پژو خودروی الکتریکی مفهومی E-Legend را معرفی کرد: بازگشت به دهه ۶۰ با جدیدترین فناوری‌های جهان

0

شرکت پژو در نمایشگاه Paris Motor Show از یک خودروی مفهومی الکتریکی به نام E-Legend رونمایی کرد.

این خودرو از چهره و هیکل بزرگی برخوردار است و شما را سریعا به یاد خودروهای دهه ۶۰ می‌اندازد اما با به‌روزترین و جدیدترین فناوری‌های صنعت خودرو که می‌تواند هر راننده‌ای را مسحور خودش کند.

به طور خاص، طراحی این خودرو از پژو ۴۰۵ کوپه الهام گرفته شده است ولی ظاهراش کمی خشن‌تر و تهاجمی‌تر است به‌طوری‌که شما را یاد آخرین مدل موستانگ GT فورد می‌اندازد.

خودروی E-Legend به طور کامل خودران، متصل و تمام الکتریکی است. دارای ۴ مود رانندگی است که ۲ مود آن مربوط به خودران می‌شوند.

ترکیب نوستالژی و آینده‌نگری

در یک مود رانندگی، خیابان و حرکت چرخ‌ها به طور کامل روی مانیتور خمیده ۴۹ اینچی متصل به داشبورد نمایش داده می‌شود تا راننده بتواند راحت‌تر روی خودرو کنترل داشته باشد.

در مود رانندگی Soft می‌توانید بدون هیچ مزاحمتی، کنترل فرمان را به خودرو بدهید اما در مود Sharp می‌توانید همزمان بالاترین سطح دسترسی به دنیای دیجیتال مانند شبکه‌های اجتماعی هم را داشته باشید.

اگر قصد یک رانندگی معمولی با پژو E-Legend را دارید باید روی مود Legend حرکت کنید و برای سرعت و هیجان بیشتر مود Boost انتخاب شود.

تغییر مود رانندگی، باز و بسته کردن درب‌های خودرو و کنترل موسیقی و کارهای مشابه این توسط یک دستیار صوتی انجام می‌شوند که به طور خاص برای خودران‌ها طراحی شده است. شرکت پژو می‌گوید نسخه‌ای از این دستیار صوتی طی دو سال آینده روی برخی مدل‌های این شرکت نصب می‌شود.

شرکت فرانسوی Focal با پژو در طراحی و پیاده‌سازی سیستم صوتی و سرگرمی خودروی مفهومی E-Legend مشارکت کرده است. راننده می‌تواند بسیاری از دستورالعمل‌های ناوبری را با استفاده از صوت به خودرو فرمان دهد یا مسافران می‌توانند برای خودشان سیستم سرگرمی و صوتی مستقلی داشته باشند.

حتی پژو با همکاری یک شرکت عطرسازی به نام Parisian parfumerie Ex Nihilo توانسته دو رایحه مخصوص این خودرو طراحی کند تا فضای داخل آن بوی متفاوتی داشته باشد.

صندلی‌های داخل کابین از جنس مخمل هستند. فرمان خودرو به شکل فرمان یک جت طراحی شده است و یک نمایشگر ۱۶ اینچی دقیقا بالای آن قرار گرفته است. به علاوه، نمایشگرهایی هم روی کنسول وسط، درهای خودرو، صندلی‌ها و حتی سایبان‌ها مشاهده می‌شود.

مشخصات فنی پژو E-Legend

این خودروی تمام الکتریکی انرژی ۳۴۰ کیلووات به چهار چرخ می‌دهد و شتا آن از صفر تا صد کیلومتر زیر ۴ ثانیه است. پژو وعده کرده با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی ۳۷۰ مایلی (۶۰۰ کیلومتر) را طی کند.

فناوری شارژ سریع این خودرو اجازه می‌دهد در ۲۵ دقیقه بیش از ۸۰ درصد باتری ماشین شارژ شود. امکان استفاده از شارژ القایی هم وجود دارد. باتری‌های نصب شده روی این خودرو ۱۰۰ کیلو وات ساعتی هستند.

یک پیشرانه الکتریکی ۴۵۶ اسب بخاری دارد و از یک گشتاور ۸۰۰ نیوتنی سود می‌برد.

خودروی E-Legend یک طرح مفهومی از خودروهای الکتریکی نسل بعدی شرکت پژو است. امیدواریم که واقعا در بازار شاهد چنین خودرویی باشیم. چیزی که بیشتر از همه مشخصات این خودرو به چشم می‌آید؛ طراحی جسورانه آن است که می‌تواند برای بسیاری از خریداران هیجان‌انگیز باشد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.