یک پزشک تقدیم می‌کند: تازه‌ترین و برترین خبرها و مقاله‌های برگزیده وب را با سایت و کانال تلگرام راپورت‌چی دنبال کنید!

33

خب، عرض شود، همان طور که پیش از این در پست‌هایی به صورت گذرا اشاره کرده بودم:

– این چند هفته مشغول یک خانه‌تکانی فکری و «فید»ی بودم و تلاش گسترده‌ای برای کشف وبلاگ‌های تازه و از قلم‌افتاده انجام دادم و لیست منابع خودم را به‌روز کردم. کلی هم کتاب تازه تهیه و ذخیره کردم!

– در این حین به این فکر می‌کردم که در هیاهوی شبکه‌های اجتماعی، چه کار «عملی»ای برای بهتر و بیشتر دیده شدن مقالات خوب وب فارسی می‌شود کرد. راست‌اش دیگر به تنگ آمده بودم از عکس‌نوشته‌های بی‌سند و مدرک و ظاهرا cool اینستاگرام و تلگرام!

– این دو دغدغه بالا باعث شد که ترجیح بدهم درنگ کنم و از سرعت به‌روزرسانی «یک پزشک» کم کنم، بیشتر فکر کنم و کتاب بخوانم و نقشه بریزم.

– از همان نخستین روزها و ماه‌های فعالیت‌ام، همیشه دوست داشتم، ارتباط و لینکی بین وبلاگ‌نویس‌ها و ژرونالیست‌های آنلاین ایجاد کنم. به همین خاطر زمانی جزو خوانندگان طرفدار سایت جمع‌آوری فید doxdo شدم که لابد کمتر کسی از شما به یادش دارد! بعدا خودم سعی کردم وبلاگی راه بیندازم که تازه‌ترین نوشته‌های بلاگرهای پزشک را جمع‌آوری کند. بعد از آن گودر و سیستم اشتراک مطالب‌اش آمد که زمانی خیلی کارآمد به نظر می‌رسید. اما گودر هم مرحوم شد و من پس از این فقدان، مدتی دل خوش کردم به سایت لایک‌‌خور که متأسفانه این یکی هم از بین رفت و من آخرش نفهمیدم که چرا کسی آستین بالا نزد تا سایت مشابه یا بهتری نسبت به لایک‌خور تأسیس کند!

خلاصه اینکه این میل و تمنای درونی برای اینکه پل، مجرا و لینکی هر چند ابتدایی و ساده برپا کنم که بتواند نوشته‌های فاخر، قابل اعتنا، جالب وب را گردآوری کند، همیشه در درون من بود.

– به همین خاطر با خودم فکر کردم که و یک سایت و یک کانال تلگرام را راه انداختم که در آنها از این به بعد به مطالب برگزیده، جالب و فاخر وب فارسی لینک خواهم داد.

اسم این سایت و کانال تلگرام را «راپورت‌چی» گذاشته‌ام که فکر کنم اسم بدی نباشد!

سایت راپورت‌چی

کانال تلگرام راپورت‌چی

1-28-2016 2-49-01 PM


و حالا نکاتی در مورد این کانال و این سایت:

1- مسلم است که ادعای یک کار فوق‌العاده را ندارم. محدودیت‌های خودم را می‌شناسم و ساده‌ترین سیستم را برای برپایی این سایت و کانال انتخاب کرده‌ام.

2- باز هم مسلم است که شخصا مشغله زیادی دارم، ممکن است یک روز این سایت و کانال چند بار به‌روز شوند و روز دیگری تنها یک بار.

3- نیازمند هستم! اگر وبلاگ و سایت‌هایی را می‌شناسید که مهجور مانده‌اند و علیرغم داشتن مطلب خوب، خواننده‌ای ندارند. لطفا دریغ نکنید و حتما این منابع را به من معرفی کنید. قطعا در صورت کیفیت خوب آنها، از مطالبشان در لینکدونی یک پزشک و سایت و کانال تلگرام راپورت‌چی بهره خواهم برد.

