
  • ابدومینوپلاستی کامل
  • ابدومینوپلاستی جزئی
  • ابدومینوپلاستی مینی
  • ابدومینوپلاستی معکوس
  • ابدومینوپلاستی وسیع

جراحی زیبایی شکم کلینیک کیمیا

  1. ابدومینوپلاستی متحرک

افرادی که نافشان بالاتر از شکمشان قرار دارد این جراحی مناسب آن ها است و با انجام دادن این عمل ابدومینوپلاستی که به ابدومینوپلاستی متحرک معروف است و با ایجاد برش در نواحی زیر شکم انجام می‌پذیرد بدن به تناسب خواهد رسید. باید این مورد را هم بدانید که انجام  فرد به فرد این عمل متفاوت بوده و به همین دلیل هم هزینه ابدومینوپلاستی کلینیک کیمیا: clinickimiaa.com برای هر شخص متفاوت خواهد بود. همینطور شما می‌توانید در صورتی که تجربه جراحی ابدومینوپلاستی را دارید در قسمت نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

  1. ابدومینوپلاستی کامل

این روش مخصوص افرادی است که به اصلاح بسیار زیادی در نواحی شکم خود نیاز دارند و معمولا برش بزرگی در سطح شکم برای برداشتن چربی ها در این عمل زده می‌شود. در این روش جراح بعد از اینکه برش بزرگی را ایجاد کرد، چربی ها و پوست آن نواحی را دچار تغییرات زیادی می‌کند. همچنین در حین انجام عمل جراح برشی را در بند ناف ایجاد می‌کند تا ناف را از بافت اطرافش جدا کرده و فرم آن را بهبود ببخشد.

  1. ابدومینوپلاستی جزئی

تفاوت ابدومینوپلاستی جزئی با کامل در این است که در ابدومینوپلاستی جزئی، جراح برش کوچک تری را اعمال کرده و تغییرات زیادی صورت نمی‌گیرد. این عمل برای کسانی مناسب است که مقداری افتادگی در ناحیه شکم و پهلو دارند و یا کمی در ناحیه شکم خود چربی دارند. در این عمل هزینه ابدومینوپلاستی شکم نسبت به دیگر عمل ها قیمت کمتری دارد.

  1. ابدومینوپلاستی مینی

این جراحی با برش های کوتاه برای برداشتن چربی های بالای لگن و همچنین زیر ناف انجام می شود

  1. ابدومینوپلاستی معکوس

این جراحی برای افتادگی پوست کسانی که وزن زیاد خود را به طور ناگهانی کم کرده اند یا طی عمل جراحی چربی های زیادی را به یکباره از دست داده اند صورت می‌گیرد. در این عمل پوست برش داده شده و به سمت بالا کشیده می شود که عوارض کمی هم دارد.

  1. ابدومینوپلاستی وسیع

در این جراحی که شکم به دلایلی افتاده است ، بسیاری از محدوده ها برش خرده و چربی ها برداشته میشوند پوست هم به تناسب آن باید به صورت متناسبی اصلاح شود.

 

تفاوت ابدومینوپلاستی با جراحی‌های لاغری

بهتر است بدانید ابدومینوپلاستی با جراحی های لاغری تفاوت های دارد. جراحی لاغری با محدود کردن میزان خوراک و ورودی مواد غذایی باعث می شود که وزن کاهش پیدا کند و سایز شکم و دیر نقاط بدن کاهش پیدا کند اما ابدومینوپلاستی بر روی متابولیسم و یا اشتها تاثیری ندارد بلکه بیشتر تمرکز آن برای حذف چربی های روی ماهیچه ها است که به دنبال آن سفت شدگی ماهیچه ها اتفاق می افتد، موردی که به طور طبیعی شاید نتوان به آن دست پیدا کرد. هدف جراحی لاغری به طور معمول برای بهبود سلامتی کلی فرد است در صورتی که جراحی ابدومینوپلاستی در دسته عمل زیبایی قرار می گیرد که فرد بتواند ظاهر متناسب پیدا کند به همین علت هم پوست و چربی در این جراحی ترمیم و تخلیه می شوند. در جراحی لاغری جراح بروی  پوست و لایه های چربی عملی انجام نمی دهد.

 

اقدامات پس از عملاقدامات قبل از عمل

 

 

برای استحمام در روز های بعد از عمل باید از صندلی استفاده شود.

بعد از عمل باید به طور کامل حواستان به محل عمل باشد و از کشیدن نفس عمیق و یا شدید خودداری کنید. زیرا ممکن است سبب آسیب شوند.

