۶ استفاده جدید و جذاب از آیپدهای قدیمی

0

آخرین نسل آیپد در والمارت ۲۴۹ دلار به فروش می‌رسد در حالی‌که آیپد ۹.۷ اینچی سال ۲۰۱۸ در سایت آمازون ۲۵۰ دلار است.

در حقیقت، این قیمت‌ها بسیار وسوسه‌کننده هستند. اینکه شما آیپد قدیمی خود را بفروشید و یک آیپد جدید بگیرید. سوال مهم بعدی، سرنوشت آیپد قدیمی است. آیپدی که شاید عمری کمتر از دو الی سه سال داشته باشد.

قطعا با فروش آیپد قدیمی می‌توانید پول خوبی به جیب زده و برای خرید آیپد جدید هزینه کنید یا اینکه سراغ خرید تجهیزات جانبی دیگر بروید. فروش آیپد قدیمی یک ایده خوب است ولی دلایل زیادی هم برای نگه داشتن آیپد قدیمی و استفاده‌های دیگر از آن وجود دارد.

حداقل آن استفاده از آیپد قدیمی برای بازی کودکان، نظارت والدین، خواندن کتاب‌های الکترونیکی و تماشای فیلم است. اما این‌ها همه کاری که می‌توانید با یک آیپد قدیمی بکنید؛ نیستند و مجموعه‌ای از کارهای جذاب و مفید منتظر شما هستند:

۱- قاب عکس تمام وقت

غالب قاب عکس‌های دیجیتالی در اندازه کوچک و بی‌کیفیت هستند. آیپد قدیمی شما می‌تواند به یک قاب دیجیتالی روی میز کار یا میز نهارخوری خانه تبدیل شما که تمام وقت در حال نمایش عکس‌ها است.

می‌توانید هزاران عکس یادگاری و با کیفیت را انتخاب و به صورت اسلایدری نمایش دهید. اپل محصول قاب عکس دیجیتالی ندارد و آیپد می‌تواند به یک آلبوم عکس منحصربه‌فرد برای آی‌کلاود تبدیل شود.

افزون بر این، می‌توانید با نصب اپلیکیشن‌هایی مانند LiveFrame تمام عکس‌های خود روی گالری عکس و همین‌طور شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، فلیکر، اینستاگرام و غیره را نمایش دهید.

اپلیکیشن LiveFrame رایگان است ولی همراه با تبلیغات خواهد بود. نسخه بدون تبلیغات این نرم‌افزار ۳ دلار است. اپلیکیشن ۲ دلاری Framee نیز برای نمایش اسلایدری عکس‌های روی آیپدهای قدیمی مناسب است.

با کمی خلاقیمت می‌توانید آیپد را روی دیوار زده یا از پایه‌ای برای قرار دادن روی میزکار استفاده کنید.

۲- سرور موزیک اختصاصی

شاید تمایل چندانی به استفاده از آیپد برای گوش دادن به موسیقی نداشته باشید. صفحه‌نمایش بزرگ این دستگاه بیشتر برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی، تماشای فیلم و بازی مناسب است ولی فراموش نکنید که یک دستگاه iOS است.

یعنی دسترسی بی‌نهایت بک موزیک و آهنگ. شما علاوه بر اینکه می‌توانید به کتابخانه موسیقی‌های خودتان دسترسی داشته باشید؛ می‌توانید از سرویس‌های اپل موزیک، اسپاتیفای، پاندورا، TuneIn و غیره برای شنیدن موسیقی استفاده کنید.

کافی است آیپد قدیمی خود را به یک بلندگوی بی‌سیم متصل کنید تا آهنگ‌های دلخواه خود را گوش کنید.

۳- ریدر اختصاصی نشریات و کتاب‌های الکترونیکی

بسیاری از طرفداران و متعصبان اپل از آیپد مینی برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند. اما یک آیپد قدیمی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر می‌تواند جذاب‌تر باشد و شما را با سرویس iBooks آشتی دهد.

به‌ویژه اینکه اگر می‌خواهید در همان اکوسیستم اپل بمانید و آخر شب کتاب‌ یا نشریه الکترونیکی بخوانید. سرویس اپل نیوز پلاس هم با حق اشتراک ۱۰ دلار در ماه بی‌نهایت مجله برای خواندن در اختیارتان قرار می‌دهد.

