هدایای تبلیغاتی حوزه بهداشت و درمان چگونه هدایایی است؟

0

رپورتاژ

صنایع و شرکت‌های بهداشتی و درمانی در بسیاری موارد از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. این صنعت برای به دست آوردن وفاداری مخاطبین خود، محصولات کاربردی را به مشتریان هدیه می‌دهد. آنها این هدایا را در خانه و دفاتر خود نگه می‌دارند از آنها در مواقع نیاز استفاده می‌کنند و به این ترتیب همواره به یاد آن‌ها خواهند بود.
اگرچه صنعت پزشکی می‌تواند مطابق معمول سایر تجارت‌ها از مواردی مانند لیوان، خودکار و … استفاده کند، اما این موارد پاسخ دلخواه مشتریان نیست و به اندازه کافی آنان را برانگیخته نمی‌کند.
برای بهتر دیده شدن، محصولات تبلیغاتی مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی را انتخاب کنید. شما می‌توانید این هدایا را در حاشیه سمیناری درمورد مسائل بهداشتی، در نمایشگاه‌های تجاری به کار ببرید و یا آنها را به بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، کارمندان خود و دیگران هدیه دهید.در اینجا به لیستی از پر فروش‌ترین محصولات تبلیغاتی مرتبط با این صنعت اشاره‌ای کوتاه خواهیم کرد.

درب بازکن بطری

این محصول ساده یک هدیه مفید است که مشتریان شما مایل به استفاده از آن خواهند بود. این ابزار یک راه حل ایده آل برای باز کردن درب فلزی یا پلاستیکی محکم بسته شده بطری‌های دارویی است. قطعا این ابزار ساده بیماران سالخورده یا افرادی که از ورم مفاصل رنج می‌برند را خوشحال می‌کند. شما می‌توانید این محصول تبلیغاتی را در مطب پزشک، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های تجاری توزیع کنید.

دستمال کاغذی جیبی

شما می‌توانید با ارائه بسته‌های کوچک دستمال کاغذی پرمصرف، به برند تجاری شرکت بهداشتی خود ارزشی مضاعف بدهید. این محصول تبلیغاتی مقرون به صرفه می‌تواند در فصل سرما، با شروع بیماری آنفولانزا و در تمام طول سال مورد استفاده قرار گیرد. بسته‌های دستمال کاغذی به دلیل کوچک بودن در هر جایی می‌توانند جای بگیرند. داشتن تنوع طرح، رنگ و یا عطر در نمونه‌های خاص‌تر به محبوبیت استفاده آن اضافه خواهد کرد.

ساک دستی

ساک دستی از جنس کتان جایگزین بادوامی برای کیسه‌های خرید پلاستیکی با کیفیت پایین هستند. مردم کیسه‌های پلاستیکی را در هنگام خرید مواد غذایی و خریدهای معمول روزمره دریافت می‌کنند. اما ترجیح بر آن است که از یک بگ یا ساک دستی زیبا و با دوام استفاده شود. مساحت چاپ بزرگتر در این کیف‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا برای مشاهده واضح برند، لوگوی پزشکی، نام شرکت و پیام تبلیغاتی خود، آن را به طور گسترده چاپ کنید. مردم می‌توانند از کیسه‌های نخی برای اهداف مختلفی استفاده کنند و آنها را به محصولات تبلیغاتی متنوع برای صنعت شما تبدیل کنند.

جاکلیدی و نشان

داشتن یک جاکلیدی که امکان جای دادن قرص، اطلاعات واجب بهداشتی را در خود دارد، بسیار کارساز است. این نمونه خاص از ابزارک با داشتن یک محفظه‌ی کوچک می‌تواند امکان حمل قرص را برای افراد بیمار و کسانی که در شرایط بحرانی نیاز به کمک دارند ایجاد کند.

علاوه بر این مشتریان شما دوست دارند نشانی از مرکز بهداشتی معتمد خود را به عنوان هدیه در اختیار داشته باشند.