4- محدودیت‌های ما را درک کنید! چنان که افتد و دانی در بخش اخبار سیاسی یا برخی از مسائل اجتماعی، نمی‌توانیم به هر منبع و مطلبی لینک بدهیم. فقط به صورت گذرا برخی از اخبار و تفاسیر را پوشش خواهیم داد.

راپورت‌چی را سعی می‌کنم، به صورت پیوسته توسعه بدهم. فعلا در این سایت لینک مطالبی در موضوعات مختلف را قرار خواهم داد. همچنین به صورت تفکیک شده در بخش‌هایی آخرین عکس‌هایی برخی از اکانت‌های خوب اینستاگرام را می‌توانید مشاهده کنید.

5- افتخار دارم که به شما بخش کتاب و کتابخوانی در اینستاگرام را معرفی کنم. در این بخش می‌توانید اخرین عکس/نوشته‌های اکانت‌های مربوط به انتشاراتی‌های مهم ایران، کتابفروشی‌های بزرگ و نیز کاربرانی که به صورت پیوسته کتاب معرفی می‌کنند را مشاهده کنید.

به گمانم اگر هیج یک از بخش‌های راپورت‌چی را نپسندید، دست‌کم اگر اهل کتاب و کتاب‌خوانی باشید، این قسمت را دوست خواهید داشت.

باز هم برای غنی کردن این بخش اگر اکانت‌های فرهنگی و کتابی خوبی در اینستاگرام می‌شناسید، ممنون می‌شود اگر لطف کنید و به من معرفی کنید.

 1-28-2016 2-59-12 PM

6- با وجود همه اینها اصلا نمی‌دانم این کارم که با ذوق و شوق بسیار آغاز کرده‌ام، اصلا کار در خور توجهی از آب درمی‌آید یا اصلا نقشه و کاری است بسیار خام و ابتدایی. این نگرانی در حین نوشتن این پست در من وجود دارد.

به علاوه اصلا سودای هماوردی عددی با کانال‌های پرمخاطب عمومی تلگرام را هم ندارم. دوست دارم این کانال تبدیل شود به کانالی کم‌حاشیه برای قشر خاصی از کاربرها.

7- دو نیازمندی دیگر هم دارم:

الف- اگر سایت مورد پسندتان واقع شد، لطفا به این سایت/کانال در وبلاگ/سایت خود لینک بدهید. این سایت را به دوستان خود توصیه کنید و در شبکه‌های اجتماعی و تلگرام در موردش بنویسید. حتی یک اشاره و لینک شما می‌تواند به افزایش مخاطبان ما و دلگرمی من برای ادامه کار، منجر شود.

درست است که سایت الان چه از نظر کیفی و چه از نظر ظاهر کار مشکلاتی دارد، اما من در پی آن هستم که با کمک فنی و ارشادات محتوایی شما، سایت را ارتقا بدهم.

ب- اگر سررشته‌ای در کارهای گرافیکی دارید، ممنون می‌شوم که بر حقیر منت بگذارید و موارد زیر را برایم طراحی کنید:

یک لوگوی مناسب برای سایت- یک لوگوی مناسب برای کانال تلگرام – بنرهایی در سایزهای مختلف برای تبلیغ سایت (لوگوهای افقی و عمودی)

پوزش بابت پرگویی بسیارم در این نوشته.