به جای هزینه کردن برای خرید یک کیندل یا نسخه چاپی برخی کتاب‌ها، آیپد قدیمی خود را نگه داشته و به یک ریدر کتاب الکترونیکی تبدیل کنید.

۴- کارگر آشپزخانه

یک ایده این است که آیپد را به یک صفحه‌نمایش در آشپزخانه تبدیل کنید. علاوه بر اینکه می‌توانید دستور پخت انواع غذاها، شیرینی‌ها، دسرها و بستنی‌ها را روی آیپد خوانده؛ می‌توانید در اینستاگرام یا یوتیوب، فیلم‌های ساخت کیک‌ها و شیرینی‌ها را مشاهده و به طور همزمان تقلید کنید.

فقط فراموش نکنید که چند اپلیکیشن آموزش آشپزی معروف مانند How to Cook Everything, Butterball Cookbook Plus یا Epicurious را روی آیپد نصب کنید.

۵- مانیتور دوم

راه‌اندازی مانیتور دوم می‌تواند به افزایش بهره‌وری شما کمک کند و یک مزیت بزرگ برای افراد پر مشغله است.

می‌توانید کنار لپ‌تاپ، یک صفحه‌نمایش LCD دیگر هم داشته باشید و به طور اختصاصی یک نرم‌افزار روی آن اجرا شده داشته باشید یا اینکه برای تماشای تصاویر دوربین‌های مداربسته استفاده کنید.

همین‌طور، می‌توانید با نصب اپلیکیشن Air Display آیپد قدیمی را به یک صفحه‌نمایش دوم برای پی‌سی تبدیل کنید.

۶- کنترلر جادویی تلویزیون

اگر تجربه استفاده از آیفون یا گوشی‌های دیگر به عنوان یک کنترلر تلویزیون را داشته باشید؛ متوجه شدید یک تجربه بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است ولی صفحه‌نمایش آن‌ها کوچک است.

تبدیل آیپد به یک کنترلر تلویزیون می‌تواند همراه با نصب اپ‌ها و سرویس‌های اختصاصی Apple TV و Amazon Fire TV یا Chromecast و Roku باشد.

صفحه‌‌نمایش بزرگ‌تر امکان دسترسی راحت‌تر به منوها و گزینه‌ها را فراهم کرده و می‌تواند شامل ده‌ها کلید مجازی برای دسترسی سریع به یک سری تنظیمات باشد.

نکته مهم: این پیشنهادها ظاهرا برای کاربران آیپد غیرایرانی بسیار جذاب و مفید هستند. کاربران ایرانی به خاطر قیمت بالای آیپدها در بازار ایران، به راحتی توان ارتقا و خرید یک آیپد جدید را ندارند و مهم‌تر از آن ترجیح می‌دهند با فروش آیپد قدیمی، پول نسبتا خوبی به دست آورده و از آن استفاده مهم‌تری کنند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

جالب و گاهی خنده‌دار: آدم‌هایی که خیلی شبیه تابلو یک آگهی کنارشان هستند!

گاهی شباهت آدم‌ها به هم عجیب به نظر می‌رسند. حالا در نظر بگیرید که کاملا تصادفی اشخاصی در کنار تابلویی یا آگهی دیواری ایستاده باشند و چهره آنها به یکی از شخصیت‌های تابلو یا آگهی شباعت زیادی داشته باشد یا اصلا فرد افزونه‌ای برای مفهوم تبلیغ…

عکس های رنگی مردم «عادی» در دوران استالین که توسط یک دیپلمات آمریکایی که به دلیل جاسوسی اخراج شد،…

زندگی مردم عادی چیزی است که آنچنان که باید و شاید ثبت نمی‌شود. مورخی را تصور کنید که پنج دهه بعد بخواهد در مورد تاریخ الان ایران تحقیق کند. او احتمالا انبوهی از روزنامه‌های و مجلات و کتاب‌ها و مصاحبه‌های شفاهی و آمارها یا اطلاعات سایت‌ها را…

عکس‌های تاریخی که با دیدن آنها درمی‌مانیم که آنها واقعا در گذشته گرفته شده‌اند یا در یک آینده بهتر و…

گذشته بهتر بود یا آینده. این یک سوال باستانی است. معمولا ما تصور می‌کنیم که ترجیح دادن گذشته، تنها یک حس نوستالژیک خام است. چیزی که بن‌مایه فیلم نیمه‌شب در پاریس هم بود.اما گاهی ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که این ترجیح و دوست داشتن، شاید…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5