بهترین گوشی‌های هوشمند مناسب کودکان و نوجوانان در سال ۲۰۱۸

1

این روزها نمی‌توان کودکان و نوجوانان را از به دست گرفتن اسمارت‌فون منع کرد.

وقتی کودکان پا به مدرسه می‌گذارند و به‌خصوص در دوران پایه راهنمایی و دبیرستان، نیاز به یک گوشی تلفن همراه دارند تا هم والدین ازشان خبر گرفته و هم آن‌ها در صورت بروز مشکل، با والدین تماس بگیرند.

اما اسمارت‌فون‌ها به طور بالقوه می‌توانند خطرات و آسیب‌هایی را هم برای کودکان به همراه داشته باشند. اگرچه اسمارت‌فون‌ها می‌توانند بهترین گزینه ارتباطی میان کودکان و والدین باشند ولی همیشه انتخاب یک گوشی تلفن همراه برای کودکان راحت نیست.

والدین باید پارامترهایی مانند هزینه و قابلیت کنترل دستگاه را مد نظر داشته باشند و از سوی دیگر کودکان دوست دارند اسمارت‌فونی بزرگ‌تر و با کیفیت بالا برای تماشای فیلم و عکس، بازی، اینترنت و چت با دوستان استفاده کنند.

در ادامه می‌خواهیم ۵ گوشی مناسب کودکان معرفی کنیم که هزینه خرید چندان بالایی نداشته ولی امکانات و قابلیت‌هایی برای جلب رضایت کودکان دارند.

موتورولا G6

شاید موتورولا در رده گوشی‌های پرچم‌دار هیچ مدلی نداشته باشد ولی هنوز در بازار مدل‌های رده متوسطی دارد که کارایی مانند دوران اوج این برند در بازار موبایل ارایه می‌دهند.

سری G گوشی‌های موتورولا کیفیت ساخت و طراحی خوبی دارند و به طور ویژه گوشی جدید Moto G6 با جنس بدنه فلزی و شیشه‌ای، حس در دست گرفتن یک اسمارت‌فون رده بالا و با کلاس را تلقین می‌کند.

یک کاور محافظ به همراه گوشی دریافت خواهید کرد تا از شکسته شدن شیشه پنل جلوگیری شود ولی اگر پسندتان نبود؛ ده‌ها کاور محافظ دیگر در بازار برای این گوشی عرضه شده است.

این اسمارت‌فون از پردازنده پرقدرت اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند که برای اجرای بازی‌های ساده و کارهای چند وظیفه‌گی سبک مناسب است. مدل پایه آن با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شده است ولی می‌توانید مدل‌های بالاتری انتخاب کنید. یک اسلات کارت حافظه هم برای توسعه فضای ذخیره‌سازی دارید.

صفحه‌نمایش این گوشی ۵.۷ اینچ +Full HD با نسبت تصویر ۱۸:۹ است. از یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسل در بدنه پشتی سود می‌برد و دوربین سلفی و تشخیص چهره ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی نصب شده است. دوربین جلو از لنز واید بهره برده و به فلش خودکار مجهز است.

پس، هیچ نگرانی بابت دوربین این گوشی وجود ندارد و کودکان با خیال راحت می‌توانند بهترین عکس‌ها را گرفته و با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند. باتری جی ۶ از فناوری شارژ سریع TurboPower موتورولا سود می‌برد تا در ۱۵ دقیقه، برای ۶ سال کار شارژ شود.

آیفون SE

اگر خودتان طرفدار اپل و آیفون هستید و اصرار دارید فرزندان‌تان هم کار با آیفون را شروع کنند؛ پیشنهاد ما برای کودکان و نوجوانان آیفون SE است.

هیچ‌گاه این گوشی را دست کم نگیرید. از پردازنده پرقدرت A9 با یک صفحه‌نمایش بسیار واضح و شفاف سود می‌برد. آخرین نسخه‌های سیستم‌عامل iOS روی آن نصب می‌شود و با توجه به برخی امکانات آن برای کنترل فرزندان توسط والدین، بهترین گزینه برای استفاده کودکان است.

شما می‌توانید آیفون SE را طوری تنظیم کنید که در ساعت‌های خاصی به اینترنت متصل شود، اجازه دانلود اپ از روی اپ‌استور را نداشته باشد و برخی اپلیکیشن‌ها به طور محدود و کنترل شده‌ای اجرا شوند.

خانواده‌ها می‌توانند محتوای آی‌تونز خود را برای یکدیگر به اشتراک بگذارند و حتی روی آی‌تونز همدیگر نظارت داشته باشند. آیفون SE ارزان نیست و ظاهرا هم قصد ارزان شدن ندارد.

انتخاب آیفون SE از نظر بودجه‌ای چندان خوش‌آیند نیست ولی اندازه کوچک آن برای دستان کودکان و ویژگی‌های نرم‌افزاری آن می‌تواند راحت‌ترین انتخاب باشد.

نوکیا ۶.۱

کودکان و نوجوانان بی‌احتیاط و بازیگوش هستند. گوشی تلفن همراه آن‌ها باید توان تحمل فشارها و آسیب‌هایی مانند ضربه خوردن، زمین افتادن و نظایر این‌ها را داشته باشد.

