از هر شش امریکایی بزرگسال، یک نفر کامپیوتر پوشیدنی به مچ دست خود بسته است

0

شاید در حوالی سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، ساعت هوشمند یک کالای لوکس و غیرضروری محسوب می‌شد ولی اکنون آمار و ارقام نشان می‌دهند حداقل در کشور ایالات متحده این‌گونه نیست.

موسسه مطالعاتی NPD Group تخمین زده است فروش ساعت‌های هوشمند در ۱۲ ماه منجر به نوامبر ۲۰۱۸ بیش از ۶۱ درصد افزایش داشته است.

به این معنی که یک ششم افراد بزرگ‌سال (حدود ۱۶ درصد) در کشور امریکا یک ساعت هوشمند به مچ دست خود بستند.

شما هنگامی که در خیابان راه می‌روید؛ افراد زیادی را در اطراف خود می‌بینید که ساعت هوشمند به دست دارند و این اتفاق نشان می‌دهد این پوشیدنی‌ها به یک جریان غالب در جامعه تبدیل شدند.

این آمار به معنی مرگ ساعت‌های کلاسیک یا دیگر پوشیدنی‌ها نیست و این بازار همچنان برای شرکت‌ها و محصولات مختلف ظرفیت و گنجایش دارد.

چه عواملی موجب رشد فروش ساعت هوشمند شده است؟

گروه مطالعاتی NPD اعتقاد دارند ورود ساعت‌های هوشمند مجهز به ارتباطات LTE از جمله اپل واچ‌های اخیر بزرگ‌ترین عامل فروش و استقبال مردم از این پوشیدنی‌ها بوده است.

ساعت‌های هوشمند زمانی جذاب‌تر شدند که توانستید بدون نیاز به گوشی با آن‌ها کار کنید و جواب تماس و پیام دوستان خود را بدهید.

عوامل دیگری هم در رشد بازار ساعت‌های هوشمند دخیل بوده است. کاهش قیمت این محصولات نسبت به نسل‌های اول را نباید از یاد برد.

سری‌های جدید ساعت‌های هوشمند قیمتی حدود ۲۰۰ دلار دارند درحالی‌که مدل‌های قدیمی‌تر با قیمت‌هایی نزدیک به ۴۰۰ دلار عرضه شدند.

صفحه‌نمایش بزرگ‌تر این ساعت‌ها به همراه طراحی‌های کاربرپسند و ظریف هم باعث استقبال بیشتر از این گجت‌ها شد. ساعت‌های هوشمند اولیه هم زمخت و بدشکل بودند و هم چیزی اضافی روی مچ دست به نظر می‌رسیدند که کارایی چندانی نداشتند.

روی ساعت‌های اولیه هیچ نرم‌افزاری نصب نمی‌شد یا ویژگی‌های محدودی در دسترس بود ولی امروزه شما می‌توانید روی ساعت‌های هوشمند جدید، انواع اپلیکیشن‌های بازی و سرگرمی، موسیقی، برنامه‌ریزی، تناسب اندام و سلامتی و نرم‌افزارهای کاربردی روزانه را نصب و استفاده کنید.

فناوری دارد به سمتی می‌رود که ساعت‌های هوشمند ساده‌تر و کاربردی‌تر شوند و به معنای واقعی کلمه کارهای روزانه و فوری کاربران را انجام دهند.

به همین دلیل است که مردم تمایل پیدا کردند همیشه روی مچ دست خود یک کامپیوتر کوچک داشته باشند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

اگر مجموعه ارباب حلقه‌ها را پیکسار بازسازی کند …

مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس رمان فانتزی حماسی نوشته جی. آر. آر. تالکین، دارای شخصیت‌های متنوعی بود. برخی از آنها اینها هستند:فرودو بگینز (با بازی الیجا وود): قهرمان داستان، فرودو، هابیتی است که تبدیل به…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…

معماری‌هایی که واقعا شایسته تحسین هستند و ستایش هنری ما را برمی‌انگیزند

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5