بهترین عکس‌های مسابقه سالانه عکاسی آیفون ۲۰۱۸

0

عکاسی دیجیتال در حال رشد و پیشرفته است. این رشد و پیشرفته را در هیچ بخشی به اندازه عکاسی با اسمارت‌فون‌ها نمی‌توان به خوبی مشاهده کرد.

هر سال شاهد عکس‌هایی بهتر و حرفه‌ای‌تر هستیم. به‌خصوص اگر این عکس‌ها توسط لنزهای کوچک دوربین‌های گوشی‌های آیفون ثبت شده باشند.

امسال، مسابقه سالانه عکاسی آیفون در ۱۱ سالگی خود به سر می‌برد و شاهد بهترین عکس‌های تمام ادوار هستیم. عکس‌هایی که بیشتر شبیه به جادو هستند و نمی‌توان تصور کرد فقط با یک گوشی هوشمند ثبت شدند.

مسابقه سالانه عکاسی آیفون از سال ۲۰۰۷، یعنی همزمان با عرضه اولین آیفون آغاز شده و هر ساله با حضور هزاران عکاس و کاربر برگزار می‌شود. به تنها چیزی که برای شرکت در این جشنواره نیاز دارید؛ یک آیفون یا آیپد است.

عکس‌هایی جادویی با روایت‌هایی رئالیسم

در مسابقه بزرگ عکاسی آیفون ۲۰۱۸ هزاران نفر از ۱۴۰ کشور شرکت کردند و تصاویر ارسالی، ترکیبی از جلوه‌های هنری، سبک‌های عکاسی، اصالت و موضوع هستند.

عکس‌های ارسالی در ۱۸ دسته مختلف به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. این دسته‌بندی‌ شامل کودکان، معماری شهری، حیوانات، چشم‌انداز، سبک زندگی، طبیعت، سفر و مردم می‌شود.

نفر اول مسابقات سالانه عکاسی آیفون ۲۰۱۸ آقای «جاشیم سالم» از بنگلادش است. وی با آیفون ۷، گروهی از کودکان روهینگی را در حال تماشای یک فیلم آموزشی با موضوع درمان و بهداشت در نزدیکی یک اردوگاه پناهندگان عکاسی کرده است:

عکس «ماسیمو گرازیانی» از ایتالیا برای به تصویر کشیدن دالان‌های تو در تو و منحنی نیز به شدت مورد توجه و تقدیر قرار گرفت. این عکس با آیفون ۷ پلاس گرفته شده است:

عکس «الکساندر وبر» از سوییس نیز یکی دیگر از برندگان امسال است. این تصویر در شهر سالوادور از استان باهیای برزیل گرفته شده و زنی کارگر با لباس‌های سنتی را آماده به کار برای خالی کردن بار کامیون نشان می‌دهد. این عکس زیبا با آیفون ۶ اس گرفته شده است:

عکس‌ «Eye to eye» از یک عکاس چینی رتبه دوم این مسابقات را کسب کرد. آیفون ۶ این عکس را ثبت کرده است:

رتبه سوم عکاسی آیفون ۲۰۱۸ را عکس زیر با عنوان «I want to play» از یک عکاس میانماری کسب کرد. این عکس با آیفون ۷ پلاس گرفته شده است:

در ادامه هم می‌توانید برخی از عکس‌های منتخب سال مسابقات سالانه عکاسی آیفون ۲۰۱۸ را مشاهده کنید:

 

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده: یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد!

شاید این گفتار مشهور فرنگی‌ها که می‌گویند که یک عکس به اندازه هزار کلمه سخن می‌گوید، غلو باشد. گاهی در یک عکس فقط زیبایی می‌بینیم. گاهی هم داخل آن چیزی نیست. بدتر از همه، گاهی چون یک عکس برش محدودی از زمان و مکان است، به نوعی حاوی دروغ است…

روسای جمهوری آمریکا به صورت تصاویر خیالی شبیه گیم‌های رل پلیینگ ژاپنی!

توجه: تصاویر را میدجرنی ساخته و سازنده ظاهرا فارغ از سمت و سوی سیاسی و فقط یک نوع بیان هنری دست به این کار زده است.جو بایدن:دونالد ترامپ:باراک اوباما:جورج دبلیو بوش:بیل کلینتون:جورج بوش پدر:…

عکس‌هایی که جادوی پرسپکتیو را نشان می‌دهند

عکاسی به نام هوگو سوئیساس، یک عکاس خلاق مستقر در لیسبون پرتغال است. او از دوربین و مغزش برای فریب چشم بینندگان عکس‌هایش استفاده می‌کند. او کاملاً خودآموخته، اشیاء روزمره را در صحنه‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به آن‌ها هستند، قرار می‌دهد، و…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.