5 ساحل جذاب برای سفر دلچسب تابستانی

0

رپورتاژ

تابستان وقت سفر‌های تازه و جمع شدن در کنار خانواده است. برای انتخاب مقصد سفر یکی از گزینه‌های مهم این است امکان تفریح و گردش برای همه فراهم باشد و اقامت خوبی را تجربه کنید؛ در اینجا به معرفی چند مقصد پر‌طرفدار پرداخته ایم.

تور آنتالیا؛ سفر به سواحل زیبای دریای مدیترانه

تور آنتالیا از جمله سفر‌هایی است که سال‌هاست مشتاقان و مسافران خود را  از تمام نقاط دنیا حفظ کرده است. این شهر مدرن که مملو از هتل‌ها و رستوران‌های شیک است اینجا آمیخته‌ای از سنت را در خود جای داده است. بخش‌های تاریخی شهر در کنار هتل‌های مجلل تلفیقی جذاب از گذشته و آینده را به این شهر زیبا آورده است.
تورهای انتالیا در تابستان با پرواز‌های اطلس جت ، قشم ایر و ایران ایر به مدت ۶ شب و هفت روز برنامه ریزی شده‌اند.
در تور‌ها فرقی نمی‌کند که فرودگاه مقصد اسپارتا باشد و یا خود آنتالیا تمامی گردشگران دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی هستند.
تور‌های آنتالیا در مرداد و شهریور امسال به صورت خیلی منسجمی برنامه ریزی شده و هتل‌های با کیفیت ترکی را آژانس مقتدر سیر به شما پیشنهاد می‌کند.
لیست هتل‌های مختلف را در وب‌سایت آژانس بررسی کنید و برای رزرو یک هتل چهار وپنج ستاره خوب با کارشناسان آژانس تماس بگیرید. اکثر هتل‌ها در تور آنتالیا دارای خدمات سرو غذا و نوشیدنی تمام وقت هستند. و حسابی یک هفته کامل در هتل‌های ساحلی این شهر زیبا خوش می‌گذرانید. برای رزرو بهترین تور‌های آنتالیا با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

تور کوش آداسی؛ سفر به سواحل رویایی

تور کوش آداسی بیشتر مقصد اروپایی‌هایی است که برای گذراندن تعطیلات به ترکیه سفر می‌کنند زیرا از دیر‌باز این شهر بندری مخصوص پهلو گرفتن کشتی‌های کروز بوده است البته بیشتر ترک‌ها هم برای سفری دل‌انگیز به این شهر می‌آیند.
به دلیل لوکس بودن این مقصد هتل‌های بسیار با کیفیتی در این شهر ساخته شده اگر عادت به اقامت در هتل خاصی دارید مطمئن باشید که انواع برند‌های هتل در اینجا شعبه دارند. تمامی هتل‌های چهار و پنج ستاره را برروی وب‌سایت آژانس مقدر سیر بررسی کنید معمولا هتل‌های پیشنهادی آژانس با کیفیت بالا بوده و دارای سرویس سرو غذای تمام وقت نیز هستند.
در سفرتان به کوش‌ آداسی با پرواز‌های اطلس جت ، ایران ایر و قشم ایر به فرودگاه زیبای ازمیر می‌رسید و با ترانسفر‌‌هایی که آژانس مقتدر سیر که از قبل هماهنگ شده‌ به هتل محل اقامت خود می‌روید.
در این سفر انواع غذاهای دریایی اژه را امتحان کنید یادتان باشد ترک‌ها ماهی‌کباب‌های خوش‌مزه‌ای دارند انواع آنها را امتحان کنید.
در تور‌های آژانس مقدر سیر مسافران دارای یک گشت شهری و خرید هستند و به همراه راهنمای فارسی زبان تور به خرید از انواع برند‌های ترک و اروپایی می‌روند.
چمدان ببنید و برای خرید تور مسافرتی به کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید.

