بلومبرگ: اپل در حال کار روی آیفونی با طراحی و ویژگی‌هایی است که تا کنون هرگز ندیده‌ایم

0

گزارش‌های جدید از اپل نشان می‌دهند این شرکت در حال کار روی مدلی از آیفون با طراحی و ویژگی‌های جدیدی است که تا کنون از اپل هرگز ندیدیم.

اپل پس از چند سال، با عرضه آیفون X تغییراتی را در طراحی و ویژگی‌های گوشی‌های آیفون به وجود آورد. در واقع، اپل از سال ۲۰۱۴ تا آیفون X از یک طراحی خاص برای آیفون‌های جدید استفاده کرد.

اما به یک‌باره در آیفون X شاهد حذف کلید هوم بودیم و حسگر اثرانگشت Touch ID نیز به تاریخ پیوست. آیفون X طراحی لبه تا لبه دارد و به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز شده است. این طراحی بسیار چشم‌گیرتر از طراحی آیفون ۶ بود و دست اپل را برای وارد کردن برخی ویژگی‌های فانتزی باز گذاشته است.

این طراحی تا حدودی جسورانه بوده و به نظر نمی‌رسید که اپل به این زودی‌ها بخواهد استفاده از آن را متوقف کند ولی خبرهای اطراف اپل چیز دیگری می‌گویند.

بلومبرگ روز چهارشنبه گزارشی جدید از برنامه‌های آتی اپل برای آیفون منتشر کرد. بلومبرگ همیشه خبرهای موثق و نسبتا دقیقی درباره اپل دارد و گذشته این نشریه نشان می‌دهد باید به گزارش‌هایش اطمینان کرد.

اپل به دنبال آیفون‌های دست‌نیافتنی‌تر

بلومبرگ می‌گوید اپل دارد روی دو طراحی جدید با ویژگی‌های کاملا متفاوت برای آیفون‌های آینده کار می‌کند. منظور از آینده؛ همین چند سال بعد است نه ده سال آینده. بلومبرگ می‌گوید این طراحی‌ها و ویژگی‌ها با آن چیزی که تا کنون از شرکت کوپرتینو دیدیم؛ متفاوت است.

در این گزارش از ویژگی «ژست‌های حرکتی کنترلی» نام برده شده است. این ویژگی به کاربران آیفون اجازه می‌دهد برخی کارها را تنها با حرکت دادن انگشت نزدیک صفحه‌نمایش بدون هیچ‌گونه لمس یا تقه‌ای انجام دهند.

هیچ اطلاعاتی نداریم که دقیقا با حرکت انگشت جلوی صفحه‌نمایش بدون تماس چه کاری می‌توان انجام داد. اپل چندین ثبت‌اختراع روی فناوری‌های صفحه‌نمایش سه‌بعدی بدون عینک دارد. همچنین، این شرکت مطالعات و تحقیقات زیادی روی صفحه‌نمایش‌های هولوگرامی داشته است.

آیا ویژگی نام برده شده در گزارش بلومبرگ مبتنی بر یکی از ثبت‌اختراع‌ها یا فناوری‌های بالا است؟ نمی‌دانیم اما یک منبع نزدیک به اپل گفته این فناوری در دو سال آینده روی آیفون‌های جدید عرضه نمی‌شود. پس، به نظر می‌رسد خیلی زود است که درباره‌اش گمانه‌زنی کنیم و باید منتظر دریافت نشانه‌ها و خبرهای تکمیلی دیگری باشیم.

آیفون با صفحه‌نمایش منحنی

نکته مهم دیگر هیجان‌انگیز در گزارش بلومبرگ، استفاده اپل از صفحه‌نمایش‌های منحنی برای مدل‌های آینده آیفون است. بلومبرگ با اشاره به یک منبع ناشناس می‌گوید اپل در حال کار روی صفحه‌نمایش‌های منحنی تورفته‌ای است که از بالا به سمت پایین کشیده می‌شود.

کمی سخت است که باور کنیم اپل به دنبال طراحی چنین آیفونی است. به‌خصوص دلایل این طراحی مانند تمایز شدن در بازار کمی دور از ذهن است چون اپل شرکتی نیست که با صفحه‌نمایش منحنی بخواهد در بازار موبایل متمایز شود.

پیش از این، شرکت‌هایی مانند ال‌جی دو گوشی منحنی به شکل بالا طراحی و عرضه کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران با شکست مواجه شد.

اما استفاده از صفحه‌نمایش‌هایی با کمی انحنا می‌تواند برای پیاده‌سازی فناوری‌های اپل بسیار اهمیت داشته باشد. اگر شایعه استفاده از فناوری‌های ژستی و حرکتی در آیفون‌های اپل درست باشد؛ شاید یک آیفون با کمی انحنا بتواند این فناوری را بهتر پیاده‌سازی کند. چون دوربین‌ها و سنسورها طوری در صفحه‌نمایش قرار می‌گیرند که تشخیص حرکات انگشت دست بهتر انجام شود.

به هر حال، طراحی‌ها و ویژگی‌های جدید آیفون‌های آینده اپل در مرحله تحقیق و توسعه هستند. در نهایت، اپل تصمیم می‌گیرد که از آن‌ها استفاده کند یا خیر!

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

در مورد این عکس‌ها فقط می‌توانیم بگوییم چیزها به نحو عجیب یا خنده‌داری، سر جای خودشان نیستند!

ما در طول زندگی آدم زیاد دیده‌ایم که سر جای خود نبوده، اما در مورد اشیا، گاهی نبودن آنها در سر جای خودشان یا کاربرد بدیع آنها برای خودش یک طنز و شگفتی می‌شود، در این سری عکس‌های می‌خواهیم تعدادی از این موارد را با هم مرور کنیم:راهی…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5