برش دهنده قرص

یک ابزار کوچک و کارآمد باعث کاهش هدر رفت قرص‌های دارویی شما به صورت خرد شده می‌شود. قرص‌ها در محفظه تعبیه شده قرار می‌گیرند تا بتوانید داروهای ضروری را به صورت سالم در حین جا‌به‌جایی حمل کنید. در صورت نیاز به تقسیم یک قرص، به راحتی این امکان برای شما فراهم می‌شود و دیگر از له شدن یا تقسیم نامساوی آن ناراحت نخواهید شد. فقط کافی است لوگوی شرکت خود را به روی آن چاپ کنید و این هدیه تبلیغاتی را در یک نمایشگاه تجاری ارائه دهید تا توجه مشتریان را جلب کنید.

 جعبه کمک‌های اولیه

ممکن است برخی بیماران در شرایط خاص و غیر منتظره‌ای نیاز به مراقبت فوری پزشکی داشته باشند و در حالی که هیچ پزشکی در آنجا نیست کیت کمک‌های اولیه به کار خواهد آمد. گیرندگان جعبه کمک‌های اولیه شما می‌توانند با انجام اولین اقدامات اورژانسی قبل از اعزام بیمار به بیمارستان، به اعضای خانواده، دوست یا هر کس دیگر امداد رسانی کند. این کیت یک هدیه تبلیغاتی عالی است و بسیاری از شرکت‌ها از چنین کالاهایی استفاده می‌کنند. این جعبه در ابعاد مختلف، شامل قیچی، موچین، دستکش لاتکس، بانداژ، بتادین، رول نوار چسب و… است.

بسته بهداشتی مراقبت از دندان

این بسته که به کیت دندانپزشکی هم معروف است، یک محصول تبلیغاتی عالی را به مردم و مخاطبان هدف شما از سمت شرکت مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهد. این کیت شامل نخ دندان با آینه، مسواک، خمیر دندان و موارد دیگر برای بهداشت دندان است. این کیت‌ها مخصوصاً برای مسافران و در مواقع خاص مفید است.

کمپرس گرم و سرد

بسته‌های گرم و سرد کمک‌های درمانی مفیدی برای رهایی ورزشکاران و دیگران از درد عضلانی بدن است. شرکت خدمات درمانی شما می‌تواند بسته‌های هدیه‌ای را به همراه درج تبلیغات خود ارائه دهد. بسته‌ها را می‌توان در مایکروویو قرار داد یا در فریزر نگهداری کرد تا دمای مورد نیاز به جهت درمان را بدست آورد.

ژل ضد عفونی کننده دست

دستهایی که به طور صحیح با کمک ژل ضد عفونی کننده دست شسته می‌شوند، فاقد هرگونه آلودگی و باکتری خواهند بود. به عبارت دیگر زمانی که مخاطبین شما از ژل به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کنند، شما به سلامت و بهداشت فردی آنان اهمیت داده‌اید. حسن نیت در این انتخاب هدیه چیزی بیش از یک هدیه ساده خواهد بود.

یادآور مصرف قرص

یکی دیگر از هدایای مفید یادآور هفتگی قرص است. برخی افراد به دلایل مختلف در ایام هفته قرص یا قرص‌هایی مصرف می‌کنند. این محصول به افراد و بیماران کمک می‌کند که قرص‌ها را به طور مرتب و بدون از دست دادن یک روز مصرف کنند. این کالا دارای 7 محفظه جداگانه برای ایام هفته است و با قرار دادن داروی مناسب هر روز از فراموشی آن جلوگیری می‌شود.

قطعا این موارد کارکرد بهتری به نسبت سایر هدایای تبلیغاتی در حوزه‌ی بهداشت و درمان خواهد داشت. این هدایا می‌تواند مناسب افراد مختلف، بیماران، ارگان‌های بهداشتی، اداره‌ها باشد و از این ان لحاظ محدودیتی نخواهد داشت.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.