گوشی نوکیا ۶.۱ از بدنه‌ای تمام فلزی و محکم استفاده می‌کند که می‌تواند در برابر ضربات و فشارها مقاومت نشان بدهد. یک گوشی بزرگ و ضخیم نیست ولی برای تماشای فیلم و بازی عالی است.

وزن آن ۱۷۲ گرم است و از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی IPS LCD سود می‌برد. محافظ صفحه‌نمایش آن گوریلا گلاس ۳ است. پردازنده آن اسنپدراگون ۶۳۰ با رم ۳ یا ۴ گیگابایت است. ظرفیت ذخیره‌سازی این گوشی هم ۳۲ و ۶۴ گیگابایت در کنار اسلات حافظه است.

روی این گوشی سیستم‌عامل اندروید اوریو نصب شده است که قابلیت به‌روزرسانی به اندروید P را دارد. بنابراین؛ جدیدترین بسته‌های به‌روزرسانی نرم‌افزاری و امنیتی روی آن نصب می‌شوند و امکان نظارت بر فرزندان یا کنترل استفاده از گوشی و شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.

این گوشی دوام و عملکرد خوبی از خود نشان داده ولی طراحی زیبا و نسبتا ظریفی دارد. مطمئن باشید کودک‌تان از دیدن این گوشی دل‌سرد نمی‌شود.

آنر 7X

اگر قصد دارید اسمارت‌فونی با طراحی مشابه آیفون X یا گلکسی اس ۸ ولی قیمت بسیار پایین‌تر برای فرزندتان خریداری کنید؛ سراغ گوشی آنر 7X بروید.

صفحه‌نمایش ۵.۹۳ اینچ با پردازنده کرین ۶۵۹ که برای بازی و ویدیو بسیار مناسب است. پردازنده این گوشی می‌تواند با هر اسمارت‌فون هم‌رده دیگری در بازار رقابت کند. باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری آنر 7X به شما یک عمر شارژ طولانی می‌دهد؛ همان چیزی که بچه‌ها نیاز دارند.

به یک دوربین دوگانه اصلی خیلی خوب هم مجهز شده است و از بدنه فلزی مقاوم و بادوامی سود می‌برد. روی اندروید، اپلیکیشن‌های کنترل والدین زیادی در دسترس شما است تا به طور کامل روی فعالیت‌های فرزندتان نظارت داشته باشید.

اسمارت‌فون آنر 7X می‌تواند یک انتخاب خوب ولی با هزینه‌ای پایین باشد.

سامسونگ گلکسی A5 (نسخه ۲۰۱۷)

اجازه بدهید یک مدل گوشی هم از شرکت سامسونگ معرفی کنیم. احتمال کمی وجود دارد که بخواهید برای فرزندتان یک گلکسی اس ۸ بخرید.

معمولا کاربرانی که می‌خواهند لذت استفاده از گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ را ببرند ولی پول زیادی هزینه نکنند؛ سراغ سری A این برند می‌روند. برای کودکان گلکسی A5 را پیشنهاد می‌کنیم چون صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی با پنل آمولد و مشخصات سخت‌افزاری متوسط و مناسب برای فعالیت‌های کودکان دارد.

این گوشی از جنس شیشه و فلز است و باید برایش کاور بخرید ولی استاندارد IP68 آن را در مقابل آب نفوذناپذیر می‌کند. باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی آن چشم‌گیر است و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن با نرم‌افزارها و فناوری‌های مخصوص سامسونگ اجازه می‌دهد کودکان به یک عکاس تبدیل شوند و از گرفتن عکس لذت ببرند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

زندگینامه «هرژه» و مروری بر مجموعه کتاب‌های «ماجراهای تن تن»

امروز مصادف است با نخستین بخش از رشته ماجراهای تن‌تن و میلو نوشته هرژه . به همین خاطر این پست را به صورت مشروح اختصاص می‌دهیم به این نوستالژی دوران کودکی‌مان: «نیروهای ویلهلم دوم قیصر آلمان وارد بلژیک شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.» این را زنانی…

عکس‌های قدیمی از یخ‌فروش‌های آمریکایی

یخ‌فروش‌ها در دوران قدیم اهمیت زیادی داشتند. قبل از رواج یخچال‌های مدرن، زندگی بدون آنها مختل می‌شد.عکس‌های این نوشته نگاهی اجمالی به دوران گذشته می‌اندازند، زمانی که صدای یخ‌فروش‌ها و شکستن بلوک‌های یخی در خیابان‌ها طنین‌انداز می‌شد.…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

دستمال‌های پارچه‌ای برای پنهان کردن نقشه فرار در زمان جنگ جهانی دوم

جورجینا کنیوندر جنگ جهانی دوم، نقشه‌های سرّی روی دستمال‌های جیبی چاپ می‌شد تا نیروهای متّفقین در پشت خطوط دشمن بتوانند از آنها استفاده کنند. گرامی داشتن دستمال‌های پارچه‌ای کهنه پدر ‌همسرم شاید به نظر کاری ناخوشایند باشد اما در دل آنها…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. وحید می گوید

    سلام
    قسمت موتو رو اصلاح کنید
    OS Android 8.0 (Oreo)
    Chipset Qualcomm SDM450 Snapdragon 450
    CPU Octa-core 1.8 GHz Cortex-A53
    GPU Adreno 506
    اسنپ 450 هست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5