۵ ویژگی تناسب اندام جدید که به اپل واچ شما افزوده می‌شوند

1

اپل واچ به طور همزمان شاهد تغییرات بزرگ و گسترده‌ای هم در سخت‌افزار و هم در نرم‌افزار است. اپل واچ ۴ با سیستم‌عامل WatchOS 5 روانه بازار خواهد شد.

این به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای اپل واچ ۲ و ۳ نیز عرضه شده است و کاربران این ساعت‌ها می‌توانند از سیستم‌عامل واچ او‌اس ۵ سود ببرند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های WatchOS 5 می‌توان به قابلیت Walkie-Talkie اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد با دوستان و اعضای خانواده با پیام‌های کوتاهی در ارتباط باشید.

اپلیکیشن‌های ثالث که در رابط کاربری سیری ساعت قابل مشاهده هستند و برخی دستورات سفارشی سیری که به عنوان میانبر در اپل واچ استفاده می‌شوند؛ از دیگر ویژگی‌های جدید سیستم‌عامل اپل هستند.

اما بزرگ‌ترین به‌روزرسانی WatchOS 5 برای افرادی است که از اپل واچ برای تناسب اندام و ورک‌اوت استفاده می‌کنند. در ادامه، ۵ ویژگی جدید اپل واچ‌ها را برای تناسب اندام و سلامتی مرور می‌کنیم:

رقابت با دوستان

یکی از بهترین ابزارهای موفقیت در تناسب اندام، دعوت دیگران به رقابت و مسابقه یا پاسخ‌گویی است.

برای مثال، Fitbit اجازه می‌دهد وضعیت خود را با دوستان‌تان مقایسه کنید. به‌زودی این ویژگی روی اپل واچ هم در دسترس خواهد بود و شما با WatchOS 5 می‌توانید دوستان خود را به چالش‌های هفتگی دعوت کنید.

در این شرایط، می‌توانید وضعیت دوستان‌تان را پیگیری کنید و پیشرفت آن‌ها را دایما با خودتان مقایسه و بر تلاش و همت خود بیفزایید.

تشخیص خودکار تمرین

احتمالا بزرگ‌ترین ویژگی تناسب اندام جدیدی که به اپل واچ افزوده می‌شود؛ قابلیت تشخیص خودکار تمرین‌ها یا ورک‌اوت‌های شما است.

هنگامی که شما شروع به ورزش و تمرین کارهای تناسب اندام می‌کنید؛ اپل واچ به طور خودکار شروع به ردگیری آن‌ها خواهد کرد. مهم‌تر اینکه اگر شما فراموش کنید اپل واچ را تنظیم کنید و چند دقیقه از تمرین و ورزش شما گذشته باشد؛ اپل واچ به شما امکان تنظیمات و اعتبار مجدد را می‌دهد.

به علاوه، اگر پس از تمرین‌ها فراموش کنید ردگیری اپل واچ را متوقف کنید؛ این ساعت هوشمند به طور خودکار پایان کار را تشخیص داده و برای شما محاسبه خواهد کرد.

مودهای ورک‌اوت بیشتر

اپل اعلام کرده ۱۲ مود ورک‌اوت جدید به اپل واچ افزوده است. اکنون یوگا هم یک تمرین شناخته می‌شود.

اپل واچ همین‌طور که در حال پیاده‌روی هستید؛ سرعت و ضربان قلب شما را اندازه‌گیری می‌کند و به شما می‌گوید در چه ارتفاعی از سطح دریا هستید.

معیارهای جدید در هنگام دویدن

هگامی که در حال دویدن هستید، اپل واچ می‌تواند اطلاعات و معیارهای جدید به شما نشان بدهد. برای مثال، می‌تواند مسافت دویدن شما و گام‌هایی که برداشتید را نشان داده و به شما تذکر بدهد که چقدر باید گام بردارید.

همین‌طور، می‌توانید فعالیت‌های بدنی خود در یک دقیقه را زیرنظر بگیرید.

گوش دادن به پادکست

از نظر فنی این ویژگی ارتباطی با تناسب اندام ندارد ولی بسیار مهم است که شما بتوانید در هنگام پیاده‌روی یا قدم زدن به پادکست‌های دلخواه‌تان نیز گوش دهید.

پادکست‌ها روی همه دستگاه‌های اپل همگام‌سازی شدند و شما می‌توانید یک پادکست را با جست‌وجو در سیری گوش کنید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر در زمان این شخصیت‌های معروف مجله تایم وجود داشت و قرار بود روجلد شماره شخصیت سال شوند!

مجله تایم یک نشریه خبری هفتگی معروف است که طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله سیاست، رویداد‌های جهانی، علم، فناوری، سرگرمی و غیره را پوشش می‌دهد. اولین بار در سال 1923 منتشر شد و از آن زمان به یکی از تأثیرگذارترین و شناخته شده‌ترین مجلات در…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

سازه‌ها و چیزهایی که حس مگالوفوبیای ما را به شدت تحریک می‌کنند – گالری عکس

مگالوفوبیا اصطلاحی است که برای توصیف ترس شدید و غیرمنطقی از اشیاء یا چیزهای بزرگ استفاده می‌شود. کلمه "مگالوفوبیا" از ترکیب دو کلمه یونانی "مگالو" به معنای بزرگ  و "فوبیا" که به معنی ترس یا بیزاری قوی است، گرفته شده است.افراد مبتلا به…

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. soheil می گوید

    کی هست که عاشق این ساعت نباشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.