سایت راپورت‌چی

کانال تلگرام راپورت‌چی

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
33 نظرات
  1. پیام سلامت می گوید

    آقای دکتر من سایت رو نگاه کردم. بنظرم هیچ کار خاص و با کیفیتی انجام نمیشه. شما هم به روال مجلات کپی کار مطالب سایت های دیگه رو کپی می کنید و تنها در انتهاش یک لینک کوتاه ریدایرکت شده ی نوفالو بهشون می دید! چرا باید مجلات دیگه از کپی شدن مطالبشون در راپورت چی خوشحال بشن؟

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      سایتی که روش کار کردیم نیوز اگرگیتور هست، سعی شده، خلاصه مطلب+لینک مطلب در همه مطالب درج بشه. در برحی جاها ما مشکل فنی داریم. غرض این بوده که جایی باشه که مطالب خوب و قابل اعتنا در اونجا جمع‌آوری بشه. در متن هم نوشتیم که ادعای خاصی نداریم. در آینده ممکنه از نظر تکنیکی خیلی بهتر بشیم.
      البته جای شکرش باقی است که همین فرمت خلاصه+ لینک به منبع اصلی رو داریم اعمال می‌کنیم،ٱ چون برترین سایت‌های جمع آوری کننده خبر ایرانی، گاهی یک لینک ساده هم درج نمی‌کنند.

      1. پیام سلامت می گوید

        آقای مجیدی. من هم با دید مثبت وارد راپورتچی شدم. اما غالب مطالب چکیده و خلاصه نبود و کاملا کپی بود و شرایط لینک هاش رو هم که عرض کردم. به هر حال اول کار هست و امیدوارم این موارد حل بشه تا تبدیل به رسانه ای قابل اعتنا بشه. در صورت خلاصه بودن و لینک مستقیم به منبع خوشحال می شیم مطالب پیام سلامت رو هم در نظر داشته باشید. فکر می کنم جزو معدود رسانه های تازه کار و ناشناخته درحوزه سلامت باشیم که مطلب کپی نمیزاریم.

  2. dr.rohi می گوید

    باسلام واحترام
    جناب مجیدی ؛
    زحمات شما جای بسی تقدیر و تشکر دارد و شکسته نفسی ننمایید ،استعداد شما در زمینه وب سایت و……..بر همگان اشکار است وزحماتی که طی این سالها برای ارتقا سایت کشیده اید برهمگان عیان.بنده به فتوشاپ و گرافیک تقریبا مسلط هستم اما اگر نیازمند کمک هستید لطفا توضیح بیشتری بفرمایید در چه برنامه ای و چه غالبی نیاز به کمک دارید ،از انجایی که از علاقه بی انتهای شما به اطلاعات و فناوری ،ای تی،فید و……..اگاهم امادگی خودرا برای همکاری اعلام مینمایم .ولی اسم راپورت چی خیلی جالب به نظر نمی اید ،ای کاش قبل از نامگذاری یه نظر خواهی از کاربران و خوانندگان مطالب شما مینمودید شاید اسم پیشنهادی بهتری برای کانال جدید شما اراعه میشد .

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      ممنون از لطف شما. در مورد اسم گزینه‌های مختلفی بود. معیار من برای انتخاب اسم، اسمی بود تقریبا غیرتکراری که در ذهن بماند وگرنه با توجه به کارکرد سایت می‌شد، یک اسم روتین مثل …نیوز، خبر… را انتخاب کرد. در مورد اسم سایت طبق تجربه همیشه لازم نیست که ربط مستقیم بین کارکرد و محتوا و اسم وجود داشته باشه. سپاس

  3. تلاش می گوید

    آفرین جناب مجیدی، این ایده ای بود که در ذهن منم موج میزد و هنوز وقت اجراش رو نداشتم اما خیلی خوشحالم که یک وبلاگ نویس حرفه ای این کارو شروع کرده، تبریک میگم.

