باز هم یک ثبت‌اختراع دیگر از مایکروسافت و بالا گرفتن شایعات درباره گوشی تاشوی احتمالا سرفیس‌فون

1

همه می‌دانیم سامسونگ در حال ساخت یک گوشی تاشو است. شرکت ZTE هم تولیدکننده بعدی موبایل است که رویای گوشی تاشو دارد و البته نباید از ال‌جی هم غافل بود.

اما کاندید بزرگ بعدی برای تولید یک اسمارت‌فون تاشوی عجیب و غریب؛ مایکروسافت است. شایعات زیادی درباره گوشی تاشوی مایکروسافت شنیده می‌شود و برخی آن را همان گوشی سرفیس‌فون می‌دانند که مدیرعامل این شرکت گفت می‌خواهد نوع استفاده از موبایل را تغییر دهد.

اسناد ثبت‌اختراع جدیدی از این شرکت منتشر شده که به وضوح شایعات درباره ساخت یک گوشی یا فبلت تاشو را تقویت می‌کند و به ما می‌گوید مایکروسافت هم مخفیانه دارد خود را برای این بازار داغ آماده می‌کند.

این ثبت‌اختراع‌ها نشان می‌دهند مایکروسافت در حال ساخت دستگاهی است یا حداقل به ساخت اسمارت‌فونی فکر می‌کند که یک لولای خاص دارد و می‌تواند به طور کامل و ۱۸۰ درجه‌‌ای باز و یک تبلت تبدیل شود.

این دستگاه از دو صفحه‌نمایش سود می‌برد که این لولای خاص و منحصربه‌فرد میان آن‌ها قرار گرفته و این قابلیت را دارد که این دستگاه را به یک گوشی یا تبلت و حتا نوت‌بوک تبدیل کند.

لولا؛ شاه‌کلید گوشی‌های تاشو

به نظر می‌رسد دنیای فناوری به نقطه‌ای رسیده است که مشکل گوشی‌های تاشو در لولای آن است. سامسونگ چندین ثبت‌اختراع برای طراحی لولایی خاص دارد و اکنون در ثبت‌اختراع‌های مایکروسافت نیز شاهد تمرکز زیاد روی لولا و طرز کار آن‌ها هستیم.

به طور سنتی، باید میان دو صفحه‌نمایش یک فاصله و شکافی وجود داشته باشد که این دو قطعه روی یکدیگر نیفتند و باعث آسیب‌دیدگی نشوند. لپ‌تاپ و تبلت‌های دو کاره نیز از این قاعده پیروی می‌کنند ولی در ثبت‌اختراع مایکروسافت شاهدیم که لولای طراحی شده هیچ شکاف و فاصله‌ای ندارد.

لولا وقتی کمی باز می‌شود؛ با جابه‌جایی سعی می‌کند نمایشگر اصلی را عقب‌تر بکشد و خود لولا به آرامی روی صفحه‌نمایش دوم قرار می‌گیرد. به این گونه، لولای طراحی شده توسط مایکروسافت زیبایی و کارایی بالاتری برای این دستگاه فراهم می‌کند.

البته، این ثبت‌اختراع‌ها همه‌چیز را نمی‌گویند و نمی‌تواند اتها با دیدن چند تصویر؛ طرز کار آن را به طور دقیق متوجه شد. حتا نمی‌دانیم این لولا برای یک گوشی تلفن همراه است یا یک دستگاه دیگری مانند لپ‌تاپ.

چند روز پیش؛ ثبت‌اختراعی از اپل برای طراحی مک‌بوکی با دو صفحه‌نمایش منتشر شد و اکنون این احتمال وجود دارد که مایکروسافت هم به دنبال لپ‌تاپی دو نمایشگر یا تبلتی با قابلیت‌های نوت‌بوک است.

مایکروسافت هنوز به این ثبت‌اختراع‌های منتشر شده هیچ واکنشی نشان نداده و جواب رسانه‌ها را نمی‌دهد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…

تصور کنید اگر این مکان‌های مشهور اصلا ساخته نمی‌شدند، منظره پیرامونی آنها چطور می‌شد؟

ساختمان‌های مشهور و بناهای زیبا یا کاربردی عظیم، شهرتی برای منطقه خود به ارمغان می‌آورند و سیل گردشگران را سرازیر می‌کنند و حتی پایشان به کرات به دنیای ادبیات و سینما هم باز می‌شود و باز بر شهرت مکان می‌افزایند.به همین خاطر است که ساختن…

عکس‌های قدیمی از کلاس‌های تایپ دهه 1950 تا 1970 – زمانی که تایپ یک مهارت پایه بود و چه بسا با…

در تاریخ آموزش آمریکا، در یک برهه دبیرستان‌های آمریکا برای آموزش یک مهارت ضروری برای ورود به دنیای مدرن تجهیز شدند: تایپ کردن. ظهور کلاس‌های تایپ در دبیرستان‌های ایالات متحده، فصلی جذاب در تاریخی آموزش بود.شروع  آموزش تایپ را می‌توان در…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. شهین می گوید

    منتظر ظهور سرفیس فون هستم?

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.