با جست‌وجوی AR گوگل هر حیوانی را از اینترنت به خانه‌تان ببرید

1

دوست دارید یک پاندا، ببر، شیر یا خرسی روی مبل خانه‌تان ببینید؟ اصلا دوست دارید هر حیوانی که در اینترنت مشاهده کردید و خوشتان آمد را با خود به خانه ببرید؟

اکنون، جست‌وجوی موبایل گوگل این قابلیت را فراهم کرده است تا هر حیوان یافت شده در اینترنت را به صورت سه بعدی و با کمک واقعیت افزوده مشاهده کرده و بعد در محیط اطراف خود قرار دهید.

شما می‌توانید این حیوانات را در حیاط و فضای سبز اطراف خانه، اتاق خواب، آشپزخانه یا حتی روی مبل کنار برادرتان و در حال تماشای تلویزیون ببینید.

گوگل اوایل این هفته، در اپلیکیشن جست‌وجوی موبایل خود قابلیت مشاهده سه بعدی برخی حیوانات از جمله شیر، ببر، خرس، بزهای کوهی آلپ، انواع ماهی‌ها، پنگوئن‌ها، پانداهای غول‌پیکر و غیره را فراهم کرده است.

کاربران موبایل می‌تواند این تصویر سه بعدی را به حالت واقعیت افزوده (AR) ببرند. این اتفاق با استفاده از یک فیلتر AR انجام می‌شود. این جست‌وجوها حتما باید در مرورگر گوگل کروم یا نرم‌افزار گوگل باشد تا حالت سه بعدی AR حیوان نمایش داده شود.

جست‌وجوهایی به رنگ واقعیت

آزمایش‌های مختلف روی گوشی‌های پیکسل XL گوگل، آیفون  XS Max، سامسونگ گلکسی اس ۱۰ و غیره نشان می‌دهد حتما باید از نرم‌افزار گوگل یا مرورگر کروم برای تماشای تصاویر سه بعدی حیوانات و بعد فیلتر واقعیت افزوده استفاده کرد.

احتمالا این قابلیت روی مرورگرهای دیگر یا نرم‌افزارهای جست‌وجوی دیگری غیر از گوگل جواب ندهد و شما موفق به دیدن واقعیت افزوده حیوانات نشوید.

گوگل قابلیت جست‌وجوی AR خود را در کنفرانس گوگل I/O ماه گذشته رونمایی کرد و اکنون در حال ورود به گوشی‌های موبایل است. البته، هنوز تمام ظرفیت و قابلیت این ویژگی در دسترس کاربران قرار نگرفته است و آن چیزی که گوگل تدارک دیده فراتر از نمایش واقعیت افزوده یک حیوان است.

در حقیقت، این فیلتر AR برای اپ گوگل لنز ارایه شده است که روی جست‌وجوهای گوگل نیز می‌نشیند.

جست‌وجوی گوگل دارد هر روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود و کاربران دارند از جست‌وجوی یک متن و لینک و احیانا دانلود یک فایل به آوردن حیوانات به خانه‌شان از درون اینترنت و گوگل سرچ می‌رسند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چرا بسیاری از ساختمان‌های تاریخی در بریتانیا دارای پنجره‌های آجرکوبی شده هستند؟

زمانی در بریتانیای کبیر داشتن پنجره در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار گران از آب درمی‌آمد! چرا؟!چون در سال ۱۶۹۶ با وضع مالیات بر پنجره که بسیار در جامعه منفور بود، وضعیت تغییر کرد. در این زمان مالیات بر صاحبان املاک را بر اساس تعداد…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

مهندسان بامزه با اختراعات و ابداعات عجیب و غریب و کارا ! گالری عکس

بسیار پیش می‌آید که برای انجام کاری تنها دو راه داریم، یا خرید یک محصول گران و استفاده از آدم‌های کاربلد برای راه‌اندازییا اینکه خودمان با یک سری ابتکار و به صورت به اصطلاح زمخت ولی کارراه‌انداز، تقریبا بدون هزینه کار را انجام بدهیم.…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…
آگهی متنی در همه صفحات
1 نظر
  1. هادی می گوید

    آلی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.