اکنون می‌توانید به راحتی فایل‌های خود را به صورت بی‌سیم میان ویندوز ۱۰ و گوشی‌های سامسونگ منتقل کنید

0

احتمالا اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت یکی از کاربردی‌ترین و مفیدترین نرم‌افزارهای ارتباطی میان گوشی‌های اندرویدی و پی‌سی‌های ویندوزی است.

این اپلیکیشن اجازه می‌دهد کاربران به طور یکپارچه‌ای اعلان‌ها و پیامک‌ها گوشی را در ویندوز ۱۰ مشاهده و به تماس‌های دریافتی پاسخ دهند.

اکنون، سامسونگ با افزایش سطح همکاری خود با مایکروسافت، یک ویژگی بسیار مفید و هیجان‌انگیز به این برنامه افزوده است. شما می‌توانید به راحتی فایل‌ها و تصاویر خود را با کشیدن و رها کردن میان ویندوز ۱۰ و گوشی رد و بدل کنید؛ بدون اینکه نیازی به اتصال این دو دستگاه به یکدیگر باشد یا از کابل و نرم‌افزارهای دیگر استفاده کنید.

ویژگی جدید انتقال بی‌سیم فایل‌ها میان دستگاه‌های ویندوز ۱۰ و گوشی‌های سامسونگ نیازمند برنامه Link To Windows version 1.5 روی دستگاه‌های سامسونگی است.

به این معنی که جدیدترین گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی سامسونگ مانند گلکسی فولد، گلکسی زد فلیپ، گلکسی نوت ۹، گلکسی نوت ۱۰، اس ۹، اس ۱۰، اس ۲۰ و دیگر گوشی‌های هم‌خانواده آن‌ها می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند.

در این لینک فهرست کاملی از دستگاه‌های دارای قابلیت Link to Windows سامسونگ آورده شده است.

مایکروسافت هم خاطرنشان کرده، در حال حاضر سیستم جدید اشتراک فایل فقط برای جامعه Windows Insider در دسترس است. باید امیدوار باشیم به‌زودی این قابلیت به همه نسخه‌های ویندوز ۱۰ افزوده شود و کاربران سراسر جهان بتوانند از آن استفاده کنند.

فایل‌های پشتیبانی شده

ویژگی جدید انتقال فایل‌ها میان گوشی سامسونگ و ویندوز ۱۰ از همه فرمت‌های فایلی درون یک پوشه پشتیبانی می‌کند ولی محدودیت‌هایی دارد. مثلا، بیشتر از ۱۰۰ فایل را نمی‌توان به طور همزمان ارسال کرد یا فایل‌های بزرگ‌تر از ۵۱۲ مگابایت منتقل نمی‌شوند.

محدودیت دیگر این قابلیت، کشیدن و رها کردن فایل‌های درون اپلیکیشن‌های Gallery و My Files است و نمی‌توانید از هر برنامه دیگری فایل‌ها را به پی‌سی ویندوزی منتقل کنید.

در کامپیوتر این محدودیت برداشته شده است و شما می‌توانید هر فایلی در هر پوشه و درایوی را با کشیدن و رها کردن روی یک گوشی سامسونگی بریزید.

چگونه فایل‌ها را از گوشی سامسونگ به پی‌سی ویندوز ۱۰ منتقل کنیم؟

شما ابتدا باید اپلیکیشن Your Phone را برای سیستم ویندوز ۱۰ دانلود کنید. پس از نصب این برنامه روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود، مراحل زیر را برای انتقال فایل‌های به صورت بی‌سیم از گوشی سامسونگ به پی‌سی یا برعکس دنبال کنید:

در اپلیکیشن Your Phone نصب شده روی کامپیوتر، صفحه گوشی (Phone Screen) خود را باز کنید.

در بخش My Files روی پوشه مورد نظرتان که باید منتقل شود؛ کلیک کنید.

تا هنگامی که یک علامت چک ظاهر نشده است؛ روی پوشه دلخواه فشار دهید.

برای انتقال فایل‌های اضافی به سادگی روی آن‌ها کلیک کنید.

از ماوس خود برای انتخاب و نگه داشتن پوشه‌ها تا ظاهر شدن علامت زرد رنگ تایید استفاده کنید.

فایل‌ها را به محل مورد نظر روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ بکشید.

وقتی علامت نشانگر ماوس تغییر کرد؛ می‌توانید فایل‌ها را رها کنید تا منتقل شوند.

اگر می‌خواهید یک یا چند تصویر را از بخش گالری گوشی به روی کامپیوتر منتقل کنید؛ باید مراحل زیر را انجام دهید:

در اپلیکیشن Your Phone نصب شده روی کامپیوتر، صفحه گوشی (Phone Screen) خود را باز کنید.

وارد بخش Albums شده و تصاویر را انتخاب کنید.

ماوس را روی تصاویر آن‌قدر نگه دارید تا علامت تایید و انتخاب آن‌ها ظاهر شود.

برای انتقال تصاویر دیگر باز هم به سادگی آن‌ها را انتخاب و منتظر بمانید تا تایید شوند.

تصاویر را به درون پوشه کامپیوتر کشیده و به شکل بالا منتظر بمانید تا به طور کامل منتقل شوند.

اگر می‌خواهید فایل‌هایی را از روی پی‌سی به روی گوشی بریزید؛ به ترتیب زیر عمل کنید:

در اپلیکیشن Your Phone نصب شده روی کامپیوتر، صفحه گوشی (Phone Screen) خود را باز کنید.

فایل‌های مورد نظر روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ را انتخاب کنید.

آن‌ها را به درون پنجره Your Phone بکشید.

هنگامی که نشانگر ماوس تغییر علامت داد و گفت که Copy انجام شده است؛ می‌توانید ماوس را رها کنید تا فایل‌ها یا پوشه‌ها روی گوشی ذخیره شوند.

برای مشاهده فایل‌ها و پوشه‌ها در گوشی از مسیر Internal Storage > Downloads استفاده کنید.

به یاد داشته باشید کوتاه کردن پروسه کشیدن و رها کردن می‌تواند باعث حذف عملیات انتقال شود. شما در هر مرحله باید مطمئن شوید پروسه کشیدن یا رها کردن کامل شده و برنامه Your Phone به شما تاییدیه داده است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

این عکس‌ها راهنما و ایده‌ای برای شما برای تبدیل اشیای کهنه و دورریز به چیزهای جدید هستند

صرفه جویی «واقعا» یک هنر است. خیلی وقت‌ها ما به بهانه تغییر دکوراسیون یا قدیمی شدن چیزی یا نامتناسب شدن چیزی با وسایل تازه به سادگی دورش می‌اندازیم یا باقیمتی بسیاری نازل به سمساری می‌دهیم.البته این سال‌ها به خاطر فشارهای اقتصادی -چنان…

عکس‌های این عکاس فرانسوی مانند تابلوهای نقاشی زیبای سبک امپرسیونیسم هستند

امپرسیونیسم یک جنبش هنری است که در اواخر قرن نوزدهم، عمدتاً در فرانسه ظهور کرد. مشخصه آن تاکید بر ثبت اثرات زودگذر نور و رنگ در دنیای طبیعی است. نقاشان امپرسیونیست به دنبال این بودند که برداشت‌های دیداری فوری خود را از یک صحنه به تصویر…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…

خرابی چون‌ که از حد بگذرد آباد می‌گردد! – گالری عکس‌های قبل و بعد این مکان‌های زشت یا مخروبه

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.