رونالدو در یک سریال مستند واقع‌نمای فیسبوک بازی خواهد کرد

0

کوچ ستاره‌های فوتبال از مستطیل سبز به پرده سینما اتفاق تازه‌ای نیست. اما شاید بازی کردن مشهورترین ستاره دنیای فوتبال در یک سریال، خبر هیجان‌انگیزی باشد.

آن‌طور که رسانه‌هایی مانند ورایتی گزارش دادند؛ فیسبوک و کریستیانو رونالدو، ستاره معروف این روزهای کشور پرتغال برای همکاری در ساخت یک سریال مستند واقع‌نما (reality show) به توافق رسیدند.

ظاهرا این سریال حول محور زندگی خود کریس رونالدو است. قرار است این سریال را شبکه استریم فیسبوک واچ (Facebook Watch) بسازد. این شبکه استریم فیلم و سریال به تازگی توسط شرکت فیسبوک راه‌اندازی شده است و می‌خواهد همانند شبکه‌هایی مانند HBO، برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی تولید و پخش کند.

فیلم‌ها و سریال‌های مستند واقع‌نما یا ریالیتی شو بیشتر جنبه‌های خنده‌دار و سرگرم‌کننده دارند و ژانری بین واقعیت و خیال هستند. فیلم کریس رونالدو یک مستند واقعی صرف از زندگی این ستاره دنیای فوتبال نیست.

طبق اطلاعاتی که در رسانه‌ها منتشر شده است؛ سریال واقع‌نمای فیسبوک در ۱۳ قسمت تولید می‌شود. دستمزد رونالدو برای حضور در این سریال هم ۱۰ میلیون دلار اعلام شده است.

صدا پیشگی در یک انیمیشن

گفته می‌‌شود شرکت‌های فیلم‌ساز و سرگرم‌کننده Matador Content و Religion of Sports قرار است به فیسبوک در ساخت این سریال کمک کنند.

فیسبوک به تازگی کار ساخت انیمیشن Striker Force 7 را هم آغاز کرده است که باز هم رسانه‌ها از صداپیشگی کریس رونالدو در آن خبر دادند. داستان انیمیشن Striker Force 7 پیرامون  یک تیم فوتبال دختران دبیرستانی در ایالت نیویورک است. این انیمیشن با همکاری پل لی از شرکت Wiip Studio تولید و منتشر خواهد شد.

هنوز همکاری میان رونالدو و فیسبوک قطعی نشده است و به طور دقیق مشخص نیست این همکاری در چه سطحی انجام می‌شود یا رونالدو در این سریال چه نقشی دارد و در چند قسمت بازی خواهد کرد.

این بازیکن ۳۳ ساله پرتغالی بیش از ۱۲۰ میلیون بازدیدکننده در فیسبوک دارد و یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران در شبکه‌های اجتماعی است. قطعا حضور او در یک سریال می‌تواند فروش‌ و استقبال آن را تضمین کند.

رونالدو به سال‌های آخر دوران بازی خود در دنیای فوتبال نزدیک می‌شود. شاید به همین دلیل، می‌خواهد بازی در یک دنیای جدید را آغاز کند تا همچنان در اوج محبوبیت باقی بماند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

محصولات رادیواکتیوی که در قرن بیستم در قالب کالاهای مصرفی عادی به مردم فروخته می‌شدند

پیش از درک خطراتی که قرار گرفتن در معرض تابش‌های رادیواکتیو برای انسان به همراه دارد، مردم و حتی دانشمندان می‌پنداشتند که مواد رادیواکتیو ترکیبات جالبی برای درخشان و نورانی کردن اشیا هستند. در ادامه چند مورد از عجیب‌ترین کاربردهای مواد…

کاریکاتورهای و تصاویر ساده، مفرح و تفکربرانگیز لوکاس لویتان

لوکاس لویتان هنرمند برزیلی، ساکن مادرید است. او بیشتر برای پروژه‌اش به نام «هجوم عکس» مشهور شده، در این پروژه او نقاشی‌هایی را به عکس‌های اینستاگرام افراد اضافه می‌کند و داستان‌های پنهان را به روشی خلاقانه آشکار می‌کند.کارهای او جذاب و…

خارج از کادرهای عکس‌های مشهور چه گذشته؟ حالا کاربران می‌خواهد با هوش مصنوعی Generative Fill فتوشاپ…

هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و هر روز می بینیم که چقدر توسعه پیدا می‌کند. یکی از پیشرفت‌های تازهاخیراً ابزار جدید AI Generative Fill فتوشاپ بوده است.با کمک آن می‌توان بسیار ساده چیز ناخواسته‌ای را حذف کرد یا اشیایی را اضافه کرد…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.