رپورتاژ: تالار عروسی

0

به گزارش سایت تالار، در کنار تمام شیرینی و حلاوت پیوند دو زوج، بخشی از کارهای مربوط به عروسی وقت، دقت و هزینه ای زیادی می طلبد. به همین دلیل ممکن است برگزاری مراسم عروسی، به یک پروسه ی طولانی مدت و گاه کسل کننده برای زوج جوان تبدیل شود. کلید طلایی برگزاری یک مراسم زیبا و خاطره انگیز داشتن برنامه ریزی دقیق و حساب شده است.

معمولا انتخاب یک تالار عروسی مناسب که خدمات درخور توجهی داشته باشد و با بودجه و سلیقه ی زوج جوان مطابقت داشته باشد امری دشوار به نظر می رسد. بنابراین دانستن چند نکته ی کلیدی برای انتخاب بهتر می تواند راهگشا باشد.

 لیست مهمانان

یک لیست از مهمان ها را برای خود تهیه کنید. بعلاوه یک لیست اضافه برای مهمان های رزروی هم داشته باشید. همیشه در نظر داشته باشید که این لیست ها نوسان دارد، یعنی ممکن است به تعداد مهمان های شما افزوده و یا بالعکس کم بشود. برای این کار بهتر است یه فهرست جایگزینی تهیه نمایید؛ تا بتوانید مهمان های رزروی را در صورت لزوم جایگزین کنید.

 برنامه ریزی

سعی کنید تمام کارها را در ماه پایانی انجام داده تا از استرس و دغدغه شما در روز عروسی کاسته شود  و هر هفته برنامه ریزی خود را بروز و یا  مرور نمایید.معمولا برای برگزاری عروسی، عروس و داماد هر کدام خواسته  و نظرات متفاوتی در نحوه برگزاری مراسم یا برخی از جزییات عروسی  دارند. همیشه سعی کنید با هم مشورت کنید و تمامی دلایلتان را برای هم بازگو کنید. اینگونه بیشتر حرف طرف مقابلتان را درک خواهید کرد و در آخر باید بتوانید در برابر تغیرات انعطاف پذیر باشید.

 موقعیت مکانی و دسترسی

محل برگزاری مراسم باید سر راست باشد تا دسترسی به آن برای همه ی مهمان ها امکان پذیر باشد. انتخاب مکان های پرت و دور افتاده، پرترافیک و شلوغ، با دسترسی های سخت و صعب العبور باعث ایجاد تنش و کلافگی برای مهمان ها خواهد شد؛ خصوصا خانواده هایی که بچه ی خردسال و یا افراد سالمند دارند.

نظافت سالن

در هنگام انتخاب تالار به تمیزی روکش ها و رومیزی ها، کف سالن و در و دیوار آن توجه کنید. حتما به مدیر تالار تاکید کنید که برای مهمانی شما، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پا فشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند.

حساسیت درعقد قرارداد

در همان اول کار و موقع بستن قرارداد با مدیر تالار عروسی، حتما مسائلی را که مد نظرتان است و روی آن حساس هستید را مطرح کنید. از مدیر تالار تقاضا کنید که ظروفی را که قرار است غذاها در آنها سرو شود را به شما نشان بدهد. این مسئله هم برای میهمانان وسواسی مراسمتان، می تواند امری مهم باشد. اگر قرار است غذای مراسم شما سلف سرویس باشد؛ حتما دقت داشته باشید مکانی را که قرار است میهمانان برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند؛ وسیع باشد، زیرا در موقع سرو غذا دچار مشکلاتی خواهند شد. حتما با مدیر تالار برای انواع پیش غذا، غذا، سالاد و دسر صحبتتان را نهایی کنید ، اینکار باعث می شود که هم شما خیالتان از همه لحاظ آسوده خاطر باشد و هم در روز مراسم عروسی دچار هیچگونه اشتباهی نشوند.

منبع : به گزارش سایت تالار (www.Talar.org)

توزیع رسانه ای : رپورتاژ آگهی

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.