رپورتاژ: عضویت در باشگاه فیدیلیو و گرفتن کارت آن، چه مزایایی برایتان در بر دارد؟!

8

گروه فیدیلیو مرجع اصلی راهنمای رستورانهای تهران یک سرویس جدید را به شما معرفی میکند؛ اما قبل از معرفی این سرویس به چند ویژگی زیر فکر کنید:

– بدون محدودیت هایی مثل ساعات و زمان مراجعه، تعداد نفرات، منوی غذا و …. در تمام طول سال در بهترین رستورانهای تهرا ن تخفیف بگیرید.

– تخفیف بگیرید بدون اینکه حرفی از تخفیف بزنید

– مثل مشتری های vip سرویس بگیرید و در جشن تولد و سالگرد ازدواجتان سرویسهای خاص دریافت کنید در زمانهای شلوغ و پر بودن رستوران یک جا برای خود باز کنید.

– در طول سال به جشنها و برنامه های جذاب و متنوع دعوت شوید.

راه رسیدن به این سرویسها، عضو شدن در «باشگاه مشتریان ویژه فیدیلیو» و گرفتن«کارت فیدیلیو کلاب» است.

کارت فیدیلیو کلاب

کارت فیدیلیو کلاب یک کارت بانکی هوشمند است که با همکاری بانک سامان و مثل همه کارتهای بانکی به نام شما صادر می شود و یک شماره 16 رقمی پشتش دارد و می‌توانید در همه فروشگاه با آن خرید کنید. اما این کارت چند ویژگی جالب و تفاوت عمده با کارت‌های دیگر دارد که حتما غافلگیرتان می کند:
شما با خرید این کارت هم می توانید یک تخفیف بدون محدودیت در بهترین رستوران های بگیرید، هم از تنهایی در می‌آیید، هم وی آی پی رستوران‌های مختلف می شوید، هم در روزهای اوج شلوغی یک رستوران که یک عده مجبورند به خانه برگردند، شما یک جای ویژه برای خودتان خواهید داشت. تازه اینها بخش کوچکی از ویژگی‌های این کارت است. اما یک کارت با این همه ویژگی؟ چطورممکن است؟ خواهیم گفت.

05-03-2013 05-01-55 PM

کارت کلاب چطور شما را از تنهایی در می آورد؟
فیدیلیو به طور معمول هر سال چندین و چند بار مشترکینش را به بهانه‌های مختلف دور هم جمع می‌کند. گاهی به بهانه شب یلدا، گاهی به بهانه شب عید، گاهی به بهانه رو کردن یک محصول جدید و … حالا با کارت کلاب شما علاوه بر اینکه با هزینه‌های بسیار کمتر می‌توانید در این جمع‌های شاد و شلوغ و جوانانه قرار بگیرید، می‌توانید امکانات بیشتری هم دریافت کنید. مثلا فیدیلیو قرار است در طول سال برنامه‌های تفریحی ، ورزشی ،event های خاص و پیشنهادهای جذابی را با شرایط خاص و هزینه های مناسب به اعضای خود ارائه دهد که می‌توانید از آن ها استفاده کنید. علاوه بر اینها هر چند وقت یک بار اعضایی که با کارت کلابشان خرید بیشتری داشته‌اند و … هم دور هم جمع می شوند، به یک رستوران خاص می روند و شب مفرحی را دور هم می‌گذرانند. پس اگر دنبال یک برنامه دسته جمعی لذت بخش هستید، می‌توانید با این جمع‌ها همراه شوید.

کارت کلاب چطور هزینه‌های زیاد رستوران‌ها را کاهش می‌دهد؟
ماجرا اینست که با خرید کارت کلاب فیدیلیو، شما با یک مجموعه رستوران وکافی شاپ درجه یک تهران در ارتباط قرار می گیرید که اینها با فیدیلیوقرارداد دارند و موظفند در قبال خرید شما، بهتان تخفیف بدهند. اما نحوه تخفیف گرفتن در اینجا بسیار متفاوت با جاهای دیگر است. مهم‌ترین تفاوتش اینست که در اینجا اصلاً صحبتی از تخفیف نمی‌شود و نگران نخواهید بود که به خدمتکار رستوران بگویید و یا مهمان یا مهمانانتان متوجه شوند شما از تخفیف استفاده می کنید! همین کارتی که شما دارید و همان دستگاه کارت خوان بانک سامان که رستوران دارد، تخفیف شما را تضمین می‌کند. یعنی بدون هیچ حرف و حدیثی بعد از صرف غذا شما خیلی شیک می‌روید کارت می‌کشید، کارت شما توسط دستگاه شناخته می شود و به صورت خودکار تخفیف از هزینه کل صورت حساب کسر می‌شود. (اینکه تخفیف از روی «کل» هزینه‌هاست و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد هم خودش یک ویژگی خیلی خاص و نادر است)

