حالا دیگر با به‌روزرسانی Find My Mobile سامسونگ می‌توانید گوشی آفلاین خود را هم پیدا کنید!

0

سامسونگ ویژگی Find My Mobile را به‌روزرسانی کرد تا اکنون برای دستگاه‌های گلکسی که به وای‌فای یا دیتای موبایل وصل نیستند نیز کار کند.

ویژگی Find My Mobile برای یافتن گوشی‌های گمشده بسیار اهمیت دارد و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. تا پیش از این به‌روزرسانی، تنها در صورتی می‌شد گوشی گمشده را یافت که در وضعیت آنلاین باشد.

روز شنبه خبرنگاری از سایت XDA Developers متوجه این قابلیت جدید گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ شد.

ظاهرا عملکرد قابلیت «Offline finding» مبتنی بر شبکه‌ای از گوشی‌های گلکسی در آن نزدیکی است؛ مشابه ویژگی «Community Find» در ردیاب‌های Tile که دستگاه‌های خارج از محدوده بلوتوث را شناسایی و ردگیری می‌کنند.

اگر تلفن همراه شما به وای‌فای و دیتای موبایل وصل نیست و از طریق داده‌های آنلاین نمی‌شود آن را ردگیری کرد؛ گوشی‌های گلکسی مجاور آن می‌توانند آن را پیدا کنند.

هنگامی که قابلیت «Offline finding» را روی گوشی فعال کرده باشید، تلفن همراه شما می‌تواند دستگاه‌های در نزدیکی خود را اسکن کند. به این معنی که می‌توانید به دیگران کمک کنید گوشی گمشده خود را پیدا کنند یا وسایلی مانند ساعت هوشمند، دستبد سلامتی و ایرفونی که اخیرا استفاده کردید را بیابید.

ویژگی که اکنون کاربردی‌تر شد

این قابلیت به صورت پیش‌فرض روی گوشی گلکسی شما فعال نیست ولی می‌توانید آن را به دلخواه و اختیار خودتان فعال یا غیرفعال کنید. برای حفظ حریم خصوصی خود نیز می‌توانید مکان آفلاین خود را رمزنگاری کنید تا توسط دیگران قابل مشاهده و ردگیری نباشد.

هنوز به طور کامل مشخص نیست سامسونگ در ویژگی Find My Mobile آفلاین از چه فناوری‌ها یا مدل شبکه‌ای ردگیری گوشی‌ها استفاده می‌کند. همین‌طور، مشخص نیست چگونه دستگاه‌های جانبی که اخیرا با گوشی جفت و استفاده شده را پیدا خواهد کرد.

سایت ورج با دفتر سامسونگ صحبت کرده و قرار است به‌زودی اطلاعات تکمیلی از این فناوری و ویژگی در اختیار رسانه قرار بگیرد ولی آن‌چه مشخص است؛ اکنون ویژگی Find My Mobile گوشی‌های گلکسی سامسونگ کاربردی‌تر شده است.

تصور کنید در سفر هستید؛ به‌ویژه سفری خارج از کشور که گوشی به وای‌فای یا اینترنت موبایل وصل نیست و بعد برای چند لحظه فراموش می‌کنید اسمارت‌فون خود را کجا گذاشتید.

به نظر می‌رسد سامسونگ پس از به‌روزرسانی ویژگی Find My Mobile به صاحبان گوشی‌های سری گلکسی خود یک اعلان بفرستد و از آن‌ها بخواهد صفحه offline finding را باز کنند و نگاهی به تنظیمات آن برای تصمیم‌گیری درباره فعال یا غیرفعال کردن آن داشته باشند.

تا کنون شما از ویژگی Find My Mobile گوشی‌های سامسونگ استفاده کردید؟ به نظر شما کار کردن این ویژگی در حالت آفلاین چه اهمیت و مزایایی دارد؟

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

عکس‌های جالبی که مردم را در «گوگل مپ» به راستی شگفت‌زده کرده است!

گوگل مپ راه خوبی است برای آشنایی با شهرهای نام‌آشنا و یا دورافتاده‌ترین نقاط جهان. اما هر از چند گاهی در گوگل مپ، عکس‌هایی پیدا می‌شود که توجیه‌شان دشوار است یا بسیار خنده‌دار و جالب هستند.این پست مجموعه‌ای است از این عکس‌ها:دورهمی…

۲۵ صدای نوستالژیک فناورانه قدیمی که کودکان امروزی به صورت معمول هرگز نمی‌شنوند!

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!چنین منظره‌ای دیگر…

کهن‌ترین درختان جهان

" بث مون " عکاسی است که در سانفرانسیسکو زندگی می کند و بیش از 14 سال از عمرش را صرف شناسایی و عکاسی از قدیمی ترین درختان جهان کرده است. او به کشورها و سرزمین های دورافتاده سفر می کند تا از درختان قطور قدیمی تصاویر زیبایی را ثبت کند. او می…

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…

لوگو‌های جالب و دیدنی بر اساس ابرقهرمانان و تبهکاران محبوب که این طراح ایجاد کرده

طراح گرافیک، سرگئی کرمانوف، طرح‌های لوگوی برخی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان، تبهکاران و دیگر شخصیت‌ها را ایجاد کرده که تایپوگرافی را به طرز شگفت‌آوری در خود جای داده‌اند.«برای من جالب بود که تصاویر شخصیت‌ها را با متن نوشته‌هایشان ترکیب…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.