فشفشه: ابتکاری در دنیای اینترنت پرسرعت ایران

17

نیاز روزافزون به اطلاعات جدید، استفاده از اینترنت را الزام زندگیِ عصر جدید کرده است؛ این نیازِ رفاهی و اطلاعاتی قطعا باری بر هزینه‌های خانوار وارد می‌کند که افزایش احتمالیِ تعرفه‌ها، حذف مزیت‌هایی مثل ساعت رایگان و نیم‌بها و هزینه‌های سرسام‌آور سرویس‌های نامحدود (که پهنای باند آن‌ها مطابق با سرعت اسمی سرویس دربافتی ست) نیز به این مسئله دامن می‌زند. «های وب» با ابتکار جالبی به نام «فشفشه» خیال همه‌ی کاربران را راحت کرده است؛ زیرا دیگر لازم نیست برای دانلود فیلم‌ها و آهنگ‌های مورد علاقه‌شان با خستگیِ کار روزانه تا نیمه شب منتظر بمانند.

شما تنها با دو گام می‌توانید از تجربه‌ی فشفشه لذت ببرید:

گام اول: یک سرویس اینترنت پرسرعت، مثلا8Mbps ، از «های وب» داشته باشید.

گام دوم: از قسمت خرید ترافیکِ پنل کاربریِ سایت Hiweb.ir ترافیک فشفشه‌ی مورد نظرتان را خریداری کرده و دانلودی هیجان انگیز و لذت‌بخش را تجربه کنید.

ویدیوی زیر فشفشه را به طور مختصر توضیح می دهد:

دانلود برنامه و موزیک‌های مورد علاقه‌ی شما چقدر زمان نیاز دارد؟ 1روز، 3 روز، 5، 7، 15 یا اصلا 30 روز؟ بیایید به جدول زیر نگاهی بیندازیم تا شاهد یک مقایسه‌ی خیره‌کننده باشیم:

4-1-2015 9-28-46 AM

و جالب ترین مقایسه:

4-1-2015 9-30-03 AM

زمانی که می شود سه عدد فیلم با کیفیت Full HD و حجم یک گیگابایت را با 2.000 تومان دانلود کرد، چرا باید تنها یک فیلم را با هزینه 3.600 تومان دانلود کنیم؟

علت نام گذاری این بسته های ترافیکی هم این است که ترافیک‌های فشفشه دقیقا مثل فشفشه‌های تولد هستند؛ در مدت تعریف شده شما را هیجان‌زده کرده و استفاده از آن‌ها لذت‌بخش است.

برای اطلاعات بیشتر درباره فشفشه به این صفحه مراجعه کنید یا با شماره تلفن سراسری 1565 تماس بگیرید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

مجموعه‌ای از تصاویر هراس‌آور، عجیب با به اصطلاح نفرین‌شده!

برای قسمتی از شگفتی یا ترس خودمان از پیرامون یا عکس‌ها نمی‌شود توضیح صریح ارائه کرد. احتمالا منشا این ترس‌ها به تدریج در سیناپس‌های مغزی ما از هزاران سال پیش یه یادگار گذاشته شده.آدم فکر می‌کند اگر قرار باشد برنامه هوش مصنوعی ایجاد شود…

۱۱ رخدادی که تاریخ دنیا را تغییر دادند به روایت میدجرنی

گرچه از اکثر این وقایع تاریخی عکسها و فیلم‌های زیادی وجود دارد، اما می‌خواهیم با میدجرنی آنها را بازسازی کنیم. شاید تمرینی شود برای بازافرینی رخدادهایی که از آنها عکسی گرفته نشده یا عکاسی در زمان آنها اصلا اختراع نشده بود.شروع جنگ جهانی…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
17 نظرات
  1. تقی می گوید

    سلام
    . خط ریز است فونت میخواهد .ممنون

  2. محسن می گوید

    این خوبه که شرکت های ارایه دهنده اینترنت در این زمینه با هم وارد رقابت بشن اما امیدوارم از کیفیت حداقلی الان کم نشه….

  3. علی می گوید

    سرعت افتضاح صبانت و شاتل و مخابرات باعث شد دیروز به سایت های وب برم و از قیمت های خوب طرح فشفشه متعجب بشم. فقط امیدوارم مثل اون تجربه های قبلی اولش عالی و بعد چند ماه افتضاح نشه. متاسفانه دزدی سرعت اینترنت بیداد می کنه و دست کاربر به هیچ جایی بند نیست، چون اینترنت رو به اسم “تا ایکس مگ بر ثانیه” می فروشن نه “ایکس مگ بر ثانیه”. پول بی زبون رو میگیرن اما کیفیت افتضاح… پشتیبانی همشون هم فرض رو بر این گذاشتن که با گوسفند طرفند. کافیه ده پونزده دقیقه باهاشون صحبت کنی تا با سردرد و سرگیجه گوشی رو بکوبونی روی تلفن چون طبق فرمایشات اونها منی که سالهاست کارم شبکه است از یه تلفنچی کمتر حالیم میشه چون توی کاغذی که به اونها دادند نوشته شده که مشکل همیشه از ویندوز کاربر هست نه محدودیت های اعمال شده توسط اپراتور. حالا بگذریم از اینکه توی خونه بیشتر از ده دوازده تا سیستم عامل روی گجت های مختلف هست و همه با هم یک شبه دچار مشکل میشن و همه با هم با تعویض اپراتور به حالت عادی بر میگردند.

