قیمت پنجره دوجداره upvc

0

رپورتاژ

قیمت پنجره  دو جداره upvc  چگونه محاسبه میشود ؟ امروزه یکی از مهمترین دغدغه ها در خرید هر محصولی ، قیمت آن محصول می باشد.

زمانی که مشتری از روند و شیوه ی دقیق قیمت گذاری آگاهی کامل پیدا کند ، این مسله باعث حس اعتماد و جلب رضایت مشتری می شود.

در این مقاله به تعیین قیمت پنجره دو جداره UPVC اشاره می شود که با توجه به مطلب ذکر شده در خرید پنجره  upvc این امر بیشتر مورد توجه قرار می گیرد ، چرا که عوامل مختلفی در قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار می باشد.

قیمت پنجره  دو جداره UPVC شیوه محاسبه آن

قیمت پنجره upvc به صورت میانگین را به راحتی میتوان محاسبه کرد ولی به صورت دقیق ملزم به داشتن ابعاد دقیق پنجره می باشد و همین طور تعداد باز شو و فیکس و یا نوع باز شو که به صورت تک حالته و یا دو جهته و کشویی می باشد و همچنین نوع شیشه مصرفی که شامل شیشه های چند جداره با ضخامت های مختلف هستند بستگی دارد. ولی میانگین متر مربع را به راحتی میتوان محاسبه کرد :

به این صورت اگر یک پنجره به ابعاد استاندارد ( ۱۴۰*۱۴۰) داشته باشید قیمت ها به صورت زیر محاسبه می شود.

این پنجره ۲ متر مربع مساحت دارد و مجموع پروفیل مصرفی این پنجره و شیشه های آن و ۱ دست یراق الات مصرفی و هزینه های نصب  رقمی معادل ۱/۱۲۰/۰۰۰ تومان می باشد .

پس اگر این مبلغ را بر متر مربع تقسیم کنید مقدار هر متر مربع مشخص می شود.

پس این  پنجره با ابعاد بالا برای هر متر مربع معادل ۵۶۰/۰۰۰ هزار تومان می باشد.

همین روش را در متراژ های بالاتر نیز میتوان در نظر گرفت ، مثلا اگر در پروژه ای ۳۰ متر مربع پنجره داشته باشید به صورت میانگین ۱۶/۸۰۰/۰۰۰ تومان هزینه تمام شده پروژه شما می شود.

البته این قیمت به صورت حدودی می باشد و عواملی هم باعث می شود که قیمت تغییر کند. .

اگر برند ها و نوع بازشو ها تغییر کند حدود قیمت نیز تغییر می کند پس میتوان گفت پنجره دوجداره upvc  در حال حاظر بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع محاسبه می شود.

عوامل تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره

شیوه تولید پنجره upvc

این باور اشتباه وجود دارد که در کارخانجات بزرگ و معتبر محصولات دارای قیمت تمام شده بالاتری هستند.

ولی در واقعیت این طور نمی باشد. بلکه این کارخانه های مکانیزه به سبب صرف جویی در هزینه های تولید در تولید مکانیزه ، دارای قیمت پنجره تمام شده پایین تری هستند و البته باید متریال همسان و پروسه تولید و نصب همسان را مورد توجه نیز قرار داد

  • پروفیل پنجره upvc
  • استفاده از پروفیل با درجه کیفیت بالا و قطعا قیمت بالاتر در قیمت تمام شده پنجره های دوجداره تاثیر دارد.
  • ولی نباید این بالا بودن قیمت را به نشانه ضرر در نظر گرفت برای اینکه استفاده از این نوع پروفیل ها در دراز مدت به یک سرمایه گذاری تبدیل می شود.
  • به زبان ساده تر با انتخاب پروفیل مرغوب و استاندارد، به کارایی و راندمان پنجره دو جداره خود می افزاییم و در نتیجه انواع پنجره دو جداره upvc  ما بیشتر در صرفه جویی انرژی نقش خواهند داشت.

شیشه پنجره upvc

یکی از مهمترین آیتم ها در قیمت گذاری پنجره های دوجداره شیشه ی آن می باشد.

با توجه به این مسئله که بیشترین حجم از پنجره ها را شیشه تشکیل می دهد ، استفاده از شیشه مرغوب با قیمت بالاتر در ساخت پنجره های دوجداره می تواند باعث بالا رفتن راندمان و عمر مفید پنجره دوجداره شود.

  • یرآق آلات پنجره upvc

یراق آلات در مجموع کمترین درصد از قیمت کل محصول پنجره دو جداره را تشکیل می دهند.

البته این مبلغ برای تعداد بازشوهای کمتر و یا بیشتر و یا برندهای مختلف ، متفاوت می باشد.

در انتخاب یراق آلات نیز بایستی دقت کنیم ، چرا که محصول پنجره دو جداره بایستی کارایی لازم را داشته باشد تا بتوان از آن استفاده بهینه برد و هم در صرفه جویی انرژی که نهایتا صرفه جویی مالی را در پی خواهد داشت ، بتواند عملکرد مناسبی را داشته باشد.

 نحوه محاسبه قیمت هر پروژه چگونه است ؟

تمامی محاسبات از قبیل قیمت ساخت پنجره  UPVC ، لیست برش پروفیل ، لیست برش شیشه ، لیست یراق آلات و غیره با نرم افزار مخصوص صنعت UPVC و توسط کامپیوتر به طور کاملاً دقیق مشخص می شود.

قیمت پنجره دو جداره  خوب توسط نرم افزار هایی که مخصوص این کار می باشد تنظیم می شود و به صورت دقیق و بدون خطا تمامی موارد تشکیل دهنده پنجره و هزینه های نصب را محاسبه می کند که پس از اعلام دقیق عرض و ارتفاع پنجره قابل اجرا می باشد و به این صورت محاسبه قیمت در پروژه ها به سادگی انجام می گیرد.

جهت مشاوره ، کسب اطلاعات تکمیلی و سفارش تولید درب و پنجره یو پی وی سی با شرکت وین کار تماس بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.