معرفی بهترین تورهای آسیایی نوروز 99

0

رپورتاژ

نوروز همیشه یک فصل مناسب برای سفر ایرانیان بوده است. تعطیلات بلندمدت، آب و هوای مناسب و نیاز به آسوده شدن از خستگی‌های سالانه، همه از عوامل این امر هستند. در این فصل اما بسیاری انتخاب می‌کنند تا سفری طولانی‌تر را تجربه کنند و سفرهای کوتاه به کشورهای همسایه را به میانه سال موکول کنند. یکی از بهترین مناطقی که می‌توان به آن در بهار سفر کرد، شرق آسیا و به‌خصوص جنوب آن است. آژانس آویسا از برگزارکنندگان اصلی تورهای شرق آسیاست که در این‌جا تلاش می‌کند، شما را تورهای نوروزی این منطقه، به‌خصوص در مورد دو مسیر بالی و هند آشنا سازد.

تور بالی نوروز 99، لذت سفری لاکچری

تور بالی نوروز 99 بدون شک یکی از لوکس‌ترین سفرهایی‌ست که در این فصل ارائه می‌شود. اساساً مقصد بالی، به عنوان یک مقصد لاکچری در جهان جا افتاده است. اگرچه در آن می‌توانید هتل‌های ارزان‌قیمت هم بیابید اما بخش‌های از جزیره هست که به واسطه‌ی نوع ساحل و چشم‌اندازشا،ن فقط به درد سفری لاکچری می‌خورد. مکان‌هایی که انسان‌های موجود در آن، فقط مسافران هتل‌های لوکس ۵ ستاره هستند و نه هیچ چیز دیگر. مناطقی مانند نوسا دوآ و اولواتو از این دست هستند. همین امر سبب شده تا قیمت‌های بسیاری موارد برای توریست‌ها کمی بالا باشد. هر چند بخش‌هایی به دور از مناطق توریستی هست که ویژه افراد محلی‌ست و برای بسیاری نیز می‌تواند جذاب باشد.

تورهای نوروزی بالی با پرواز ماهان برنامه‌ریزی شده است اما امکان ارائه پرواز لوکس قطری نیز وجود دارد و مسافران می‌توانند با یک توقف کوتاه در دوحه، به فرودگاه بالی برسند، البته برای استفاده از این تسهیلات بی‌نظیر، ممکن است مجبور شوند تا ۵۰٪ بالاتر از رقم تورهایی که با پرواز ماهان برنامه‌ریزی شده است را بپردازند که طبیعتاً برای مسیری مانند بالی، می‌تواند رقمی قابل توجه باشد. اما مزیت پرواز قطر در آن است که مدت زمان تور، می‌تواند متغیر و بر اساس درخواست مسافر باشد، حال آن که پروازهای ماهان به صورت چارتری و معمولاً برای ۷ شب تنظیم شده است. هر چند برای اطلاع دقیق از در دسترس بودن تور بالی طولانی مدت‌تر، می‌توانید با کارشناسان آژانس آویسا تماس گرفته و از آن مطلع شوید.

بالی را جزیره خدایان می‌نامند. در حقیقت علاوه بر سواحلی که در منطقه‌ی جنوب شرق آسیا مانند جواهری هستند که هر جایی یافت نمی‌شوند، این جزیره مملو از معابد و مکان‌های تاریخی است و می‌توان در کنار استراحت ساحلی، از دیدن این دست‌ساخته‌های خاص بشری که در هر نقطه‌ای هم یافت نمی‌شوند و بسیار ویژه هستند، لذت برد. در کنار این‌ها، منطقه‌ی ابود در بالی برای بسیاری از افرادی که به طبیعت‌های جنگلی، سفرهای ماجراجویانه، طبیعت‌گردی و امثال این‌ها علاقه دارند، جالب باشد. توصیه ما آن است که اگر نمی‌خواهید تمام مدت زمان سفرتان را در ساحل بگذرانید، حتماً ابود را برای چند شب از اقامت خود انتخاب کنید.

تور هند نوروز 99، لذت بازدید از عجایب هفت‌گانه

اما بر خلاف بالی که یک مسیر برای استراحت و آرامش به شمار می‌رود، هند می‌تواند یک تور جذاب برای طرفداران سفرهای فرهنگی و تاریخی باشد که نیازمند زمان مناسب برای گشتن تک تک جاذبه‌هاست. در هند و در هر شهر آن، به هر طرف که سر بچرخانید، یک اثر تاریخی، یک جاذبه‌ی گردشگری یا نهایتاً یک معبد خواهید دید. به واقع یک مسافرت یک هفته‌ای، چیزی نیست که بتواند حق گردش در این کشور را ادا کند اما بیش از این هم، برای یک سفر می‌تواند خسته‌کننده شود.

تور هند در چند مسیر متفاوت به مسافران عرضه می‌شود. مهم‌ترین و مشهورترین بسته در این مسیر در تمامی جهان، تور مثلث طلایی هند است که شامل بازدید از ۳ شهر رویایی دهلی، آگرا و جیپور است. در این ۳ شهر، بیشترین تعداد جاذبه‌های تاریخی و گردشگری هند وجود دارد که مهم‌ترین آن تاج محل در شهر آگراست. محلی که می‌تواند هر کسی را مسحور خود کند. دیگر مسیر این کشور، سواحل گوا هستند که می‌تواند وابسته به آب و هوای‌ش برای مسافران جذاب باشد. باید دقت داشته باشید که این سواحل، چندان مانند تایلند نیستند و بیشتر برای استراحت خانوادگی مناسبند.

پروازهای مسیر هند با ایرلاین ماهان برگزار می‌شود و مدت زمان تورهای این مسیر ۷ شب و ۸ روز خواهد بود. همچنین هتل‌هایی که به مسافران پیشنهاد می‌شود، محدود بوده و صرفاً شامل هتل چهار ستاره، پنج‌ستاره و پنج‌ستاره تاپ خواهد بود. پیشنهاد ما آن است، در صورتی‌که از نظر بودجه مشکلی ندارید، حتماً هتل پنج‌ستاره تاپ انتخاب کنید تا امکان استفاده از بهترین هتل‌ها، غذاها و امکانات را داشته باشید.

باید دقت کنید که ظرفیت تورهای هند، به‌خصوص در نوروز، نسبت به بسیاری از مسیرها کمتر است و همین سبب می‌شود تا فروش آن‌ها سریع‌تر به پایان برسند. پس بهتر است کمی در مورد این مسیر بررسی انجام دهید، پکیج‌های مختلفی که بر روی سایت آویسا قرار دارد را مطالعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان ما در آژانس آویسا تماس گرفته و پس از نهایی شدن تصمیم خود، بهترین گزینه‌ی تور هند نوروز 99 را خریداری کنید.

 

منبع : ویرلن

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.