چگونه پیش‌بینی آب‌وهوا در هنگام بیدارباش را به صفحه قفل آیفون اضافه کنیم؟

0

همه ما از نرم‌افزارهای پیش‌بینی آب‌وهوا استقبال می‌کنیم. آیفون از نرم‌افزار قدرتمند Weather استفاده می‌کند که می‌تواند وضعیت آب‌وهوا را در هر زمان و تاریخی به طور دقیقی پیش‌بینی و نشان دهد. مثلا، امروز صبح هوا ابری و بعدازظهر هوا کاملا صاف و بدون باران خواهد بود.

اما غالبا کاربران آیفون فراموش می‌کنند از این نرم‌افزار استفاده کرد یا پیش از خروج از خانه به پیش‌بینی آن نگاهی بیندازند. اگر وقتی صبح هنوز در خانه هستیم؛ بفهمیم قرار است ظهر باران بیاید یا هوا طوفانی شود؛ لباس مناسب‌تری پوشیده و برنامه‌ریزی بهتری خواهیم داشت.

خوش‌بختانه، آیفون و سیستم‌عامل iOS این امکان را می‌دهند که شما به محض بیدار شدن از خواب، آخرین وضعیت آب‌وهوا و پیش‌بینی ساعات آینده را مشاهده کنید. در این مقاله می‌خواهیم آموزش دهیم چگونه  پیش‌بینی آب‌وهوا در بیدارباش را به صفحه قفل آیفون اضافه کنیم تا هر روز صبح به طور عادی آب‌وهوا را مشاهده کنید.

مراحل افزودن بیدارباش پیش‌بینی آب‌وهوا به صفحه قفل آیفون

برای افزودن wake-up weather forecast به صفحه قفل آیفون باید روی این دستگاه از iOS 12 و بالاتر استفاده کنید. بنابراین، برخی از کاربران آیفون اصلا قابلیت استفاده از این ویژگی را ندارند. برای مثال کاربران آیفون ۵ نمی‌توانند از پیش‌بینی آب‌وهوا روی صفحه قفل آیفون بهره ببرند.

پس، فرض می‌کنیم آیفون شما از iOS 12 یا iOS 13 استفاده می‌کند. به طور کلی، برای افزودن پیش‌بینی آب‌وهوا در بیدارباش باید وارد اپلیکیشن Settings و سپس Do Not Disturb شوید؛ جایی که می‌توانید زمان‌بندی کنید در چه بازه‌هایی و به چه صورتی (تماس یا اعلان) هشدارهای بیدارباش را دریافت کنید.

سپس، شما باید وارد Privacy شده و برای دسترسی اپلیکیشن Weather به موقعیت مکانی خودتان، یکی از تنظیمات Always یا While Using را انتخاب کنید. البته، براساس نسخه iOS شما ممکن است این تنظیمات کمی متفاوت باشند.

مراحل کار به صورت گام‌به‌گام را دنبال می‌کنیم:

۱- وارد اپلیکیشن Settings شده و بعد وارد بخش Do Not Disturb شوید.

۲- روی کلید جابه‌جایی خاکستری روبروی Scheduled بزنید به‌طوری که در وضعیت «سبز» و «روشن» قرار بگیرد. در مرحله بعدی، روی نوار From To بزنید تا مشخص کنید قابلیت Do Not Disturb در چه بازه زمانی باید فعال باشد. در آخر مطمئن شوید قابلیت Dim Lock Screen روشن و فعال است.

۳- دوباره از اپلیکیشن Settings وارد بخش Privacy شوید. روی Location Services بزنید و صفحه را به پایین اسکرول کنید تا برنامه Weather را ببینید و روی آن بزنید. برای iOS 12 گزینه Always و در iOS 13 و نسخه‌های بالاتر گزینه While Using the App را انتخاب کنید.

پس از اتمام این مراحل، صفحه‌ قفل آیفون شما هر روز صبح، پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا را به شما نشان می‌دهد. از جمله اطلاعاتی که روی صفحه آیفون مشاهده خواهید کرد؛ دمای فعلی، حداکثر دمای مورد انتظار و وضعیت کلی پیش‌بینی آب‌وهوا است.

این پیش‌بینی آب‌وهوا فقط در طول روز یک بار و هنگام خاموش کردن زنگ بیدارباش آیفون نمایش داده می‌شود و برای دفعات بعد دیگر نمایش داده نخواهد شد.

اگر این وضعیت برای شما کافی نیست؛ نرم‌افزارهای زیادی برای iOS پیدا خواهید کرد که جزئیات و اطلاعات کامل‌تری از وضعیت آب‌وهوا روی صفحه قفل آیفون برای دفعات بیشتری نمایش می‌دهند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی

ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی…

ژاک شارل: کسی که اولین بالون هیدروژنی تاریخ را به پرواز درآورد

در 4 ژوئن 1783، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به 2 کیلومتر بالا رفت و به مدت 10 دقیقه در هوا باقی ماند.خبر موفقیت…

عکس این درخت‌های عجیب در دوره جنگ جهانی دوم اصلا ویرایش نشده‌اند!

این عکس شگفت‌انگیز جنگ جهانی دوم ممکن است عکس ویرایش شده یا فیک به نظر برسد. اما واقعا این طور نیست.در این عکس سورئال، که بخشی از آرشیو عکاسی نیرو‌های دفاع فنلاند است، یک ماشین ارتش فنلاند در امتداد جاده‌ای در چند مایلی مرز با اتحاد…

جورج اسپنسر میلت: مرگ دردناک به خاطر فرار از بوسیده شدن!

جورج اسپنسر میلت یک پسر 15 ساله که در ساختمان متروپولیتن لایف نیویورک در سال 1909 کار دفتری می‌کرد. در پانزدهمین سالگرد تولدش، همکاران زنش او را مسخره کردند و تظاهر کردند که در نظر دارند که برای هر سال زندگییک بار او ببوسند. میلت به شوخی از…

تصور کنید اگر این مکان‌های مشهور اصلا ساخته نمی‌شدند، منظره پیرامونی آنها چطور می‌شد؟

ساختمان‌های مشهور و بناهای زیبا یا کاربردی عظیم، شهرتی برای منطقه خود به ارمغان می‌آورند و سیل گردشگران را سرازیر می‌کنند و حتی پایشان به کرات به دنیای ادبیات و سینما هم باز می‌شود و باز بر شهرت مکان می‌افزایند.به همین خاطر است که ساختن…

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.