توجه داشته باشید با توجه به نوع عمل انجام شده از انجام دادن ورزش های سخت و یا سنگین باید تا مدتی خودداری کنید.

پیاده روی باید به صورت منظم، اما سبک انجام شود.

به صورت روزانه مقدار زیادی آب و یا مایعات و نوشیدنی های سالم مثل آب میوه های طبیعی استفاده کنید

از زخم هایی که بعد از عمل به وجود می‌آیند باید به خوبی مراقبت کنید تا هرچه زود تر دوران نقاهت تمام شود.

تا دو ماه باید از گن های لاغری استفاده کنید. توجه داشته باشید که این گن ها باید با توجه به توصیه پزشک خریداری و استفاده شود.

 

 

 

 

باید قبل از عمل مصرف داروهای ضد انعقاد و رقیق کننده خون را به طور کامل قطع کنید. بهتر است از پزشک خود در مورد اینکه از چند روز قبل از عمل خوردن این داروها را قطع کنید مشورت بگیرید

توصیه ای که همیشه به بیماران می‌شود این است که شب قبل از عمل به طور کامل استحمام کنند و تمام نقاط بدن خود را به طور دقیق ضد عفونی کنند.

صبح روز عمل به هیچ عنوان صبحانه نخورید زیرا باید ناشتا به اتاق عمل بروید.

مصرف داروهایی که ضروری نیستند، مثل مکمل ها و ویتامین ها را به طور کامل از دو هفته قبل از عمل قطع کنید

آزمایشاتی که توسط تیم پزشکی و جراح تجویز شده را انجام دهید.

 

 

ابدومینوپلاستی شکم کلینیک کیمیا

 

 

عوامل موثر بر هزینه ابدومینوپلاستی

1.تجهیزات

چربی ها در بدن در بخش های مختلفی پراکنده شده اند. نوع برداشت چربی در هر نقطه ای از بدن که باید باشد نیازمند تجهیزات خاصی است چرا که گاهی با برش های معمول می توان آن ها را برداشت کرد اما گاهی نیاز به ساکشن و یا موارد دیگری است. استفاده از تجهیزات پیشرفته و یا اینکه با توجه به عمل اگر نیاز باشد که از چندین ابزار برای برداشتن چربی ها استفاده شود باعث افزایش هزینه می شود.

 

2.داروی بیهوشی

با توجه به اینکه بیشتر ابدومینوپلاستی ها نیاز به بیهوشی کامل دارند عامل مهم دیگری که در میزان هزینه تاثیر دارد نوع داروی بیهوشی با توجه به نوع عمل است چرا که گاهی مدت زمان عمل افزایش پیدا می کند و نیاز است که داروی بیهوشی خاصی استفاده شود.

 

3.میزان چربی

میزان چربی از عوامل تعیین کننده هزینه است چرا که هم بر تجهیزات مورد استفاده و هم در مدت زمان عمل تاثیرگذار است. زمانی که میزان چربی بیمار هم از لحاظ پراکندگی آن و هم وزن آن زیاد باشد، باعث می شود که سختی جراحی مشخص شود. چربی وقتی در پهلو ها قرار داشته باشد یا و جراحی برای دور کمر باشد خیلی متفاوت است با زمانی که جراحی فقط در ناحیه زیر شکم و ناف باشد.

 

4.مدت زمان عمل

هرچه این زمان بیشتر باشد هزینه جراحی به طبع بیشتر میشود چرا که بخش زیادی از هزینه مربوط به خود پزشک جراح است که چند ساعت مشغول کار باشد بعلاوه اینکه تعداد متخصص بیهوشی، پرستاران و دستیاران نسبت به مدت زمان عمل جراحی تعیین می شود و علاوه بر آن تخت و اتاق جراحی که برای عمل انتخاب شده اند نیز شامل هزینه زماندار می باشد که خود از عوامل مهم تعیین کننده هزینه هستند.

 

5.هزینه های جانبی

باید در نظر داشت که علاوه بر هزینه ی خود عمل هزینه های جانبی وجود دارد مانند مطب یا تخت بیمارستان، اگر نیاز به ریکاوری بیشتری وجود داشته باشد و یا هزینه وسایل جزئی مانند لباس ها داروهای خاص که برای قبل و بعد و حین عمل است.

 

نتیجه گیری

با توجه به موارد گفته شده به طور کامل با عوامل موثر بر هزینه ابدومینوپلاستی از زبان متخصصین کلینیک کیمیا آشنا شدید و می‌توانید انتخاب خیلی بهتر و دقیق تری در این زمینه داشته باشید. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید تصمیم درستی در رابطه با نوع عمل ابدومینوپلاستی خود بگیرید.

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.