وقت باارزشی را که در اینستاگرام و فیس‌بوک صرف می‌کنید، با این ابزارهای تازه ارائه شده توسط فیس‌بوک، مدیریت کنید

0

هر دو نرم‌افزار شبکه اجتماعی می‌خواهند مدت زمان حضور شما در این اپلیکیشن‌ها را نشان‌تان بدهند تا بهتر بتوانید زمان سپری شده را مدیریت کنید.

پس از اینکه شرکت‌های اپل و گوگل داشبوردهایی برای مدیریت زمان به نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید اضافه کردند؛ زمزمه‌های افزوده شدن ابزارهایی برای مدیریت زمان سپری شده در فیسبوک و اینستاگرام شنیده شد.

حالا فیسبوک به طور رسمی اعلام کرده است که تا یک الی دو هفته آینده ابزارهای Activity به این شبکه‌های اجتماعی افزوده می‌شوند.

اینستاگرام با ابزار «Your activity» و فیسبوک با ابزار «Your time on Facebook» در صدد هستند نگرانی کاربران برای استفاده از گوشی‌های تلفن همراه و حضور در شبکه‌های اجتماعی را کاهش دهند.

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد این ابزارها برای حدود یک درصد کاربران فیسبوک و اینستاگرام فعال شده و در حال سپری کردن مراحل آزمایشی خود هستند.

این کاربران با انتشار اسکرین‌شات‌هایی سعی کردند کاربران دیگر را در جریان عملکرد این ابزارها قرار دهند. این ابزارها و داشبوردها می‌توانند مدت زمان استفاده کاربر از این اپلیکیشن‌ها را به صورت گزارش‌های نمودار ستونی روزانه و هفتگی نشان دهند.

به علاوه، این ابزارها امکان محدودسازی استفاده از شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام را به کاربر می‌دهند. مثلا کاربر می‌تواند تعریف کند در صورت عبور از زمان مشخص شده، با یک اعلان هشدار به کاربر اطلاع دهد.

سپردن مدیریت زمان به خودتان

یکی دیگر از قابلیت‌های این ابزارها؛ مدیریت اعلان‌های این اپلیکیشن‌ها روی گوشی تلفن همراه است. کاربران می‌توانند تا هشت ساعت صدای دریافت اعلان‌ها را خاموش کنند تا کمتر سراغ اسمارت‌فون بروند.

چک کردن مدام گوشی برای اعلان‌های تازه یکی از اعتیادهای رایج در کاربران و جوانان است که حالا فیسبوک می‌خواهد آن را کاهش دهد.

آن‌طور که کاربران گزارش دادند؛ روی فیسبوک برای دسترسی به این ابزار باید روی آیکون سه خط عمودی در گوشه صفحه ضربه زده و تا پایین روی گزینه «Your time on Facebook» اسکرول کنید. در اینستاگرام هم می‌توانید گزینه «Your activity» را در تنظیمات اپلیکیشن بیابید.

فیسبوک در برهه‌های مختلفی اظهار داشته این ابزارها برای مسدودسازی و محدودسازی استفاده کاربران نیستند بلکه تمایل دارند هر کاربر بهتر بتواند زمان خود را مدیریت و برخی عادت‌های نادرست را اصلاح کند.

فیسبوک می‌گوید این ابزارها به افزایش بهره‌وری و مدت زمان استفاده مفید کاربران از این شبکه‌های اجتماعی بینجامد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چرا غذاها در کتاب‌های مصور و انیمیشن‌ها اینقدر اشتها برانگیزند؟!

دوران کودکی خودم را که به یاد می‌آورم، یاد کتاب‌های داستان مصور می‌افتم که در بعضی از صفحات آن عکس میزهای پر از غذا درج شده بود. نقاشی‌های آنقد آنقدر خوب بودند که تصور می‌کردم میوه‌ها و مرغ و بوقلمون و سوسیس فرنگی‌ها مسلما باید کیفیت…

فهرست چیزهایی که تا همین 20 – 30 سال پیش در ایران و جهان معمولی بودند، اما الان کارها و خریدها…

اوضاع اقتصادی کلی دنیا خوب نیست. از یک سو میل و اشتیاق همه به کمتر کار کردن و بیشتر داشتن و به خصوص سخت گرفتن به هم بیشتر شده و از سوی دیگر، درآمدها آنچنان افزایش نیفتاده‌اند. در این میان برخی کشورها با تورم‌های باورنکردنی دست به گریبان…

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.