وان‌پلاس 7T معرفی شد: بهتر از وان‌پلاس ۷ پرو با قیمت کمتر

0

اسمارت‌فون وان‌پلاس ۷ تی، جدیدترین پرچم‌دار این شرکت چینی با دوربین سه‌گانه، صفحه‌نمایش ۹۰ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس معرفی شد.

وان‌پلاس 7T نسخه پیشرفته‌تر و ارتقایافته‌تر گوشی وان‌پلاس ۷ پرو است. دوربین، صفحه‌نمایش و پردازنده این گوشی به وضوح بهتر شدند و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی بهره می‌برد.

شرکت چینی سازنده گوشی تلفن همراه برای جدیدترین پرچم‌دار خود از نمایشگری ۶.۵۵ اینچی موسوم به نام Fluid AMOLED استفاده کرده است. این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۹۰ هرتز با نسبت تصویر ۲۰:۹ استفاده می‌کند. در بالا وسط این نمایشگر یک بریدگی ناچ زیبا و کوچک دیده می‌شود که یکی از تفاوت‌های این گوشی با وان‌پلاس ۷ پرو است. تفاوت دیگر در اندازه کمی بزرگ‌تر طولی این نمایشگر با وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو است.

این نمایشگر از استاندارد +HDR10 به طور کامل پشتیبانی کرده تا تصاویری شفاف‌تر، باکیفیت‌تر و وضوح بالاتر نسبت به وان‌پلاس ۷ پرو به کاربران نشان دهد. وان‌پلاس مدعی شده است که نمایشگر گوشی جدیدش می‌تواند حداکثر روشنایی معادل ۱٬۰۰۰ نیت را به‌نمایش بگذارد.

ماژول دوربین پشتی وان‌پلاس ۷ تی دایره‌ای و شبیه به هواوی میت ۳۰ پرو است. این ماژول شامل سه دوربین مجزا است. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر IMX586 سونی و دیافراگم f/1.6 است که در وان‌پلاس ۷ پرو نیز شاهدش بودیم.

دوربین دوم ۱۲ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو است که از زوم اپتیکال ۲ برابری پشتیبانی می‌کند. این دوربین از لرزش‌گیر تصویر اپتیکال پشتیبانی نمی‌کند و زوم اپتیکال کمتری هم نسبت به لنز تله‌فوتو وان‌پلاس ۷ پرو به دست می‌دهد ولی حسگر قوی‌تری دارد. دوربین سوم نیز ۱۶ مگاپیکسلی اولتراواید با زاویه دید ۱۱۷ درجه‌ای است. دوربین سوم وان‌پلاس ۷ تی و وان‌پلاس ۷ پرو مشابه هم است.

حالت ماکرو و فیلم‌إرداری 720p با نرخ ۹۶۰ فریم

این سیستم دوربین از حالت عکاسی شب Nightscape نیز پشتیبانی می‌کند و البته دو قابلیت جدید دارد. ویژگی برجسته نخست، حالت ماکرو برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری از سوژ‌ها در فاصله‌ی ۲/۵ سانتی‌متری است. ویژگی دوم در حالت فیلم‌برداری است که توانایی ضبط ویدئوهای 720p را با نرخ ۹۶۰ فریم‌بر‌ثانیه را می‌دهد.

دوربین سلفی وان‌پلاس 7T نیز ۱۶ مگاپیکسل با لنز ۲۵ میلی‌متری واید و دهانه دیافراگم f/2.0 است.

برای این پرچم‌دار باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته شده است که با فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی موسوم به Warp Charge 30T در مدت نیم ساعت، ۷۰ درصد شارژ می‌شود. وان‌پلاس می‌گوید فناوری شارژ سریع این گوشی ۲۳ درصد سریع‌تر از گوشی‌های مشابه دیگر است.

وان‌پلاس ۷ تی با پردازنده جدید اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس عرضه می‌شود تا نخستین گوشی دنیا مجهز به این تراشه قدرتمند باشد. اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس نسبت به مدل قبلی از نظر پردازش‌های گرافیکی قدرتمندتر است تا برنامه‌ها سریع‌تر و بهتر اجرا شوند. ۸ گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 3.0 نیز استفاده شده است.

وان‌پلاس 7T با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. در ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۹ وارد بازار هند می‌شود و در هفته‌های آینده با قیمت پایه ۶۰۰ دلار وارد بازارهای دیگر خواهد شد. این گوشی در رنگ‌های آبی و نقره‌ای با جلوه‌های گرادیانی وارد بازار می‌شود.

به این ترتیب، وان‌پلاس ۷ تی با قیمتی ۷۰ الی ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از وان‌پلاس ۷ پرو قیمت‌گذاری شده است در حالی‌که در بسیاری از بخش‌ها مانند صفحه‌نمایش، دوربین‌ها و فناوری شارژ بی‌سیم بهتر عمل می‌کند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

چگونه با بدشانسی کنار بیاییم + گالری عکس از انواع بدشانسی‌ها!

کنار آمدن با بدشانسی یا شرایط ناگوار می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین استراتژی وجود دارد که می‌تواند به ما برای کنار آمدن با این شرایط کمک کند:احساسات بعد رخداد را بپذیرید: طبیعی است که هنگام مواجهه با بدشانسی احساس ناامیدی،…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

شوخی با بناهای معروف و عجائب معماری دنیا یا میدجرنی – گمشده در ترجمه!

کاریکاتور شخصیت‌های مشهور را بسیار کشیده‌اند و دیده‌ایم، اما کشیدن کاریکاتور بناهای معروف زحمت بیشتری دارد. اما میدجرنی می‌تواند این زحمت را بسیار کمتر کند.کاربر شبکه اجتماعی دریت به نام mossymayn به تازگی این کار را کرده است:دروازه…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5