چندین ویژگی مهم به تلگرام X نسخه اندروید افزوده شد

4

اگر یادتان باشد، چندی پیش اپلیکیشن تلگرام X را معرفی کردیم. گفتیم که توسعه‌دهنده‌گان تلگرام این اپلیکیشن را نیز برای اندروید و iOS منتشر کردند و به نوعی یک نسخه پیشرفته با واسط گرافیکی بهتر و متفاوت است.

در تلگرام X شاهد تغییرات و امکانات تیز و تندی هستیم که شاید برای عموم کاربران تلگرام مناسب نباشند یا امکان اعمال‌شان به خاطر محدودیت‌های برنامه‌نویسی نباشد.

اکنون، به‌روزرسانی بزرگ ماه مارس تلگرام X منتشر شده است و شاهد افزوده شدن چندین ویژگی بسیار مهم و جالب هستیم که می‌توانند برای مدت‌های طولانی کاربران را مجذوب خود کنند.

در ادامه سعی می‌کنیم مهم‌ترین ویژگی‌های جدید تلگرام X را مرور کنیم:

کار همزمان با چند اکانت

در تلگرام شاهد افزودن شدن قابلیت چند اکانتی بودیم ولی اکنون این ویژگی به طور بهتر و جالب‌تری در تلگرام X پیاده‌سازی شده است.

می‌توانید برای هر اکانت یک تم جداگانه انتخاب کنید و به طور همزمان با این اکانت‌ها کار کنید. اگر انگشت‌تان را طولانی‌تر روی نام یک اکانت قرار دهید؛ می‌توانید پیش‌نمایشی از آن اکانت را بدون نیاز به سوییچ کردن مشاهده کنید.

برای تغییر اکانت هم کافی است لمس طولانی‌تر صورت بگیرد. همچنین، دیگر محدودیتی در تعریف اکانت‌های جدید وجود ندارد.

اشتراک‌گذاری لوکیشن زنده و حالت شب برای نقشه

این قابلیت هم چندی پیش روی تلگرام قابل استفاده بوده ولی باز در تلگرام X به تکامل رسیده است و شاهد افزودن شدن حالت شب برای نقشه هستیم.

می‌توانید وضعیت مکانی خود را به طور زنده با دیگران به اشتراک بگذارید تا دوستان‌تان بدانند در هر لحظه دقیقا در چه مکانی قرار دارید و فاصله‌شان با شما چقدر است. این ویژگی به طور خودکار حالت شب را پشتیبانی می‌کند و در هنگام شب نقشه بهتر خوانده می‌شود.

انیمیشن‌های بیشتر

در نسخه جدید تلگرام X شاهد استفاده از انیمیشن‌های بیشتری هستیم. وقتی یک کاربر در حال تایپ کردن، ارسال عکس و ویدیو، خواندن پست‌ها و غیره است؛ انیمیشن‌های جدیدی افزوده شده تا دیگر کاربران را اطلاع دهد.

این انیمیشن‌ها جلوه بهتری به واسط کاربری گرافیکی تلگرام X دادند و ارتباط بیشتری با مخاطب برقرار می‌کنند.

پیش‌نمایش تصاویر در اعلانات

وقتی باز کردن یا بارگذاری یک عکس یا استیکر در تلگرام X بیش از حد طول بکشد؛ به طور خودکار در اعلانات شاهد پیش‌نمایشی از این عکس و استیکر هستیم.

این قابلیت برای دستگاه‌های اندروید ۵ به بالا فعال می‌شود و کاربران می‌توانند با غیرفعال کردن دانلود خودکار تصاویر یا روشن کردن Data Saver این وضعیت را تغییر دهند. این قابلیت برای مشاهده تصاویر بدون باز کردن یک چت مناسب است.

تغییر رنگ ایموجی‌ها و استیکرها

ویژگی جذاب بعدی تلگرام X، انتخاب رنگ پیشنهادی برای شکلک‌ها و استیکرها است.

با نگه داشتن انگشت دست روی یک ایموجی، می‌توانید رنگ‌های بیشتری از آن را مشاهده و ایموجی با رنگ دلخواه را انتخاب و استفاده کنید. اگر انگشت‌تان را در همان حالت به سمت بالای اپلیکیشن بکشید؛ رنگ تمام ایموجی‌های استفاده شده تا کنون نیز تغییر می‌کند.

هنگامی که یک ایموجی را تایپ می‌کنید، تلگرام X تعداد استیکرهای بیشتری به شما پیشنهاد می‌دهد.

تغییرات جزیی دیگر

تلگرام X به جز چند ویژگی جدید بزرگ گفته شده در بالا؛ تغییرات جزیی بسیار زیاد دیگری هم دارد. مثلا می‌توانید مکان چت‌ها را جابه‌جا کنید، عکس پروفایل را در اندازه اصلی تنها با یک بار لمس آن مشاهده کنید، شماره‌ تلفن‌ها به صورت های‌لایت و قابل لمس درآمده‌اند و چندین تغییر دیگر برای مدیران کانال‌ها وجود دارد.

تازه‌ترین نسخه اپلیکیشن تلگرام X را می‌توانید از روی گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

سری جدیدی از عکس‌های جذاب مقایسه‌ای زمان قدیم و جدید مکان‌ها و شهرها

عکس‌های «قبل و بعد» یا عکس‌های یک مکان بعد از گذشت زمان مدید، به چند دلیل جالب از آب درمی‌آیند:دگرگونی دیداری: انسان‌ها به طور طبیعی به سمت تغییرات و دگرگونی‌های بصری گرایش دارند. عکس‌های قبل و بعد تصویری واضح و قابل توجه از پیشرفت،…

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
4 نظرات
  1. غلام می گوید

    حیف که نسخه دسکتاپ نداره

  2. موبایلی می گوید

    این اپدیت اپدیت خوبی بود . البته بازم خیلی کار داره تا ….

  3. فرشاد می گوید

    هنوز با پنل انتخاب ایموجی تلگرام X مشکل دارم. پنل ایموجی های تلگرام کارامد تره.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.