    الان هم که از اینترنت مخابرات استفاده می کنم جدای از سرعت متناوب و پایین، یکی دو هفته است که هر سه مودم ام روزی یکی دو بار به شدت داغ میشن طوری که از کار می افتن و باید مودم رو ری استارت کنم تا درست بشه. جالب اینجاست که نه مودم هام مشکل دارن و نه گجت های متصل به اینترنت و نه نرم افزارهاشون، نویز خط هم همیشه در حد حالی بوده، و ماه های اول کار با هر اپراتور همه چیز عالیه، اما کافیه چند ماه بگذره تا همه مشکلات بیوفته گردن من کاربر و تجهیزات غیر استاندارد و معیوب و ویروسی ام.

    1. فرشاد می گوید

      این خانه از پای‌بست ویرانه‌ست دوست عزیز…

    2. علیرضا می گوید

      من 3 ساله شاتل دارم… کاملا راضیم از سرعت.
      قیمت هم که همه گرون میدن

  4. mehdi می گوید

    باز هم ممنون جناب دکتر!
    اما به نظرم تعرفه های قیمت اش یه مقدار بالاست،یا شاید هم من توقع ام زیاده و از نرخ بازار بی خبرم.

  5. نئو می گوید

    این طرح فشفشه نسبت به قیمت و وضعیت اینترنت در ایران (در نسبت به جهان) مناسب هست و قیمتش در های وب تقریبا منطقی تعیین شده. کاش بقیه شرکت ها هم به جای ساعات رایگان، طرح های مشابه این ارائه بدن.
    اما یه انتقاد هم نسبت به های وب وارد هست. اینکه جدیدا بیشتر از کشش شبکه و سرویس هاش مشترک گرفته و داره میگیره، که باعث شده سرعت خیلی متغیر باشه. مثلا من با طرح 8 مگ که دارم دیگه این روزها کمتر پیش میاد سرعتم به حداکثر برسه. خلاصه اینکه حتی بهتره قیمت را زیاد کنید به جای اینکه مشترک بیشتر بگیرید.
    در کل یک سالی هست مشترک های وبم و 90% راضی بودم تا الان.

  6. علیر می گوید

    فروش «گیگ» به هر قیمتی گرون فروشی، کلاه بردادی، نقض حقوق مصرف کننده حساب میشه. اینترنت باید نامحدود باشه.

    1. فرشاد می گوید

      به طور کلی اعمال هر نوع محدودیت (بجز سرعتی که توی قرارداد توافق میشه) روی اینترنت دریافتی‌مون، پایمال کردن حق مصرف‌کننده هست. حجم محدود، سایت‌های فیلتر شده، کند کردن یک سایت یا سرویس خاص، های‌جک کردن dns، از کار انداختن ssl یک سایت خاص، اعمال سهمیه زمانبندی شده و …..

    2. مهدی می گوید

      عزیز ، این رو بر چه مبنایی می فرمایید ؟ کاش لااقل یک جستجوی ساده میفرمودید،
      همه جای دنیا ، همه جای دنیا اینترنت پرسرعت نامحدود بسیار گران و برای مصرف کننده مقرون به صرفه نیست
      و تقریبا همه از اینترنت پر سرعت با محدودیت حجمی استفاده میکنند که بسیار به صرفه تر است
      ولی در عوض حجم ترافیکشان در چنین سرویسهایی بین 8 تا 30 گیگ برای یک ماه است نه 2 گیگ
      ولی خوب ترافیک شبانه رایگان که بسیاری از isp ها در ایران میدهند دیگر منتفی است

  7. maysam می گوید

    من از مخابرات ایلام اینترنت نامحدود ۵۱۲ دارم که ماهی تقریبا ۲۵ تومن برام در میاد…
    مسئله اینه که تقریبا هر ۸ ساعت ۱ گیگ دانلود میشه و ۲۴ ساعت ۴ گیگ و خورده‌ای…
    اینترنت هم پایداره و ازش راضیم( نه اینک خوشحالم ها… به هر حال حق ما اینترنت های بهتر و ارزون تره ولی خوب…)
    با این حال، حدود ۲ هفته اینترنتم قطع بود و با بسته‌های ایرانسل اینترنت میرفتم، تقریبا همش نگران بودم که شارژ یک گیگم تموم نشه و تقریبا هر روز هم این مسئله رو داشتم که شارژم سریع تموم میشد….

