ال‌جی وی‌سی معرفی شد: نمایشگر اولد زیبا، بهترین دوربین فیلمبرداری و مجموعه‌ای بی‌نظیر از امکانات چندرسانه‌ای

0

شرکت ال‌جی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد. ال‌جی V30 را باید یک گوشی هوشمند با مجموعه‌ای از امکانات و ویژگی‌هایی دانست که برای اولین بار در دنیا تجربه می‌شوند.

ضخامت کلی گوشی جدید ال‌جی ۷.۳ میلی‌متر است و ۱۵۸ گرم وزن دارد. گوشی وی‌سی یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی اولد FullVision دارد. نسبت تصویر این نمایشگر ۸۱ به ۹ است و بسیار نازک به نظر می‌رسد. طول و ضخامت این نمایشگر به ترتیب ۸ و ۳ میلی‌متر است. بنابراین؛ می‌توانیم بگوییم ال‌جی وی‌سی سبک‌ترین فبلت دنیا است. به علاوه، اولین گوشی است که از نمایشگر اولد فول ویژن بهره می‌برد.

نمایشگر وی‌سی از یک نوار شناور نیمه شفاف سود می‌برد که در حالت خاموش بودن نمایشگر می‌تواند دسترسی‌های سریعی به اپلیکیشن‌ها فراهم کند. حداکثر می‌توان ۵ اپلیکیشن روی این نوار شناور گنجاند. گفتنی دیگر درباره نمایشگر وی‌سی؛ وضعیت همیشه روشن آن است.

پردازنده این اسمارت‌فون شیک و سبک؛ اسنپدراگون ۸۳۵ است و به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود. البته، ال‌جی می‌خواهد یک مدل وی سی پلاس هم با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار کند. وی‌سی پلاس فقط در برخی بازارها عرضه می‌شود. کاربران با کارت حافظه میکرو می‌توانند ظرفیت گوشی را تا ۲ ترابایت افزایش دهند.

جنس بدنه این گوشی شیشه‌ای از نوع گوریلا‌گلس ۵ در هر دو طرف بدنه است که ال‌جی برای استحکام بیشتر یک فریم فلزی نازک نیز استفاده کرده است. بدنه این گوشی ۱۴ تست نظامی MIL-STD 810G را با موفقیت پشت‌سر گذاشته و یک گوشی بسیار محکم محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های ال‌جی وی‌سی در این بخش می‌تواند به قابلیت‌های ضد آب و ضد گردوغبار روی استاندارد IP68 اشاره کرد. وی‌سی می‌تواند سی دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورد.

دوربین پرچم‌دار جدید ال‌جی گفتنی‌های زیادی دارد. این گوشی نیز به پیروی از پرچم‌دارهای جدید معرفی شده از دوربین دوگانه سود می‌برد. دوربین اصلی ترکیبی از دو لنز ۱۶ مگاپیکسل استاندارد و ۱۳ مگاپیکسل واید (با گشودگی دهانه لنز F1.3) است. دوربین سلفی این گوشی چندان قوی نیست و یک لنز ۵ مگاپیکسلی است در بخش جلویی دستگاه است. وی‌سی اولین گوشی است که از گشودگی دهانه لنز  F1.6 برای دوربین اولیه خود استفاده می‌کند. دروبین دوگانه وی‌سی قابلیت‌هایی مانند لرزش‌گیر اپتیکال و الکترونیکی، فناوری فوکوس خودکار هیبریدی است. فوکوس خودکار هیبریدی ترکیبی از فوکوس خودکار تشخیص لیزری و فوکوس خودکار تشخیص فازی است.

وی‌سی اولین گوشی‌ دنیا است که از لنز شیشه‌ای Crystal Clear برای دوبین اصلی استفاده می‌کند. این لنز رنگ‌ها را با دقت بیشتری نمایش می‌دهد و کیفیت تصویربرداری دوربین گوشی را بسیار بهتر می‌کند.

وی‌سی از فناوری شارژ Quick Charge 3.0 سود می‌برد و امکان شارژ بی‌سیم دارد. نیم‌ساعته تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود. اما باتری دستگاه ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. این گوشی امکانات امنیتی مانند تشخیص چهره، حسگر اثرانگشت، تشخیص صدا و قابلیت Knock Code را دارد که در نوع خودش جالب توجه است.

وی‌سی سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷.۱.۱ را دارد و در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، آبی و بنفش به بازار عرضه می‌شود. این گوشی از ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور ماه) در کره جنوبی عرضه می‌شود و سپس در بازارهای جهانی رویت خواهد شد. مدل پایه وی‌سی حدودا ۸۳۰ دلار یا ۹۰۰ یورو قیمت دارد.

به گفته روابط عمومی ال‌جی، گوشی وی‌سی اوایل آبان‌ماه با قیمت حدودی ۲.۵ میلیون تومان در ایران عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد ال‌جی با جمع‌آوری مجموعه‌ای از امکانات و ویژگی‌ها روی پرچم‌دار جدید خود؛ می‌خواهد هر طور شده راهی به بازار پرسود گوشی‌های پرچم‌دار دنیا باز کند. وی‌سی یک دستگاه چند رسانه‌ای و صنعتی با اهداف و کاربردهای چندگانه است. در همه بخش‌ها امکانات جالبی دارد و برای تصویربرداری فوق‌العاده به نظر می‌رسد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.