  4. patoghmanoto.com می گوید

    بسیار عالی . ما هم تا جایی که بتونیم کمک میکنیم

  5. شهاب می گوید

    دکتر جان به طور خلاصه دمت گرم 😀
    مطمئنن هر کاری در شروعش نقص هایی داره که به تدریج برطرف خواهد شد. (دیکته نانوشته غلط هم نداره )
    ممنون که به فکر وبلاگستان فارسی هستید مطمئنم حرکتی که شروع کردید و نهالی که کاشتید به زودی -حالا نه در عرض چند هفته و چند ماه- بارور خواهد شد و همگی میوه های شیرین زنده شدن بلاگستان را خواهیم چشید
    موفق باشید
    پ.ن: فکر کردم اولین نفر هستم نظر می ذارم دیدم دوستان خیلی جلوتر از منن تازه جواب هم گرفتن 🙂

  6. زعیم زاده می گوید

    درود بر شما و سپاس بابت زحمات بیدریغ و سازنده شما

  7. شهاب می گوید

    راستش اگر قابل ویرایش بود حتما نظر قبلی رو بعد از یه بررسی یکم دقیقتر از راپورتچی ویرایش می کردم
    به دلیل:
    -کاش بعد از کلیک روی عنوان مستقیم به سایت اصلی می رفتیم نه یه صفحه دیگه تو راپورت
    – اون قیمت طلا و سکه چیه ته سایت!!!!!!!!
    -کاش یه بخش هم برای بلاگ های شخصی و خاطره نویسی و … می ذاشتید خیلی از عناوین خبرهایی بودن که آدم هر روز تو خبر گزاری ها و … می خونه (اصلا خبر بودن تا نکته وبلاگی )
    البته حرکت خوبی و حتما کاملتر می شه و مال خودتونه و اختیارش رو دارین ولی آگه من بودم حداقل 3 تا مورد بالا رو تغییر می دادم

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      – ویجتهای اطلاعاتی برای سایت خبری لازمه.
      – ناگزیریم که مستقیم به سایت اصلی نرویم، چون لازم است، توضیحات مختصر عنوان خبر را هم ببینیم و بعد وارد سایت اصلی بشویم. این توضیحات اگر همه‌شان در صفحه اول درج بشوند، سایت فوق العاده شلوغ و درهم خواهد شد.
      – من تقریبا یک هفته سعی کردم وبلاگ‌های روزانه‌نویس تازه و به‌روز پیدا کنم، اما راست‌اش را بخواهید تعداد و کیفیت مطالب انها به طوری نیست که فعلا یک بخش مستقل راپورت چی را بشود به آنها اختصاص داد. این بخش‌های فعلی ثابت نیستند و به تناسب اضافه شدن منابع جدید و نیاز، بخش‌ها اضافه و کم خواهند شد.

  8. ابراهیم می گوید

    این وبسایت خیلی خوبیست:
    http://meidaan.com/about
    این یکی هم:
    http://ghotbnama.net/
    هر چند این یکی تازه کارش را شروع کرده.

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      ممنون. مشترک فید اولی بودم، از بابت معرفی دومی ممنونم.

  9. اجسان می گوید

    یک سایت کاملا معمولی کپی کار / واسطه ی لینک که به هدف ایجاد ترافیک و سپس پرکردن ش از تبلیغ برای کسب درآمد ساخته شده. ممنون از لطفتان، ولی ممنون!

  10. zhilevan می گوید

    با تشکر از دغدغه ای که داشتید و این حرکتتون. اما متاسفانه عنوان انتخاب شده با چیزی که شما قصد انجامش رو دارید همخونی نداره و از عنوان به نظر میاد که کار دیگه ای این سایت میخواد انجام بده.
    استفاده از ورد پرس هم به عنوان هسته مرکزی انتخاب بهینه ای نیست .
    پیشنهادم اینه ( با اینکه شما استاد ما هستید ) اما پیشنهاد می کنم با دوستانی که اهل فن و تکنیکالتر از شما هستند مشورت داشته باشید.
    در چند ماه اخیر (احتمالا با عدم همکا ری با یه سری از دوستانی که قبلا مطلب میگذاشتن ) کم مطلب تر و کم کار شده لطف این ایده و این سایت جدید باعث از بین رفتن تمرکزتون روی سایت ۱ پزشک نشه.
    ویه سوال هم صادقانه داشتم آیا اولویت شما داشتن یه سایت با الکسا رنک پایین (دیگر) و کسب درامد هستید یا اینکه واقعا قصدتون اینه که یه فید خوان خوب داشته باشید ؟ ( در حالی که میشد این کار رو با ابزارهای دیگه انجام داد، به عنوان مثال تمام فید های که مورد پسند شما بود رو جمع میکردید و به اشتراک میگذاشتید تا اینکه یه سایت دیگه طراحی کنید؟
    ببخشید که حرفم رو رو گفتم با اینکه برای شما احترام زیادی قائلم و سالهاست اینجا پیگیر مطالب قشنگتون هستم اما این حرکت و گفته هاتون برام شعاری به نظر میرسه ( با عرض پوزش ولی).

