اپل واچ سری ۴ معرفی شد: صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، سرعت بیشتر و قابلیت‌های جدید سلامتی و ورزشی

0

شرکت اپل در مراسم ۱۲ سپتامبر خود؛ اپل واچ سری ۴ را به عنوان اولین محصول شخصی‌سازی شده خود معرفی کرد.

ابتدا اپل گزارشی داد که اپل واچ در رتبه اول نه تنها ساعت‌های هوشمند؛ بلکه کل برندهای ساعت در جهان قرار دارد. اپل واچ ترکیب عالی از فناوری و سرویس‌های مختلف است.

اپل واچ سری ۴ سرانجام تغییرات چشمگیری در طراحی دارد. نمایشگر این ساعت هوشمند بزرگ‌تر شده است.

اپل می‌گوید نمایشگر را تا لبه‌ها کشیده و این‌طوری ۳۰ درصد فضای نمایشگر اپل واچ بزرگ‌تر شده است. نمایشگر بزرگ‌تر به معنای پخش تصاویر بزرگ‌تر و امکان دیدن اطلاعات بیشتر در هنگام اجرای اپلیکیشن‌هایی مثل اپلیکیشن نقشه است. برخی از اپلیکیشن‌های اختصاصی ساعت اپل هم متناسب با این بزرگ شدن صفحه نمایش، اندکی تغییر کرده و کارآمدتر شده‌اند.

دکمه دیجیتالی چرخان اپل واچ ۴ نیز در طراحی و عملکرد تغییر کرده است. حالا این دکمه بازخورد فیزیکی را شبیه‌سازی می‌کند و حس بهتری به کاربر انتقال می‌دهد.

روی این ساعت از تراشه S4 استفاده شده است. این پردازنده دو هسته‌ای و ۶۴ بیتی است که می‌تواند سرعت اپل واچ را دو برابر کند.

جای میکروفون تغییر کرده و بلندگو نیز بازطراحی شده تا صدای بهتر و بلندتری پخش کند. ژیروسکوپ و شتاب‌سنج این ساعت نیز به‌روزرسانی شدند.

این ساعت می‌تواند حرکات ورزشی کاربران را بهتر و هوشمندتر تشخیص دهد. اپل واچ ۴ می‌توان افتادن یک کاربر را تشخیص دهد و سریعا با اورژانس تماس بگیرد.

البته، ابتدا به شما پیشنهاد تماس با اورژانس را می‌دهد و اگر پاسخی ندهید و این درخواست را لغو نکنید؛ به طور خودکار با اورژانس تماس می‌گیرد.

اپل برای افزودن این ویژگی، تحقیق جالبی روی حرکات ورزشی هزاران نفر انجام داد و متوجه شد که در هنگام سقوط یک ورزشکار، چه به سمت جلو چه به سمت عقب، الگوی مشابهی از حرکت ایجاد می‌شود. مثلا دست‌ها متناسب با سمت سقوط ناگهان در یک واکنش فیزیولوژیگ دفاعی، حرکت می‌کنند. با تحلیل همین رفتار مشابه، اپل موفق شد که سیستم هشدار سقوط هوشمند را به ساعت اپل سری 4 اضافه کند.

سیستم تشخیص ضربان قلب اپل واچ نیز به‌روزرسانی شده و ویژگی‌های جدید به آن افزوده شده است. اپل واچ سری 4 می‌تواند ضربان کند یا تند کاربر را تشخیص بدهد. ساعت جدید اپل می‌تواند وقوع ضربان قلب تند و نامنظم قلب، مثل AF را تشخیص بدهد و به کاربر بگوید که برای پیگیری این امر به پزشک مراجعه داشته باشد.

اما شاید هیجان‌انگیزترین چیزی که اپل در مورد آن مانور داد، امکان گرفتن نوار قلب یا ECG با استفاده از ساعت بود. برای این کار اپل حسگرهایی را به پشت ساعت اضافه کرده و روی دکمه دیجیتال هم حسگر دیگری اضافه کرده است. به ترتیب ساعت اپل، امواج الکتریکی قلب را از دو سوی مختلف، یعنی دست راست و چپ می‌گیرد و یک نوار قلب با استفاده از آنها نمایش می‌دهد. البته این امر مقداری قابل بحث است که سعی می‌کنیم به صورت اختصاصی در پستی در مورد آن صحبت کنیم.

افکت‌ها و فیس‌های بیشتری به اپل واچ ۴ افزوده شده است تا آن را کاربردی‌تر و زیباتر کند. ورزشکاران می‌توانند از قابلیت‌های جدیدتری استفاده کنند. ورزش‌کاران نایکی می‌توانند از ویژگی نایکی پلاس روی این ساعت استفاده کنند.

خبر بزرگ دیگر درباره این ساعت هوشمند؛ پشتیبانی از ارتباطات بلوتوث ۵ است. این به‌روزرسانی باعث می‌شود باتری اپل واچ ۴ حدود ۱۸ ساعت شارژ باتری داشته باشد؛ یعنی بیشتر از یک روز.

البته، اگر در بیرون از خانه از این ساعت استفاده کنید و مثلا کارهای ورزشی انجام دهید؛ ۶ ساعت شارژ باتری می‌دهد.

بندهای این ساعت در طرح‌های استیل و طلایی وارد بازار می‌شوند. قیمت اپل اچ ۴ از ۳۹۹ دلار آغاز می‌شود و نسخه مجهز به LTE آن ۴۹۹ دلار قیمت خورده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

واکسن گارداسیل چیست؟ چه وقت و چه کسانی باید آن را تزریق کنند؟

گارداسیل واکسنی است که به محافظت در برابر انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) کمک می‌کند، که یک عفونت شایع مقاربتی است که می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلف از جمله زگیل تناسلی و برخی از انواع سرطان شود. این واکسن برای جلوگیری از…

10 شهید دنیای فناوری!

هر کدام از ابزارها و دستگاه‌هایی که ما در زندگی عادی خود از آنها استفاده می‌کنیم، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و افراد زیادی بوده‌اند. اگر فداکاری، ریسک‌پذیری، شهامت و ماجراجویی این افراد نبود، ما هیچ کدام از این فناوری‌ها و ابزارها را…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.