جدیدترین آینه تناسب اندام در خانه به هوش مصنوعی و مربیان آنلاین مجهز است

0

شرکت Fuseproject بیش از ۲۰ سال است که کالاهای خانگی نوآورانه و خلاقانه طراحی و عرضه می‌کند. از گهواره روباتیک بگیرید تا قفل دربی که کلید نمی‌خورد یا تلویزیونی که شبیه به یک تابلو نقاشی بود.

حالا، جدیدترین طراحی و خلاقیت این تیم که با همکاری یک طراح سانفرانسیسکویی رونمایی شده است؛ دستگاهی به نام «Forme» برای تندرستی و تناسب اندام در خانه است. قیمت این دستگاه ماهیانه ۱۴۹ دلار است.

دستگاه Forme یک آینه تناسب اندام نسل جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است. آینه ۶ فوتی لمسی و تعاملی شبیه به محصولات Tonal و Mirror اما دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ ۴۳ اینچ است؛ رزولوشن 4K دارد و با دستورات صوتی کنترل می‌شود.

ویژگی‌های این آینه تناسب اندام فقط همین‌ها نیست؛ از بازوهایی برای اجرایی برخی تمرین‌های ورک‌اوت مقاومتی برخوردار است و می‌تواند به طور آنلاین شما را آموزش دهد.

دلایل زیادی برای طراحی و عرضه چنین دستگاهی وجود دارد که شاید مهم‌ترین آن‌ها در چنین روزهای همه‌گیری ویروس کرونا، تمرین و ورزش در خانه برای کمک به افزایش قدرت بدنی و سلامت جسمانی باشد.

مدیران Fuseproject می‌گویند بیش از ۳ سال روی این دستگاه کار کردند. افراد زیادی در جامعه این سوال را مطرح می‌کنند که چگونه باید در خانه تمرین کنیم. به‌ویژه، افراد بالای ۴۰ سال و مسن این سوال را مطرح می‌کنند.

برای این افراد رفتن به باشگاه یا داشتن یک مربی تمرین در باشگاه کمی سخت و چالش‌برانگیز است. این افراد بیشتر دوست دارند در خانه و کنار خانواده باشند.

هوش مصنوعی تمرین‌های شما را زیر نظر دارد

دستگاه Forme چندمنظوره است و انواع تمرین‌های یوگا، مدیتیشن و مقاومتی را می‌توان با آن انجام داد. ترکیب هوش مصنوعی و آموزش‌های آنلاین زیرنظر مربی‌های برجسته و متخصص، باعث می‌شود نیازهای طیف گسترده‌ای از مردم را پوشش دهد. این دستگاه اجازه انجام انواع تمرین‌های کششی را نیز می‌دهد.

این آینه بزرگ‌تر از مدل‌های موجود در بازار ساخته شده است. حداقل ۲۰ اینچ بزرگ‌تر از بقیه مدل‌ها است و این مزیت بزرگی است؛ چون اجازه می‌دهد به طور کامل ببینید یک مربی دارد چگونه حرکات و تمرین‌ها را اجرا می‌کند.

چون Forme هم صفحه‌نمایش و هم آینه است؛ به شما اجازه می‌دهد همزمان مربی و خودتان را در آینه ببینید.

شما می‌توانید تمرین‌ها و برنامه‌های از پیش تنظیم شده را پخش و استفاده کنید یا اینکه به‌روز جدیدترین حرکات را همزمان با مربی خود انجام دهید. شما باید هر هفته ۳ الی ۴ روز و هر روز به مدت ۴۵ دقیقه روبروی این آینه بایستید و تمرین کنید.

هر هفته برنامه‌های ورک‌اوت تغییر می‌کنند تا تکراری نباشند و خسته نشوید. هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند به یاد بیاورید کدام وزنه‌ها را استفاده کردید یا کدام حرکات و تمرین‌ها را هفته پیش در برنامه خود گنجانده بودید.

تمرین به تمرین و روز به روز برنامه‌های شما پیشرفت می‌کنند و هوش مصنوعی همه‌چیز را زیرنظر دارد. مربیان ورک‌اوت به طور زنده در دسترس هستند. با دستورات صوتی می‌توانید با دستگاه رابطه برقرار کنید و نیازی نیست دائما کلیدهایی را فشار دهید.

قرار است این دستگاه به همراه برنامه‌های تمرینی و مربیان آنلاین از ماه می آغاز به کار کند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر ابرقهرمانان‌ها و شرورهای فیلم‌ها و کامیک‌ها در دوره ویکتوریا می‌زیستند!

عصر ویکتوریا دوره‌ای از تاریخ بریتانیا بود که از سال 1837 تا 1901 همزمان با سلطنت ملکه ویکتوریا بریتانیا ادامه یافت. این دوره، دوره تغییرات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قابل توجهی بود که نه تنها بریتانیا، بلکه سایر نقاط جهان را عمیقاً…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

در جریان قرار و ملاقات (برای انتخاب همسر) چه آداب معاشرت و نکاتی را باید رعایت کنیم؟

آداب قرار ملاقات به مجموعه‌ای از رفتار‌ها و انتظارات قابل قبول اجتماعی اشاره دارد که معمولاً هنگام قرار ملاقات رعایت می‌شود. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:وقت‌شناس باشید: به موقع برسید یا به طرف دیگر…

خاطره‌بازی‌ با هم‌خوابگاهی‌ها و هم‌خانه‌های کثیف زمان دانشجویی!

الان را نمی‌دانم، اما داشتیم هم‌خوابگاه‌هایی و هم‌اتاقی‌هایی که نظم و بهداشت برایشان اولویت نبود. شاید یک جور لج و لجبازی برای نامرتب بودن و نشان دادن بی‌حالی و غم فلسفی هم در کار بود.ظرف‌های نشسته که دست کم مواد غذایی داخلشان تخلیه…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.