ویژگی انتقال فایل ۱۰۰ گیگابایتی دراپ‌باکس در دسترس همه کاربران قرار گرفت

0

تابستان امسال، دراپ‌باکس از نسخه بتای خصوصی ویژگی جدیدی به نام «Transfer» رونمایی کرد. هدف این ویژگی، حل مشکل دیرینه کاربران این سرویس در اشتراک‌گذاری فایل‌ها بود.

سال‌ها بود که کاربران در هنگام انتقال فایل‌ها باید تغییراتی ایجاد کرده و پس از ارسال یا دریافت آن‌ها دوباره برای همگام‌سازی دست به تغییراتی روی فایل‌ها می‌زدند. این رویه برای انتقال فایل‌های با حجم زیاد یا تعداد فایل‌های بالا بسیار دردسرساز و آزاردهنده بود.

کاربرانی که می‌خواستند دایما با هم در تعامل و همکاری باشند و فایل‌های زیادی به طور روزانه رد و بدل کنند؛ در دراپ‌باکس محدودیت‌هایی داشته و ناگزیر سراغ پلتفرم‌های دیگری برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها می‌رفتند.

اکنون، دراپ‌باکس، ویژگی «Transfer» را از حالت بتا و خصوصی خارج کرده و در دسترس همه کاربران با هر نوع حساب کاربری قرار داده است. به این ترتیب، همه کاربران دراپ‌باکس می‌توانند یک کپی از فایل‌های خود را برای دیگران ارسال کنند.

دریافت‌کنندگان این فایل‌ها نیازی ندارند حتما اکانت دراپ‌باکس داشته باشند یا فایل‌های اصلی را دستکاری کنند. دراپ‌باکس می‌گوید ویژگی «Transfer» برای مواقعی است که کاربر می‌خواهد حجم زیادی فایل نهایی را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارد. این کاربران می‌توانند خارج از دفتر و محل کار باشند.

اندازه انتقال فایل براساس نوع اکانت

البته، همان‌طور که انتظار می‌رود، حجم قابل انتقال فایل در این ویژگی دراپ‌باکس به نوع اکانت کاربران وابسته است. اکانت‌های پایه و معمولی بیشتر از ۱۰۰ مگابایت نمی‌توانند ارسال کنند. اکانت‌های Plus یا Business Standard می‌توانند تا ۲ گیگابایت فایل را در یک بار انتقال برای دیگری ارسال کنند.

اکانت‌های Professional و Business Advanced و Enterprise و Education اجازه دارند تا ۱۰۰ گیگابایت فایل را در یک انتقال برای کاربران دیگر با ویژگی Transfer ارسال کنند.

عملیات Transfer به طور خودکار پس از یک هفته از بین می‌رود اما اگر اکانت‌هایی مانند Professional و Business Advanced و Enterprise و Education داشته باشید؛ می‌توانید این‌طور تنظیم کنید که عملیات Transfer پس از ۷، ۳۰، ۶۰ و ۹۰ روز منقضی شود.

دراپ‌باکس ویژگی‌های بتای دیگری را هم به حالت عمومی منتشر کرده است. مثلا، شما می‌توانید از امروز اقدام به ارسال فایل‌ها از نسخه دسکتاپ دراپ‌باکس یا اپلیکیشن iOS و همین‌طور سایت dropbox.com کنید. به علاوه، می‌توانید به فایل‌های ارسال شده توسط دیگران روی پلتفرم iOS دسترسی داشته باشید.

ویژگی جدید دیگر، سفارشی‌سازی پس‌زمینه و لوگو گیرندگان فایل‌ها در هنگامی است که می‌خواهید با ارسال یک سری فایل موافقت کنید. تمام این ویژگی‌ها از امروز در دسترس همه کاربران دراپ‌باکس قرار گرفتند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…

خارج از کادرهای عکس‌های مشهور چه گذشته؟ حالا کاربران می‌خواهد با هوش مصنوعی Generative Fill فتوشاپ…

هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و هر روز می بینیم که چقدر توسعه پیدا می‌کند. یکی از پیشرفت‌های تازهاخیراً ابزار جدید AI Generative Fill فتوشاپ بوده است.با کمک آن می‌توان بسیار ساده چیز ناخواسته‌ای را حذف کرد یا اشیایی را اضافه کرد…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

پرتره خانواده‌های روتین از کشورهای مختلف به کمک هوش مصنوعی ایجاد شد

هوش مصنوعی مدتی است که ما را شگفت زده کرده است. اخیراً با قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساخت متون و درک زبان طبیعی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات میزان تعجب ما پیشتر شده است.س از ChatGPT،  مایکروسافت هوش مصنوعی خود را همراه با مرورگر Edge و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.