تور تایلند؛ سفر به قلب جزیره‌های بکر

سفر با تور تایلند انتخاب هیجان‌انگیزی در تابستان است. هوا برای تفریح‌ آبی مناسب است، به پارک‌‌های آبی تایلند بروید؛ در سواحل پوکت و پاتایا آفتاب بگیرید و در دریای آندامان غواصی و شنا را تجربه کنید.
تایلند شهر گرانی نیست، در بانکوک به میدان سیام بروید که جان می‌دهد برای تماشا و خرید‌های خیابانی در اینجا پر از خوراکی‌های خیابانی است و انواع رستوران‌های بین‌المللی را می‌بینید.
هتل‌های تایلند بسیار دلباز و با کیفیت هستند سعی کنید تور خود را با یک هتل چهار یا پنج ستاره رزرو کنید. تمامی هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند و از اقامت در این هتل‌ها با استخر‌های زیبا لذت می‌برید.
تمامی تور‌ها دارای گشت شهری بوده و شما به همراه یک راهنمای فارسی زبان به دیدن جاهای جذاب شهر می‌روید. تمامی تور‌ها با پرواز‌های ماهان و عمان ایر اجرا می‌شوند که در فرودگاه مقصد هم ترنسفر‌های رایگان آژانس منتظر شما خواهند بود.
بدون شک تجربه تایلند گردی و دیدن جزیره‌های زیبای این کشور یکی از بهترین تجربه‌های سفر محسوب می‌شود با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید در مورد تور‌های تایلند بپرسید و راهی کشف این سرزمین زیبا شوید.

تور صربستان؛ سفر به سرزمین‌های زیبای بالکان

رزرو تور صربستان و سفر به سرزمین بالکان تجربه جالبی از مردم شناسی و دیدن زندگی مردم به ما می دهد.
اگر همسفران پر‌انرژی در سفر به بلگراد همراهتان باشند هم فرصت و انرژی کافی برای شب‌زنده داری در خیابان کنز میخایلوا دارید و هم روز‌ها می‌توانید به دیدن موزه‌ ملی یا موزه یوگوسلاوی بروید.
هتل‌های بلگراد بسیار عالی هستند و می‌شود با بودجه پایین‌تر هتل سه ستاره هم رزرو کنید تمامی هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند بعد از خوردن صبحانه به گشت شهری روزانه بروید.
ورود به صربستان نیاز به ویزا ندارد و می‌توانید با انتخاب یکی از تور‌های آژانس مسافرتی مقتدر سیر به این سفر بروید.
تور‌ صربستان با پرواز‌های قشم ایر، ماهان و ایران ایر اجرا می‌شود که پس از حدود ۴ ساعت ‌ونیم به فرودگاه نیکلا تسلا می‌رسید و از آنجا با ترنسفر‌های رایگان آژانس به هتل‌تان می‌رسید و پس از استراحت گشت و گذار را شروع می‌کنید.
برای برنامه ریزی سفر با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و به یادماندنی‌ترین تابستان را بسازید.

تور مالزی؛ سفر به سواحل اعجاب آور لنکاوی

مالزی با طبیعتی بکر و زیبا و همینطور با داشتن شهری مدرن مانند کوالالامپور مقصدی همه چیز تمام برای سفر است هم به شهری مدرن برای خرید و رفتن به رستوران‌های شیک دربرج‌ها سفر کرده اید و هم در جزیره های زیبای پنانگ و لنکاوی آفتاب می گیرید و غذاهای سنتی و دریایی میل می‌کند. حتی با این تور‌ می‌شود چند روزی را در سنگاپور اقامت کنید.
تور‌های آژانس مقتدر سیر را برروی وب‌سایت بررسی و یا از کارشناسان آژانس اطلاعات دریافت کنید و طبق سلیقه شخصی خودتان یک هفته کامل را به مالزی سفر کنید.
می‌توانید برای سفر هتل‌های سه ستاره اقتصادی‌تر را انتخاب کنید اما توصیه ما این است چون هتل‌ها واقعا جذابند سعی کنید در جزیره‌ها هتل های چهار وپنج ستاره لوکس رزرو کنید و از امکانات انواع سالن‌های ماساژ و استخر‌های زیبا بهره ببرید.

تور‌ها با پرواز خوب ماهان و به صورت مستقیم اجرا می‌شوند و همین‌طور تمامی تور‌های دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی نیز هستند.

برای این ماه به فکر برنامه‌ریزی سفری جذاب با یک آژانس با تجربه باشید و هیجان تابستان را با خرید تور مالزی آغاز کنید.

 

منبع : ویرلن

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.