  11. zhilevan می گوید

    با تشکر از دغدغه ای که داشتید و این حرکتتون. اما متاسفانه عنوان انتخاب شده با چیزی که شما قصد انجامش رو دارید همخونی نداره و از عنوان به نظر میاد که کار دیگه ای این سایت میخواد انجام بده ( یا حداقل برنامه بلند مدت برای اون دارید که در آینده از اون چیزی که الان توضیح دادید فراتر بره )
    خیلی ممنون بابت بخش کتابش ( این یکی واقعا نیاز بود شاید هم می تونستید به همین سایت ۱ پزشک اضافه اش کنید و نیاز به سایت جدید نبود )
    استفاده از ورد پرس هم به عنوان هسته مرکزی انتخاب بهینه ای نیست . پیشنهادم اینه ( با اینکه شما استاد ما هستید ) پیشنهاد می کنم با دوستانی که اهل فن و تکنیکالتر از شما هستند مشورت داشته باشید.
    یک دغدغه ذهنی هم دارم در مورد ۱ پزشک در چند ماه اخیر (احتمالا با عدم همکا ری با یه سری از دوستانی که قبلا مطلب میگذاشتن ) کم مطلب تر و کم کار شده لطف این ایده و این سایت جدید باعث از بین رفتن تمرکزتون روی سایت ۱ پزشک نشه.
    ویه سوال هم ازتون داشتم و دوست دارم پاسخ صادقانه ای ( همونطور که ازتون انتظار میره )داده بشه، آیا اولویت شما داشتن یه سایت دیگه با الکسا رنک پایین و کسب درامد هستید یا اینکه واقعا قصدتون اینه که یه فید خوان خوب داشته باشید که مطلبی غیر مهمل و مفید درش بیاد؟ ( در حالی که میشد این کار رو با ابزارهای دیگه انجام داد، به عنوان مثال تمام فید های که مورد پسند شما بود رو جمع میکردید و به اشتراک میگذاشتید تا اینکه یه سایت دیگه طراحی کنید؟) (
    ببخشید که حرفم رو رو گفتم با اینکه برای شما احترام زیادی قائلم و سالهاست اینجا پیگیر مطالب قشنگتون هستم اما این حرکت و گفته هاتون برام شعاری به نظر میرسه ( با عرض پوزش ولی)( در حالی که میشد همین ایده های که دارید به عنوان فیچر جدید به سایت حاضر اضافه کرد نه اینکه یه سایت دیگه داشته باشیم از این مساله اینجور برداشت میشه که سودای یه ایده بزرگتر و داشتن یه سایت و . … مد نظرتونه)
    در مورد اون مورد نام دامنه با کاری که سایت انجام میده نظرم مخالفه به عنوان مثلا الان سایتی مثل “zoomit ” از همه چیز داره مطلب میگذاره ( خوب دلیلش واضحه دیگه چرا این کارو میکنه برای پول و درامد بیشتر و …. ) در حالی که عنوان سایت مشخص میکنه که وقتی من بازدید کننده سایت هستم انتظار دیدن مطالب حوزه ای تی رو ندارم نه مطالب غیر مرتبط و پرت.
    منتظر پاسخ شما هستم . با تشکر از زحمت های فراوانتون

