اسپاتیفای از اپلیکیشنی با طراحی جدید و امکان ساخت پلی‌لیست‌های درخواستی برای کاربران رایگان رونمایی کرد

0

شرکت اسپاتیفای طی مراسمی، از اپلیکیشنی با طراحی و رابط کاربری جدید برای کاربران رایگان رونمایی کرد.

کاربران پلتفرم‌های اندروید و iOS در سراسر جهان می‌توانند به‌زودی و به طور رایگان به این اپلیکیشن پخش و استریم موسیقی دسترسی داشته باشند. اسپاتیفای حدود ۹۰ میلیون کاربر رایگان دارد.

این بزرگ‌ترین تغییر شرکت اسپاتیفای برای کاربران رایگان از سال ۲۰۱۴ تا کنون است. با اپ جدید، کاربران آزادی‌های بیشتری در انتخاب و گوش دادن به موسیقی دارند.

اکنون، کاربران رایگان اسپاتیفای می‌توانند ۱۵ پلی‌لیست درخواستی از موسیقی‌های انتخابی خودشان داشته باشند و هر زمان که بخواهند، به این آهنگ‌ها گوش بدهند.

قبلا اسپاتیفای فقط پلی‌لیست آهنگ‌های تصادفی (Shuffle) برای کاربران رایگان فراهم می‌کرد ولی اکنون این کاربران می‌توانند از میان پلی‌لیست آهنگ‌های مختلف پیشنهادی اسپاتیفای از خواننده‌ها و در سبک‌های مختلف، آهنگ‌های خود را انتخاب کرده و پلی‌لیست‌های اختصاصی برای خودشان بسازند و هر زمان که دوست داشتند؛ گوش کنند.

هر کاربر می‌تواند حداکثر ۷۵۰ آهنگ را انتخاب (حدود ۴۰ ساعت موسیقی) و در پلی‌لیست‌های خودش قرار داده باشد. اسپاتیفای هم سعی می‌کند به طور روزانه و هفتگی و با توجه به سلایق کاربران؛ پیشنهادی موسیقی جدیدی به کاربران بدهد و پلی‌لیست‌های آن‌ها را به‌روزرسانی کند.

اسپاتیفای می‌گوید کاربران تا کنون بیش از ۲ میلیارد پلی‌لیست ساخته‌اند. به‌روزرسانی اخیر اپلیکیشن این شرکت کمک می‌کند کاربران بتوانند به پلی‌لیست‌های مشابه با علاقه خود دسترسی پیدا کنند و آهنگ‌هایی گوش بدهند که شاید همیشه آرزوی شنیدن‌شان را داشتند یا به دنبال‌شان گشتند.

گوش دادن به موسیقی بیشتر با مصرف داده کمتر

اسپاتیفای، از کاربرانی که این اپلیکیشن جدید را نصب کنند؛ سریعا درخواست می‌کند پلی‌لیست‌های سفارشی و اختصاصی خودشان را بسازند و تنظیمات دلخواه‌شان را روی این پلی‌لیست‌ها انجام دهند.

اپلیکیشن جدید اسپاتیفای یک مود «data saver» دارد که به کاربران کمک می‌کند به طور ساده‌تری روی مصرف دیتای اینترنت خود مدیریت داشته باشند و حجم دیتای کمتری مصرف کنند. اسپاتیفای مدعی است کاربران با استفاده از این مود می‌توانند تا ۷۵ درصد در مصرف دیتا صرفه‌جویی داشته باشند.

اسپاتیفای می‌گوید این اپلیکیشن جدید در حال انتشار برای تمام کاربران در سراسر جهان است و به‌زودی همه کاربران رایگان این شرکت بدان دسترسی پیدا خواهند کرد.

شاید در ابتدا این استراتژی جدید اسپاتیفای خلاف منافع این شرکت برای سوق دادن کاربران رایگان به سوی سرویس‌های پولی باشد. ۶۰ درصد کاربران اسپاتیفای از سرویس رایگان استفاده می‌کنند و اکنون دسترسی‌ها و انتخاب‌های آزادانه بیشتری دارند.

اما احتمالا این کاربران رایگان به تدریج معتاد اسپاتیفای شده و به سوی خرید سرویس‌های پولی می‌روند. هنوز دلایل زیادی وجود دارد که یک کاربر اقدام به خرید سرویس‌های اسپاتیفای کند.

به علاوه، دیگر سرویس‌های استریم موسیقی مانند اپل موزیک به سرعت در حال رشد هستند و اسپاتیفای برای از دست ندادن بازار، ناچار است خدمات بیشتری به کاربران رایگان‌اش ارایه بدهد تا هنوز از سرویس‌هایش استفاده کنند.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

اولم، یکی از عجیب‌ترین جانداران روی زمین – شبیه جنین نارس یا موجودات سری فیلم‌های بیگانگان

جانداری به نام Proteus anguinus که همچنین به عنوان اولم olm شناخته می‌شود، گونه‌ای سمندر است که بومی آب‌های زیرزمینی آلپ در جنوب شرقی اروپا است. این جاندار از معدود مهره‌داران غارنشین است و به دلیل شکل سر و دست‌ها  رنگ سفید مایل به صورتی و…

اگر نئاتدرتال‌ها بر انسان‌های به اصطلاح خردمند غلبه می‌کردند، شاید اینها ستاره‌های سینماهای آنها…

سوابق فسیلی نشان می‌دهد که نئاندرتال‌ها در حدود 40000 تا 30000 سال پیش از سوابق باستان‌شناسی ناپدید شدند، اگر در برخی مکان‌ها ممکن است تا حدود 28000 سال پیش  زنده مانده باشند.نئاندرتال‌ها گونه‌ای از انسان‌های باستانی بودند که تا زمان…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

ابر تورم آلمان در سال 1923 چه بر سر مردم آورد؟

به زمانی می‌رویم که یک آلمانی طبقه متوسط، ​​میلیاردها مارک در جیب خود حمل می‌کرد اما هنوز نمی‌توانست چیزی بخرد. یک قرص نان 200 میلیارد مارک قیمت داشت.با حقوق بازنشستگی یک هفته‌ای حتی یک فنجان قهوه را نمی‌شد خرید. سقوط آزاد ادامه داشت و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.