tehran restaurant

ماجرای امتیازدهی چی هست؟
در فیدیلیو کلاب، به غیر از اینکه اعضا با خرید از رستورانها و تمام سرویس دهندگان طرف قرارداد تخفیف می گیرند، امتیاز هم دریافت می کنند، که بالارفتن امتیازشان و رساندن آن به سقف های مشخص، باعث ارتقا عضویت اعضا به سطوح بالاتر و در نتیجه گرفتن تخفیف ها و سرویس های بیشتر می شود. (سطح برنزی، نقره ای و سطح طلایی سه سطح این کلاب هستند و هر کدام خدمات و پیشنهادهای ویژه و فوق العاده ای را ارائه می‌دهند) در سیستم امتیازدهی فیدیلیو کلاب، به ازای هر 1000 تومان خرید، شما از 1 تا 5 امتیاز دریافت خواهید کرد. که میزان این امتیاز به رستورانی که رفته اید بستگی دارد(امتیاز هر رستوران در صفحه مربوط به آن در سایت کلاب www.fidilioclub.com مشخص است.) نکته مهم دیگر در سیستم امتیاز دهی چگونگی ارتقا سطح شماست. شما وقتی کارت را بخرید، در سطح برنزی قرار میگیرید و می توانید طبق درصدی که در سایت آمده از هر رستورانی تخفیف بگیرید اما این سطح اگر به نقره ای و طلایی برسد تخفیفات و امکاناتتان زیادتر خواهد شد. برای ارتقا از سطح برنزی به سطح نقره ای باید سطح امتیاز شما به 5000 امتیاز برسد و برای ارتقا از سطح نقره ای به سطح طلایی باید امتیازتان حداقل 12000 باشد. برای اطلاعات بیشتر دراین باره به سایت فیدیلیو کلاب سر بزنید.

05-03-2013 05-02-13 PM

کارت کلاب، چطور شما را وی آی پی می کند و در زمانهای شلوغ برای شما جا رزرو میکند؟
این ویژگی ها از مزایای سطح نقره ای و طلایی هستند. اگر توانستید امتیازتان را به5000 یا 12000 برسانید از آن به بعد شما و مهمانانتان، مهمانان ویژه رستوران های تحت قرارداد هستید و به شما خدمات یک مهمان وی آی پی داده می شود. یعنی هم از سرویس های ویژه تر بهره خواهید برد و هم اگر رستوران تکمیل بود و … می توانید با رزرو یک جای خالی برای خودتان باز کنید. به جز این دو امکان رفتن به سطح طلایی و نقره ای مزایای زیر را دارد. برای آشنایی بیشتر با نحوه بالا بردن سطح کاربری و مزایای هر سطح به آدرس زیر در سایت فیدیلیو کلاب سر بزنید.
http://fidilioclub.com/membership

فیدیلیو کلاب چیزی بیشتر از رستوران
و نکته آخر اینکه مشتریان ویژه فیدیلیو به غیر از رستورانهای سطح بالای تهران، از بهترین کافی شاپها، شرینی فروشی ها و همچنین فروشگاه ها و باشگاه های ورزشی هم سرویس می گیرند و هر روز به تعداد سرویس دهندگان فیدیلیو کلاب اضافه می شود.

برای عضویت در فیدیلیو کلاب و خرید کارت اینجا را کلیک کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

اگر سیمپسون‌ها در دنیا وستروس بودند! گالری عکس

وستروس یک سرزمین یا قاره تخیلی و یکی از مکان‌های اصلی مجموعه رمان‌های فانتزی «آواز یخ و آتش» نوشته جورج آر آر مارتین است. انکاتی در مورد وستروسجغرافیا: وستروس در غرب قاره اسوس قرار دارد و با دریای باریکی که به نام دریای باریک شناخته…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
8 نظرات
  1. انیس می گوید

    یه پست تبلیغاتی خالص! 😐

    1. حسین زارعی می گوید

      خوب گفته ریپورتاژ، پس فکر کردی بحث علمی هست
      صدا و سیما میلیاردی بودجه داره، این همه تبلیغ پخش میکنه اشکال نداره، حالا یه وبلاگ بخواد دو زار در بیاره شماها …

  2. حسن می گوید

    یاد فیلم Eyes wide shut افتادم. البته اونجا اسم رمز fidelio بود

  3. فرشاد می گوید

    جالبه!

  4. سعید می گوید

    ببخشید، سوال من ربطی به این مبحث نداره. ولی چون شما در زمینه‌ی فید و سرویس‌های فیدخوان متخصص هستین اینجا سوال میکنم. بازم معذرت می‌خوام.
    من الآن چند روزه به فکر جایگزینی گوگل ریدر افتادم. تو این بین بهترین سرویسی که پیدا کردم فیدلی بود. به جز این مورد که سرویس تحت وبش وابسته به مرورگرهاست و باید روشون نصب بشه از باقی جنبه‌هاش خیلی راضیم. حتی بیشتر از خود گوگل ریدر. چون به مراتب امکانات کاربردی بیشتری برای من میده.
    ولی مشکلی که این دو روز باهاش برخورد کردم اینه که نه اپ فیدلی تحت ios روی آیپد و نه اپ اندرویدش روی گلکسی اس 3 تصاویر رو لود نمیکنن. یعنی تصاویر پیشنمایش و تصاویر اون بخش فیدهای پیشنهادیش. وقتی روشون کلیک کنی تو قسمت خوندن مطلب، تصاویر بدون مشکل لود میشن؛ ولی تو پیشنمایش اصلا!!
    تو سرویس تحت کرومش این طور نیست و کامل تصاویر میان.
    میخواستم بدونم شما هم با این مشکل برخورد کردین یا راه حلی براش دارین؟
    روی فلیپبرد اصلا این مشکل رو ندارم.

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      من هم همین مشکل رو دارم. نمی‌دونم به خاطر چی هست. شاید با آپدیت فیدلی حل بشه.

  5. پوریا می گوید

    فعلا که امتیاز بالای 3 نداره و اینکه نمیشه از دلیوری استفاده کرد چون باید کارت رو حتما تو کارتخوان مغازه بکشی.

  6. محمد می گوید

    مطالب خوبی بود ممنننننننننننننننننننننننننوووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5