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      1- هدف سایت همون گردآوری مطالبی که خودم روزانه در فیدخوان می‌دیدم و باارزش تشخیص می‌دادم، اما راهی برای اشتراک عمومی‌اش نبود. اهداف ثانویه بعدا تعریف می‌شن.
      2- بله! در این زمینه حتما کارهای فنی خیلی بهتری هم می‌شه انجام داد، اما قضیه اینه که پروسه برنامه‌نویسی و طراحی اونقدر وقت‌گیر و انرژی‌گیر هست که طبق تجربه نیاز به یک آدم با وقت آزاد زیاد داره و من الا ن با مشغله شخصی و داشتن یک پزشک، مشغول‌تر از این حرف‌ها هستم. غرضم این بود که یک کار عملی در حد محدودیت‌های خودم انجام بدم.
      3- باز هم مدیریت سایت جدید طوری برنامه‌ریزی شده که به یک پزشک ضربه نزنه. (در مورد همکاری دوستان هم باید بگم، آنچنان که باید توسط خواننده‌ها به جز دو سه استثنا تحمل نمی‌شدن، از طرفی سردبیری سایت و مدیریت‌اش و نه نویسندگی‌اش، چندان با روحیات من سازگار نیست و من دوست دارم، نویسنده باشم تا مدیر.
      4- فعلا اصلا نمی‌دونم سایت ترافیک و الکسا پیدا می‌کنه یا نه. یعنی بهش چندان فکر نمی‌کنم. فکر می‌کنم جمع‌آوری هدف‌دار مطالب خوب، در طول مدت باعث گرد آوردن یک دسته خواننده می‌شه. اما از اونجا که روی خبر سیاسی تمرکز نداریم، خبر زرد هم نمی‌خواهیم بگذاریم، فعلا در افق دید من یک سایت با الکسای بالا وجود نداره.
      5- دادن بسته فیدی اصلا مفید نیست. فیدها باید پردازش انسانی بشن. مطمئن باشین که درصد خیلی کمی از مردم می‌شینن و به امید پیدا کردن یک مطلب خوب، ده‌ها و صد‌ها فید رو اسکرول می‌کنن.
      6- حال و هوای سایت را نمی‌خواستم عوض کنم. خواننده‌های قدیمی معترض می‌شدن. تازه در پی برگشتن به حال و هوای قدیمی سایت هم هستم.
      7- در ایران هم ناهمخوانی نام سایت و کارکردش وجود داشته و ما نمونه بسیار موفق سایت نارنجی را سراغ داشتیم که یک سایت فناوری بود:)

  12. علی می گوید

    همینکه اقدام عملی میکنید و فقط در حد ایده حرف نمی زنید. خودش جای بسیار تقدیر و تشکر داره.
    دوستان بدانیم که رم یک شبه رم نشد.
    مسلما زمان میبره ولی مهم اینه که با یک درصد توان بصورت ((عملی)) کاری رو آغاز کردید.
    حمایت میکنیم از این کار قشنگتون.

  13. dr.rohi می گوید

    سلام خسته نباشید
    جناب مجیدی
    بنده الان به کانال راپورد سری زدم و لینک راهم باز کردم برای شروع خوب بود موفق باشید ،،،اما بنده نگران پراکندگی مطالب هستم ایا اپزشک از رنگ رونق نمی افتد ؟ فراموشش نمیکنید؟ من شخصا به سایت یک پزشک عشق میورزم وشمارا با یک پزشک شناختم وشما با یک پزشک مطرح شدید ،نکند با امدن راپورت چی یک پزشک کمرنگ شود فراموشش کنید چون همواره مورد مهرورزی خوانندگان قدیمی شما بوده است،،جناب مجیدی ،ابداع ،تنوع ونواوری خوب است اما به شرطی که اصالت فراموش نشود،،،ای کاش در لینک راپورت چی یک قسمت برای فرستادن نظرات ،منابع،مطالب،میگذاشتید شاید به کمک من و امثال من که از دوستداران شما هستند به پیشرفت اهداف شما کمک بیشتری میشد .قبلا با خوانندگان مطالبتان دلنامه ای مینوشتید فرا از اطلاعات ،فن اوری،پزشکی ،کتاب ،از خود و درونتان ،ولی مدتهاسسست کمرنگ شده است دیده نمیشود منتظر دلنامه شما با خوانندگان مطالبتان هستیم موفق پیروز باشید.