    به نظرم اولین اولویت اینترنت برا کسانی که دانلود میکنن، همین نامحدود بودن اینترنت باشه….

    مثلا، من صبح ساعت ۷ از تورنت قسمت جدید سریال ها رو میدم دانلود بشه، تا عصر موزیک انلاین! و ویدیو توی یوتوب و این صحبتا، هر وقت هم با سیستم کار ندارم داره فیلم دانلود میکنه! به شدت هم از فیلمهام عقب هستم شاید مثلا اگر امروز اینترنتم قطع بشه، اندازه‌ی دو هفته هر روز یک فیلم دارم که دانلود شدن و هرگز حوصله نشده ببینمشون! 🙂

  8. پوری یا می گوید

    هنوز فاصله داره با اون چیزی ک انتظار داشتم و این چیزی هم ک الان هست قابل هضم نیست
    الان من سرویس 2048 یک ماهه محدود 5 گیگ دارم ک هزینه ش 25 تومن در ماهه
    هر شب در ساعات رایگان میشه 4 گیگ دانلود کرد
    ماهی 120 گیگ دانلود رایگان میده که میشه حداقل 80 فیلم BR-rip 1080 در یک ماه!!
    پس هنوز بسته یا پیشنهادی ک صرفه اقتصادی داشته باشه مطرح نشده! مسئله در مورد وضعیت ما در حال حاضر زمان و سرعت هستش چون فکر میکنم خیلیا مسئله حجم به لطف ساعات رایگان حل شده هستش. به هر حال تو یک ماه کمتر کسی هست ک نیازش از 120 گیگ دانلود بیشتر باشه.

  9. هادی می گوید

    اینترنت مخابرات اصفهان بسته های زرین و نقره ای داره که به سرعت اسمی 128 به مشتری ارائه میده ولی من با دانلود منیجر IDM به سرعت دانلود 1/124 مگابیت رسیدم.
    این سرویس ها حرف زیادی توش هست.
    اولین مورد اینه که ترافیک محدود هست و ماهیانه 3 گیگ هست که با این سرعت فضایی که من یک فیلم 1 گیگ را در کمتر از 10 دقیقه دانلود میکنم نیاز به ترافیک زیادی خواهم داشت.
    مخابرات اصفهان ترافیک را هر گیگ 3700 تومن میفروشه که با این حساب یک فیلم برای من 3700 تومن تموم میشه که کاملن بدون صرفه اقتصادی هست.
    نکته بعدی اینه که این طرح ها ترافیک رایگان شبانه ندارند و در هر صورت شبها سرعت از 300 کیلو بر ثانیه بیشتر نمیشه.
    نکته بعدی سرعت لود سایتها و کش شدن سایتها در سرورها بسیار پایین هست طوری که برای باز شدن یک وب سایت باید چند بار رفرش صفحه را انجام داد.
    نکته آخر این که این یعنی دزدی تو روز روشن!

    حالا یک سایتی اومده یک کار خوبی کرده توی اصفهان با مخابرات یک قرار دادی بسته که با عضویت ماهی 8 هزار تومن تو اون سایت با تنظیمات مودم اعضا میتونن با ترافیک نامحدود با سرعت نامحدود از اون سایت دانلود داشته باشن. (برای این ک تبلیغ نشه اسمش را نمیگم برید سرچ کنید)

    ولی در نهایت به نظر من این ها هیچ کدوم من مصرف کننده را راضی نمیکنه و طرح فشفشه هم شاید از بقیه طرح ها به صرفه تر باشه ولی باز هم گرونه.
    قیمت اینترنت ایران اصلن منصفانه نیست.

    1. شهریار می گوید

      میشه اون سرویس را معرفی کنید؟
      من هرچی سرچ کردم پیدا نکردم

      1. هادی می گوید

        سرویس خاصی نیست دوست عزیز و به اسم اینترنت 8 مگ هم ارائه نمیدن به همون اسامی معمول ارائه میدن.
        با دوستانم که چک کردم بعضی ها به این سرعت رسیدن بعضی ها هم نه.
        من هنوز نمیدونم دلیلش چیه ولی هرچی که هست ترافیک ما را مثل لولو خور خوره میخوره.

  10. ا ر ف می گوید

    اقای علی در چند خط همه چی رو گفت.فقط یک سوال .این برای تهرانه یا همه جای ایران ؟؟؟

  11. امين می گوید

    من 8 مگ شاتل دارم اگه نیاز باشه شبی 20 گیگ دانلود رایگان دارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5