تصاویر مفهومی وان‌پلاس ۶ از یک انقلاب در طراحی و ویژگی‌ها خبر می‌دهند

0

در حالی که هنوز چند ماه از عرضه گوشی OnePlus 5T نگذشته است؛ کاربران بی‌صبرانه منتظر رونمایی از وان‌پلاس ۶ هستند. یعنی انتظار دارند شرکت وان پلاس در فاصله‌ای ۶ ماهه دو گوشی رده بالا را معرفی کند.

درباره مشخصات سخت‌افزاری و طراحی این گوشی اطلاعات زیادی در دست نیست و شایعات بسیار کمی روی وب منتشر می‌شود.

اما در چند روز اخیر، یک ویدیو مفهومی روی یوتیوب از وان پلاس ۶ منتشر شد که همه را نسبت به این گوشی حساس کرده است. چون این ویدیو یک اسمارت‌فون متفاوت در طراحی و ویژگی‌ها از وان‌پلاس را به نمایش می‌گذارد.

طراحی وان‌پلاس ۶

این ویدیو به ما نشان می‌دهد که وان‌پلاس ۶ از فلز ساخته شده است و پنل پشتی آن به دوربین دوگانه مجهز است. لنزهای دو دوربین به صورت عمودی در کنار هم قرار دارند و فلاش LED آن‌ها فقط در محیط‌های تاریک روشن می‌شود.

آنتن‌های این گوشی طوری طراحی شدند که دیده نشوند و پنهان باشند؛ همان‌طور که در گوشی‌های وان‌پلاس ۵ و ۵ تی شاهد بودیم.

اسکنر اثر انگشت گوشی به پنل پشتی منتقل شده است تا اندازه صفحه‌نمایش بزرگ‌تر شود و بتوان یک طراحی لبه تا لبه را پیاده‌سازی کرد. پس، وان‌پلاس ۶ جزو اسمارت‌فون‌های مجهز به فناوری ترکیب صفحه‌نمایش با اسکنر اثر انگشت نیست!

آرم شرکت وان‌پلاس از بالای به پایین پنل پشتی گوشی منتقل شده است ولی به غیر این؛ کلیدها در همان مکان گوشی OnePlus 5T قرار دارند. البته؛ به نظر می‌رسد وان‌پلاس ۶ کمی نازک‌تر از مدل‌های قبلی است چون کلیدها نازک‌تر شده‌اند. هنوز این گوشی از طراحی لبه گرد و ورزشی سود می‌برد و پیرو طراحی گوشی وان‌پلاس ۵ است.

پردازنده و رم فوق‌العاده

اما مشخصات این گوشی احتمالا به این صورت است که شاهد صفحه‌نمایش ۶ اینچی +QHD با دقت تصویر ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل هستیم. از پنل Optic AMOLED برای این گوشی استفاده شده است و از شیشه محافظ  گوریلا گلس ۵ سود می‌برد. این نوع شیشه می‌تواند به شما این تضمین را بدهد که وان‌پلاس ۶ به راحتی شکستنی نیست. اتفاقی که در مدل‌های قبلی وان‌پلاس شاهداش بودیم.

وان‌پلاس ۶ سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸.۰ را اجرا می‌کند؛ اگرچه برای اجرای Oxygen OS 5.0 نیز سفارشی شده است. سیستم‌عامل Oxygen عملکرد و بازخورد خوبی داشته است ولی در مقایسه با سهم بازار گوشی‌های اندرویدی و پوسته‌های سه بعدی؛ شکست‌پذیر است.

تصاویر مفهومی گوشی وان‌پلاس ۶ نشان می‌دهند از پردازنده و حافظه رم قدرتمندی استفاده می‌کند. احتمالا این اسمارت‌فون از پردازنده تازه معرفی شده اسنپدراگون ۸۴۵ با همراه ۸ گیگابایت حافظه رم (یا ۶ گیگابایت در مدل‌های رده پایین‌تر) و فضای ذخیره‌سازی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی سود می‌برد.

دوربین‌های اصلی و عقبی این گوشی ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی هستند و از دهانه لنز  f/1.6 و ویژگی‌هایی مانند OIS و PDAF دارند. دوربین سلفی هم ۱۶ مگاپیکسلی با دهانه لنز f/1.6 است. تصاویر نشان می‌دهند که از جک هدفون برخوردار است و نیازی نیست کاربران از بلوتوث و ایرفون‌ برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنند.

در بخش پایینی گوشی نیز یک درگاه USB Type-C دیده می‌شود. Dash Charge فناوری برای شارژ سریع باتری ۳۹۵۰ میلی‌آمپری این گوشی است. باتری قابل جداشدن نیست و سریع‌تر از دیگر گوشی‌های بازار شارژ می‌شود.

وان پلاس ۵ در ماه ژوئن معرفی شد. وان‌پلاس ۵ تی در ماه نوامبر و انتظار داریم که وان‌پلاس ۶ نیز دوباره در ماه ژوئن معرفی شود. اگر این ویدیوی مفهومی به گوشی وان‌پلاس ۶ اصلی بسیار نزدیک باشد؛ باید انتظار رونمایی از یک گوشی متفاوت در طراحی و ویژگی‌ها را در نیمه اول سال ۲۰۱۸ داشته باشیم.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…

کودکی که از کتابخانه عمومی شهر می‌خواستند بیرون بیندازندش، اما فضانورد شد!

دو برادر به نام‌ها رونالد (چپ) و کارل مک نیر (راست) با 10 ماه اختلاف در جنوب جدا شده به دنیا آمدند. این دو در دوران کودکی تا بزرگسالی جدایی‌ناپذیر بودند.در سال 1959، رونالد مک نیر 9 ساله به یک کتابخانه عمومی در لیک سیتی در کارولینای…

۸ خودروی جذاب تاریخی که توسط طراحان ایتالیایی بازطراحی و جاودانه شدند

ایتالیا خانه‌های طراحی معروفی دارد. Pininfarina ،Bertone ،Touring ،Giugiaro و Vignale برخی از مهم‌ترین نام‌های طراحی خودرو هستند.در این خانه‌های طراحی، همه‌چیز از جمله خودرو طراحی می‌شود. چه خودروهایی که تجاری و قابل تولید باشند؛ چه…

چرا بسیاری از ساختمان‌های تاریخی در بریتانیا دارای پنجره‌های آجرکوبی شده هستند؟

زمانی در بریتانیای کبیر داشتن پنجره در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار گران از آب درمی‌آمد! چرا؟!چون در سال ۱۶۹۶ با وضع مالیات بر پنجره که بسیار در جامعه منفور بود، وضعیت تغییر کرد. در این زمان مالیات بر صاحبان املاک را بر اساس تعداد…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.