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      قبلا هم نوشته بودم که مثل زندگی وبلاگ‌نویسی هم روند سینوسی‌ای داره، این طور نیست که همیشه با ذوق و متنوع بنویسین. و این طور هم نیست که وبلاگ‌نویس علاقه‌مند واقعیع‌عادت قدیمی خودش رو ترک کنه.
      راپورت‌چی یک پروژه جانبی هست و در واقع ایده همچین چیزی را دو سه سال بود، داشتم و تصمیم گرفتم به ساده‌ترین شکل ممکن و به صورتی که مشکلی برای یک پزشک ایجاد نکنه، انجامش بدم.
      قطع بدونین که هر چیزی که یک پزشک رو ضعیف بکنه، برای من هم جذاب نخواهد بود.
      ممنون از اظهار نظر و لطفتون

  14. dr.rohi می گوید

    متشکرم از اینکه به خوانندگان از جمله خوانندگان یک پزشک که شمارا با یک پزشک شناختند قدر ارزش میدهید .خوشحالم از اینکه برای شما هم‌ هر چیزی که یک پزشک را کمرنگ کنه جذاب نخواهد بود .جناب مجیدی اگر مستلزم یاری ،کمک،راهنمایی در زمینه ارتقا سایت دارید حتما از دوستداران و خوانندگان خود بخواهید و مطمن باشید دست یاری به سوی شما دراز میکنیم تا جایی که در توان داریم واز دست برمی اید واز،دلگرمی ،پیشرفت ،امید به ارتقا این سایت کوتاهی نخواهیم کرد ،عشق ،علاقه بی انتهای شما به سایت و اطلاعات فناوری حتی بیشتر از حرفه اصلی شما کاملا مشخصه،هر شرایطی که شمارا خوشحال کنه قطعا مارا هم خوشحال خواهد کرد .

  15. پرهام می گوید

    سلام اقای دکتر
    اقای دکتر به نظر من شما در زمینه ی طراحی سایت و امکانات خیلی امکانات کمی دارید. من حاضرم با شما کار کنم و هزینه ای هم حتی دریافت نکنم چون چندین ساله مطالب شمارو دنبال میکنم و خودم و مدیون شما میدونم و برای رزومه ی کاری من هم مفید خواهد بود. از طریق ایمیل هم با من میتونید در تماس باشید. نمونه کار و… هم اگر بخواهید از طریق ایمیل به شما خواهم داد.

  16. پیمان می گوید

    اگر بخواهم رک و راست بگویم بعد از گودر بنده در به در دنبال سایتی/وبلاگی/پیج فیسبوکی چیزی در همین سبک و بودم، هر چند روشن است که گودر نیز آنچنان کامل و تمام نبود. حالا اگر همچین سایتی به دست شما جناب مجیدی راه بیافتد جای بسی خوشحالی دارد، و مهمتر آنکه ایده وجود کانال تلگرام برای ما که مشغله مان کم نیست باعث خوشحالی بیشتر است. تشکر جناب مجیدی.

  17. zhilevan می گوید

    ممنون از پاسخ گویی تون. از لحاظ فنی اگه تمایل داشتید خوشحال میشم تخصص و دانش من به کمک گروهی بیاد که به فکر ارتقای وب فارسی است.

    موفق باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5