طرح‌های مفهومی دفترهای کار و اتاق‌های نشیمن متحرک آینده در نمایشگاه خودروی توکیو

0

نمایشگاه خودروی سالیانه توکیو از ۲۵ اکتبر آغاز شده و تا ۴ نوامبر ادامه دارد. در این نمایشگاه، علاوه بر رونمایی از جدیدترین خودروهای مفهومی، فناوری‌های خودران و تازه‌های صنعت خودروسازی به‌ویژه در منطقه شرق آسیا و کشورهای ژاپن، کره جنوبی و چین؛ شاهد بخش‌های تازه‌ای هستیم.

بخش «نمایش آینده» این نمایشگاه به طرح‌ها و ایده‌های مفهومی پیرامون نقش خودرو در زندگی و جامعه آینده اختصاص دارد. امسال، به طور گسترده‌ای در این بخش شاهد خودروها و طرح‌هایی هستیم که به دنبال دفتر کار و اتاق‌های متحرک هستند.

خودروسازهای ژاپنی و کره‌ای، استارتاپ‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده راه‌حل‌های موبایل و متحرک در صنعت خوروسازی، از طرح‌هایی رونمایی کردند که شامل دفتر کار، هتل، اتاق‌های جلسه، مغازه و حتی اتاق‌های بازی کودکان هستند.

تویوتا

تویوتا ضمن معرفی سیستم‌های E Palette و Micro Palette از اتاق‌های متحرکی رونمایی کرده است که می‌توانند در هر کجا پارک شده و از آن‌ها به عنوان دفتر کار موقت استفاده کرد. قرار است از این سیستم‌ها در بازی‌های المپیک سال آینده توکیو استفاده شود.

این دفاتر کار متحرک می‌توانند چرخ‌ها و موتورهایی نیز با خود حمل کنند تا کاربران به طور کامل انعطاف‌پذیری لازم را داشته باشند. هر فردی می‌تواند یک دفتر کار کوچک به تویوتا سفارش دهد و بعد همیشه همراه خودش داشته باشد.

پاناسونیک

شرکت پاناسونیک نیز خودرانی معرفی کرده است که دارای یک اتاق نشیمن و جلسه است. این خودروی مفهومی به نام SPACe-L دارای صفحه‌نمایش‌های بزرگ لمسی است تا افراد داخل خودرو بتوانند ویدیو تماشا کرده یا ویدیو کنفرانس برگزار کنند.

سوزوکی

شرکت سوزوکی نیز یک اتاق نشیمن متحرک به نام Hanare معرفی کرده است. در این اتاق متحرک باز هم صفحه‌نمایش لمسی، مبل‌های راحتی، صندلی‌های پذیرایی و لوازم دیگر دیده می‌شود. این خودرو کاملا خودران است و صندلی راننده ندارد.

هوندا

شرکت هوندا هم از طرحی به نام IeMobile رونمایی کرد که در آن خانه‌ای با خودروی متحرک دیده می‌شود. در این خودرو مادر و کودک می‌توانند به راحتی بازی کنند یا غذا بخورند.

شرکت‌های دیگر هم طرح‌هایی مشابه رونمایی کردند که اگر بسیار زیبا و ابتکاری هستند ولی هنوز زود است وارد بازار شوند و باید در آینده منتظر آن‌ها بود.

مدیران خودروسازی‌ها اعتقاد دارند در سال‌های اخیر، تقاضا برای دفاتر کار متحرک بیشتر شده و مردم به خودروهایی نیاز دارند تا در صورت نیاز، سریعا کارهای خود را در آن‌ها انجام دهند. برخی مشاغل به طور خاص نیاز به چنین خودروهایی دارند و اگر در گذشته به عنوان یک گزینه تجملاتی مطرح بودند ولی امروزه کاربردهای فراوانی یافتند.

همچنین، در این نمایشگاه شاهد مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌های خلاقانه زیادی بودیم. اتوبوس‌های کوچکی که می‌توانند سریعا افراد را سوار کرده و امکانات راحتی در اختیارشان قرار دهند تا به مقصد برسد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس این درخت‌های عجیب در دوره جنگ جهانی دوم اصلا ویرایش نشده‌اند!

این عکس شگفت‌انگیز جنگ جهانی دوم ممکن است عکس ویرایش شده یا فیک به نظر برسد. اما واقعا این طور نیست.در این عکس سورئال، که بخشی از آرشیو عکاسی نیرو‌های دفاع فنلاند است، یک ماشین ارتش فنلاند در امتداد جاده‌ای در چند مایلی مرز با اتحاد…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

عکس‌هایی که جادوی پرسپکتیو را نشان می‌دهند

عکاسی به نام هوگو سوئیساس، یک عکاس خلاق مستقر در لیسبون پرتغال است. او از دوربین و مغزش برای فریب چشم بینندگان عکس‌هایش استفاده می‌کند. او کاملاً خودآموخته، اشیاء روزمره را در صحنه‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به آن‌ها هستند، قرار می‌دهد، و…

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

آخرین «نمونه» مقاوم – هر یک از اینها، آخرین چیزهای سالم به جا مانده در طول تاریخ هستند

از برخی جنبه‌های تاریخی چیزهای قالب توجهی به جا مانده، مثلا هزاران سکه از یک دوره تاریخ یا ده‌ها زره یا شمشیر یا کتاب‌های پوستی فراوان. اما برخی چیزها هم آنقدر نادر از بلایایی طبیعی و فساد و آتش‌سوزی‌های در امان مانده‌اند که تبدیل به آخرین…

مجموعه دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده را با هم مرور کنیم

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.